Je hebt wel door dat Israël een geschiedenis heeft met vluchtelingen en migranten, uit alle uithoeken van de wereld, ook de landen die jij hier boven uitsluit.quote:Op maandag 6 april 2026 19:39 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Nee. Enige uitzondering zou zijn als ze Israëlisch is. Maar vluchtelingen uit Afrika, Syrië, Oekraïne etc zijn een absolute nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
Wat zitten linkse mensen toch vol met haat.quote:
Zegt de meneer met een waslijst aan haattopics over transgenders.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:37 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wat zitten linkse mensen toch vol met haat.
Ik weet niet of jij het aangewezen persoontje bent om anderen dat te verwijten.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:37 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik haat transgenders niet. Ik heb simpelweg een hekel aan de wokistische ideologie, heb valide zorgen over vrouwenrechten en vind dat we niet mee moeten gaan in mentale stoornissen. Ik heb bijvoorbeeld ook geen hekel aan mensen met anorexia, ondanks dat ik vind dat pro-ana verboden moet zijn, we niet moeten aanmoedigen dat iemand met anorexia niet eet en niet vind dat we de gehele maatschappij moeten aanpassen aan de afvalidealen van mensen met anorexia.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zegt de meneer met een waslijst aan haattopics over transgenders.
Precies. Zelfs Jutta en Jake doen het al 3 jaar zo.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:24 schreef Chandler het volgende:
Overwegen.. Ja! Al lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk om een vluchteling te treffen die m'n hart steelt.
En tja bij echte liefde is geen grens te groot.
Nou zo'n grens zou ik dan weer niet leuk vinden, zou graag wat meer bij elkaar zijnquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Precies. Zelfs Jutta en Jake doen het al 3 jaar zo.
Ik maak geen haattopicsquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:37 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dus die lekkere Perzische schoonheid laat zich nu palen door een dronken Pool terwijl jij eenzaam zit te Fokkenquote:Op dinsdag 7 april 2026 23:33 schreef epicbeardman het volgende:
Jazeker, deze dames zijn vaak veel interessanter dan de gemiddelde Nederlandse dames.
Afgelopen jaar paar maanden een Perzische gedate, enorm knappe meid en echt wel out of my league, zo schattig en ze werkte ook al bij een bedrijfje waar ze in het Nederlands telefonisch vragen beantwoorde.
Ontmoet via Breeze in Utrecht, ook gezoend op eerste date bij afscheid. Echter woon ik meer centraal en alsnog hadden we anderhalf uur afstand reistijd. Ze woont in Den Haag, is beetje doodgebloed.
Heeft ook veel verteld over haar leven in Iran, haar vriend met wie ze naar Nederland kwam maar is omgekomen aan die rotziekte. Qua geloof was het ook erg verwesterd, never nooit dat deze een hoofddoekje om zou doen.
Erg leuke meid, ze heeft overigens nu Whatsapp foto's met een lelijke vent. Oostblok type. Doet ie goed, beetje Jelly want ze is letterlijk een 10/10.
Het zijn geen "normale" mensen; veelal trauma's die al dan niet een rol spelen, cultuur- en religieverschillen, andere mentaliteit, armoede, etc. etc. Allemaal niet heel gek natuurlijk, maar ik geloof best dat dat voor veel mensen een belemmering is. Daar hoef je verder geen dom links-rechts-gelul van te maken.quote:Op dinsdag 7 april 2026 07:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Heeft niets met mannen of vrouwen te maken....
Ook vluchtelingen zijn normale mensen. Dus zeggen nee nooit slaat gewoon nergens op.
Tenzij je puur valt op blond haar en blauwe ogen, alhoewel die tegenwoordig als vluchteling vanuit Oekraine er wel zijn.
Een mens is een mens, en op een mens kan je vallen.
Haha, volgens mij is het gewoon een oude iranees, ziet er toch wel uit als 50 waar zij 36 was afgelopen jaar. Ziet er wel loaded uit qua geld. Boss type. Maar klopt, zoals ik zeg doet hij goed.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:24 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dus die lekkere Perzische schoonheid laat zich nu palen door een dronken Pool terwijl jij eenzaam zit te Fokken
Goed bezig pik
Voelt alsof er een onderliggend probleem bij Chevy zit. Te weinig knuffels van zijn moeder of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
miljoenen vrouwen die je over een kam scheert
vind dat persoonlijk niet kunnen
Kwam je niet verder dan zoenen?quote:Op woensdag 8 april 2026 12:44 schreef epicbeardman het volgende:
Turkse meid trouwens ook gedate, wel eentje die in Istanbul geboren was af en toe bij vrienden bleef in Nederland, studeerde in Bulgarije, ook nog mee gezoend in mijn auto. Ook totaal verwesterde meid.
Ja, niet zo'n indrukwekkende prestatie als je bij wijze van spreken elk weekend met de privejet heen en weer zou kunnen gaanquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Precies. Zelfs Jutta en Jake doen het al 3 jaar zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |