Jij houdt dan ook van zelf kastijding.quote:Op zondag 5 april 2026 20:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mag van mij nog 10 jaar duren hoor.
Omdat wij Europeanen begrijpen dat, als we dat zouden doen, we onze eigen beschermers plus onze westerse cultuur zouden verraden. Dat moet je in deze topics toch wel duidelijk zijn geworden.quote:Op zondag 5 april 2026 20:15 schreef vosss het volgende:
Ik vraag mij vooral af hoe de rest van de wereld reageert op de vooraf aangekondigde oorlogsmisdaden die Trump zegt te gaan begaan. Namelijk aanvallen op infrastructuur en energiesector. Dat zijn oorlogsmisdaden. En hij kondigt ze gewoon aan. En niemand zegt iets.
Waarom reageert Europa daar niet op? Waarom reageert China of Rusland daar niet op? Wie roept die dolgedraaide hont eens tot de orde?
Plus ze willen die zeestraat ook open hebben ongeacht de Iraanse slachtoffers.quote:Op zondag 5 april 2026 20:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die zijn inmiddels moe van het telkens maar weer reageren op elke hersenscheet van Trump.
Een grotere hoeveelheid identieke bonds levert meer liquiditeit op. Meer liquiditeit levert een nog lager rente op, wat een voordeel oplevert. Voor landen die er niet aan voldoen wordt het een motivatie om er toegang toe te verkrijgen en dus meer begrotingsdiscipline na te streven. Voor de eurozone als geheel zal het dan ten voordele zijn.quote:Op zondag 5 april 2026 20:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat zijn echter ook de landen die geen eurobonds nodig hebben
Amerika heeft natuurlijk de macht om Iran compleet te vernietigen, in een oogwenk, hopelijk komt het niet zover.quote:
Tja, kan het niet helpen. Ik kom om in het genot bij de gedachte dat het middeleeuwse vaatdoekregime de tyfus in geschoten wordt door een of andere vastgoedpatser uit Queens, New York.quote:Op zondag 5 april 2026 20:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Jij houdt dan ook van zelf kastijding.
Het land wordt wellicht 'de tyfus' ingeschoten.quote:Op zondag 5 april 2026 20:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tja, kan het niet helpen. Ik kom om in het genot bij de gedachte dat het middeleeuwse vaatdoekregime de tyfus in geschoten wordt door een of andere vastgoedpatser uit Queens, New York.
Dan maar 4 euro de liter.
Da heeft amerika helemaal nietquote:Op zondag 5 april 2026 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Amerika heeft natuurlijk de macht om Iran compleet te vernietigen, in een oogwenk, hopelijk komt het niet zover.
Wat een hysterische onzin weer zegquote:Op zondag 5 april 2026 20:35 schreef WillemVOC het volgende:
[..]
Da heeft amerika helemaal niet
Iran kan zelf ook alle installaties slopen om alle olie naar de rest van de wereld te stoppen. Als zij moeten bloeden kunnen ze de rest van de wereld ook laten bloeden.
Iran is in total control. Zij hebben de macht, ongeacht of ze plat gebombardeerd kunnen worden. En dat hebben ze ook heel goed in de gaten.
Ik denk ook dat dit het plan van Iran zal zijn als het echt gaat excaleren.
quote:Op zondag 5 april 2026 20:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Amerika heeft natuurlijk de macht om Iran compleet te vernietigen, in een oogwenk, hopelijk komt het niet zover.
wat is dat met die brug die nog niet open is?quote:
Nou en, je maakt al reclame genoegquote:Op zondag 5 april 2026 20:35 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het land wordt wellicht 'de tyfus' ingeschoten.
(Wat is dat toch steeds met die ziektes hier?)
Tot grote vreugde ongetwijfeld van de bevolking, die het als een ware bevrijding zal begroeten.
Of het vaatdoekregime ook de whatever ingeschoten wordt, zodanig dat ze opstappen, is nog maar de vraag.
Nog een paar van zulke "verliezen" en ze winnen de oorlog.quote:Op zondag 5 april 2026 20:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]nou, nee. Ze verliezen op dit moment.
Die zijn nog lang niet vertrokken.quote:Op zondag 5 april 2026 20:39 schreef UitStraling het volgende:
En wat iemand al zei, ik betaal graag 4 euro voor een litertje benzine als de mensen daar eindelijk van de haatjurken af geraken hoor.
Het gaat ons nog wel meer kosten dan alleen benzine.quote:Op zondag 5 april 2026 20:39 schreef UitStraling het volgende:
En wat iemand al zei, ik betaal graag 4 euro voor een litertje benzine als de mensen daar eindelijk van de haatjurken af geraken hoor.
Deze oorlog kun je niet winnen. Sterker nog; hij is al verloren. Enige wat er nu nog rest is de schade herstellen. En die is wereldwijd, met uitzondering van Rusland en China, gigantisch.quote:Op zondag 5 april 2026 20:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nog een paar van zulke "verliezen" en ze winnen de oorlog.
Hij gaat wat planten en daarna bridgen, als ik het zo lees.quote:Op zondag 5 april 2026 20:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat is dat met die brug die nog niet open is?
Toegeven aan machtige terroristen beoordeel ik als verlies.quote:Op zondag 5 april 2026 20:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Deze oorlog kun je niet winnen. Sterker nog; hij is al verloren. Enige wat er nu nog rest is de schade herstellen. En die is wereldwijd, met uitzondering van Rusland en China, gigantisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |