Pakten ze je maar op...quote:Op maandag 30 maart 2026 11:16 schreef kree het volgende:
zeg maar niks meer NSA zou me nog oppakken als buitenlander om mening te geven. echt waar.
niemand ik uit mijn mening effe hier in het openbaar, Maar ben altijd benieuwd hoe jullie denken he?quote:
ok sorry hoor, tis niks tegen jullie. maar kan me hier zo over opnaaien enzoi. en denk snapt niemand dat dan dat we in onze reet geneukt worden door de USA nu?quote:Op maandag 30 maart 2026 11:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Pakten ze je maar op...
Zodat je hier niet meer een stortvloed aan onsamenhangende posts kon plaatsen
En ondertussen in onze eigen obligatiemarkten..quote:Op maandag 30 maart 2026 11:11 schreef recidivist het volgende:
[..]
Deze is key: US 10 year treasury yield
o.a. beïnvloed door inflatie etc, en we staan pas aan het prille begin. Rode Zee moet nog afgesloten worden, tot nu toe hield de markt rekening met dat het conflict enigszins redelijk snel ten einde zou/zal komen nog, etc etc.
Dat of hij en zijn consorten durven hun hokje niet meer uit te komen omdat je maar zo ver kunt gaan in het blijven verdedigen van al deze onzin.quote:Op maandag 30 maart 2026 07:52 schreef Since2003 het volgende:
Waar is Howard? Of is die in de server tray in Amsterdam blijven hangen?
We hebben nog de Eurobonds kaart die we kunnen spelen. Wellicht dat deze crisis het zetje is wat daarvoor nodig is.quote:Op maandag 30 maart 2026 11:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
En ondertussen in onze eigen obligatiemarkten..
[ x ]
Hoho, het huis van Saud heeft vrijstelling.quote:Op maandag 30 maart 2026 11:21 schreef kree het volgende:
[..]
en denk snapt niemand dat dan dat we in onze reet geneukt worden door de USA nu?
leg uit want dit ken ik niet helaas?quote:Op maandag 30 maart 2026 11:35 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Hoho, het huis van Saud heeft vrijstelling.
Die hoeven alleen de reet van van Trump IQ47 te kussen.
voor je dat doet lees even de nu 71 topics door!quote:Op maandag 30 maart 2026 11:20 schreef kree het volgende:
[..]
niemand ik uit mijn mening effe hier in het openbaar, Maar ben altijd benieuwd hoe jullie denken he?
Yup. Ook voor de EU is het buigen of barsten dit jaar. Persoonlijk hoop ik op een hechtere unie, maar het zal een zeer zware beproeving zijn.quote:Op maandag 30 maart 2026 11:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
We hebben nog de Eurobonds kaart die we kunnen spelen. Wellicht dat deze crisis het zetje is wat daarvoor nodig is.
Dat zal wel meevallen, anders was Oekraine ook een parkeerplaats geweest inmiddelsquote:Op maandag 30 maart 2026 10:33 schreef UitStraling het volgende:
Des temeer bloedneusjes het Amerikaanse leger oploopt des te groter de kans dat er nukes aan te pas zullen komen.
Be carefull what you wish for Trump bashers.
Is dit een vooraankondiging van jezelf?quote:Op maandag 30 maart 2026 11:28 schreef bianconeri het volgende:
Het aantal anti-regerings demonstraten komt procentueel (absoluut is het al veel meer) in de buurt van de aantallen van de opstanden tegen het regime in Iran.
Spannend!
Over een weekje ofzo bommen op de VS voor een regime change??
Over Saudi's die de reet van Trump kussen gesproken:quote:Op maandag 30 maart 2026 11:35 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Hoho, het huis van Saud heeft vrijstelling.
Die hoeven alleen de reet van van Trump IQ47 te kussen.
Momenteel is de Eu erg verdeeld.quote:Op maandag 30 maart 2026 11:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup. Ook voor de EU is het buigen of barsten dit jaar. Persoonlijk hoop ik op een hechtere unie, maar het zal een zeer zware beproeving zijn.
Het helpt niet mee dat er momenteel bar weinig leiderschap, lef en visie te bekennen is en dat veel grote landen al in een nationaal politiek moeras vast lijken te zitten.
Er zal een soort politieke herrijzenis moeten plaatsvinden, maar ik hou hoop.
Daar is de gouden brug van Sun Tzu natuurlijk stevig aanwezig, in Iran juist helemaal niet.quote:Op maandag 30 maart 2026 11:38 schreef byah het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, anders was Oekraine ook een parkeerplaats geweest inmiddels
Crisis zorgt vaak voor vereniging. Bedreiging door oorlog, een pandemie of gezamelijke energiecrisis maakt dingen vloeibaar en kan dingen in een stroomversnelling brengen in positieve zin. Juist wanneer het probleem of de vijand extern en acuut is.quote:Op maandag 30 maart 2026 11:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup. Ook voor de EU is het buigen of barsten dit jaar. Persoonlijk hoop ik op een hechtere unie, maar het zal een zeer zware beproeving zijn.
Het helpt niet mee dat er momenteel bar weinig leiderschap, lef en visie te bekennen is en dat veel grote landen al in een nationaal politiek moeras vast lijken te zitten.
Er zal een soort politieke herrijzenis moeten plaatsvinden, maar ik hou hoop.
Wat gek, de door jou zou geroemde en hoog intelligente Don Tzu roept immers al weken dat Iran verslagen is?quote:Op maandag 30 maart 2026 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar is de gouden brug van Sun Tzu natuurlijk stevig aanwezig, in Iran juist helemaal niet.
De enige gouden brug die ik zie is het te pakken krijgen van al het nucleaire materiaal, of regime change maar dat lijkt met de dag onwaarschijnlijker.
Ik mis Duitsland, UK en bv NL.quote:Op maandag 30 maart 2026 11:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
En ondertussen in onze eigen obligatiemarkten..
[ x ]
Zeker. De komende periode is zo'n periode. Ik hoop dat veel mensen beseffen dat onze beste kans meer en beter samenwerken in Europa is. Dat zal schuren en daar zullen ook offers voor moeten worden gebracht.quote:Op maandag 30 maart 2026 11:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Crisis zorgt vaak voor vereniging. Bedreiging door oorlog, een pandemie of gezamelijke energiecrisis maakt dingen vloeibaar en kan dingen in een stroomversnelling brengen in positieve zin. Juist wanneer het probleem of de vijand extern en acuut is.
sinds er raketten op SA inslaan is de relatie wat minder hecht. ik vraag me ook af hoe vervelend de VS het vond dat Zelenski ineens zaken kan doen met de Arabische wereldquote:Op maandag 30 maart 2026 11:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Over Saudi's die de reet van Trump kussen gesproken:
Bekijk deze YouTube-video
Denk niet dat MBS dit leuk vond. Het kan wel feitelijk zo zijn maar om het dan ook zo openlijk te zeggen lijkt mij niet helemaal de bedoeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |