Het gaat niet om het uiterlijk of de mens. Het gaat om religie en cultuur. En ik had het over moslimcultuur, daar zeg ik gewoon nee tegen. Wie het ook is. De clash en de problemen zouden te groot zijn en op termijn is dit niet leefbaar. Dus dan kan je er beter niet mee beginnen ipv je in jaren van ellende storten.quote:Op dinsdag 7 april 2026 07:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Heeft niets met mannen of vrouwen te maken....
Ook vluchtelingen zijn normale mensen. Dus zeggen nee nooit slaat gewoon nergens op.
Tenzij je puur valt op blond haar en blauwe ogen, alhoewel die tegenwoordig als vluchteling vanuit Oekraine er wel zijn.
Een mens is een mens, en op een mens kan je vallen.
Dit heb ik van dichtbij meegemaakt bij vrienden, tussen hun 2en ging het op zich nog wel redelijk op wat opvoed verschillen na. Maar de familie verwachtingen/invloeden hebben het de das om gedaan.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het uiterlijk of de mens. Het gaat om religie en cultuur. En ik had het over moslimcultuur, daar zeg ik gewoon nee tegen. Wie het ook is. De clash en de problemen zouden te groot zijn en op termijn is dit niet leefbaar. Dus dan kan je er beter niet mee beginnen ipv je in jaren van ellende storten.
Daar heb ik geen zin meer in....
Niet elke vluchteling is een moslim.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het uiterlijk of de mens. Het gaat om religie en cultuur. En ik had het over moslimcultuur, daar zeg ik gewoon nee tegen. Wie het ook is. De clash en de problemen zouden te groot zijn en op termijn is dit niet leefbaar. Dus dan kan je er beter niet mee beginnen ipv je in jaren van ellende storten.
Daar heb ik geen zin meer in....
Maar ik had het dus specifiek over die groep..quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niet elke vluchteling is een moslim.
Ook niemand uit een andere provincie die net een ander dialect spreekt dat zal ze leren al die personen die een relatie willen.quote:Op maandag 6 april 2026 14:52 schreef Apotheose het volgende:
Never. Ik wil niemand uit een andere cultuur. Punt
Topic gaat echter over vluchtelingen. Niet Islamitische vluchtelingen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar ik had het dus specifiek over die groep..
Dus dan heeft het geen zin om over Igor uit Oekraïne te beginnen.
Maar je quote een post van mij.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Topic gaat echter over vluchtelingen. Niet Islamitische vluchtelingen.
Ik vraag mij overigens af of Igor wel bij jou zou passen, want die cultuur heeft mannen ook bepaald niet geëmancipeerd.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar ik had het dus specifiek over die groep..
Dus dan heeft het geen zin om over Igor uit Oekraïne te beginnen.
mja en waarom dat dan weer?quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Liever met een vluchteling dan met een Nederlandse eerlijk gezegd
Omdat veel Nederlandse vrouwen zo ongelofelijk moeilijk zijnquote:
rare opmerkingquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat veel Nederlandse vrouwen zo ongelofelijk moeilijk zijn
mja en waarom dat dan weer?quote:
miljoenen vrouwen die je over een kam scheertquote:
Nee ik zei "veel" Nederlandse. Heb geen aantal benoemdquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
miljoenen vrouwen die je over een kam scheert
vind dat persoonlijk niet kunnen
Maar bij Igor zou ik het wel even aan durven kijken.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vraag mij overigens af of Igor wel bij jou zou passen, want die cultuur heeft mannen ook bepaald niet geëmancipeerd.
Als ik de verhalen hoor, pffff…
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |