Hoe ziet dat er in de praktijk uit?quote:Op maandag 6 april 2026 10:55 schreef MultiBanaan het volgende:
Zou kunnen, zolang ze geen moslim is, en ze niet meer in de vluchtmodus zit
Ik denk eerlijk gezegd niet.quote:Op maandag 6 april 2026 10:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Zou jij een relatie overwegen met een vluchteling? Bijvoorbeeld iemand die uit Syriė is gevlucht?
Vaste verblijfvergunning, eigen woning, baan, aan het integrerenquote:Op maandag 6 april 2026 11:00 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hoe ziet dat er in de praktijk uit?
Deze tattoo boven den bips en die ze dan vervolgens dient te laten verwijderen?
[ afbeelding ]
TS is nu zo wanhopig dat ie zich op vluchtelingen gaat richtenquote:Op maandag 6 april 2026 11:40 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
TS begint (met het beantwoorden van de vraag)![]()
Maar gezien de PoHi kunnen we wel raden welke kant dit op gaat
*huilt*quote:Op maandag 6 april 2026 12:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nee
maar ik wil met niemand een relatie
Inderdaad....quote:Op maandag 6 april 2026 13:39 schreef Droopie het volgende:
Een vluchteling is nogal een breed begrip he.
Wilt die persoon hier blijven of op den duur terug?
Is deze persoon zelfredzaam of ontredderd gekomen?
Heeft ze een opleiding of komt ze van het platteland?
Is ze je type of niet, niet alle vluchtelingen komen uit Syrie, hoewel mensen daar wel heeeeel vaak aan denken als ze het woord vluchteling horen..
Dus ik sluit niets uit, en verliefdheid raakt je of het raakt je niet.
Een vluchteling dumpt extreem rechtse propaganda?quote:Op maandag 6 april 2026 14:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Inderdaad....
Zo veel reacties hier direct een nee.
Doe even normaal zeg, alsof een vluchteling 1 bepaald type is (het type dat extreem rechtse propaganda dumpt)
Nee, het typetje van vluchteling dat extreem rechts overal dumptquote:Op maandag 6 april 2026 14:05 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Een vluchteling dumpt extreem rechtse propaganda?
Welk typetje is dat dan?quote:Op maandag 6 april 2026 14:08 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, het typetje van vluchteling dat extreem rechts overal dumpt
Er komen uiteraard ook vluchtelingen uit andere landen. Zo krijgen we ook relatief veel vluchtelingen uit Eritrea. Een relatie met een dame uit Eritrea zou ik niet zien zitten, want die zijn meestal besneden en dan ook nog op de verschrikkelijkste manier.quote:Op maandag 6 april 2026 13:39 schreef Droopie het volgende:
Is ze je type of niet, niet alle vluchtelingen komen uit Syrie, hoewel mensen daar wel heeeeel vaak aan denken als ze het woord vluchteling horen..
En ik vind het ook wel prettig als iemand gewoon mijn moerstaal spreekt.quote:Op maandag 6 april 2026 14:24 schreef cinderloom het volgende:
Cultuurverschillen maakt het vaak lastiger. Vluchteling of niet maakt dan niet uit voor mij
Heb je dan nog wel het gevoel dat iemand een vluchteling is?quote:Op maandag 6 april 2026 14:30 schreef Donna het volgende:
Mijn eerste vriendje was (ooit) een vluchteling uit voormalig Joegoslaviė, maar die woonde op dat moment al zo'n 15 jaar in Nederland.
Jij snapt het te leren lesje! Ze mogen dan wel beeldschoon voor het oog zijn, maar een simpel fatsoenlijk gesprekje zou de onoverbrugbare verschillen in karakter moeten doen ontmaskeren!quote:Op maandag 6 april 2026 14:24 schreef cinderloom het volgende:
Cultuurverschillen maakt het vaak lastiger. Vluchteling of niet maakt dan niet uit voor mij
Ik was toen zelf een puber dus dan kijk je er sowieso anders naar. Maar ja, dat merk je echt nog wel. Er was toen ook nog onzekerheid of ze wel mochten blijven etc.quote:Op maandag 6 april 2026 14:35 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Heb je dan nog wel het gevoel dat iemand een vluchteling is?
Ja snap ik.quote:Op maandag 6 april 2026 15:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik was toen zelf een puber dus dan kijk je er sowieso anders naar. Maar ja, dat merk je echt nog wel. Er was toen ook nog onzekerheid of ze wel mochten blijven etc.
quote:Op maandag 6 april 2026 13:59 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Pics van de vluchteling in kwestie.
Dus een vrouw moet voor jou wel mooi zijn?quote:Op maandag 6 april 2026 16:27 schreef Hexagon het volgende:
Als ze leuk en mooi is, en niet zwaar conservatief, dan zou dat wel kunnen.
Het hoeft geen fotomodel te zijn. Maar ik ze moet wel een beetje leuk zijn om te zien.quote:Op maandag 6 april 2026 16:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dus een vrouw moet voor jou wel mooi zijn?
En mag ze een hoofddoek dragen?quote:Op maandag 6 april 2026 16:37 schreef Hexagon het volgende:
Het hoeft geen fotomodel te zijn. Maar ik ze moet wel een beetje leuk zijn om te zien.
en dat op een forum waar de meesten niet veel meer neuken dan hun (extreem) rechtse hand nota bene.quote:Op maandag 6 april 2026 14:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Inderdaad....
Doe even normaal zeg, alsof een vluchteling 1 bepaald type is (het type dat extreem rechtse propaganda dumpt)
Dat hangt ervan af of ze broers heeft. Als ze broers heeft, kun je soms een hoop ellende verwachten.quote:Op maandag 6 april 2026 16:56 schreef Lenny77 het volgende:
Ik begrijp dat de mannen hier sneller ja zouden zeggen tegen een leuk meisje want het risico op ellende is minder groot.
Das ook weer waar.quote:Op maandag 6 april 2026 16:58 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af of ze broers heeft. Als ze broers heeft, kun je soms een hoop ellende verwachten.
Vind ik niet aantrekkelijk en met dat hele kuisheidsgedoe vind ik ook nonsens. Dus dat zou niks worden.quote:Op maandag 6 april 2026 16:47 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En mag ze een hoofddoek dragen?
Die Westerse man kon door veel van de hier genoemde bezwaren heenkijken en volgde zijn hart.quote:Op maandag 6 april 2026 14:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Er komen uiteraard ook vluchtelingen uit andere landen. Zo krijgen we ook relatief veel vluchtelingen uit Eritrea. Een relatie met een dame uit Eritrea zou ik niet zien zitten, want die zijn meestal besneden en dan ook nog op de verschrikkelijkste manier.
Overigens zijn er wel westerse mannen die daaraan beginnen. De Britse historicus Niall Ferguson is getrouwd met een besneden dame die ooit uit Somaliė is gevlucht en vijf burgeroorlogen overleefd heeft, en heeft daar twee kinderen mee.
? Wat staat hier.quote:Op maandag 6 april 2026 18:15 schreef bijdehand het volgende:
Wie weet, maar daar komen we niet achter gezien ik op vrouwen val een het gros mannelijk is.
Zo simpel werkt dat niet.quote:Op maandag 6 april 2026 18:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die Westerse man kon door veel van de hier genoemde bezwaren heenkijken en volgde zijn hart.
Weet je wel over wie het gaat en wie de vrouw van Niall Ferguson is?quote:Op maandag 6 april 2026 18:23 schreef Boca_Raton het volgende:
Die Westerse man kon door veel van de hier genoemde bezwaren heenkijken en volgde zijn hart.
Hirschi Ali toch? Wat maakt dat uit?quote:Op maandag 6 april 2026 18:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Weet je wel over wie het gaat en wie de vrouw van Niall Ferguson is?
Onbewust ga je toch rekening houden met iemands ras, cultuur en eventuele religie.quote:
Toch, als je echt als een blok bent gevallen voor iemand dan denk ik dat je het minder zwart inziet. Want je gevoelens spreken ook mee.quote:Op maandag 6 april 2026 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Onbewust ga je toch rekening houden met iemands ras, cultuur en eventuele religie.
Ik weet het niet. Maar dat ook liggen aan mijn eigen weltanschauung.quote:Op maandag 6 april 2026 18:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Toch, als je echt als een blok bent gevallen voor iemand dan denk ik dat je het minder zwart inziet. Want je gevoelens spreken ook mee.
Ik denk niet dat er veel Israėlische vluchtelingen in Nederland zitten.quote:Op maandag 6 april 2026 19:39 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Nee. Enige uitzondering zou zijn als ze Israėlisch is. Maar vluchtelingen uit Afrika, Syriė, Oekraļne etc zijn een absolute nee.
quote:Op maandag 6 april 2026 19:39 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Nee. Enige uitzondering zou zijn als ze Israėlisch is. Maar vluchtelingen uit Afrika, Syriė, Oekraļne etc zijn een absolute nee.
Shut up Meg.quote:Op maandag 6 april 2026 19:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Absolute nee? we noteren hem.
Het is eenzelfde soort vraag of je op een linkshandige medewerker van DHL uit Zutphen zou kunnen vallen.quote:Op maandag 6 april 2026 14:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Inderdaad....
Heeft niets met mannen of vrouwen te maken....quote:Op maandag 6 april 2026 16:56 schreef Lenny77 het volgende:
Nee nooit.
Zeker niet met iemand uit een moslim cultuur.
Ik begrijp dat de mannen hier sneller ja zouden zeggen tegen een leuk meisje want het risico op ellende is minder groot. Maar als vrouw ben je wel een beetje gek als je iets zou beginnen met een conservatieve man die je waarschijnlijk zal 'dwingen' om te bekeren of op zijn minst te gedragen als een moslima. Ik zeg niet dat altijd zo zal gaan maar ik zou de gok niet durven nemen.
Het gaat niet om het uiterlijk of de mens. Het gaat om religie en cultuur. En ik had het over moslimcultuur, daar zeg ik gewoon nee tegen. Wie het ook is. De clash en de problemen zouden te groot zijn en op termijn is dit niet leefbaar. Dus dan kan je er beter niet mee beginnen ipv je in jaren van ellende storten.quote:Op dinsdag 7 april 2026 07:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Heeft niets met mannen of vrouwen te maken....
Ook vluchtelingen zijn normale mensen. Dus zeggen nee nooit slaat gewoon nergens op.
Tenzij je puur valt op blond haar en blauwe ogen, alhoewel die tegenwoordig als vluchteling vanuit Oekraine er wel zijn.
Een mens is een mens, en op een mens kan je vallen.
Dit heb ik van dichtbij meegemaakt bij vrienden, tussen hun 2en ging het op zich nog wel redelijk op wat opvoed verschillen na. Maar de familie verwachtingen/invloeden hebben het de das om gedaan.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het uiterlijk of de mens. Het gaat om religie en cultuur. En ik had het over moslimcultuur, daar zeg ik gewoon nee tegen. Wie het ook is. De clash en de problemen zouden te groot zijn en op termijn is dit niet leefbaar. Dus dan kan je er beter niet mee beginnen ipv je in jaren van ellende storten.
Daar heb ik geen zin meer in....
Niet elke vluchteling is een moslim.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het uiterlijk of de mens. Het gaat om religie en cultuur. En ik had het over moslimcultuur, daar zeg ik gewoon nee tegen. Wie het ook is. De clash en de problemen zouden te groot zijn en op termijn is dit niet leefbaar. Dus dan kan je er beter niet mee beginnen ipv je in jaren van ellende storten.
Daar heb ik geen zin meer in....
Maar ik had het dus specifiek over die groep..quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niet elke vluchteling is een moslim.
Ook niemand uit een andere provincie die net een ander dialect spreekt dat zal ze leren al die personen die een relatie willen.quote:Op maandag 6 april 2026 14:52 schreef Apotheose het volgende:
Never. Ik wil niemand uit een andere cultuur. Punt
Topic gaat echter over vluchtelingen. Niet Islamitische vluchtelingen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar ik had het dus specifiek over die groep..
Dus dan heeft het geen zin om over Igor uit Oekraļne te beginnen.
Maar je quote een post van mij.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Topic gaat echter over vluchtelingen. Niet Islamitische vluchtelingen.
Ik vraag mij overigens af of Igor wel bij jou zou passen, want die cultuur heeft mannen ook bepaald niet geėmancipeerd.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar ik had het dus specifiek over die groep..
Dus dan heeft het geen zin om over Igor uit Oekraļne te beginnen.
mja en waarom dat dan weer?quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Liever met een vluchteling dan met een Nederlandse eerlijk gezegd
Omdat veel Nederlandse vrouwen zo ongelofelijk moeilijk zijnquote:
rare opmerkingquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat veel Nederlandse vrouwen zo ongelofelijk moeilijk zijn
mja en waarom dat dan weer?quote:
miljoenen vrouwen die je over een kam scheertquote:
Nee ik zei "veel" Nederlandse. Heb geen aantal benoemdquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
miljoenen vrouwen die je over een kam scheert
vind dat persoonlijk niet kunnen
Maar bij Igor zou ik het wel even aan durven kijken.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vraag mij overigens af of Igor wel bij jou zou passen, want die cultuur heeft mannen ook bepaald niet geėmancipeerd.
Als ik de verhalen hoor, pffff…
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |