Da's nieuw?quote:
QFT. Ik ben zeer rechts politiek gezien, maar als een NL premier de helft had geflikt van wat trump heeft uitgehaald, dan had ik hoogstpersoonlijk het Binnenhof in lichterlaaie gezet.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 19:26 schreef Perrin het volgende:
Zeker.
[ [url=https://twitter.com/DakdaR22/status/2037914658938507333]x[/url] ]quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:41 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Trump heeft alleen belang bij zijn eigen bankrekening, dat de bevolking van de VS en de rest van de wereld daarvoor moeten bloeden, boeit hem niet. Het is niet normaal wat die man in een jaar heeft kunnen aanrichten. In elk Europees land was een dergelijke figuur al lang en breed afgezet. Zelfs extreemrechts kotst hem inmiddels uit. Dat is een prestatie van formaat.
Z'n schoonzoon zat toch opeens in de 'drone neerhaal' business, te laat om wat te bieden te hebben zeker aan die landen.quote:Op zondag 29 maart 2026 00:02 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Ondertussen sluit Zelensky de ene na de andere deal met de Golfstaten. Dat zal Trump vast niet leuk vinden.
Trump kan de schijt krijgenquote:Op zondag 29 maart 2026 00:02 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Ondertussen sluit Zelensky de ene na de andere deal met de Golfstaten. Dat zal Trump vast niet leuk vinden.
Pacte Des Cygnesquote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:37 schreef ExTec het volgende:
Toch wel tragisch, dat die russen blijkbaar niet snappen hoe blij ze moeten zijn met die Sterke Man. Want hij had het zo goed gedaan, in de jaren '90.
[ x ]
Best veel zo te zien.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:14 schreef ExTec het volgende:
Enfin, nog wat gebeurt, anders dat het verhuizen van Fok?
Nou ja het is hetgeen waar ze het grootste tekort aan hebben. Voor de drone oorlog hebben ze zelf een hele industrie opgetuigd met zowel offensieve als defensieve opties. Maar om zich te verdedigen tegen de Russische luchtmacht en ballistische raketten leunen ze toch vooral op Amerikaans spul.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:35 schreef BEFEM het volgende:
Is er bekend wat Oekraine krijgt uit die samenwerkingen met het Midden-Oosten? Lees steeds alleen dat Zelensky hoopt op raketten. Lijkt me vrij magertjes, mocht dat het zijn. En die staan ze ook niet af Lijkt mij.
Dat snap ik. Maar dan alsnog is het magertjes. Ze zullen geen honderden raketten krijgen wat ze wel nodig hebben voor x maanden. Als ze er tientallen krijgen lijkt mij het al veel, maar daar kunnen ze niet lang mee doen.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja het is hetgeen waar ze het grootste tekort aan hebben. Voor de drone oorlog hebben ze zelf een hele industrie opgetuigd met zowel offensieve als defensieve opties. Maar om zich te verdedigen tegen de Russische luchtmacht en ballistische raketten leunen ze toch vooral op Amerikaans spul.
Ze hebben Fok Down gedaan. Toeval?quote:Op zondag 29 maart 2026 20:08 schreef Spablauw214 het volgende:
Van die protesten in Rusland lijkt niets terecht gekomen in ieder geval. Zal wel een opzetje van de FSB zijn geweest.
Dat de servers uit Amsterdam weg zijn moet iets goeds betekenenquote:Op zondag 29 maart 2026 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze hebben Fok Down gedaan. Toeval?
Oekraïne is al heel lang aan de winnende hand. Dit een patstelling noemen is het meest optimistische woord voor een desastreus verlies.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:14 schreef BennieButtfuck het volgende:
Russische journalisten zien patstelling aan front door Oekraiense drones, kritiek op Poetin zwelt aan
Journalisten en bloggers op Russische militaire kanalen schetsen een somber beeld van het Russische front en spreken van een bloedige patstelling, aldus EUobserver. De krant merkt op dat met name de ongelijke strijd tussen Russische infanterie en Oekraïense drones en de onmenselijke behandeling van Russische soldaten door hun officieren onder de aandacht worden gebracht.
EUobserver citeert Alexander Kharchenko, verslaggever van persbureau Ria Novosti, die stelt dat drones het slagveld 'volledig' hebben overgenomen. 'In 2024 kon je er nog op een motorfiets tussendoor glippen, in 2025 kon je door het bos rennen, en nu bereiken alleen de gelukkigsten hun doel. De controle over de lucht is totaal. Bewegingen zijn alleen mogelijk bij slecht weer. Evacuatie vanaf de frontlijn is praktisch gestopt.'
https://www.bnr.nl/nieuws(...)-op-poetin-zwelt-aan
Geen kremlinbeleid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |