Hoe ziet dat er in de praktijk uit?quote:Op maandag 6 april 2026 10:55 schreef MultiBanaan het volgende:
Zou kunnen, zolang ze geen moslim is, en ze niet meer in de vluchtmodus zit
Ik denk eerlijk gezegd niet.quote:Op maandag 6 april 2026 10:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Zou jij een relatie overwegen met een vluchteling? Bijvoorbeeld iemand die uit Syriė is gevlucht?
Vaste verblijfvergunning, eigen woning, baan, aan het integrerenquote:Op maandag 6 april 2026 11:00 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hoe ziet dat er in de praktijk uit?
Deze tattoo boven den bips en die ze dan vervolgens dient te laten verwijderen?
[ afbeelding ]
TS is nu zo wanhopig dat ie zich op vluchtelingen gaat richtenquote:Op maandag 6 april 2026 11:40 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
TS begint (met het beantwoorden van de vraag)![]()
Maar gezien de PoHi kunnen we wel raden welke kant dit op gaat
*huilt*quote:Op maandag 6 april 2026 12:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nee
maar ik wil met niemand een relatie
Inderdaad....quote:Op maandag 6 april 2026 13:39 schreef Droopie het volgende:
Een vluchteling is nogal een breed begrip he.
Wilt die persoon hier blijven of op den duur terug?
Is deze persoon zelfredzaam of ontredderd gekomen?
Heeft ze een opleiding of komt ze van het platteland?
Is ze je type of niet, niet alle vluchtelingen komen uit Syrie, hoewel mensen daar wel heeeeel vaak aan denken als ze het woord vluchteling horen..
Dus ik sluit niets uit, en verliefdheid raakt je of het raakt je niet.
Een vluchteling dumpt extreem rechtse propaganda?quote:Op maandag 6 april 2026 14:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Inderdaad....
Zo veel reacties hier direct een nee.
Doe even normaal zeg, alsof een vluchteling 1 bepaald type is (het type dat extreem rechtse propaganda dumpt)
Nee, het typetje van vluchteling dat extreem rechts overal dumptquote:Op maandag 6 april 2026 14:05 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Een vluchteling dumpt extreem rechtse propaganda?
Welk typetje is dat dan?quote:Op maandag 6 april 2026 14:08 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, het typetje van vluchteling dat extreem rechts overal dumpt
Er komen uiteraard ook vluchtelingen uit andere landen. Zo krijgen we ook relatief veel vluchtelingen uit Eritrea. Een relatie met een dame uit Eritrea zou ik niet zien zitten, want die zijn meestal besneden en dan ook nog op de verschrikkelijkste manier.quote:Op maandag 6 april 2026 13:39 schreef Droopie het volgende:
Is ze je type of niet, niet alle vluchtelingen komen uit Syrie, hoewel mensen daar wel heeeeel vaak aan denken als ze het woord vluchteling horen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |