Nou en, je maakt al reclame genoegquote:Op zondag 5 april 2026 20:35 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het land wordt wellicht 'de tyfus' ingeschoten.
(Wat is dat toch steeds met die ziektes hier?)
Tot grote vreugde ongetwijfeld van de bevolking, die het als een ware bevrijding zal begroeten.
Of het vaatdoekregime ook de whatever ingeschoten wordt, zodanig dat ze opstappen, is nog maar de vraag.
Nog een paar van zulke "verliezen" en ze winnen de oorlog.quote:Op zondag 5 april 2026 20:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]nou, nee. Ze verliezen op dit moment.
Die zijn nog lang niet vertrokken.quote:Op zondag 5 april 2026 20:39 schreef UitStraling het volgende:
En wat iemand al zei, ik betaal graag 4 euro voor een litertje benzine als de mensen daar eindelijk van de haatjurken af geraken hoor.
Het gaat ons nog wel meer kosten dan alleen benzine.quote:Op zondag 5 april 2026 20:39 schreef UitStraling het volgende:
En wat iemand al zei, ik betaal graag 4 euro voor een litertje benzine als de mensen daar eindelijk van de haatjurken af geraken hoor.
Deze oorlog kun je niet winnen. Sterker nog; hij is al verloren. Enige wat er nu nog rest is de schade herstellen. En die is wereldwijd, met uitzondering van Rusland en China, gigantisch.quote:Op zondag 5 april 2026 20:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nog een paar van zulke "verliezen" en ze winnen de oorlog.
Hij gaat wat planten en daarna bridgen, als ik het zo lees.quote:Op zondag 5 april 2026 20:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat is dat met die brug die nog niet open is?
Toegeven aan machtige terroristen beoordeel ik als verlies.quote:Op zondag 5 april 2026 20:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Deze oorlog kun je niet winnen. Sterker nog; hij is al verloren. Enige wat er nu nog rest is de schade herstellen. En die is wereldwijd, met uitzondering van Rusland en China, gigantisch.
Olie is voor ontzettend veel producten een essentieel onderdeel.quote:Op zondag 5 april 2026 20:39 schreef UitStraling het volgende:
Is de Taliban al weg uit Afghanistan?quote:Op zondag 5 april 2026 20:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Toegeven aan machtige terroristen beoordeel ik als verlies.
Hoog tijd dat ze voor zichzelf opkomen dus.quote:Op zondag 5 april 2026 20:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De burgers gaan wel lijden, helaas.
Geen stroom, geen water, geen zorg, voedselschaarste.
De halve wereld wegbombarderen kortomo.quote:Op zondag 5 april 2026 20:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Toegeven aan machtige terroristen beoordeel ik als verlies.
Ik neem aan dat je het over het gebruik van kernwapens hebt? als dat gebeurt dan weet ik vrijwel zeker dat de gehele wereld zich afkeert van de VS en dat gehele imperium zal ophouden met bestaan. Mad Max scenario, aangezien iedereen in de VS ook nog eens wapens heeft.quote:Op zondag 5 april 2026 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Amerika heeft natuurlijk de macht om Iran compleet te vernietigen, in een oogwenk, hopelijk komt het niet zover.
Dat gaat dan een lange tijd aanhouden omdat het iraanse regime extremistisch is en dus verschroeide aarde gaat nastreven voor de gehele golf, ze zeggen dat ook zelf. De aardolie en LNG productie vanuit de golf zal dan jarenlang vrijwel geheel wegvallen, naast heel veel kunstmest en aluminium. Mega inflatoir zal dat zijn naast economische stagnatie. Het slechtste is de combi van beiden, stagflatie op een ongekend niveau. Gaat wereldwijd heel veel ellende opleveren, vooral in de arme landen. Europa kan dan overspoeld en overweldigd worden door ontwrichtende golven van massa migratie.quote:
Hoe?quote:Op zondag 5 april 2026 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd dat ze voor zichzelf opkomen dus.
Afghanistan heeft nooit anders gewild.quote:Op zondag 5 april 2026 20:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Is de Taliban al weg uit Afghanistan?
Ik zeg doen.quote:Op zondag 5 april 2026 20:45 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De halve wereld wegbombarderen kortomo.
So much winning.
ik geef niet zo heel veel om volk dat de straat op gaat voor een feestje als een of andere lul zich hier in het westen opblaast in een treinquote:Op zondag 5 april 2026 20:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De burgers gaan wel lijden, helaas.
Geen stroom, geen water, geen zorg, voedselschaarste.
Moeilijke keuze. Waar kies je voor dan, de kant van de haatjurken of de kant van de kinderverkrachters/moordenaars?quote:
Dan moet de wereld maar een back-up plan hebben. Trump krijgt nu veel kritiek op het ontbreken van een plan, maar daar zijn we zelf ook bij.quote:Op zondag 5 april 2026 20:45 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Dat gaat dan een lange tijd aanhouden omdat het iraanse regime extremistisch is en dus verschroeide aarde gaat nastreven voor de gehele golf, ze zeggen dat ook zelf. De aardolie en LNG productie vanuit de golf zal dan jarenlang vrijwel wegvallen naast heel veel kunstmest en aluminium. Mega inflatoir zal dat zijn naast economische stagnatie. Het slechtste is de combi van beiden, stagflatie op een ongekend niveau. Gaat wereldwijd heel veel ellende opleveren, vooral in de arme landen. Europa kan dan overspoeld en overweldigd worden door ontwrichtende golven van massa migratie.
Niet door lief te vragen of het regime wil stoppen met het bouwen van kernwapens en het afschieten van de eigen bevolking in ieder geval.quote:
Bij de haatjurken stappen de kinderen in ieder geval nog vrijwillig het bed in bedoel je?quote:Op zondag 5 april 2026 20:47 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Moeilijke keuze. Waar kies je voor dan, de kant van de haatjurken of de kant van de kinderverkrachters/moordenaars?
Niet alleen olie, er is meer waar schaarste in ontstaat.quote:Op zondag 5 april 2026 20:43 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Olie is voor ontzettend veel producten een essentieel onderdeel.
De ellende begint misschien bij de pomp, maar daar blijft het niet bij.
geenquote:Op zondag 5 april 2026 20:47 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Moeilijke keuze. Waar kies je voor dan, de kant van de haatjurken of de kant van de kinderverkrachters/moordenaars?
Overgrote deel zijn gewoon mensen als jij en ik, die hun kinderen willen zien opgroeien.quote:Op zondag 5 april 2026 20:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik geef niet zo heel veel om volk dat de straat op gaat voor een feestje als een of andere lul zich hier in het westen opblaast in een trein
Te beginnen met westerse landen die anti-westers schorriemorrie en mafiosi als leiders kiezen.quote:
Daar is een vrij makkelijke oplossing voor, het opengooien van de straat van Hormuz.quote:Op zondag 5 april 2026 20:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Niet alleen olie, er is meer waar schaarste in ontstaat.
Kunstmest (ureum en ammoniak), zwavel, LNG/aardgas, methanol, grafietgrondstoffen, aluminium, helium, glycol, ijzererts, staalpellets, etc.
Het lijkt bij jou alsof het gewoon maar een computerspelletje is.quote:Op zondag 5 april 2026 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar is een vrij makkelijke oplossing voor, het opengooien van de straat van Hormuz.
Dat is wel heel radicaal.quote:Op zondag 5 april 2026 20:49 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Te beginnen met westerse landen die anti-westers schorriemorrie als leiders kiezen.
Die ook nog eens homo zijn.
Of geilen op een stokoude lerares.
En die al eeuwenlang zich als terroristen gedragen in andere werelddelen.
Wegbombarderen die hele zooi.
quote:Op zondag 5 april 2026 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar is een vrij makkelijke oplossing voor, het opengooien van de straat van Hormuz.
Net zoals Trump het ziet eigenlijk, met zijn 'lollige' filmpjes.quote:Op zondag 5 april 2026 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het lijkt bij jou alsof het gewoon maar een computerspelletje is.
Die was toch open, op 27 februari?quote:Op zondag 5 april 2026 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
20% van het wereldtoneel.quote:Op zondag 5 april 2026 20:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Niet alleen olie, er is meer waar schaarste in ontstaat.
Kunstmest (ureum en ammoniak), zwavel, LNG/aardgas, methanol, grafietgrondstoffen, aluminium, helium, glycol, ijzererts, staalpellets, etc.
Dat heeft niet veel nut meer als het scenario van verschroeide aarde in de golf bewaarheid wordtquote:Op zondag 5 april 2026 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
snap ikquote:Op zondag 5 april 2026 20:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Overgrote deel zijn gewoon mensen als jij en ik, die hun kinderen willen zien opgroeien.
Radicaal?quote:Op zondag 5 april 2026 20:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is wel heel radicaal.
Je kunt ook gewoon het werkgebied in het Midden-Oosten wat uitbreiden.
Je hebt niet voor het uitkiezen waar je geboren wordt.quote:Op zondag 5 april 2026 20:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
snap ik
het overgrote deel van de hele wereld bestaat uit mensen zoals jij en ik die gewoon hun kinderen willen zien opgroeien
Noord Korea net zo goed
Rusland net zo goed
China net zo goed
het is alleen niet heel erg compatibel met hoe ik die kinderen graag zie opgroeien
Start een internationaal (her)opvoedingscentrum.quote:Op zondag 5 april 2026 20:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
snap ik
het overgrote deel van de hele wereld bestaat uit mensen zoals jij en ik die gewoon hun kinderen willen zien opgroeien
Noord Korea net zo goed
Rusland net zo goed
China net zo goed
het is alleen niet heel erg compatibel met hoe ik die kinderen graag zie opgroeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |