Maar net geen regenquote:Op dinsdag 7 april 2026 08:24 schreef dick_laurent het volgende:
Nondeju het is me gelukt hoor, alle airco's in huis overdag al drie dagen op rij de hele dag non-stop warme lucht laten blazen want fuck it, gratis stroom (zonnepanelen) en nu heb ik het eindelijk stabiel 20c binnen, ook in de ochtend. Kou eindelijk beetje uit de muren gekregen.
Zie ik vervolgens dat het weer volgende week instort met een paar dagen temps onder de 20 graden buiten.
#ziedend
Dat klopt inderdaad maar wekenlang die oostenwind met een temperatuur rond 1 a 2 graden betekende toch dat het enorm koud voelde. En dan heb ik ook nog aardig wat minder spek op de botten sinds lange tijd. Kortom... ik heb de ijsbloemen op de ribben staan gehad.quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zelfs daar was de winter - op papier - zacht te noemen dus
Volgende week staan wel wat mm's hier in de verwachting maar geen enorme hoosbuien vooralsnog nee. Prima, ik heb net eergisteren het platte dak in de nieuwe coating gezet dus regen mag nog wel ff paar dagen uitblijven zodat het allemaal goed kan uithardenquote:
Begin april briketten in de grill. @PzKpfwquote:Op dinsdag 7 april 2026 13:11 schreef Twieki het volgende:
[..]
Inderdaad, vanavond een lap vlees op de BBQ.
Eenschquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:09 schreef 12Beaufort het volgende:
Prachtig dagje zo![]()
Nog een graad of tien warmer en het is meer dan ideaal
Acceptabele pluim voor apriquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:52 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Er is 1 lid dat voor 30°C gaat deze maand.
Gaat niet gebeuren natuurlijk.
Enkele plekquote:
Goed voor de moestuin. Zaterdagavond regen erover heen en groeien maarquote:
Dat welquote:Op woensdag 8 april 2026 12:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Goed voor de moestuin. Zaterdagavond regen erover heen en groeien maar
Kans is wel groot ja.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo heerlijk nou in het bos rijden met het paard. Nog helemaal geen dazen of andere insekten ook.
Op kantoor al wel gisteren een hoornaar vermoord en net een grote wesp. Zijn dat dan koninginnen?
Rest van deze maand dit weer en temperatuurquote:Op woensdag 8 april 2026 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
20 graden. Niks meer aan doen. Perfect zo.
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 8 april 2026 15:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Rest van deze maand dit weer en temperatuur
Graadje of 10 nog er bovenop en ik ben enigszins tevreden.quote:Op woensdag 8 april 2026 15:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Rest van deze maand dit weer en temperatuur
Rustig opbouwen, hè. Pas begin april.quote:Op woensdag 8 april 2026 16:52 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Graadje of 10 nog er bovenop en ik ben enigszins tevreden.
Alles boven de 25 is perfect.
Gelukkig maar. Absurd heet vandaagquote:Op woensdag 8 april 2026 17:01 schreef Elan het volgende:
Morgen de warmste dag van het jaar en vrijdag gaat de temperatuur door midden
Wat bazel jij nou weer?quote:Op woensdag 8 april 2026 16:52 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Graadje of 10 nog er bovenop en ik ben enigszins tevreden.
Alles boven de 25 is perfect.
Je schrijft "aangenaam" verkeerd:)quote:Op woensdag 8 april 2026 17:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Absurd heet vandaag
Ja daaaag. Het is nu 20 graden. Klagen doe je weer vanaf oktober.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:03 schreef INViCTuS het volgende:
Nu kan je tenminste weer chill in t shirt en korte box lopen. Wat is de temperatuur in de herfst en winter eigenlijk toch k*t. Maarja, hoort er ook bij.
Ja, lekkerquote:Op dinsdag 7 april 2026 09:59 schreef ondeugend het volgende:
Gelukkig lijkt het hier nu ook steeds meer lente!
quote:High Temperature
24.0°C at 16:49
Precies. Van april tot en met september is het mijn beurtquote:Op woensdag 8 april 2026 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja daaaag. Het is nu 20 graden. Klagen doe je weer vanaf oktober.
Meer een constateringquote:Op woensdag 8 april 2026 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja daaaag. Het is nu 20 graden. Klagen doe je weer vanaf oktober.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |