Op vrijdag 3 april 2026 12:48 schreef Maretakje het volgende:
Ze gaat niet. #voorgevoelquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:22 schreef Duo-Penotti2 het volgende:
AM rijdt amper op de motor , had ze vandaag lekker mee kunnen rijden met man en zoon.
Weer beetje oefenen en wennen aan rijden.
Dat wordt helemaal niks straks met Jim rijden in IJsland .
Ik denk niet dat we een filmpje gaan zien waarop ze hem vraagt wat hij wil doen. Want stel je voor dat hij iets anders wil dan zij bedacht heeft voor zijn ja-dag. Of het antwoord is anders en ze neemt een nieuw filmpje op waarin hij, in opdracht van haar, alsnog het juiste antwoord geeft.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik ga echt zo hard lachen als Bob dinsdag niet vraagt of ze naar een pretpark gaan, maar dat ie graag wil gaan zwemmen ofzo haha.
Misschien wagenziekquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:02 schreef Beertjeteddy het volgende:
Wat ik wel gek vind bij Willine is dat ze de hele tijd achterin de auto zit en haar kind voorin? 🫣
Zijnde in mijn ogen gewoon luiquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:47 schreef Hope88 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel enige vorm van verwaarlozing om in zo'n rommelig, vies huis te wonen, zoals de kinderen van HVK.
Ze ontvlucht dr huis. Bij de kinderen is niet te zien dat ze het erg naar hun zin hebben vandaag. Nu is het ook niet het lekkerste weer om buiten te zijn vind ikquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:47 schreef Hope88 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel enige vorm van verwaarlozing om in zo'n rommelig, vies huis te wonen, zoals de kinderen van HVK.
Ze kan ook gewoon thuis met ze aan de tafel knutselen, ze maakt hetbook nooit gezelligquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:54 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze ontvlucht dr huis. Bij de kinderen is niet te zien dat ze het erg naar hun zin hebben vandaag. Nu is het ook niet het lekkerste weer om buiten te zijn vind ik
Die vrouw staat altijd hetzelfde te bakken, maar voor Jim is het dit 🙈quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:12 schreef Harper het volgende:
En diepvriesappeltaart en bleke Hanos brownies voor de allerliefste Jimmie.
Ze is soms niet te volgen.
Ik krijg het gevoel dat er iets is met een van ouders ofzo. Geen idee hoor, het is puur een gevoel.quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:11 schreef Harper het volgende:
AM is nog steeds van slag, maar zegt wel iets positiefs over haar ouders/jeugd en meldt dat Sam naar het huis van haar ouders gaat. En Julia ook in dezelfde week het huis uit.
Ik vind het maar vreemd allemaal. Zelfs na het interview met Tim was ze niet zo uit balans.
Ik denk nog steeds er woensdag iemand van de familie voor de deur stond. Ik zou namelijk echt weten wat haar anders zo zou raken.
Vandeweek ging ze ook los over je bord leeg moeten eten van haar ouders, dat heeft niets met die skileraar te maken. Dus waarom ze nu weer neigt naar 'toen alles nog goed was...' Ze wiebelt alle kanten op met haar jeugd. Ze wil sinds haar verjaardag in ieder geval zo min mogelijk van huis. Naar school en de Hanos, maar meer werd het niet. En toch verwacht ik niet dat het dan iets met haar familie is. Dan kun je gewoon naar paardrijden en je bootcampclubje.quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat er iets is met een van ouders ofzo. Geen idee hoor, het is puur een gevoel.
Ik vind het wel frappant om te zien dat ze zegt 'toen alles nog goed was, was ik graag bij mijn ouders'. Maar wat was er toen anders? Want toen was dat met de skileraar toch ook al gebeurd?
Maar dat zou toch echt ZO ONTZETTEND LULLIG zijn? Dat bedenk je toch niet op haar verjaardagquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:23 schreef Cattolica het volgende:
Ik denk dat er een interventie heeft plaatsgevonden op AM's verjaardag. Juul die zenuwachtig uit het raam keek en AM van haar haar haar moest kammen. Ik betwijfel het of AM vooraf totaal van niets wist, maar als dit het enigszins is, dan is ze er nog steeds door van slag. Ik heb haar afgelopen jaar nog niets aardigs over haar ouders zien zeggen, en nu gaat Sam naar hun huis in Frankrijk en vertelt AM dat ze ook als jong volwassene alleen maar haar verjaardag met haar gezin en ouders wilde vieren.
Ik voel een derde boek aankomen.
"Hoe ik mijn ouders vergeef voor hun daden en ik mijn gezin hun plekje in mijn familie teruggeef".
Ze weten niet beter, , dus verwaarlozing vind ik wel overdrevenquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:47 schreef Hope88 het volgende:
Exact dit!quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:26 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Vandeweek ging ze ook los over je bord leeg moeten eten van haar ouders, dat heeft niets met die skileraar te maken. Dus waarom ze nu weer neigt naar 'toen alles nog goed was...' Ze wiebelt alle kanten op met haar jeugd. Ze wil sinds haar verjaardag in ieder geval zo min mogelijk van huis. Naar school en de Hanos, maar meer werd het niet. En toch verwacht ik niet dat het dan iets met haar familie is. Dan kun je gewoon naar paardrijden en je bootcampclubje.
Nou indd.quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:12 schreef Harper het volgende:
En diepvriesappeltaart en bleke Hanos brownies voor de allerliefste Jimmie.
Ze is soms niet te volgen.
Als het zoiets was, zou ze dat verteld hebben denk ik.quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:36 schreef Rimboequeen het volgende:
AM, zou het niet zo kunnen zijn dat een paar doorgedraaide volgmoekes aan de deur hebben gestaan met bloemen en ballonnen? Dat schaart AM namelijk onder haat.
Absoluut. Maar misschien dacht degene die het regelde dat ze er haar een plezier mee deed?quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar dat zou toch echt ZO ONTZETTEND LULLIG zijn? Dat bedenk je toch niet op haar verjaardag
Daar heb ik ook aan zitten denken, dat een stel volgmoekes het grappig vond om voor haar deur te staan oidquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:36 schreef Rimboequeen het volgende:
AM, zou het niet zo kunnen zijn dat een paar doorgedraaide volgmoekes aan de deur hebben gestaan met bloemen en ballonnen? Dat schaart AM namelijk onder haat.
💯💯💯quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:21 schreef Nieuwnestje het volgende:
Ik vind het ook erg kleinerend dat MW haar 'Maudje' noemt terwijl ze Maud heet. Zoveel jonger is Maud niet als MW. Ik krijg er een raar gevoel bij.. zo van; 'kijk mij personeel hebben, maar ik ben THE MOM'. Zonder Maud (en de rest van haar crew, ook al is die flink uitgedund), draait MW niet eens een week alleen het gezin.
Als dat zo is, ik zou er ook niet op zitten te wachten en ik zou het heel raar vinden. Ga lekker fangirlen tijdens de 'meet&greet'quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Daar heb ik ook aan zitten denken, dat een stel volgmoekes het grappig vond om voor haar deur te staan oid
Ik gok op Wouter. Die heeft misschien gelijk de sleutel v Frankrijk gebracht voor Sam.quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:11 schreef Harper het volgende:
AM is nog steeds van slag, maar zegt wel iets positiefs over haar ouders/jeugd en meldt dat Sam naar het huis van haar ouders gaat. En Julia ook in dezelfde week het huis uit.
Ik vind het maar vreemd allemaal. Zelfs na het interview met Tim was ze niet zo uit balans.
Ik denk nog steeds er woensdag iemand van de familie voor de deur stond. Ik zou namelijk echt weten wat haar anders zo zou raken.
Dan zou ik persoonlijk echt aangifte doen! Dan ben je echt niet goedquote:Op vrijdag 3 april 2026 15:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Daar heb ik ook aan zitten denken, dat een stel volgmoekes het grappig vond om voor haar deur te staan oid
Ik krijg al error van het woord personeel. En ik weet dat het een normale benaming is maar het woord medewerkers klinkt zoveel vriendelijker.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:21 schreef Nieuwnestje het volgende:
Ik vind het ook erg kleinerend dat MW haar 'Maudje' noemt terwijl ze Maud heet. Zoveel jonger is Maud niet als MW. Ik krijg er een raar gevoel bij.. zo van; 'kijk mij personeel hebben, maar ik ben THE MOM'. Zonder Maud (en de rest van haar crew, ook al is die flink uitgedund), draait MW niet eens een week alleen het gezin.
Serieus?quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:25 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Dan zou ik persoonlijk echt aangifte doen! Dan ben je echt niet goed
Maar zal me niets verbazen als er een fanclub van AM is
Niet persé. Maar ik had eerder een feestje vanavond in de tuin/buitenkeuken verwacht.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ben ik de enige die t best gek vind dat Jim zijn verjaardag thuis 'viert' (of een soort van dan).
In zijn studentenhok is niet veelquote:Op vrijdag 3 april 2026 15:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ben ik de enige die t best gek vind dat Jim zijn verjaardag thuis 'viert' (of een soort van dan).
Ja wie geeft jou het recht om zomaar voor iemand zijn deur te staan? Dat is gewoon ziek en stalken!quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:30 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Serieus?
Aangifte doen omdat er wat "fans" voor je deur staan?
Am doet er werkelijk niks aan om haar privacy en/of adres te beschermen.
Ik keur zo'n actie niet goed, maar aangifte vind ik echt buiten proportie.
Er vanuit gaande dat ze er met positieve bedoelingen stonden, voor haar verjaardag. Bij bedreiging is het natuurlijk een ander verhaal.
Daar heb je gelijk in idd.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
In zijn studentenhok is niet veel
Plek en hier is gratis taart en koffie.
Zouden de vrienden van Jim weten dat zijn moeder verslaafde fluflu is en ze live op insta komen te staan?
Dit... denk ook dat er regels zijn voor feestjes in de studietokoquote:Op vrijdag 3 april 2026 15:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
In zijn studentenhok is niet veel
Plek en hier is gratis taart en koffie.
Zouden de vrienden van Jim weten dat zijn moeder verslaafde fluflu is en ze live op insta komen te staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |