Hoe ziet dat er in de praktijk uit?quote:Op maandag 6 april 2026 10:55 schreef MultiBanaan het volgende:
Zou kunnen, zolang ze geen moslim is, en ze niet meer in de vluchtmodus zit
Ik denk eerlijk gezegd niet.quote:Op maandag 6 april 2026 10:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Zou jij een relatie overwegen met een vluchteling? Bijvoorbeeld iemand die uit Syriė is gevlucht?
Vaste verblijfvergunning, eigen woning, baan, aan het integrerenquote:Op maandag 6 april 2026 11:00 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hoe ziet dat er in de praktijk uit?
Deze tattoo boven den bips en die ze dan vervolgens dient te laten verwijderen?
[ afbeelding ]
TS is nu zo wanhopig dat ie zich op vluchtelingen gaat richtenquote:Op maandag 6 april 2026 11:40 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
TS begint (met het beantwoorden van de vraag)![]()
Maar gezien de PoHi kunnen we wel raden welke kant dit op gaat
*huilt*quote:Op maandag 6 april 2026 12:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nee
maar ik wil met niemand een relatie
Inderdaad....quote:Op maandag 6 april 2026 13:39 schreef Droopie het volgende:
Een vluchteling is nogal een breed begrip he.
Wilt die persoon hier blijven of op den duur terug?
Is deze persoon zelfredzaam of ontredderd gekomen?
Heeft ze een opleiding of komt ze van het platteland?
Is ze je type of niet, niet alle vluchtelingen komen uit Syrie, hoewel mensen daar wel heeeeel vaak aan denken als ze het woord vluchteling horen..
Dus ik sluit niets uit, en verliefdheid raakt je of het raakt je niet.
Een vluchteling dumpt extreem rechtse propaganda?quote:Op maandag 6 april 2026 14:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Inderdaad....
Zo veel reacties hier direct een nee.
Doe even normaal zeg, alsof een vluchteling 1 bepaald type is (het type dat extreem rechtse propaganda dumpt)
Nee, het typetje van vluchteling dat extreem rechts overal dumptquote:Op maandag 6 april 2026 14:05 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Een vluchteling dumpt extreem rechtse propaganda?
Welk typetje is dat dan?quote:Op maandag 6 april 2026 14:08 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, het typetje van vluchteling dat extreem rechts overal dumpt
Er komen uiteraard ook vluchtelingen uit andere landen. Zo krijgen we ook relatief veel vluchtelingen uit Eritrea. Een relatie met een dame uit Eritrea zou ik niet zien zitten, want die zijn meestal besneden en dan ook nog op de verschrikkelijkste manier.quote:Op maandag 6 april 2026 13:39 schreef Droopie het volgende:
Is ze je type of niet, niet alle vluchtelingen komen uit Syrie, hoewel mensen daar wel heeeeel vaak aan denken als ze het woord vluchteling horen..
En ik vind het ook wel prettig als iemand gewoon mijn moerstaal spreekt.quote:Op maandag 6 april 2026 14:24 schreef cinderloom het volgende:
Cultuurverschillen maakt het vaak lastiger. Vluchteling of niet maakt dan niet uit voor mij
Heb je dan nog wel het gevoel dat iemand een vluchteling is?quote:Op maandag 6 april 2026 14:30 schreef Donna het volgende:
Mijn eerste vriendje was (ooit) een vluchteling uit voormalig Joegoslaviė, maar die woonde op dat moment al zo'n 15 jaar in Nederland.
Jij snapt het te leren lesje! Ze mogen dan wel beeldschoon voor het oog zijn, maar een simpel fatsoenlijk gesprekje zou de onoverbrugbare verschillen in karakter moeten doen ontmaskeren!quote:Op maandag 6 april 2026 14:24 schreef cinderloom het volgende:
Cultuurverschillen maakt het vaak lastiger. Vluchteling of niet maakt dan niet uit voor mij
Ik was toen zelf een puber dus dan kijk je er sowieso anders naar. Maar ja, dat merk je echt nog wel. Er was toen ook nog onzekerheid of ze wel mochten blijven etc.quote:Op maandag 6 april 2026 14:35 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Heb je dan nog wel het gevoel dat iemand een vluchteling is?
Ja snap ik.quote:Op maandag 6 april 2026 15:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik was toen zelf een puber dus dan kijk je er sowieso anders naar. Maar ja, dat merk je echt nog wel. Er was toen ook nog onzekerheid of ze wel mochten blijven etc.
quote:Op maandag 6 april 2026 13:59 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Pics van de vluchteling in kwestie.
Dus een vrouw moet voor jou wel mooi zijn?quote:Op maandag 6 april 2026 16:27 schreef Hexagon het volgende:
Als ze leuk en mooi is, en niet zwaar conservatief, dan zou dat wel kunnen.
Het hoeft geen fotomodel te zijn. Maar ik ze moet wel een beetje leuk zijn om te zien.quote:Op maandag 6 april 2026 16:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dus een vrouw moet voor jou wel mooi zijn?
En mag ze een hoofddoek dragen?quote:Op maandag 6 april 2026 16:37 schreef Hexagon het volgende:
Het hoeft geen fotomodel te zijn. Maar ik ze moet wel een beetje leuk zijn om te zien.
en dat op een forum waar de meesten niet veel meer neuken dan hun (extreem) rechtse hand nota bene.quote:Op maandag 6 april 2026 14:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Inderdaad....
Zo veel reacties hier direct een nee.
Doe even normaal zeg, alsof een vluchteling 1 bepaald type is (het type dat extreem rechtse propaganda dumpt)
Dat hangt ervan af of ze broers heeft. Als ze broers heeft, kun je soms een hoop ellende verwachten.quote:Op maandag 6 april 2026 16:56 schreef Lenny77 het volgende:
Ik begrijp dat de mannen hier sneller ja zouden zeggen tegen een leuk meisje want het risico op ellende is minder groot.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |