abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220497970
-

[ Bericht 99% gewijzigd door nostra op 03-04-2026 11:22:28 ]
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_220498018
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 10:38 schreef GarlandBriggs het volgende:
Judge "box 'o Wine" Jeanine lijkt me inderdaad wel wat. Kan niet wachten tot de hearings waar ze wrsch met een enorme kater verschijnt, de volle laag krijgt van de Dems en Rand Paul, Susan Collins zich zorgen maakt en Fetterman haar een kans wil geven...

En de Trumptrein dendert door... :')
Helaasch…Al goedgekeurd hoor ik net. #MSnow

En ik begrijp, dat Bondi nu vrijuit kan spreken?!
Onderweg in de limo naar de Suprème Court “I think it’s time”…aldus trump.
pi_220498387
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 09:42 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Het is zo dom he? Trump zegt zelf dat hij amper boeken leest. En dan voel je je verplicht om te zeggen dat Trump de most well-read in the room is. Net als die JFK jr. die zichzelf verplicht te moeten zeggen dat Trump een encyclopedische kennis bezit en landkaarten uit zijn hoofd kan tekenen met troepen. Het is Noordkoreaans :{
Ze hoeven het niet te zeggen, maar doen het toch. Ergens heb ik het idee dat velen in de Trump-ecosphere er een soort sport met elkaar van maken om dit soort dingen te uiten en er in prive-appgroepjes smakelijk om lachen. En ondertussen zichzelf verrijken tot het moment dat ze onder de bus worden gegooid. "It's my turn now...oh well, it was a good ride... 10 million on my bank account now"
Ergens heb ik ook altijd wel bijna plaatsvervangende schaamte hoor, was het niet dat dit soort types volkomen schaamteloos zijn. Als je de man hoort praten, dan hoor je als je eigen IQ ook maar enigszins boven de 100 uitkomt dat het onsamenhangend raaskallende bejaarde is?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_220498496
Aan z'n woordenschat en manier van praten hoor je al dat Trump nooit een boek openslaat en qua intelligentie niet tot de scherpste messen in de lade behoort.

Ik ben een taalliefhebber, dus ik kan de speeches van Trump ook niet aanhoren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_220498897
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 11:46 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ergens heb ik ook altijd wel bijna plaatsvervangende schaamte hoor, was het niet dat dit soort types volkomen schaamteloos zijn. Als je de man hoort praten, dan hoor je als je eigen IQ ook maar enigszins boven de 100 uitkomt dat het onsamenhangend raaskallende bejaarde is?
Dit bewijst voor mij ook dat al die MAGA fanaten hier die Trump verdedigen en adoreren niet oprecht zijn.
Hooguit dat ze het ideologisch prima vinden wat Trump doet. Maar geef gewoon toe gewoon dat hij objectief gezien een raaskallende bejaarde is, maar dat allemaal van secundair belang vindt zolang de wereld maar richting jouw ideologie beweegt.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_220498906
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
Aan z'n woordenschat en manier van praten hoor je al dat Trump nooit een boek openslaat en qua intelligentie niet tot de scherpste messen in de lade behoort.

Volgens Ex lag Mein Kampf op het nachtkastje…fwiw
pi_220499515
quote:

Het is oprecht gewoon alsof je Eric Cartman hoort praten, maar dan zonder dat het hilarisch is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 13:03 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Dit bewijst voor mij ook dat al die MAGA fanaten hier die Trump verdedigen en adoreren niet oprecht zijn.
Hooguit dat ze het ideologisch prima vinden wat Trump doet. Maar geef gewoon toe gewoon dat hij objectief gezien een raaskallende bejaarde is, maar dat allemaal van secundair belang vindt zolang de wereld maar richting jouw ideologie beweegt.
Ach, daar kan ik me ook nog best in vinden hoor. Zeker wanneer een president wordt geflankeerd door capabele beleidsmakers die zorgen dat er solide beleid wordt gevoerd, terwijl de president vooral een bliksemafleider is. Heb het al vaker aangehaald, maar de satire van Douglas Adams in HHGTG waarin de president van het universum niet is gekozen vanwege z'n inhoudelijke competenties, maar 'a role that involves no power whatsoever, and merely requires the incumbent to attract attention so no one wonders who is really in charge' is soms in een democratie nog niet eens zo'n gek idee. :P Het probleem is een beetje dat dit eerder Trump's eerste dan z'n tweede termijn beschrijft.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 3 april 2026 @ 14:25:57 #208
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220499560
quote:

twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220499797
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
  vrijdag 3 april 2026 @ 15:12:00 #210
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220499880
Ohhhhhh, van duizenden miljarden voor het leger krijgen rechtse oorlogshitsers toch een harde plasser van. Dag kan niet meer stuk.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 3 april 2026 @ 15:17:29 #211
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220499913
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 15:12 schreef Klopkoek het volgende:
Ohhhhhh, van duizenden miljarden voor het leger krijgen rechtse oorlogshitsers toch een harde plasser van. Dag kan niet meer stuk.
een paar dagen geleden:
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 3 april 2026 @ 15:22:53 #212
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220499973
Nog maar eens een artikel over de incompetentie van de vuilniszak-in-chief en zijn trawanten, die totaal verrast waren (ongetwijfeld door de rooskleurige voorspellingen van de corrupte oorlogsmisdadiger Bibi, die wel even een opstand zou creëren op de grond) dat het stoute Iran flink van zich af beet. Hoe kón dat nou toch gebeuren, nadat Iran het zelf al meermaals had aangekondigd als het aangevallen zou worden (en ongetwijfeld ook gewargamed is in het Pentagon).

https://time.com/article/2026/04/02/trump-iran-off-ramp/

quote:
And yet behind the bluster has been a growing recognition within the West Wing that the situation may be slipping out of its control. Key Trump officials, including Defense Secretary Pete Hegseth, were surprised by the barrage of retaliatory attacks Tehran launched against U.S. and Israeli targets across the region, including in countries long assumed to be off-limits: Kuwait, Bahrain, Saudi Arabia, the United Arab Emirates, and Qatar, a state that had both harbored Iran’s terrorist proxies and served as a conduit for backchannel diplomacy between the U.S. and Hamas. The response shattered the assumption that Tehran would confine itself to performative retaliation. In internal deliberations before the war’s launch, Hegseth had pointed to Iran's muted reaction to Trump’s past attacks as evidence that calibrated force could impose costs on Tehran without triggering a broader war. Hegseth “was caught off guard. There’s no question,” says a person familiar with his thinking.

(…)

As preparations for the war began, the Administration believed it had a winning formula. The U.S. would deliver an opening strike so overwhelming Tehran’s only viable response would be limited retaliation—enough to satisfy domestic audiences without inviting more attacks. It was a theory rooted in precedent. When Trump ordered the killing of Iranian general Qasem Soleimani during his first term, Iran’s response was a missile strike on a U.S. base that caused no casualties and was telegraphed in advance. After Operation Midnight Hammer, the June 2025 air campaign against Iran’s nuclear facilities, the retaliation was similarly tempered.

Trump has long favored what aides call “one-and-done” operations. He has launched them in Yemen, Syria, and Somalia. In January, he pulled off the audacious capture of Venezuelan leader Nicolás Maduro, spiriting the autocrat out of the country to face trial in the U.S., and creating room for the ascension of a more compliant partner, acting president Delcy Rodriguez. He then moved to facilitate U.S. access to Venezuela’s oil reserves, among the largest in the world. Aides say Trump saw Venezuela as a demonstration that a swift, surgical intervention could topple a hostile regime, install a cooperative replacement, and secure American interests without drawing the nation into an open-ended confrontation.

(…)

Operation Epic Fury began with a sweeping round of strikes that killed Iran’s supreme leader. Tehran’s response was expansive: volleys of missiles and drones targeting U.S. bases in Iraq and Syria, barrages against Israeli cities, harassment of commercial shipping in the Persian Gulf, and coordinated attacks by proxy militias across the region. Hegseth was among those taken aback, says the person familiar with his thinking: “He was expecting the Iranians to fight back in some form. When they started attacking virtually the entire region, it sort of hit him like, ‘Whoa, we’re really in this now.’”

The Administration also appeared to be taken by surprise when Iran reached for a source of leverage: control over the Strait of Hormuz, which roughly 20% of the world’s oil supply passes through each day. In response to U.S. strikes, Tehran implemented a de facto blockade, declaring the channel effectively closed and restricting passage to non-hostile vessels. The resulting economic shock had domestic reverberations that went beyond the expectations of Trump’s inner circle. As gas prices skyrocketed, Trump sought to recast the higher costs as a necessary trade-off—a short-term burden in service of eliminating the threat of a nuclear-armed Iran.

(…)

Trump also faced a Catch-22 of sorts. He wants to end the war, but not without achieving objectives that would definitively prevent Iran from inching closer to a nuclear weapon. In internal discussions, some national-security officials warned a sustained assault might do more to accelerate Tehran’s ambitions than deter them. “The only way they will think they can prevent something like this from happening again is to have a nuclear weapon,” says another White House official. “There is more of a burden on us now to have a tangible, enforceable agreement that keeps them sufficiently blocked from crossing the nuclear threshold.”

As the fighting drags on, Trump has been struck by Tehran’s resolve. “They are very tough. They're able to withstand tremendous pain,” he tells TIME. “So I respect them for that. The fact is, I think they're better negotiators than they are fighters.”
En met al z’n oorlogsdoelen die all over the place zijn en waarvan er geen één is bereikt, zit hij nu met een nog slechtere situatie dan voorheen: een regime dat beschadigd is, maar nog staat en z’n wraak inzet tegen de gehele regio en daarmee de wereldeconomie en de Straat van Hormuz nog meer als leverage kan inzetten dan voorheen.

En dan het zomaar dat hij zo gek is om ook nog een grondoperatie te starten of met een idiote actie het verrijkte uranium wil ophalen, iets waar de Iraniërs ongetwijfeld op voorbereid zijn. Zodra de doodskisten en bodybags binnenstromen op Amerikaanse bases waar hij met z’n belachelijke petje acte de presence geeft, krijgen al die republikeinse hielenlikkers die niks doen om deze mafketel te stoppen, een pandoering a la Jimmy Carter na z’n mislukte reddingsactie toen de ambassade in Teheran was gegijzeld.
  vrijdag 3 april 2026 @ 15:39:40 #213
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220500149
Oh of nog een gevangenneming, dat kan natuurlijk ook:

twitter

twitter
  vrijdag 3 april 2026 @ 16:04:33 #214
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220500298
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 14:25 schreef Szura het volgende:

[..]
[ x ]
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: