abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220515401
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 17:39 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Openlijk oproepen tot oorlogsmisdaden. Je moet het maar durven :X
Als niemand je meer kan veroordelen dan is het niet zo lastig om het maar gewoon te laten lopen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 april 2026 @ 19:55:19 #277
862 Arcee
Look closer
pi_220515494
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]

Trump denkt dat ze in Teheran dat ze onder de indruk zijn van z'n schoolyard threats.
Zaterdag gaf hij Iran al 48 uur:

quote:
Remember when I gave Iran ten days to MAKE A DEAL or OPEN UP THE HORMUZ STRAIT. Time is running out - 48 hours before all Hell will reign down on them. Glory be to GOD! President DONALD J. TRUMP
https://truthsocial.com/@realDonaldTrump/posts/116346816254869135
Dus dat is morgenmiddag 16:05 uur Nederlandse tijd.

Dan kun je niet op zondag weer 48 uur geven.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_220515587
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 19:55 schreef Arcee het volgende:

[..]
Zaterdag gaf hij Iran al 48 uur:
[..]
Dus dat is morgenmiddag 16:05 uur Nederlandse tijd.

Dan kun je niet op zondag weer 48 uur geven.
Jawel dat kan wel
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 april 2026 @ 20:30:37 #279
862 Arcee
Look closer
pi_220515694
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 20:15 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Jawel dat kan wel
Nee hoor.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 5 april 2026 @ 20:55:23 #280
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220515847
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 14:28 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]

Dit schijnt echt te zijn....
Hij is echt volledig aan het ontsporen de tijd voor een 25th amendment is allang aangebroken...
Ik check even CNN voor een stevige veroordeling om dit nieuwe escalerende schandaal:

Trump doubles down on threats to Iran after US rescues downed airman
The US president appeared to set a Tuesday deadline for a deal on the Strait of Hormuz, vowing to bomb Iranian infrastructure if Tehran does not comply soon.

|:(

Echt waar...wat moet deze doldwaze demente gek nog zeggen of uithalen voordat ze hem eens aanpakken...
Als Biden dit had gezegd..oh man, dan was het medialandschap compleet ontploft en waren ze over elkaar heen gebuiteld om zijn aftreden te eisen en hem in een gesloten afdeling te plaatsen!

Er is daar zoveel mis :')
  zondag 5 april 2026 @ 22:41:54 #281
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220516571
https://bsky.app/profile/artcandee.bsky.social/post/3mirfc4n4rs2r

Paula White op 4 April: "Trump is Jesus!"

Trump op 5 April/Paaszondagochtend: "Fuck church, ik ga golfen!"

:')
  maandag 6 april 2026 @ 01:01:45 #282
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_220517103
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 20:55 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Hij is echt volledig aan het ontsporen de tijd voor een 25th amendment is allang aangebroken...
Ik check even CNN voor een stevige veroordeling om dit nieuwe escalerende schandaal:

The US president appeared to set a Tuesday deadline for a deal on the Strait of Hormuz, vowing to bomb Iranian infrastructure if Tehran does not comply soon.

Echt waar...wat moet deze doldwaze demente gek nog zeggen of uithalen voordat ze hem eens aanpakken...
Als Biden dit had gezegd..oh man, dan was het medialandschap compleet ontploft en waren ze over elkaar heen gebuiteld om zijn aftreden te eisen en hem in een gesloten afdeling te plaatsen!

Zou best eens kunnen gebeuren. Als de uitslagen bij de midterms zo desastreus voor de Republikeinen gaan uitpakken als ik denk, dan zou het zomaar kunnen dat ze hem opofferen.

By the way, ik zie een opvallende trend bij een aantal voormalige Trump/MAGA aanhangers, want die proberen zichzelf nu te profileren als 'classic conservative', omdat degene op wie ze drie keer hebben gestemd (Trump dus) nu ineens een NeoCon blijkt te zijn... Echt WTF, het is verbijsterend hoe die lui zich onder alles uit denken te kunnen glibberen! :D
  maandag 6 april 2026 @ 01:15:22 #283
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220517130
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 01:01 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Zou best eens kunnen gebeuren. Als de uitslagen bij de midterms zo desastreus voor de Republikeinen gaan uitpakken als ik denk, dan zou het zomaar kunnen dat ze hem opofferen.

By the way, ik zie een opvallende trend bij een aantal voormalige Trump/MAGA aanhangers, want die proberen zichzelf nu te profileren als 'classic conservative', omdat degene op wie ze drie keer hebben gestemd (Trump dus) nu ineens een NeoCon blijkt te zijn... Echt WTF, het is verbijsterend hoe die lui zich onder alles uit denken te kunnen glibberen! :D
Herinneringen aan 'Hang Pence'.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220517189
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 01:01 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat dit niet kan.

Je bent MAGA/Pro Joden of je bent een Democraat/Pro Palestina. Meer smaken zijn er niet.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_220517393
quote:

[..]

'Tierende Trump' lees ik op de teletekst app. Als hij zelf zo explosief is en zoveel wil. Kunnen ze hem dan niet gewoon persoonlijk op of in Tehran droppen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 06-04-2026 13:51:28 ]
  maandag 6 april 2026 @ 10:08:37 #286
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220517903
twitter
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 6 april 2026 @ 10:21:58 #287
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220517935
quote:

[..]

Zijn ze in de States niet inmiddels zo ver dat wanneer je tegen Trump ageert je zelf op een gesloten afdeling landt?
pi_220517996
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 10:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Zijn ze in de States niet inmiddels zo ver dat wanneer je tegen Trump ageert je zelf op een gesloten afdeling landt?
Trump modus aan.

That's a good plan jan

I will make an executive order for it.

Thanks for you're attention.
  maandag 6 april 2026 @ 11:09:00 #289
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220518146
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 10:08 schreef Klopkoek het volgende:
[ x ]
Dit was toch de bedoeling van Musk?
Kan hij ongebreideld zijn gestoordheid tentoonspreiden en toegejuicht worden door gelijkgestemden.
Twitter gewoon verlaten en als hij het te bont maakt gewoon op zwart zetten in Europa.

Ik heb die site gelukkig al lang geleden een schop gegeven :r
  maandag 6 april 2026 @ 12:28:29 #290
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220518623
Ik heb een vraagje, als de missie in Iran gaat om 'Iran resue', hoe kun je Iran dan redden als je het hele land opblaast?
  maandag 6 april 2026 @ 12:31:01 #291
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220518644
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 10:08 schreef Klopkoek het volgende:
[ x ]
De fuik in beeld samengevat.
pi_220519110
Een open-deur-post hier, maar Hegseth heeft oorlogsmisdaden begaan door zijn achterste af te vegen met adviezen tegen de steun en dat wordt ook buiten de inner circles genoemd als waar de doodstraf op staat.

Hiervoor projecteert men hem al in het internationaal strafhof in Den Haag voor als het moment er zou komen.

Maar dat is Hegseth en dat is Trump. En niet om hetzelfde qua afloop, maar wat bezielde Mark Rutte om een dikke duim omhoog te geven mbt de aanvallen in Iran die alle rechten opzij zetten? Al het andere ervoor was nog wel redelijk te verdedigen, maar met zulke bestempelingen en beschouwingen zal het moeilijk worden zich achter strategische argumenten te verschuilen.
pi_220521977
Mark Rutte weet: je MOET Trump wel gelijk geven, want anders... anders... anders... tsja...

Goeie persco trouwens weer, dat wel.

Voldeed volledig aan de hooggespannen verwachtingen.

Ik doe het ff rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')