abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220498780
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220498787
Laatste post

[quote]0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 12:48 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Nu J het huis uitgaat komt er een kamer vrij voor de jarige Job kan hij besparen op zijn luxe slaapkamer.
pi_220498813
Topic-titel 😂
pi_220498879
Wat ik wel gek vind bij Willine is dat ze de hele tijd achterin de auto zit en haar kind voorin? 🫣
pi_220498907
Dat AM nu ook niet met J gaat motorrijden, bevestigd voor mij alleen maar dat ze veilig thuis wil zijn en niet ‘kwetsbaar’ buiten wil zijn.
De afgelopen jaren was zij altijd degene die er dan op uit ging. Omdat J dat dan zo graag wilde. Nu gaat M opeens mee…..
Ik vind ook nog steeds behoorlijk mak/anders. Kan er de vinger niet op leggen maar dat er iets speelt is wel duidelijk.
pi_220498997
AM: je zou toch maar dezoonvan zijn. Problemen op school, nog net geen jeugdzorgtoestanden (aldus AM), van opleiding naar opleiding, en dan toch op je 20e plaats moeten maken, terwijl je dat waarschijnlijk nog helemaal niet aan kon en aan toe was. En je moeder die alles over je leven blijft delen wat nog altijd niet helemaal op de rit lijkt. Ik heb het gewoon met hem te doen. Daar helpt geen extra set theedoeken aan...
pi_220499003
AM rijdt amper op de motor , had ze vandaag lekker mee kunnen rijden met man en zoon.
Weer beetje oefenen en wennen aan rijden.

Dat wordt helemaal niks straks met Jim rijden in IJsland .
pi_220499137
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:22 schreef Duo-Penotti2 het volgende:
AM rijdt amper op de motor , had ze vandaag lekker mee kunnen rijden met man en zoon.
Weer beetje oefenen en wennen aan rijden.

Dat wordt helemaal niks straks met Jim rijden in IJsland .
Ze gaat niet. #voorgevoel
pi_220499141
Ik ga echt zo hard lachen als Bob dinsdag niet vraagt of ze naar een pretpark gaan, maar dat ie graag wil gaan zwemmen ofzo haha.
pi_220499272
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik ga echt zo hard lachen als Bob dinsdag niet vraagt of ze naar een pretpark gaan, maar dat ie graag wil gaan zwemmen ofzo haha.
Ik denk niet dat we een filmpje gaan zien waarop ze hem vraagt wat hij wil doen. Want stel je voor dat hij iets anders wil dan zij bedacht heeft voor zijn ja-dag. Of het antwoord is anders en ze neemt een nieuw filmpje op waarin hij, in opdracht van haar, alsnog het juiste antwoord geeft.
pi_220499333
Ik vind het eigenlijk wel enige vorm van verwaarlozing om in zo'n rommelig, vies huis te wonen, zoals de kinderen van HVK.
pi_220499363
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:02 schreef Beertjeteddy het volgende:
Wat ik wel gek vind bij Willine is dat ze de hele tijd achterin de auto zit en haar kind voorin? 🫣
Misschien wagenziek
pi_220499370
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:47 schreef Hope88 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel enige vorm van verwaarlozing om in zo'n rommelig, vies huis te wonen, zoals de kinderen van HVK.
Zijnde in mijn ogen gewoon lui
pi_220499373
quote:
Ze ontvlucht dr huis. Bij de kinderen is niet te zien dat ze het erg naar hun zin hebben vandaag. Nu is het ook niet het lekkerste weer om buiten te zijn vind ik
pi_220499430
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:54 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ze ontvlucht dr huis. Bij de kinderen is niet te zien dat ze het erg naar hun zin hebben vandaag. Nu is het ook niet het lekkerste weer om buiten te zijn vind ik
Ze kan ook gewoon thuis met ze aan de tafel knutselen, ze maakt hetbook nooit gezellig
Haal wat knutselspullen en zet ze aan het spelen, kun je tussendoor zelf nog wat in het huishouden doen.
Zij zit nooit met de kinderen gewoon thuis .
Kook 30 eieren , koop stickertjes en geef ze stiften, uren waren ze daar zoet mee bij mij vroeger.
Ze ziet het gewoon niet
Ga eieren verstoppen in het speeltuintje , daarna lekker thuis met wat lekkers
Ze is moeder van 6 maar ze wwwt nog steeds niet hoe het moet.
pi_220499476
AM is nog steeds van slag, maar zegt wel iets positiefs over haar ouders/jeugd en meldt dat Sam naar het huis van haar ouders gaat. En Julia ook in dezelfde week het huis uit.
Ik vind het maar vreemd allemaal. Zelfs na het interview met Tim was ze niet zo uit balans.
Ik denk nog steeds er woensdag iemand van de familie voor de deur stond. Ik zou namelijk echt weten wat haar anders zo zou raken.
pi_220499486
En diepvriesappeltaart en bleke Hanos brownies voor de allerliefste Jimmie.
Ze is soms niet te volgen.
pi_220499526
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 14:12 schreef Harper het volgende:
Die vrouw staat altijd hetzelfde te bakken, maar voor Jim is het dit 🙈
pi_220499536
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 14:11 schreef Harper het volgende:
AM is nog steeds van slag, maar zegt wel iets positiefs over haar ouders/jeugd en meldt dat Sam naar het huis van haar ouders gaat. En Julia ook in dezelfde week het huis uit.
Ik vind het maar vreemd allemaal. Zelfs na het interview met Tim was ze niet zo uit balans.
Ik denk nog steeds er woensdag iemand van de familie voor de deur stond. Ik zou namelijk echt weten wat haar anders zo zou raken.
Ik krijg het gevoel dat er iets is met een van ouders ofzo. Geen idee hoor, het is puur een gevoel.

Ik vind het wel frappant om te zien dat ze zegt 'toen alles nog goed was, was ik graag bij mijn ouders'. Maar wat was er toen anders? Want toen was dat met de skileraar toch ook al gebeurd?
pi_220499547
*

[ Bericht 100% gewijzigd door Cattolica op 03-04-2026 21:34:30 ]
pi_220499564
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 14:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik krijg het gevoel dat er iets is met een van ouders ofzo. Geen idee hoor, het is puur een gevoel.

Ik vind het wel frappant om te zien dat ze zegt 'toen alles nog goed was, was ik graag bij mijn ouders'. Maar wat was er toen anders? Want toen was dat met de skileraar toch ook al gebeurd?
Vandeweek ging ze ook los over je bord leeg moeten eten van haar ouders, dat heeft niets met die skileraar te maken. Dus waarom ze nu weer neigt naar 'toen alles nog goed was...' Ze wiebelt alle kanten op met haar jeugd. Ze wil sinds haar verjaardag in ieder geval zo min mogelijk van huis. Naar school en de Hanos, maar meer werd het niet. En toch verwacht ik niet dat het dan iets met haar familie is. Dan kun je gewoon naar paardrijden en je bootcampclubje.
pi_220499583
Productieve en drukke werkdag heeft AM weer gehad zeg 🥵
  Moderator vrijdag 3 april 2026 @ 14:33:47 #23
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220499631
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 14:23 schreef Cattolica het volgende:
Ik denk dat er een interventie heeft plaatsgevonden op AM's verjaardag. Juul die zenuwachtig uit het raam keek en AM van haar haar haar moest kammen. Ik betwijfel het of AM vooraf totaal van niets wist, maar als dit het enigszins is, dan is ze er nog steeds door van slag. Ik heb haar afgelopen jaar nog niets aardigs over haar ouders zien zeggen, en nu gaat Sam naar hun huis in Frankrijk en vertelt AM dat ze ook als jong volwassene alleen maar haar verjaardag met haar gezin en ouders wilde vieren.

Ik voel een derde boek aankomen.
"Hoe ik mijn ouders vergeef voor hun daden en ik mijn gezin hun plekje in mijn familie teruggeef".
Maar dat zou toch echt ZO ONTZETTEND LULLIG zijn? Dat bedenk je toch niet op haar verjaardag :?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  vrijdag 3 april 2026 @ 14:36:32 #24
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220499652
AM, zou het niet zo kunnen zijn dat een paar doorgedraaide volgmoekes aan de deur hebben gestaan met bloemen en ballonnen? Dat schaart AM namelijk onder haat.
pi_220499736
quote:
Ze weten niet beter, , dus verwaarlozing vind ik wel overdreven
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220499765
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 14:26 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Vandeweek ging ze ook los over je bord leeg moeten eten van haar ouders, dat heeft niets met die skileraar te maken. Dus waarom ze nu weer neigt naar 'toen alles nog goed was...' Ze wiebelt alle kanten op met haar jeugd. Ze wil sinds haar verjaardag in ieder geval zo min mogelijk van huis. Naar school en de Hanos, maar meer werd het niet. En toch verwacht ik niet dat het dan iets met haar familie is. Dan kun je gewoon naar paardrijden en je bootcampclubje.
Exact dit!
pi_220499769
*

[ Bericht 50% gewijzigd door Cattolica op 03-04-2026 21:33:44 ]
pi_220499799
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 14:12 schreef Harper het volgende:
Nou indd.
Vrijwel iedere doordeweekse dag wordt er wel iets gebakken, als toetje of voor bij de thee.

En dan is er iemand jarig en dan haal je diepvries gebak?!
pi_220499856
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 14:36 schreef Rimboequeen het volgende:
AM, zou het niet zo kunnen zijn dat een paar doorgedraaide volgmoekes aan de deur hebben gestaan met bloemen en ballonnen? Dat schaart AM namelijk onder haat.
Als het zoiets was, zou ze dat verteld hebben denk ik.
pi_220499865
Staat een topic over HVK op Facebook
pi_220499866
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 14:33 schreef Meke het volgende:

[..]
Maar dat zou toch echt ZO ONTZETTEND LULLIG zijn? Dat bedenk je toch niet op haar verjaardag :?
Absoluut. Maar misschien dacht degene die het regelde dat ze er haar een plezier mee deed?
Ik kan me verder gewoon niks anders bedenken. Maar ik kan er natuurlijk volledig naast zitten.
  vrijdag 3 april 2026 @ 15:11:44 #32
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220499876
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:10 schreef Moppie1982 het volgende:
Staat een topic over HVK op Facebook
Waar te vinden?
pi_220499898
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 14:36 schreef Rimboequeen het volgende:
Daar heb ik ook aan zitten denken, dat een stel volgmoekes het grappig vond om voor haar deur te staan oid
  Moderator / Colorchick vrijdag 3 april 2026 @ 15:20:24 #34
382129 crew  Donna
pi_220499939
Geveegd. Kunnen we weer even normaal met elkaar om gaan hier??
pi_220499957
Ik vind het ook erg kleinerend dat MW haar 'Maudje' noemt terwijl ze Maud heet. Zoveel jonger is Maud niet als MW. Ik krijg er een raar gevoel bij.. zo van; 'kijk mij personeel hebben, maar ik ben THE MOM'. Zonder Maud (en de rest van haar crew, ook al is die flink uitgedund), draait MW niet eens een week alleen het gezin.
pi_220499969
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:21 schreef Nieuwnestje het volgende:
Ik vind het ook erg kleinerend dat MW haar 'Maudje' noemt terwijl ze Maud heet. Zoveel jonger is Maud niet als MW. Ik krijg er een raar gevoel bij.. zo van; 'kijk mij personeel hebben, maar ik ben THE MOM'. Zonder Maud (en de rest van haar crew, ook al is die flink uitgedund), draait MW niet eens een week alleen het gezin.
💯💯💯
pi_220499989
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:14 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Daar heb ik ook aan zitten denken, dat een stel volgmoekes het grappig vond om voor haar deur te staan oid
Als dat zo is, ik zou er ook niet op zitten te wachten en ik zou het heel raar vinden. Ga lekker fangirlen tijdens de 'meet&greet'

Maar daar zou ze toch niet zo van slag door zijn?
pi_220499990
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 14:11 schreef Harper het volgende:
Ik gok op Wouter. Die heeft misschien gelijk de sleutel v Frankrijk gebracht voor Sam.
Als we dan toch speculeren kan deze er nog wel bij haha
pi_220499997
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:11 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Waar te vinden?
Keeping up with us
pi_220500008
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:14 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dan zou ik persoonlijk echt aangifte doen! Dan ben je echt niet goed

Maar zal me niets verbazen als er een fanclub van AM is
pi_220500058
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:21 schreef Nieuwnestje het volgende:
Ik krijg al error van het woord personeel. En ik weet dat het een normale benaming is maar het woord medewerkers klinkt zoveel vriendelijker.
pi_220500069
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:25 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Dan zou ik persoonlijk echt aangifte doen! Dan ben je echt niet goed

Maar zal me niets verbazen als er een fanclub van AM is
Serieus?

Aangifte doen omdat er wat "fans" voor je deur staan?
Am doet er werkelijk niks aan om haar privacy en/of adres te beschermen.

Ik keur zo'n actie niet goed, maar aangifte vind ik echt buiten proportie.

Er vanuit gaande dat ze er met positieve bedoelingen stonden, voor haar verjaardag. Bij bedreiging is het natuurlijk een ander verhaal.
pi_220500133
Laten we gewoon even gezellig (diepvries)taart mee eten :)
pi_220500150
Ben ik de enige die t best gek vind dat Jim zijn verjaardag thuis 'viert' (of een soort van dan).
pi_220500181
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ben ik de enige die t best gek vind dat Jim zijn verjaardag thuis 'viert' (of een soort van dan).
Niet persé. Maar ik had eerder een feestje vanavond in de tuin/buitenkeuken verwacht.
pi_220500191
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
In zijn studentenhok is niet veel
Plek en hier is gratis taart en koffie.

Zouden de vrienden van Jim weten dat zijn moeder verslaafde fluflu is en ze live op insta komen te staan?
pi_220500198
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:30 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Serieus?

Aangifte doen omdat er wat "fans" voor je deur staan?
Am doet er werkelijk niks aan om haar privacy en/of adres te beschermen.

Ik keur zo'n actie niet goed, maar aangifte vind ik echt buiten proportie.

Er vanuit gaande dat ze er met positieve bedoelingen stonden, voor haar verjaardag. Bij bedreiging is het natuurlijk een ander verhaal.
Ja wie geeft jou het recht om zomaar voor iemand zijn deur te staan? Dat is gewoon ziek en stalken!
pi_220500209
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:44 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Zouden de vrienden van Jim weten dat zijn moeder verslaafde fluflu is en ze live op insta komen te staan?
Daar heb je gelijk in idd.

Ik denk dat AM geen kans onbenut laat om over haar 'carriere' te vertellen, dus ze zullen het vast weten.
pi_220500247
Toch leuk dat Jim met zijn vrienden thuis wil komen om taart te eten? En miss vind hij die taart wel erg lekker kan ook he…
pi_220500249
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:44 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Dit... denk ook dat er regels zijn voor feestjes in de studietoko
En met 3 mensen zit het vol en moet hij ook nog boodschappen doen
Ik snap hem prima dat hij het thuis viert! En tuurlijk weten zijn vrienden wie zijn moeder is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')