| 1 2 3 4 5 | [u]Aflevering --[/u] [b]De Mol[/b] - .. [b]De Winnaar[/b] - .. [b]De Verliezer[/b] - .. [b]De Afvaller[/b] - .. |
SPOILER: alle kandidaten op een rijtjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelregels
• Je kunt je prono voor de komende aflevering tot zondagavond 20:00:00 uur inleveren. Prono's die later binnenkomen tellen niet mee.
• Je kan maar 1 keer een prono inleveren. Je mag hem wel aanpassen, uiterlijk tot 20:00:00 uur.
• Praten over de uitzending doen we niet in dit topic, maar hier: [De Mol] Op zoek naar de Vlaamse Mol
Puntentelling
Voor elke keer dat je de Mol goed invult, krijg je 200 punten x het aantal spelers dat na de aflevering nog in het spel zit.
Voor elke keer dat je de winnaar of verliezer goed invult, krijg je 100 punten x het aantal overgebleven spelers die aflevering.
En voor elke keer dat je de afvaller goed invult, krijg je 50 punten x het aantal overgebleven spelers.
Voorbeeld:
• Na de eerste afvaller zijn er nog 9 spelers in het spel. Als jij die afvaller goed geraden hebt (50 punten x 9 spelers) heb je die aflevering 450 punten verdiend.
• Als na de ontknoping blijkt dat je die aflevering ook de winnaar goed hebt ingevuld (100 x 9), krijg je daar nog eens 900 punten bovenop.
• Bij een aflevering waarna nog 4 spelers over zijn levert de goede mol invullen (200 x 4) nog eens 800 punten op, etc.
Voor het eerst sinds MOL's bestaan is er dit jaar helaas geen bordspel meer te winnen
Maar gelukkig wel nog altijd eeuwige lof en roem!SPOILER: Voorgaande winnaars van onze 'De Mol' BE prono:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Meke op 10-04-2026 16:47:35 ]Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Je bent in goed gezelschapquote:Op zaterdag 11 april 2026 20:10 schreef Moira het volgende:
Oeps, afgelopen week vergeten mee te doen
Ik lig nog volledig op mijn schema van vorig jaar, waar ik uiteindelijk de winst paktequote:Op maandag 13 april 2026 14:36 schreef Meke het volgende:
We hebben een duidelijke koploper, benieuwd of dit vastgehouden kan worden![]()
0 Rockfire
Dan pak jij het strategisch beter aan. Ik pak weleens punten op de afvallers, maar wie dan de MOL is ?quote:Op woensdag 15 april 2026 15:58 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik lig nog volledig op mijn schema van vorig jaar, waar ik uiteindelijk de winst pakte![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Hij doet helaas niet meer meequote:Op zaterdag 25 april 2026 18:38 schreef Moira het volgende:
Aflevering 5
De Mol - Dries
De Winnaar - Yannis
De Verliezer - Yana
De Afvaller - Isabel
Oh goeiemorgenquote:Op zaterdag 25 april 2026 18:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hij doet helaas niet meer meeIk heb ook een andere Mol moeten kiezen.
quote:Op zondag 26 april 2026 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En deel, uiteraard alleen als het je uitkomt, zo nu en dan wat punten uit hier of daar…
wordt:quote:Op donderdag 30 april 2026 17:05 schreef -Mittens- het volgende:
Aflevering 6
De mol: Julie
De winnaar: Maxim
De verliezer: Wout
De afvaller: Yannis
quote:Op maandag 27 april 2026 12:09 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Sorry!
Komt eraan, zal ter compensatie maar meteen twee afleveringen doen dan hè
Je bent van de 0 af @Meke , dan mag je wel komen delen.quote:Op zondag 26 april 2026 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En deel, uiteraard alleen als het je uitkomt, zo nu en dan wat punten uit hier of daar…
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |