abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220463852
quote:
15s.gif Op maandag 30 maart 2026 08:30 schreef vosss het volgende:
Van de NOS liveblog:
[..]
Trump die andere mensen er van beticht dom te zijn. :X :')
De satire van Douglas Adams blijkt maar weer eens al te treffend.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_220463854
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 08:07 schreef tesssssssss het volgende:
Goedemorgen *)

[ x ]
Ik dacht dat ze geen verrijkt uranium hadden, allen spul voor de powerplants.
Dat maken ze in diepe bunkers, gewoon lekker koel enzo.
Niks aan de hand een brief van de EU was voldoende geweest.
Deze oorlog is voor niks.
Vakman pur sang
  maandag 30 maart 2026 @ 08:56:28 #203
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220463873
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 07:22 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
En een land als Qatar is voor 3 jaar klaar. Great succes.

Iemand nog meegekregen dat Trump Bin Salman publiekelijk voor lul zet en "he kisses my ass" voor de camera weet uit te kramen?
Video?
pi_220463882
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 08:40 schreef Perrin het volgende:
De ontziltingsinstallaties worden inmiddels ook aangevallen. Als dit doorzet worden hele gebieden in het Midden-Oosten onleefbaar.

[ x ]
Ze worden hier (Noord West Europa) gelukkig met open armen ontvangen. Welkom welkom.
pi_220463897
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 08:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee maar, een nieuwe pump and dump. Wat verrassend. Vrijdag-maandag cyclus is zo voorspelbaar bij Trumpie en consorten.
twitter

"We are waiting for them."

Wat een tijd om in te leven man. :P
pi_220464017
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 08:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
En uiteraard had de oude Ayatollah een fatwa aangaande kernwapens.

Alleen zwakbegaafden die daarin trappen maar goed.
  maandag 30 maart 2026 @ 09:39:21 #207
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220464189
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 08:40 schreef Perrin het volgende:
De ontziltingsinstallaties worden inmiddels ook aangevallen. Als dit doorzet worden hele gebieden in het Midden-Oosten onleefbaar.

[ x ]
quote:
Medewerker elektriciteitscentrale Koeweit gedood bij aanval

In het Midden-Oosten zijn vannacht opnieuw meerdere Golfstaten aangevallen door Iran. In Bahrein, de Verenigde Arabische Emiraten en Saudi-Arabië gingen de waarschuwingssirenes af.

In Koeweit werd een gebouw bij een elektriciteitscentrale geraakt. Daarbij kwam een medewerker uit India om het leven. In Bahrein waren meerdere explosies te horen, omdat volgens de autoriteiten de luchtafweer in actie kwam.
Daarbij ook een medewerker gedood.
  maandag 30 maart 2026 @ 09:39:48 #208
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220464201
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 08:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee maar, een nieuwe pump and dump. Wat verrassend. Vrijdag-maandag cyclus is zo voorspelbaar bij Trumpie en consorten.
Maar dit keer blijft de olie ook omhoog gaan. 116 nu. (en boven de 100 voor WTI). De tekorten gaan nu steeds meer merkbaar worden en daar kan ie zich niet uitlullen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_220464228
quote:
2s.gif Op maandag 30 maart 2026 09:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Maar dit keer blijft de olie ook omhoog gaan. 116 nu. (en boven de 100 voor WTI). De tekorten gaan nu steeds meer merkbaar worden en daar kan ie zich niet uitlullen.
When in doubt, blame Biden/Obama
  maandag 30 maart 2026 @ 09:46:23 #210
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220464255
quote:
2s.gif Op maandag 30 maart 2026 09:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Maar waarom zou het Trump uitmaken? De VS verdienen geld met olie. Hogere olieprijzen = meer inkomsten.

Meer wereldwijde onrust = meer wapenverkoop.

Gewoon een stukje rampencapitalisme. Wat een ramp is voor de één is dikke verdienste voor de ander.

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 30 maart 2026 @ 09:56:54 #211
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_220464359
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 08:56 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Video?
Pak deze maar, lekker kort:
https://www.reddit.com/r/(...)mohammed_bin_salman/

Andere headlines:

Trump IQ47 on Saudi Crown Prince Mohammed bin Salman: "He didn’t think he would be kissing my ass, he really didn’t…and now he has to be nice to me….he better be nice to me, he’s gotta be".

Trump IQ47 doet opmerkelijke uitspraak over Saoedische kroonprins: 'Kust m’n kont'

Trump IQ47 : “Saoedische kroonprins kust mijn kont”

After Trump IQ47 said MBS was ‘kissing his ass’, Gulf leaders told to send children to fight Iran
Trump ally Steve Bannon calls for Gulf royals’ children to lead assault on Iran

Trump IQ47 's Brutal Mockery of Mohammed bin Salman Goes Viral

Etc.

Saudi political culture places enormous weight on dignity, hierarchy, and the projection of strength. A crown prince cannot be seen as subordinate or deferential to a foreign leader without risking an internal loss of face. Historically, the House of Saud has responded to perceived disrespect through long‑term strategic recalibration rather than immediate retaliation. A quiet alignment with alternative partners such as China or Russia can’t be ruled out. Trump often treats foreign leaders as characters in a personal drama, but MBS operates in a system where public humiliation carries structural consequences. It feels as though Trump has opened a can of worms whose implications he clearly didn’t think through.

Great succes

quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 09:46 schreef Perrin het volgende:

[..]
Maar waarom zou het Trump uitmaken? De VS verdienen geld met olie. Hogere olieprijzen = meer inkomsten.

Gewoon een stukje rampencapitalisme. Wat een ramp is voor de één is dikke verdienste voor de ander.

[ afbeelding ]

Omdat de beurs inmiddels 2 oid 5.28 triljard verloren is en de prijs aan de pomp in CONUS inmiddels 5+ dollar is.

Great succes.
  maandag 30 maart 2026 @ 10:00:16 #212
38496 Perrin
pi_220464398
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 09:56 schreef PluggieOD het volgende:

[..]

Omdat de beurs inmiddels 2 oid 5.28 triljard verloren is en de prijs aan de pomp in CONUS inmiddels 5+ dollar is.

Great succes.
Voor sommigen zal dat vervelend zijn. Ik denk voor de lui die de touwtjes in handen hebben in de VS niet.
pi_220464401
Die Trump wordt met de dag senieler, alle schaamte is voorbij lijkt het. Ik denk dat hij al weet dat de midterms verloren zijn en dus gaat hij door escaleren tot de wereld in de fik staat en hij aan de macht kan blijven.
  Moderator maandag 30 maart 2026 @ 10:02:41 #214
8781 crew  Frutsel
pi_220464414
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 10:00 schreef byah het volgende:
Die Trump wordt met de dag senieler, alle schaamte is voorbij lijkt het. Ik denk dat hij al weet dat de midterms verloren zijn en dus gaat hij door escaleren tot de wereld in de fik staat en hij aan de macht kan blijven.
En het vervelende is dat die Engnek Vance volgens mij nog veel erger is.
pi_220464491
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 08:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Voor kernreactoren moet je ook verrijken. Volgens mij is wel bekend dat ze verrijkt uranium hebben, dat stond zelfs in de rapporten van IAEA.
  maandag 30 maart 2026 @ 10:26:53 #216
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220464618
quote:
'VS zette op dag 1 oorlog nieuwe, ongeteste raket in'

De VS heeft volgens The New York Times op de eerste dag van de oorlog tegen Iran een raket gebruikt die nog niet in een oorlogssituatie was getest. Twee PrSM-raketten (Precision Strike Missile) kwamen volgens de krant neer op een sporthal en basisschool in de stad Lamer. Volgens Iraanse media zijn bij die aanvallen zeker 21 mensen omgekomen.

De krant komt tot deze conclusie met hulp van beelden die tijdens en na de aanval zijn gemaakt. De beelden zijn met hulp van militaire experts geanalyseerd. Een bron bij het Amerikaanse ministerie van Defensie heeft het gebruik van de raket bevestigd.

Een PsRM-raket is een raket met een bereik van 60 tot zo'n 500 kilometer. Hij ontploft net boven zijn doel en verspreidt dan kleine stukjes metaal. De testfase werd vorig jaar afgerond.

De sporthal en de school stonden dicht bij een terrein van de Islamitische Revolutionaire Garde. Het is niet bekend of ook dat is geraakt. Evenmin is duidelijk of de raket een ontwerpfout heeft of dat hij bij het lanceren een verkeerde doellocatie heeft meegekregen.

Diezelfde dag werd honderden kilometers verder in de stad Minab een meisjesschool door een raket getroffen, waarschijnlijk een Amerikaanse Tomahawk. Daar zijn volgens Iran 175 mensen bij omgekomen, onder wie veel kinderen. Deze school stond naast gebouwen van de Revolutionaire Garde.
pi_220464634
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 10:26 schreef Momo het volgende:

[..]

Wernher von Braun zal trots zijn geweest
pi_220464673
quote:

[..]

“Hij ontploft net boven zijn doel en verspreidt dan kleine stukjes metaal”

Ik dacht dat dat soort raketten niet gebruikt mochten worden vanwege de hoge kans op burgerslachtoffers?

Is dit nu onderdeel van die “no more woke rules of engagement”? van Iran (en Israël tbh) verwacht ik het wel, maar ik had tot begin vorig jaar toch wel hogere verwachtingen van de VS.
pi_220464681
Des temeer bloedneusjes het Amerikaanse leger oploopt des te groter de kans dat er nukes aan te pas zullen komen.

Be carefull what you wish for Trump bashers.
  maandag 30 maart 2026 @ 10:35:14 #220
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220464690
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 10:11 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Voor kernreactoren moet je ook verrijken. Volgens mij is wel bekend dat ze verrijkt uranium hebben, dat stond zelfs in de rapporten van IAEA.
3 tot 5% is nodig voor een kern reactor alles er boven is voor wapens.
Ze zaten aan 60%
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220464703
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 10:35 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ze zaten aan 60%
Opmerkelijk wel als de hoogste geestelijk leider dit op religieuze basis strikt verboden heeft :+

Ze zouden het toch niet aandurven om te liegen tegen Obama en Biden?
pi_220464705
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 10:35 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ze zaten aan 60%
Afhankelijk van de reactor 3-5, 5-7 of 15-20. Verder verrijken is niet nodig voor reactoren, voor (betrouwbare) wapens heb je 95+ nodig. Eronder kan voor vuile bommen oid, dus is zeker een risico.

Maargoed, dat was niet het punt. Er werd gedaan alsof het een verrassing was dat ze verrijkt uranium hebben. Dat wisten we allemaal en was onderdeel van de onderhandelingen.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 30 maart 2026 @ 10:44:35 #223
284411 crew  heywoodu
pi_220464784
quote:
Hij ontploft net boven zijn doel en verspreidt dan kleine stukjes metaal.
Ah, een net-nietclusterbom dus, dan mag het wel!
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 30 maart 2026 @ 10:46:06 #224
284411 crew  heywoodu
pi_220464798
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 10:32 schreef beefkeek het volgende:

[..]
“Hij ontploft net boven zijn doel en verspreidt dan kleine stukjes metaal”

Ik dacht dat dat soort raketten niet gebruikt mochten worden vanwege de hoge kans op burgerslachtoffers?

Is dit nu onderdeel van die “no more woke rules of engagement”? van Iran (en Israël tbh) verwacht ik het wel, maar ik had tot begin vorig jaar toch wel hogere verwachtingen van de VS.
Het is geen échte clusterbom, want daar komen kleine 'bommetjes' uit ipv kleine stukjes metaal. Deze ontploffen zo te lezen niet zelf ook nog (of, zoals bij een echte clusterbom, vaak ook deels niet), dus zijn een soort workaround voor de inderdaad nogal omstreden clusterbommen gok ik.
  maandag 30 maart 2026 @ 10:48:11 #225
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220464822
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 10:36 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Opmerkelijk wel als de hoogste geestelijk leider dit op religieuze basis strikt verboden heeft :+

Ze zouden het toch niet aandurven om te liegen tegen Obama en Biden?
twitter

Dit zei hij
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  maandag 30 maart 2026 @ 10:48:57 #226
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220464826
twitter
pi_220464832
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 10:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Het is geen échte clusterbom, want daar komen kleine 'bommetjes' uit ipv kleine stukjes metaal. Deze ontploffen zo te lezen niet zelf ook nog (of, zoals bij een echte clusterbom, vaak ook deels niet), dus zijn een soort workaround voor de inderdaad nogal omstreden clusterbommen gok ik.
Een fragmentatiebom. Zoals die ananas-handgranaten, of een pijpbom met spijkers er omheen. Maar dan een paar maatjes groter.
pi_220464840
Wanneer de eerste Amerikaanse mariniers worden opgeblazen met een FPV drone, zullen ze dan techno eronder zetten, religieus gejengel zoals ISIS, of zelf met wat origineels komen?

Ik hoop nog steeds op een TACO, maar die kans wordt kleiner en kleiner volgens mij. Als hij het nu doet blijft Iran de baas over de straat en dat zou een overduidelijke Trump nederlaag zijn.
pi_220464851
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 10:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]
De brisantgranaat is veel ouder, dan de clusterbom. Je kan dan volgens mij niet echt spreken van een workaround.
pi_220464859
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 10:00 schreef byah het volgende:
dit ja
Do what you love, love what you do!
  maandag 30 maart 2026 @ 10:56:47 #231
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_220464864
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 10:00 schreef Perrin het volgende:

[..]
Voor sommigen zal dat vervelend zijn. Ik denk voor de lui die de touwtjes in handen hebben in de VS niet.
Het Trump IQ47 usefull idiot scenario.
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2026 10:44 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ah, een net-nietclusterbom dus, dan mag het wel!
Er zijn alleen al in Tehran 1900 burgerslachtoffers. 150 ziekenhuizen zijn door de VS en Israel geraakt.

The consequence of such circumstances is that - between others & for example, and according to a contact in the Iranian Red Crescent Society (IFRC) - alone in Tehran between 28 February 2026 and yesterday, the noble and knightly IASF has demolished 230 (+) multi-story apartment buildings.

Etc.

Zuid Libanon is de IDF inmiddels massaal christelijke dorpen aan het buldozeren.

great succes.

En omdat blijkt dat de VS-Israelies de "raketsteden" niet kunnen raken zijn ze alles vol aan het gooien met mijnen. Die dan weer bij burgers in de tuin en op het dak belanden zoals hier in Shiraz:

great succes

En mbt het internationaal recht:

Following von Clausewitz’s famous definition, ‘war is continuation of politics by other means’ - these means have to be clear and achievable. And those of US-Israel are simply none of that. They’re not only clearly counterproductive, but violating (at least) the US Constitution, in addition to violating the UN Charter, the International Humanitarian Law, and few other laws and regulations…
pi_220464869
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 10:37 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Afhankelijk van de reactor 3-5, 5-7 of 15-20. Verder verrijken is niet nodig voor reactoren, voor (betrouwbare) wapens heb je 95+ nodig. Eronder kan voor vuile bommen oid, dus is zeker een risico.

Maargoed, dat was niet het punt. Er werd gedaan alsof het een verrassing was dat ze verrijkt uranium hebben. Dat wisten we allemaal en was onderdeel van de onderhandelingen.
je kunt je afvragen, wilde Iran zo jet westen aanvallen ofzo? denk niet, ze willen allen meespelen.

althans ik zie meer dreiging van de twee agressor USA en RU nu?
pi_220464878
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 10:58 schreef kree het volgende:

[..]
je kunt je afvragen, wilde Iran zo jet westen aanvallen ofzo? denk niet, ze willen allen meespelen.

althans ik zie meer dreiging van de twee agressor USA en RU nu?
Ik heb geen idee. Ik ben er echt voorstander van dat het Iraanse regime eruit gebonjourd wordt, maar het lijkt met de dag duidelijker te worden dat er totaal niet nagedacht is (en wordt) over nevenschade.

De hoeveelheid materiële en immateriële schade die er veroorzaakt is door alle partijen is echt ongekend.
pi_220464884
weet je wat er aan de gang is USA valt van alles aan. als het maar afleid enzo van hun binnenlandse ellende.\

Beetje oorlog voeren goed voor hun economie toch?
pi_220464895
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 11:00 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ik heb geen idee. Ik ben er echt voorstander van dat het Iraanse regime eruit gebonjourd wordt, maar het lijkt met de dag duidelijker te worden dat er totaal niet nagedacht is (en wordt) over nevenschade.

De hoeveelheid materiële en immateriële schade die er veroorzaakt is door alle partijen is echt ongekend.
ik ook want ben niet eens met wat ze daar doen.

Maar dat de USA ze vrijheid gaat geven met dit? TIs totale waanzin, zelfde als Afghanistan. die hebben ze ook "bevrijd". oja wie is er nu aan de macht dan?
  maandag 30 maart 2026 @ 11:02:45 #236
38496 Perrin
pi_220464902
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 11:00 schreef beefkeek het volgende:

[..]

Yup. In april gaan we er zelf mee kennismaken en dit gaat maanden zo niet jaren aanhouden. Het begin van een nieuwe wereldorde.

twitter
pi_220464963
mag eens tijd worden dat de USA stopt te denken dat ze de verdesmaker zijn. want zijn ze niet in mijn ogen zeker niet met alles na WW2. en die duurde 5 jaar. Dit gezeik van dat ze denken alles te kunnen controleren veel langer.
pi_220464987
wie is de vijand he?
pi_220465036
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 11:02 schreef Perrin het volgende:

[..]
Yup. In april gaan we er zelf mee kennismaken en dit gaat maanden zo niet jaren aanhouden. Het begin van een nieuwe wereldorde.

[ x ]
Het is ook duidelijk dat Trump, Rubio e.d. vinden dat dat het probleem van een ander is. Ik vind het een nogal zorgelijke ontwikkeling.

Maargoed, we zijn niet onverdeeld positief over de VS, dus gegarandeerd dat we nu anti-semiet of anti-westers genoemd worden.
  maandag 30 maart 2026 @ 11:11:23 #240
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_220465051
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 09:46 schreef Perrin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Deze is key: US 10 year treasury yield

o.a. beïnvloed door inflatie etc, en we staan pas aan het prille begin. Rode Zee moet nog afgesloten worden, tot nu toe hield de markt rekening met dat het conflict enigszins redelijk snel ten einde zou/zal komen nog, etc etc.
enkelband
  maandag 30 maart 2026 @ 11:12:01 #241
38496 Perrin
pi_220465071
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 11:10 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Het is ook duidelijk dat Trump, Rubio e.d. vinden dat dat het probleem van een ander is. Ik vind het een nogal zorgelijke ontwikkeling.

Maargoed, we zijn niet onverdeeld positief over de VS, dus gegarandeerd dat we nu anti-semiet of anti-westers genoemd worden.
Iedereen lijkt het geruststellend te vinden om te denken dat het allemaal 'oeps, per ongeluk' gebeurt, want Trump is zo dom. Dat er een strategie achter zit, is blijkbaar ondenkbaar.
pi_220465073
niet eens met trump ben ik het, zsm weg die man is mijn idee.
pi_220465095
oja en putin en al die wereldlijders. die het te hoog in hun bol hebben.
pi_220465120
kun je btw zeggen, wat zegt die kree nu? maar wacht pff. deed trump niert t zelfde?

leg ze om of pak ze op? totaaaaaaaal fucking niet mee eens dat. doe dan politiek.
  maandag 30 maart 2026 @ 11:15:43 #245
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220465124
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 11:02 schreef Perrin het volgende:

[..]

[ x ]
Tijd om eens flink meer te investeren in exploratie en productie van olie en gas in de EU zelf. Nou ja 5-10 jaar geleden had dat natuurlijk al moeten gebeuren… :{
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220465130
zeg maar niks meer NSA zou me nog oppakken als buitenlander om mening te geven. echt waar.
  maandag 30 maart 2026 @ 11:16:41 #247
38496 Perrin
pi_220465132
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 11:15 schreef nixxx het volgende:

[..]
Tijd om eens flink meer te investeren in exploratie en productie van olie en gas in de EU zelf. Nou ja 5-10 jaar geleden had dat natuurlijk al moeten gebeuren… :{
Uiteindelijk is fossiele energie een doodlopende weg.

Die 'het zal mijn tijd wel duren, als ik er nu maar warmpjes bijzit'-levensvisie is precies waarom we op dit punt zijn aanbeland.
pi_220465140
quote:
15s.gif Op maandag 30 maart 2026 11:16 schreef Perrin het volgende:

[..]
Uiteindelijk is fossiele energie een doodlopende weg.

Die 'het zal mijn tijd wel duren, als ik er nu maar warmpjes bijzit'-levensvisie is precies waarom we op dit punt zijn aanbeland.
leg dit trump eens uit? owh wacht die heeft een visie van een kanarie dus over paar jaar...
  maandag 30 maart 2026 @ 11:19:09 #249
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220465141
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 11:15 schreef kree het volgende:
kun je btw zeggen, wat zegt die kree nu? maar wacht pff. deed trump niert t zelfde?

leg ze om of pak ze op? totaaaaaaaal fucking niet mee eens dat. doe dan politiek.
Tegen wie heb je het :D
  Moderator maandag 30 maart 2026 @ 11:19:40 #250
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220465144
lol
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')