Als niemand je meer kan veroordelen dan is het niet zo lastig om het maar gewoon te laten lopen.quote:Op zondag 5 april 2026 17:39 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Openlijk oproepen tot oorlogsmisdaden. Je moet het maar durven
Zaterdag gaf hij Iran al 48 uur:quote:Op zondag 5 april 2026 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Trump denkt dat ze in Teheran dat ze onder de indruk zijn van z'n schoolyard threats.
Dus dat is morgenmiddag 16:05 uur Nederlandse tijd.quote:Remember when I gave Iran ten days to MAKE A DEAL or OPEN UP THE HORMUZ STRAIT. Time is running out - 48 hours before all Hell will reign down on them. Glory be to GOD! President DONALD J. TRUMP
https://truthsocial.com/@realDonaldTrump/posts/116346816254869135
Jawel dat kan welquote:Op zondag 5 april 2026 19:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zaterdag gaf hij Iran al 48 uur:
[..]
Dus dat is morgenmiddag 16:05 uur Nederlandse tijd.
Dan kun je niet op zondag weer 48 uur geven.
Nee hoor.quote:
Hij is echt volledig aan het ontsporen de tijd voor een 25th amendment is allang aangebroken...quote:
Zou best eens kunnen gebeuren. Als de uitslagen bij de midterms zo desastreus voor de Republikeinen gaan uitpakken als ik denk, dan zou het zomaar kunnen dat ze hem opofferen.quote:Op zondag 5 april 2026 20:55 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Hij is echt volledig aan het ontsporen de tijd voor een 25th amendment is allang aangebroken...
Ik check even CNN voor een stevige veroordeling om dit nieuwe escalerende schandaal:
Trump doubles down on threats to Iran after US rescues downed airman
The US president appeared to set a Tuesday deadline for a deal on the Strait of Hormuz, vowing to bomb Iranian infrastructure if Tehran does not comply soon.![]()
Echt waar...wat moet deze doldwaze demente gek nog zeggen of uithalen voordat ze hem eens aanpakken...
Als Biden dit had gezegd..oh man, dan was het medialandschap compleet ontploft en waren ze over elkaar heen gebuiteld om zijn aftreden te eisen en hem in een gesloten afdeling te plaatsen!
Er is daar zoveel mis
Herinneringen aan 'Hang Pence'.quote:Op maandag 6 april 2026 01:01 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen gebeuren. Als de uitslagen bij de midterms zo desastreus voor de Republikeinen gaan uitpakken als ik denk, dan zou het zomaar kunnen dat ze hem opofferen.
By the way, ik zie een opvallende trend bij een aantal voormalige Trump/MAGA aanhangers, want die proberen zichzelf nu te profileren als 'classic conservative', omdat degene op wie ze drie keer hebben gestemd (Trump dus) nu ineens een NeoCon blijkt te zijn... Echt WTF, het is verbijsterend hoe die lui zich onder alles uit denken te kunnen glibberen!
Ik heb begrepen dat dit niet kan.quote:Op maandag 6 april 2026 01:01 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
By the way, ik zie een opvallende trend bij een aantal voormalige Trump/MAGA aanhangers, want die proberen zichzelf nu te profileren als 'classic conservative', omdat degene op wie ze drie keer hebben gestemd (Trump dus) nu ineens een NeoCon blijkt te zijn... Echt WTF, het is verbijsterend hoe die lui zich onder alles uit denken te kunnen glibberen!
'Tierende Trump' lees ik op de teletekst app. Als hij zelf zo explosief is en zoveel wil. Kunnen ze hem dan niet gewoon persoonlijk op of in Tehran droppen?quote:Op zondag 5 april 2026 20:55 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Hij is echt volledig aan het ontsporen de tijd voor een 25th amendment is allang aangebroken...
Ik check even CNN voor een stevige veroordeling om dit nieuwe escalerende schandaal:
The US president appeared to set a Tuesday deadline for a deal on the Strait of Hormuz, vowing to bomb Iranian infrastructure if Tehran does not comply soon.![]()
Echt waar...wat moet deze doldwaze demente gek nog zeggen of uithalen voordat ze hem eens aanpakken...
Als Biden dit had gezegd..oh man, dan was het medialandschap compleet ontploft en waren ze over elkaar heen gebuiteld om zijn aftreden te eisen en hem in een gesloten afdeling te plaatsen!
Er is daar zoveel mis
Zijn ze in de States niet inmiddels zo ver dat wanneer je tegen Trump ageert je zelf op een gesloten afdeling landt?quote:Op zondag 5 april 2026 20:55 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Er is daar zoveel mis
Trump modus aan.quote:Op maandag 6 april 2026 10:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zijn ze in de States niet inmiddels zo ver dat wanneer je tegen Trump ageert je zelf op een gesloten afdeling landt?
Dit was toch de bedoeling van Musk?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |