Tering wat hoog.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:37 schreef Monolith het volgende:
https://www.economist.com/interactive/trump-approval-tracker
Gaat lekker met de approval rating.
Ik betwijfel het.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:55 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Toch zijn er altijd weer lemmingen genoeg waaruit de man kan kiezen.
https://nos.nl/artikel/2608836-president-trump-ontslaat-amerikaanse-minister-van-justitie-bondiquote:De Amerikaanse president Trump heeft minister van Justitie Pam Bondi ontslagen. De stap komt na toenemende kritiek op haar optreden, onder meer vanwege haar rol bij het onderzoek naar zedendelinquent Jeffrey Epstein. Ook verweet Trump haar dat ze niet genoeg werk zou maken van het aanpakken van zijn tegenstanders.
Rechter toch? Iemand moet Trumps agenda bewaken tegen die gemene Liberale rotzakken in toga (sarcasme)quote:Op donderdag 2 april 2026 19:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Waar wordt zij nu ambassadeur?
Griekenland is al vergeven.
Talarico wint het sowieso niet. Maar ook een verlies waar hij relatief dichtbij komt is waardevol.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:35 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Voor de Dems is het hopen dat het Paxton wordt...van Cornyn wint Talarico het wrsch niet.
Ik weet niet wat ik hierop moet antwoorden.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het.
Elk moment het risico om ontslagen te worden, gepushed om iets illegaal te doen en mogelijk vervolging als de democraten weer aan de macht zijn.
Een slim persoon raakt Trump voor geen meter aan. Tenzij je het risico durft te nemen
50x met je broek op je knieën Mein Kampf lezen maakt je niet intelligenter, zo blijkt maar weer.quote:
Hij is gewoon jaloers op iemand die niet alleen een coherente zin uit kan spreken, maar dat ook nog zingend kan doenquote:
Nu blijkbaar niet, Alhoewel ik zeker weet dat er in stilte heel wat zand in de motor wordt gegooid...quote:Op vrijdag 3 april 2026 07:39 schreef AnneX het volgende:
Is er een generaal, die denkt weerstand te kunnen bieden aan Hegseth en/of aan trump?
Ik begin steeds meer te geloven dat veel van de incompetentie eigenlijk een vorm van stil protest is. Ik moet wel, ik kan me namelijk niet voorstellen dat er zoveel mensen zijn die alles kapot willen maken.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:40 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Nu blijkbaar niet, Alhoewel ik zeker weet dat er in stilte heel wat zand in de motor wordt gegooid...
Als Trump straks 1 of meer beslissingsbevoegde huizen kwijt is, zal tegengas in het algemeen wel wat openlijker zijn.
Dat is lastig want dan worden ze gewoon door Hegseth ontslagen. Er is gisteren weer een hele hoge generaal, namelijk de Army Chief of Staff, ontslagen omdat hij, o,a, tegen het verwijderen van 4 officieren van de promotielijst tot generaal was omdat ze vrouw of zwart zijn. En dat is een van de vele de afgelopen maanden: https://www.nytimes.com/2(...)al-randy-george.htmlquote:Op vrijdag 3 april 2026 07:39 schreef AnneX het volgende:
Is er een generaal, die denkt weerstand te kunnen bieden aan Hegseth en/of aan trump?
Het is zo dom he? Trump zegt zelf dat hij amper boeken leest. En dan voel je je verplicht om te zeggen dat Trump de most well-read in the room is. Net als die JFK jr. die zichzelf verplicht te moeten zeggen dat Trump een encyclopedische kennis bezit en landkaarten uit zijn hoofd kan tekenen met troepen. Het is Noordkoreaansquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |