abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 april 2026 @ 20:11:41 #151
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220508353
Tsja, progressief links regeert over de instituten.

[ Bericht 13% gewijzigd door Richestorags op 04-04-2026 20:36:12 ]
  zaterdag 4 april 2026 @ 20:12:04 #152
396550 Richestorags
pi_220508356
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 20:09 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Als je bij de Hoogovens woont ben je zeker een 'tot ziekte gemaakte'.
Mensen in de VS zijn dan 'tot Amerikaan gemaakte'.

Alles is construct, mijn waarde.

Geboren in Marokko? Ben je een 'tot moslim gemaakte ' _O-
Tot besneden gemaakte.
pi_220508364
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 20:12 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Tot besneden gemaakte.
De mismaakten der aarde. Ja.
pi_220508391
het enige wat hiermee wordt gedekoloniseerd is gezond verstand.
ik ben iemand die de regel "niets over ons, zonder ons" (hoofdstuk 2, uitgangspunt 5) letterlijk neemt en daarom dit heel document terugstuurt naar de afzender.

met inclusieve groet,
een "intersectioneel" individu en gemarginaliseerd belastingobject met een eigen belevingswereld buiten de systeemwereld van dit roze PDF-bestand

[ Bericht 17% gewijzigd door gwn_een_user op 04-04-2026 20:23:44 ]
pi_220508428
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 20:13 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
De mismaakten der aarde. Ja.
Hey, sommigen van ons hebben er een goede (medische) reden voor.
pi_220508590
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 19:16 schreef Straatcommando. het volgende:
En nu? Verplichte kost voor kinderen of school of wat?

Wat een activistisch lijstje voor iets vanuit de overheid.
Binnenkort standaard bij media als NOS, na de zomer de scholen, gemeenten en ziekenhuizen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220508680
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2026 20:40 schreef Aether het volgende:

[..]
Binnenkort standaard bij media als NOS, na de zomer de scholen, gemeenten en ziekenhuizen.
Trickle down indoctrinatie.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_220508693
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 20:20 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Hey, sommigen van ons hebben er een goede (medische) reden voor.
Tot appendixloos gemaakten ook. :D
  zaterdag 4 april 2026 @ 21:06:30 #159
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220508759
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 20:12 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Tot besneden gemaakte.
Van voorhuid verwijderden. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 april 2026 @ 21:07:59 #160
284411 crew  heywoodu
pi_220508769
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 18:22 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik vind dit een beetje een ontwijkend antwoord. Kun je wat voorbeelden noemen van prima te begrijpen veranderingen?
"Iemand met X beperking" ipv beperkten of gehandicapten

"Tot slaaf gemaakt" ipv slaaf

"Regio/omgeving" ipv leefgebied

"Indisch Oceanisch gebied" ipv De Oost (hoewel ik betwijfel of iemand het de afgelopen tig jaar ooit over 'De Oost' had)

"Integreren" ipv inburgeren, simpelweg omdat het iets anders is, niet omdat inburgeren 'fout' zou zijn ofzo

Die vind ik wel het meest simpel te begrijpen, het gros van de rest kan me echt enorm weinig schelen en een enkele vind ik persoonlijk wat overdreven (ik zie mijzelf het gewoon over de Gouden Eeuw hebben bijvoorbeeld, hoewel er natuurlijk ook genoeg aandacht mag en moet zijn voor de enorme hoeveelheid misdaden en gruwelijkheden die gepleegd zijn om die Gouden Eeuw te hebben). Basisgeletterd ipv laaggeletterd vind ik ook wel een kwalijke, dat zijn gewoon dingen met echt hele andere betekenis: iemand die de basis niet kent is dus niet basisgeletterd, maar wel laaggeletterd (of analfabeet).
  zaterdag 4 april 2026 @ 22:14:48 #161
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220509239
Eigenlijk vind ik de laatste pagina waar 'Versie 25 juli 2025' staat het grappigste.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van de vorige regering dus :')

Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
G. (Gouke) Moes (BBB), vanaf 5 september 2025
Drs. S.Th.M. (Sophie) Hermans (VVD), 22 augustus 2025 - 5 september 2025
Dr. E.E.W. (Eppo) Bruins (NSC), 2 juli 2024 - 22 augustus 2025
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_220509486
En waarom "zwart" met een hoofdletter moet snap ik niet.
Corporate translator
  zaterdag 4 april 2026 @ 22:51:06 #163
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220509565
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 21:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]
"Iemand met X beperking" ipv beperkten of gehandicapten

"Tot slaaf gemaakt" ipv slaaf

"Regio/omgeving" ipv leefgebied

"Indisch Oceanisch gebied" ipv De Oost (hoewel ik betwijfel of iemand het de afgelopen tig jaar ooit over 'De Oost' had)

"Integreren" ipv inburgeren, simpelweg omdat het iets anders is, niet omdat inburgeren 'fout' zou zijn ofzo

Die vind ik wel het meest simpel te begrijpen, het gros van de rest kan me echt enorm weinig schelen en een enkele vind ik persoonlijk wat overdreven (ik zie mijzelf het gewoon over de Gouden Eeuw hebben bijvoorbeeld, hoewel er natuurlijk ook genoeg aandacht mag en moet zijn voor de enorme hoeveelheid misdaden en gruwelijkheden die gepleegd zijn om die Gouden Eeuw te hebben). Basisgeletterd ipv laaggeletterd vind ik ook wel een kwalijke, dat zijn gewoon dingen met echt hele andere betekenis: iemand die de basis niet kent is dus niet basisgeletterd, maar wel laaggeletterd (of analfabeet).
Nu heb je wat mij betreft de minst controversiėle uitgekozen maar er is ook een ander slag. Ik kan het hier niet kopiėren want ik zit mobiel maar bijvoorbeeld: ‘zwarten’ die nu ‘Zwarten’ behoren te heten maar ‘witten’ zijn gewoon ‘witten’. Er is kennelijk een verschil?!

Ik heb geen enkel respect voor deze flauwekul. Het beestje een ander naampje geven verandert het beestje niet.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 april 2026 @ 23:29:17 #164
284411 crew  heywoodu
pi_220509864
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 22:51 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Nu heb je wat mij betreft de minst controversiėle uitgekozen maar er is ook een ander slag. Ik kan het hier niet kopiėren want ik zit mobiel maar bijvoorbeeld: ‘zwarten’ die nu ‘Zwarten’ behoren te heten maar ‘witten’ zijn gewoon ‘witten’. Er is kennelijk een verschil?!

Ik heb geen enkel respect voor deze flauwekul. Het beestje een ander naampje geven verandert het beestje niet.
Jij vroeg naar degenen die ik prima te begrijpen vind, dus ik gaf voorbeelden van degenen die ik prima te begrijpen vind. Het hele Zwart/Wit-gebeuren, tja, het maakt me vrij weinig uit - ik heb geen moeite met hoe het nu is, ook niet met hoe het in de toekomst is, het boeit me gewoon niet zo veel. Het is meer iets dat in de VS past om Black met een hoofdletter te schrijven (omdat daar een veel groter deel van de bevolking een gezamenlijk slavernijverleden heeft), maar nogmaals: of men het wel of niet met hoofdletter schrijft, het boeit me enorm weinig.

Dat valt dus gewoon in de categorie van de (vele) voorbeelden die me gewoon niet veel kunnen schelen en waarvan de fophef - of het nou is over 'dat mag je niet zeggen!' of over 'ze willen ons alles afnemen!' - nogal overtrokken is.
  zaterdag 4 april 2026 @ 23:42:38 #165
396550 Richestorags
pi_220509964
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 23:29 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Jij vroeg naar degenen die ik prima te begrijpen vind, dus ik gaf voorbeelden van degenen die ik prima te begrijpen vind. Het hele Zwart/Wit-gebeuren, tja, het maakt me vrij weinig uit - ik heb geen moeite met hoe het nu is, ook niet met hoe het in de toekomst is, het boeit me gewoon niet zo veel. Het is meer iets dat in de VS past om Black met een hoofdletter te schrijven (omdat daar een veel groter deel van de bevolking een gezamenlijk slavernijverleden heeft), maar nogmaals: of men het wel of niet met hoofdletter schrijft, het boeit me enorm weinig.

Dat valt dus gewoon in de categorie van de (vele) voorbeelden die me gewoon niet veel kunnen schelen en waarvan de fophef - of het nou is over 'dat mag je niet zeggen!' of over 'ze willen ons alles afnemen!' - nogal overtrokken is.
Dat het jou weinig boeit betekent niet dat het goed is of dat we het moeten toepassen. Dat is geen referentiekader dat het jou weinig boeit. Ook niet of het mij veel boeit. Dat is simpelweg niet zo relevant.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 april 2026 @ 23:50:59 #166
284411 crew  heywoodu
pi_220510009
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 23:42 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat het jou weinig boeit betekent niet dat het goed is of dat we het moeten toepassen. Dat is geen referentiekader dat het jou weinig boeit. Ook niet of het mij veel boeit. Dat is simpelweg niet zo relevant.
Dat klopt, wat wij er van vinden betekent inderdaad niet dat het goed of slecht is of dat iets wel of niet veranderd zou moeten worden. Het is ook allemaal een beetje een non-onderwerp, des te opmerkelijker dat mensen er helemaal boos door lijken te worden.
pi_220510611
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nou jeetje wat moeilijk zeg allemaal, om iemand they them te noemen. Voor mij hoeft dat ook niet bij iedereen vooraf, maar als diegene zegt dat ze dat graag willen dan denk je toch best een beetje mee en als je dan weer thuis bent denk je “wat een gedoe”. Ik weet ook nooit precies wat ik dan moet zeggen, maar ik probeer het tenminste en schiet niet meteen in een defensieve houding.

Dat betekent niet dat we allemaal deze woordenlijst moeten gebruiken en dat gaat ook niet gebeuren, er zitten te veel omslachtige omschrijvingen tussen die niet lekker werken in de gesproken taal.
Deze dame in kwestie wilde gewoon interessant lopen doen en alle aandacht hebben. Dat is tekenend voor dit soort figuren, als doen om maar aandacht te krijgen.
pi_220511412
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 april 2026 23:50 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat klopt, wat wij er van vinden betekent inderdaad niet dat het goed of slecht is of dat iets wel of niet veranderd zou moeten worden. Het is ook allemaal een beetje een non-onderwerp, des te opmerkelijker dat mensen er helemaal boos door lijken te worden.
Het is niet aan jou om te bepalen wat een non-onderwerp is. Je hebt er zelf ook een mening over, niet zo verheven doen hoor mannetje :)
pi_220511599
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 20:58 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Tot appendixloos gemaakten ook. :D
Oeh, dan heb ik dubbel prijs. Waar kan ik van de overheid vangen nu want ik ben een zielige minderheid?
pi_220511601
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2026 22:45 schreef HSG het volgende:
En waarom "zwart" met een hoofdletter moet snap ik niet.
Dat moet ook niet. Maar als ze het zo willen spelen ga ik zwart met kleine letter en Blank met hoofdletter schrijven. Prima hoor.
  Moderator zondag 5 april 2026 @ 11:53:35 #171
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220511812
Werk je op het ministerie?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220511905
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 21:29 schreef Haags het volgende:
Ik ben blank, niet wit.

Als ik wit ben dan heb ik buikgriep, moet ik spugen :r
Ik moet anders nu al spugen.
  zondag 5 april 2026 @ 12:27:38 #173
396550 Richestorags
pi_220511979
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 april 2026 23:50 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Er wordt hier wel belastinggeld aan besteed en kinderen mee opgevoed. Op grond van niks. Je kunt niet zomaar bepalen dat het een non-onderwerp is omdat jij dat vindt.
pi_220516509
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 11:13 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Dat moet ook niet. Maar als ze het zo willen spelen ga ik zwart met kleine letter en Blank met hoofdletter schrijven. Prima hoor.
Er staat "witte en zwarte mensen" maar "zwart" moet dan met hoofdletter. De vraag is waarom.
Corporate translator
pi_220518054
quote:
7s.gif Op zondag 5 april 2026 22:24 schreef HSG het volgende:
De vraag is waarom.
Dit soort onzin wordt bedacht door 'mensen' die vinden dat Blanken een erfschuld hebben tegenover zwarten, en ons allemaal proberen mee te sleuren in hun knieval om iets wat helemaal niet bestaat.

Dit zijn het soort figuren wat met kettingen om hun nek en bordjes met 'sorry' bij bijeenkomsten van de blm-terroristen zitten.
pi_220518114
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 11:13 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Als ze het zo willen spelen :') internethelden galore weer in dit topic.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_220518118
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 10:51 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Dit soort onzin wordt bedacht door 'mensen' die vinden dat Blanken een erfschuld hebben tegenover zwarten, en ons allemaal proberen mee te sleuren in hun knieval om iets wat helemaal niet bestaat.

Dit zijn het soort figuren wat met kettingen om hun nek en bordjes met 'sorry' bij bijeenkomsten van de blm-terroristen zitten.
Maar de Turken, Arabieren en veel andere volkeren in Aziė en Afrika hadden ook slaven. Zelfs de Indianen hadden slaven.
Corporate translator
pi_220518148
quote:
7s.gif Op maandag 6 april 2026 11:04 schreef HSG het volgende:

[..]
Maar de Turken, Arabieren en veel andere volkeren in Aziė en Afrika hadden ook slaven. Zelfs de Indianen hadden slaven.
Klopt.
Maar alleen onder Blanken zijn er helaas zelfhatende wappies die vinden dat wij Blanken allemaal een schuldgevoel zouden moeten hebben tegenover iedereen met een kleur.
pi_220518180
Ik betwijfel of het artikel van Geenstijl klopt. Blijkbaar zijn ze vaker beschuldigd van nepnieuws door dat ministerie.

Uberhaupt een blog dat is opgericht door Marianne Zwagerman. De vrouw die vond dat corona niet bestond en als het bestond dan moesten de oudjes maar eraan lijden. Als je daar niet als een boze man reageert wordt je al snel gebanned.
pi_220518194
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:16 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Blijkbaar zijn ze vaker beschuldigd van nepnieuws door dat ministerie.
Jij laat je door de overheid voorschrijven wat 'nepnieuws' is?
pi_220518208
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:16 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Ik betwijfel of het artikel van Geenstijl klopt. Blijkbaar zijn ze vaker beschuldigd van nepnieuws door dat ministerie.

Ik zou ook alleen het Ministerie van Waarheid geloven. _O-
pi_220518240
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:18 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Ook de overheid mag beschuldigingen betwisten. En sommige "journalisten" nemen het niet zo nauw met fact checking of hoor en wederhoor.

Overigens heeft Geenstijl tien jaar geleden Geenpeil opgericht dat samen met Baudet die banden had met Kornilov lobbyde tegen Oekraine. Dus het zou mij niet verbazen als deze "krant" ook banden heeft met Rusland
pi_220518246
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 11:21 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Ik zou ook alleen het Ministerie van Waarheid geloven. _O-
Het is aan een krant om te bewijzen dat een artikel waar is met behulp van bewijzen en bronnen.

Geenstijl heeft daar wel eens moeite mee
pi_220518250
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:26 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Overigens heeft Geenstijl tien jaar geleden Geenpeil opgericht dat samen met Baudet die banden had met Kornilov lobbyde tegen Oekraine.
En dat was helemaal prima. Dat corrupte land heeft niets te zoeken bij de EU.
Ik heb toendertijd ook tegen dat verdrag gestemd, en ben lid van FvD.
pi_220518278
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:28 schreef PurifieR het volgende:

[..]
En dat was helemaal prima. Dat corrupte land heeft niets te zoeken bij de EU.
Ik heb toendertijd ook tegen dat verdrag gestemd, en ben lid van FvD.
Wat vindt jij van de banden die Baudet heeft met Kornilov volgens ex penningmeester Henk Otten?

Baudet verwijst in apps naar Russische betalingen - Zembla - BNNVARA https://share.google/KW1LDyU7bq42oboaX
  maandag 6 april 2026 @ 11:34:58 #186
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220518286
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:18 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Als "Ambtenaar030"?

Niet geheel verrassend. :D
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220518288
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:33 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Wat vindt jij van de banden die Baudet heeft met Kornilov volgens ex penningmeester Henk Otten?
Wat zou ik daar van moeten vinden? Rusland is niet onze vijand, wij zijn niet in oorlog met dat land.
pi_220518294
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:35 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Wat zou ik daar van moeten vinden? Rusland is niet onze vijand, wij zijn niet in oorlog met dat land.
Jij denkt dat Putin stopt bij Oekraine?
pi_220518309
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:35 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Jij denkt dat Putin stopt bij Oekraine?
Wat mij betreft gaat ie over de knie als ie iets probeert tegen een NATO-land.

Tot die tijd is elke euro die we naar oekraļne slingeren ipv het aan onze eigen verdediging besteden weggegooid geld.
pi_220518334
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:38 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Wat mij betreft gaat ie over de knie als ie iets probeert tegen een NATO-land.

Tot die tijd is elke euro die we naar oekraļne slingeren ipv het aan onze eigen verdediging besteden weggegooid geld.
Zolang de Russen bezig zijn in Oekraine komen ze niet verder.

De Navo bestaat verder alleen op papier nog. Van het VK en de VS waar Putin banden heeft opgebouwd hoef je niks te verwachten. Nigel Farage bekend van Brexit is pro Rusland en Trump idem.

P.s: Je kan beter de Oekrainers het vuile werk laten doen. Want Polen en Duitsland zal daar minder bereid toe zijn
pi_220518606
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 11:09 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Klopt.
Maar alleen onder Blanken zijn er helaas zelfhatende wappies die vinden dat wij Blanken allemaal een schuldgevoel zouden moeten hebben tegenover iedereen met een kleur.
Wel raar want ik heb mijn familieachtergrond bekeken (zowel vader als moeder) en nergens komt het voor dat ze ook maar iets met de slavenhandel of slavernij te maken hadden.

Beter gezegd: ze waren, net als grotendeel van het volk, best arm dus hoe kunnen zij en ik nou verantwoordelijk zijn?
Corporate translator
pi_220518612
quote:
7s.gif Op maandag 6 april 2026 12:24 schreef HSG het volgende:
Beter gezegd: ze waren, net als grotendeel van het volk, best arm dus hoe kunnen zij en ik nou verantwoordelijk zijn?
Precies. Maar toch is er steeds meer gejank over 'herstelbetalingen'. Wat een onzin. 'Herstelbetalingen' van mensen die nooit slaven hebben gehad aan mensen die nooit slaaf zijn geweest? Bekijk het even zeg.
pi_220518616
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 12:26 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Precies. Maar toch is er steeds meer gejank over 'herstelbetalingen'. Wat een onzin. 'Herstelbetalingen' van mensen die nooit slaven hebben gehad aan mensen die nooit slaaf zijn geweest? Bekijk het even zeg.
Dus we moeten betalen voor iets wat wij niet schuldig aan zijn en waar onze voorouderen niet schuldig aan waren?

Krijg ik nu geld van de Italianen?
Corporate translator
pi_220518629
Laatst vulde ik in een digitale puzzel het woord neger in. En kreeg als antwoord dat het woord niet bestaat. 8)7
pi_220518648
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 12:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Laatst vulde ik in een digitale puzzel het woord neger in. En kreeg als antwoord dat het woord niet bestaat. 8)7
Weet je de vraag nog? :D
pi_220518656
quote:
7s.gif Op maandag 6 april 2026 12:27 schreef HSG het volgende:
Dus we moeten betalen voor iets wat wij niet schuldig aan zijn en waar onze voorouderen niet schuldig aan waren?
Er zijn dus wappies die dit graag willen zien gebeuren inderdaad.

Hier in Europa maar vooral in afrika. Want daar wordt nog niet genoeg Europees geld aan verspilt.
pi_220518667
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 12:32 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Er zijn dus wappies die dit graag willen zien gebeuren inderdaad.

Hier in Europa maar vooral in afrika. Want daar wordt nog niet genoeg Europees geld aan verspilt.
Gaan ze zelf ook betalen dan?
Corporate translator
pi_220518692
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2026 12:31 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Weet je de vraag nog? :D
Er was geen vraag, het was zo'n soort master mind puzzel. Dus woorden invullen en dan krijg je welke letters er kloppen.
pi_220518707
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 12:36 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Er was geen vraag, het was zo'n soort master mind puzzel. Dus woorden invullen en dan krijg je welke letters er kloppen.
En toen vulde jij het niet bestaande woord Neger in?
Wel prettig. Niet bestaande woorden. Kan er ook niemand beledigd zijn.
pi_220518720
quote:
10s.gif Op maandag 6 april 2026 12:38 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
En toen vulde jij het niet bestaande woord Neger in?
Wel prettig. Niet bestaande woorden. Kan er ook niemand beledigd zijn.
Nou dat. ege stond er al. De oplossing was tegel. Maar neger bestond niet. :') En ik heb nog wel een neger als vriend die zichzelf voor de grap altijd een luie neger noemt. Wat nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')