Klopt, zie ook mn post over Westerse expats in Vietnam, die Westerse vrouwen raken geen pepernoot meer want de Westerse man is niet achterlijk, die gaat keihard voor de Vietnamese vrouwquote:Op vrijdag 3 april 2026 19:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Westerse vrouwen zijn over het algemeen ontzettend masculien. Juist een gezonde heteroman zal daarvoor bedanken. Echt ontzettend onaantrekkelijk. Totaal niet vrouwelijk.
Mijn voorkeur zou eerder uitgaan naar islamitische vrouwen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:58 schreef miss_sly het volgende:
Ik zie dat we weer daar zijn waar we wezen willen: alle vrouwen zijn kutwijven, behalve de onderdanige Aziatische vrouwen die je naar de mond praten en alles voor je doen en voor je zorgen zolang je maar betaalt.
Zeg je nou serieus dat alle Aziatische vrouwen onderdanige hoeren zijn? Damn jij bent laagquote:Op vrijdag 3 april 2026 19:58 schreef miss_sly het volgende:
Ik zie dat we weer daar zijn waar we wezen willen: alle vrouwen zijn kutwijven, behalve de onderdanige Aziatische vrouwen die je naar de mond praten en alles voor je doen en voor je zorgen zolang je maar betaalt.
Ik ben laag, dat zal het zijn ;')quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:09 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Zeg je nou serieus dat alle Aziatische vrouwen onderdanige hoeren zijn? Damn jij bent laag
Religie. Verder boeit het me niet zoveel eigenlijk. De domheid en deels kwaadaardigheid die hier hoogtij vieren met alle generalisaties over vrouwen zijn wat mij betreft wel weer klaar. Ik heb wel wat beters te doen dan deze vrouwenhaat te blijven lezen en proberen om te keren.quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:06 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Mijn voorkeur zou eerder uitgaan naar islamitische vrouwen.
Weet je wat het verschil is tussen westerse vrouwen en islamitische vrouwen?
Ach, het heeft toch geen zin.quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ven laag, dat zal het zijn ;')
Leer lezen. En man up.
[..]
Religie. Verder boeit het me niet zoveel eigenlijk. De domheid en deels kwaadaardigheid die hier hoogtij vieren met alle generalisaties over vrouwen zijn wat mij betreft wel weer klaar. Ik heb wel wat beters te doen dan deze vrouwenhaat te blijven lezen en proberen om te keren.
Ach ja, ik hoop altijd maar weer dat er redelijk te praten zal zijn en dat ze zullen inzien dat de generalisaties echt dom en onwaar zijn. Maar je hebt gelijk: het heeft geen zin.quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ach, het heeft toch geen zin.
En de westerse vrouwen hebben ook geen zin in een man die zo denkt.
Het is alleen een beetje raar om te lezen dat ze denken dat geen enkele westerse man een westerse vrouw wil.
Nee, lees jij je eigen tekst nog even terug anders, misschien snap je dan wat je zelf zegtquote:Op vrijdag 3 april 2026 20:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben laag, dat zal het zijn ;')
Leer lezen. En man up.
[..]
Religie. Verder boeit het me niet zoveel eigenlijk. De domheid en deels kwaadaardigheid die hier hoogtij vieren met alle generalisaties over vrouwen zijn wat mij betreft wel weer klaar. Ik heb wel wat beters te doen dan deze vrouwenhaat te blijven lezen en proberen om te keren.
Tuurlijk schat, wat jij wilquote:Op vrijdag 3 april 2026 20:33 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik zal jullie vertellen wat het verschil is tussen westerse vrouwen en islamitische vrouwen.
Islamitische vrouwen hebben geen sex voor het huwelijk, maar als ze eenmaal getrouwd zijn, dan hebben ze er wel zin in.
Westerse vrouwen hebben wel sex voor het huwelijk, en als ze eenmaal getrouwd zijn, dan hebben ze geen zin meer.
Weet niet of je je leesdiploma hebt gehaald want dat staat er helemaal nietquote:Op vrijdag 3 april 2026 20:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ach, het heeft toch geen zin.
En de westerse vrouwen hebben ook geen zin in een man die zo denkt.
Het is alleen een beetje raar om te lezen dat ze denken dat geen enkele westerse man een westerse vrouw wil.
Die zullen ongetwijfeld bestaan.quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:33 schreef miss_sly het volgende:
Ik ken hele hordes westerse mannen en vrouwen die heel gelukkig met elkaar zijn en fijne relaties hebben die al heel lang duren. Met ups en downs, uiteraard, want zo gaat dat in herleven, maar over all gewoon fijn.
Die vrouwen moeten dan ook niet kiezen voor een land als Vietnam, maar eerder voor een land als Gambia.quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:47 schreef MultiBanaan het volgende:
Maar goed, het ging erom dat al de westerse vrouwen daar het volledig afleggen tegenover de lokale bevolking en de meesten hadden het erover om terug te keren naar hun land van herkomst, ook al hadden ze een expatdroom, maar toen ze niet meer seksueel werden gevalideerd bleef er van die strong independ women bar weinig over
Dan moet je dit topic toch even goed doorlezen, het gaat niet om wat jij hier post. Voel je dus niet aangesproken.quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:38 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Weet niet of je je leesdiploma hebt gehaald want dat staat er helemaal niet
Nou hey, je weet de uitgang te vinden he?quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben laag, dat zal het zijn ;')
Leer lezen. En man up.
[..]
Jij bent hier wel nog, jij vind dit topic wel machtig mooi he? Je wel keihard opwinden over alles wat hier wordt gepost maar wel blijven, heeft iets masochistischquote:Op vrijdag 3 april 2026 20:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan moet je dit topic toch even goed doorlezen, het gaat niet om wat jij hier post. Voel je dus niet aangesproken.
Dus als je alleen aangeeft dat je liever een onderdanige vrouw wil dan ben je direct aan het zuigen?quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Je act is wel klaar nu, ga maar een ander onderwerp zoeken om over te zuigen.
Je hebt waarschijnlijk de grootste kraterkop van Rotterdam en zoek daarom je heil bij iemand die haar ogen dichtdoet en het laat gebeuren voor een verblijfsvergunning. Of je hebt niks beters te doen dan wat trollen op fok. Ik weet niet wat ik zieliger vind eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus als je alleen aangeeft dat je liever een onderdanige vrouw wil dan ben je direct aan het zuigen?
Er zijn qua uiterlijk legio prachtige Nederlandse vrouwen maar als ze vervolgens hun slabek opentrekken en ontzettend mannelijk en dominant voor de dag komen is dat voor mij gewoon een enorme afknapper.
Daarmee geef ik die vrouwen nergens 'de schuld van' of diskwalificeer ik ze als mens maar het is niet de vrouwelijke energie die ik zoek.
Het feit dat als iemand dat simpelweg stelt voor zichzelf en hij gelijk als een mysogene Tate gek wordt neergezet is veelzeggend over het narratief waarin die vrouwen opereren. Zij zijn de baas en jij bent een bitch wiens mening totaal irrelevant is.
Nah jij bent gewoon een zielig mannetje die thuis niks te zeggen hebt en zijn eigenwaarde primair moet halen uit wildvreemde vrouwen op internet whiteknighten.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk de grootste kraterkop van Rotterdam en zoek daarom je heil bij iemand die haar ogen dichtdoet en het laat gebeuren voor een verblijfsvergunning. Of je hebt niks beters te doen dan wat trollen op fok. Ik weet niet wat ik zieliger vind eigenlijk.
Ok ik kies optie 2 voor jequote:Op vrijdag 3 april 2026 21:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Nah jij bent gewoon een zielig mannetje die thuis niks te zeggen hebt en zijn eigenwaarde primair moet halen uit wildvreemde vrouwen op internet whiteknighten.
Waarschijnlijk droom je wel van een leuke buitenlandse dame maar heb je de ballen niet, dus blijf je bij je commanderende Karen met met overgewicht die het laatste stukje masculiniteit je jaren geleden al heeft afgeleerd.
Het komt niet in die botte kop van je op dat er gewoon mannen zijn die oprecht een onderdanige vrouw willen?quote:
Als Ming-Lee maar gelukkig is.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Het komt niet in die botte kop van je op dat er gewoon mannen zijn die oprecht een onderdanige vrouw willen?
Je hebt bij de vrouwen ook tradwifes rondlopen. Zoveel mensen zoveel wensen.
Maar nee als je zo denkt moet je wel een mysogene idioot die vrouwen niks gunt
Je mag blijkbaar wel een hele groep vrouwen als gold diggende hoeren wegzetten maar o wee als je stelt dat Westerse vrouwen te zelfstandig voor je zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:54 schreef MultiBanaan het volgende:
Kunnen we het stereotyperende racisme hier even achterwege laten? Thanks
Janken zeg, uitdelen kun je. Het incasseren is nog een leermomentje voor je.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb geen Aziatische vrouw met je racistische geblaat
Nou, dan hebben toch aardig wag vrouwen tegen mij gelogen over hun religie…quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:33 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Islamitische vrouwen hebben geen sex voor het huwelijk,
Waarom zou je een onderdanige vrouw willen? Of een onderdanige man?quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Het komt niet in die botte kop van je op dat er gewoon mannen zijn die oprecht een onderdanige vrouw willen?
Je hebt bij de vrouwen ook tradwifes rondlopen. Zoveel mensen zoveel wensen.
Maar nee als je zo denkt moet je wel een mysogene idioot die vrouwen niks gunt
Daarom volg ik en reageer ik vaak ook alleen maar in het begin van dit soort topics. In die rare afslagen heb ik tegenwoordig geen meter interesse.quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:59 schreef VEM2012 het volgende:
Verder: wat heeft dit topic vandaag weer een vreemde afslag genomen.
Omdat dat voor mij vrouwelijke energie definieert. Een man hoort te leiden in de relatie. Niet van zijn vrouw te horen wat ze allemaal gedaan wil zien. Dat is mannelijke energie en niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:00 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Waarom zou je een onderdanige vrouw willen? Of een onderdanige man?
In mijn optiek heb je een gelijkwaardige relatie en kies je aspecten waarin je dominanter/onderdaniger bent.
Het gaat al mis bij de overtuiging dat leiden en dominantie mannelijke eigenschappen zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat dat voor mij vrouwelijke energie definieert. Een man hoort te leiden in de relatie. Niet van zijn vrouw te horen wat ze allemaal gedaan wil zien. Dat is mannelijke energie en niet aantrekkelijk.
Die zelfstandige en dominante vrouwen zijn ook de types die graag alleen blijven.
In de basis ben ik dat met je eens, maar het kan wel een persoonlijke voorkeur zijn. Daar is niets mis mee als je dan iemand zoekt die bij je past. Het gaat fout als je dan alle vrouwen die niet onderdanig zijn gaat wegzetten als onvrouwelijk en weet ik veel wat voor negativiteit er weer wordt gespuid.quote:Op zaterdag 4 april 2026 11:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het gaat al mis bij de overtuiging dat leiden en dominantie mannelijke eigenschappen zijn.
De eerste vrouw die natuurlijk gezag uitstraalt moet ik nog tegenkomen. Meestal is het een act waarin ze doorslaan en mensen tegen zich in het harnas jagen. Je ziet ze ook amper op prominente posities in het bedrijfsleven en politiek.quote:Op zaterdag 4 april 2026 11:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het gaat al mis bij de overtuiging dat leiden en dominantie mannelijke eigenschappen zijn.
En toch lokken wij ze in de val.....quote:Op vrijdag 3 april 2026 19:28 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het zal ook niet voor niets zo zijn dat je op een gegeven moment bij aangifte van een kind een heleboel informatie meekreeg.
Ontzettend masculienquote:Op vrijdag 3 april 2026 19:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Westerse vrouwen zijn over het algemeen ontzettend masculien. Juist een gezonde heteroman zal daarvoor bedanken. Echt ontzettend onaantrekkelijk. Totaal niet vrouwelijk.
Oh en het stereotype vrouwengebash niet?quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:54 schreef MultiBanaan het volgende:
Kunnen we het stereotyperende racisme hier even achterwege laten? Thanks
En de meeste mannen zijn flutleiders en domineren alleen met kracht en agressie.quote:Op zaterdag 4 april 2026 13:41 schreef Elan het volgende:
[..]
De eerste vrouw die natuurlijk gezag uitstraalt moet ik nog tegenkomen. Meestal is het een act waarin ze doorslaan en mensen tegen zich in het harnas jagen. Je ziet ze ook amper op prominente posities in het bedrijfsleven en politiek.
Zelfde met dominantie, je kunt niet iemand op een natuurlijke manier domineren als je zelf fysiek zwakker bent. Tenzij het een of andere kink is lol.
Je maakt nu exact dezelfde vergelijking waarvan je mij net probeerde neer zetten als vrouwonvriendelijk. Maar jij bent natuurlijk een vrouw dus mag je dat zeggen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 14:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En de meeste mannen zijn flutleiders en domineren alleen met kracht en agressie.
Ze denken gewoon dat hun pietje hun automatisch een goede leider maakt.
En DAN gaan ze op zoek naar een onderdanig, liefst buitenlands meisje, want ja die kan je wat makkelijker de baas. Zeker als ze financieel zwakker staan.
Een natuurlijke, wijze leider zal totaal geen probleem hebben met westerse vrouwen.
Mag ik dat onaantrekkelijk vinden zonder dat jij daar een direct weer een oordeel over hebt? Tering Jantje hee.quote:Op zaterdag 4 april 2026 14:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ontzettend masculien
Ontzettend onaantrekkelijk
Westerse vrouwen.
Niet sommige vrouwen he? Nee nee, Westerse vrouwen... ONTZETTEND masculien en onaantrekkelijk.
Jij post echt op een nare manier.
quote:Man verdient gelijke kans op gelukkig leven
Dat mannen op de datingmarkt buiten de boot vallen is een verborgen maat- schappelijk probleem dat in een eerlijke samenleving nieuw emancipatiebeleid verdient. Dat stelt Jan Latten. „Decennialang lag de nadruk - terecht - op verbetering van de positie van vrouwen. Maar ondertussen ontstaat er een nieuwe scheefgroei."
quote:AI-overzicht
LBFM is an acronym for "little brown fucking machine".
Origin: The term originated in the US Navy and has historical associations with the Philippines and other areas with US military presence.
prima toch , ieder mag wat hij of zij wil.quote:Op zaterdag 4 april 2026 16:30 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Vrouwen boven de 35 willen geen man meer in huis die zich gedraagt als een kind.
Volwassen worden en hun eigen verantwoordelijkheid dragen.
ook dat magquote:Op zaterdag 4 april 2026 14:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En de meeste mannen zijn flutleiders en domineren alleen met kracht en agressie.
Een natuurlijke, wijze leider zal totaal geen probleem hebben met westerse vrouwen.
Nee het maakt je zeker niks uit, daarom jank jij over 2 dingen al jaren op fok, vrouwen en de woningmarkt. M.a.w. je bent vrijgezel en woont nog thuis bij je moeder volgens mij.quote:Op zaterdag 4 april 2026 15:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Mag ik dat onaantrekkelijk vinden zonder dat jij daar een direct weer een oordeel over hebt? Tering Jantje hee.
Zet er toch bij dat het persoonlijke voorkeur betreft en het mij verder niet uit maakt hoe jij of een andere vrouw zich wenst te profileren.
Ik geloof zeker dat daar een probleem ligt. Ik denk echter ook dat mannen en hun onderlinge relaties hun grootste vijanden zijn. Wat masculien is wordt door veel mannen heel anders ingevuld dan door veel vrouwen. En juist daarom hebben veel vrouwen minder interesse in een relatie.quote:
Waarom doel je op met de eerste twee zinnen?quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik geloof zeker dat daar een probleem ligt. Ik denk echter ook dat mannen en hun onderlinge relaties hun grootste vijanden zijn. Wat masculien is wordt door veel mannen heel anders ingevuld dan door veel vrouwen. En juist daarom hebben veel vrouwen minder interesse in een relatie.
Dat heb ik vaker met de Telegraafquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:27 schreef OllieA het volgende:
Dat verhaal van Jan Latten snap ik ook al niet,
Ik jank helemaal niet over vrouwen want ik ben allang voorzien, en de woningmarkt is volledig verziekt. Dat ik al 20 jaar een koopwoning hebt doet daar niks van af en moet gewoon benoemd worden.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:09 schreef Questular het volgende:
[..]
Nee het maakt je zeker niks uit, daarom jank jij over 2 dingen al jaren op fok, vrouwen en de woningmarkt. M.a.w. je bent vrijgezel en woont nog thuis bij je moeder volgens mij.
Waarom jank je zo over vrouwen als je al voorzien bent? Wat kan het je schelen dan.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik jank helemaal niet over vrouwen want ik ben allang voorzien, en de woningmarkt is volledig verziekt. Dat ik al 20 jaar een koopwoning hebt doet daar niks van af en moet gewoon benoemd worden.
Die vraag kan ik net zo goed aan jou stellen. Je hebt al 8 keer gezegd dat je er wel klaar mee bent maar je blijft happen. Volgens mij is FOK! een discussieplatform waar je meningen en ideeën met elkaar deelt en is het niet de bedoeling om constant op de man te spelen zoals jij hier doet.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom jank je zo over vrouwen als je al voorzien bent? Wat kan het je schelen dan.
Ik denk dat er inderdaad een probleem ligt bij mannen die ongewild single zijn. En ik denk dat dat meer door de mannen zelf komt dan door de vrouwen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:27 schreef OllieA het volgende:
[..]
Waarom doel je op met de eerste twee zinnen?
1: Waar ligt een probleem?
2: Zijn de onderlinge relaties van mannen de grootste vijanden van mannen?
Ik snap het niet. Zou je het willen toelichten?
Dat verhaal van Jan Latten snap ik ook al niet, er wordt met veel woorden geklaagd, maar heel weinig gezegd. Ik krijg bijna de neiging van om er heel ironisch over te worden.
Natuuurlijkquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik jank helemaal niet over vrouwen want ik ben allang voorzien, en de woningmarkt is volledig verziekt. Dat ik al 20 jaar een koopwoning hebt doet daar niks van af en moet gewoon benoemd worden.
Dat zal lang niet voor alle vrouwen gelden, maar misschien wel meer dan gemiddeld voor de vrouwen die op dating sites zitten. Er is per slot van rekening ook een reden waarom die vrouwen single zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:51 schreef miss_sly het volgende:
Bij veel mannen heersen nog steeds de rare denkbeelden dat vrouwen alleen knappe mannen met geld, status en macht willen en als je dat niet hebt, je geen kans maakt.
Prima geloof je het niet.quote:
Reageren is een optie, negeren ook. En misschien eens leren wat racisme is, zo kom je minder dom overquote:Op zaterdag 4 april 2026 20:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima geloof je het niet.
Het is voor de discussie verder niet zo interessant om er een welles nietus van te maken.
Evengoed je persoonlijke geneuzel en racistische uitingen elke keer.
Zoals ik al zei, zulke er ongetwijfeld moeilijke en kieskeurige vrouwen rondlopen. Tegelijkertijd lopen er veel meer vrouwen rond die helemaal niet zulke hoge eisen hebben. Maar zoals er vrouwen zijn die je afwijzen omdat je niet lang genoeg bent, zo zijn er genoeg mannen die vrouwen afwijzen omdat ze niet mooi genoeg zijn. Geen 8-9-10, maar gewoon een 6 of 7, zoals de meeste mensen zijn. Met hun mooie en leuke en minder mooie en minder leuke kanten. Daarnaast is het een kwestie van persoonlijke smaak. Er is een klein aantal mannen en vrouwen die vrijwel iedereen wel knap vindt, maar die groep is helemaal niet zo groot.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:58 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat zal lang niet voor alle vrouwen gelden, maar misschien wel meer dan gemiddeld voor de vrouwen die op dating sites zitten. Er is per slot van rekening ook een reden waarom die vrouwen single zijn.
Het is wel een beetje mijn ervaring dat vrouwen me op dating sites afwijzen omdat ik naar hun smaak niet lang genoeg ben, omdat mijn inkomen naar hun smaak niet hoog genoeg is, en ik word ook afgewezen omdat ik maar weinig relatie ervaring heb.
yakkessssquote:Op zaterdag 4 april 2026 11:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben ook niet lang. Ik zit niet op dating apps, waarom zou ik? Is alleen een vleeskeuring. Doe ik niet aan mee.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:58 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat zal lang niet voor alle vrouwen gelden, maar misschien wel meer dan gemiddeld voor de vrouwen die op dating sites zitten. Er is per slot van rekening ook een reden waarom die vrouwen single zijn.
Het is wel een beetje mijn ervaring dat vrouwen me op dating sites afwijzen omdat ik naar hun smaak niet lang genoeg ben, omdat mijn inkomen naar hun smaak niet hoog genoeg is, en ik word ook afgewezen omdat ik maar weinig relatie ervaring heb.
Die zullen ongetwijfeld bestaan, en misschien zijn dat wel de meeste vrouwen. Maar normale vrouwen die niet zo moeilijk en kieskeurig zijn en zich een beetje normaal gedragen, hebben natuurlijk al lang een stabiele, langdurige relatie.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:27 schreef miss_sly het volgende:
Zoals ik al zei, zulke er ongetwijfeld moeilijke en kieskeurige vrouwen rondlopen. Tegelijkertijd lopen er veel meer vrouwen rond die helemaal niet zulke hoge eisen hebben.
Het zal ongetwijfeld ook voorkomen dat er mannen zijn die vrouwen afwijzen omdat ze niet mooi genoeg zijn. Toch heb ik de indruk dat mannen over het algemeen toch iets minder kieskeurig zijn dan vrouwen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:27 schreef miss_sly het volgende:
Maar zoals er vrouwen zijn die je afwijzen omdat je niet lang genoeg bent, zo zijn er genoeg mannen die vrouwen afwijzen omdat ze niet mooi genoeg zijn. Geen 8-9-10, maar gewoon een 6 of 7, zoals de meeste mensen zijn. Met hun mooie en leuke en minder mooie en minder leuke kanten. Daarnaast is het een kwestie van persoonlijke smaak. Er is een klein aantal mannen en vrouwen die vrijwel iedereen wel knap vindt, maar die groep is helemaal niet zo groot.
Het is natuurlijk hun keuze om me om die redenen af te wijzen. Ik vind het wel jammer en ik vind het erg oppervlakkig dat ze me afwijzen omdat ik voor hen niet lang genoeg ben.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:27 schreef miss_sly het volgende:
Deze vrouwen wijzen jou af en ik proef in je post dat je het geen terechte redenen vindt. Dat mag, maar zij vinden dat wel. Net zoals jouw redenen om iemand af te wijzen voor jou terechte redenen zijn.
Misschien ben ik teleurgesteld geraakt in vrouwen en heb ik daarom niet altijd een gunstig beeld van ze.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:27 schreef miss_sly het volgende:
En als ik dan hier lees hoe je over vrouwen post, kan ik me best voorstellen dat het vaak niet klikt.
Sommige mensen zijn nou eenmaal aangewezen op die dating sites en apps omdat ze in hun leven weinig vrouwen tegenkomen of sociaal wat minder handig zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:50 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Ik ben ook niet lang. Ik zit niet op dating apps, waarom zou ik? Is alleen een vleeskeuring. Doe ik niet aan mee.
Zou ik ook niet doen, en het is natuurlijk ook niet netjes om er direct naar te vragen. Maar je krijgt vroeg of laat wel de vraag wat voor werk je doet, en dan hebben ze al wel een idee hoe hoog je inkomen is.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:50 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Over inkomen of vermogen praat ik niet. Gaat niemand een reet aan.
Ik neem aan dat je palet bedoelt, want vrouwen worden niet op een pallet geladen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:50 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Ik vind Nederland echt een prachtig mooi pallet aan diverse vrouwen hebben.
De ervaring leert toch wel dat mannen die zich stoerder voordoen dan ze zijn zelden een dealbreaker is voor vrouwen om een relatie mee aan te gaan. Ik denk dat het waarschijnlijker is dat dating apps de oorzaak zijn dat vrouwen minder een relatie willen, omdat de noodzaak minder hoog is, in plaats van een relatie kunnen ze ook 5 scharrels hebben en hun vrijheid behouden, dus is dat voor veel vrouwen een hele aantrekkelijke optie om voor te kiezen. En ze vissen voor een groot deel uit de kleine subset van mannen die aan hun standaarden voldoen, want waarom zou je ook niet. Dit is geen verwijt naar vrouwen, zou als ik een vrouw was waarschijnlijk hetzelfde doen. Maar het is wel de nieuwe realiteit voor mannen om mee om te gaan.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat er inderdaad een probleem ligt bij mannen die ongewild single zijn. En ik denk dat dat meer door de mannen zelf komt dan door de vrouwen.
Bij veel mannen heersen nog steeds de rare denkbeelden dat vrouwen alleen knappe mannen met geld, status en macht willen en als je dat niet hebt, je geen kans maakt. Natuurlijk zijn er ook vrouwen die dat belangrijk vinden, maar als je naar de vrouwen kijkt die wel een relatie hebben, is dat doorgaans ook met een gewone man die gewoon een baan heeft, die samen met haar een leuk leven wil leiden en eventueel kinderen wil krijgen en opvoeden. Dat gaat heus vaak met strubbelingen, maar als je van elkaar houdt en er samen voor wil gaan, lukt dat prima.
Mannen maken elkaar onderling wijs dat ze vooral stoer en sterk moeten zijn. Dat empathie, zorgen voor, rekening houden met, allemaal idiote dingen zijn; meer wat voor vrouwen. Je moet vooral niet laten zien dat je misschien ook wel zwakke plekken of momenten hebt, want dan willen vrouwen je niet meer.
Verder merk ik dat ik het stuk van Jan Latten nogal treurig vind, want ik lees erin (maar misschien dus dat onterecht) dat mannen achter blijven bij vrouwen en dat we daar als vrouwen wat mee moeten. Ik denk dat mannen vooral eens zelf aan de slag moeten.
Die types die zich buiten de markt plaatsen had je vroeger ook toch? Alleen tegenwoordig is het zogenaamd de schuld van de datingappsquote:
Maar jij mag wel lekker verder gaan met je persoonlijk geneuzel en vrouwonvriendelijke uitingen? Forumbreed trouwens...quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima geloof je het niet.
Het is voor de discussie verder niet zo interessant om er een welles nietus van te maken.
Evengoed je persoonlijke geneuzel en racistische uitingen elke keer.
ik ookquote:Op zondag 5 april 2026 09:40 schreef MultiBanaan het volgende:
zou als ik een vrouw was waarschijnlijk hetzelfde doen
Die types halen vaak een onderdanige vrouw uit het buitenland. Omdat een Nederlandse vrouw niet lukt.quote:Op zondag 5 april 2026 09:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Die types die zich buiten de markt plaatsen had je vroeger ook toch? Alleen tegenwoordig is het zogenaamd de schuld van de datingapps![]()
Die kwamen dan in Jambers. En nu krijgen ze een stukje in de Televaag.
Wie val ik persoonlijk aan en waar precies? Mijn mening is forumbreed inderdaad hetzelfde ja, de jouwe ook dus kom je elkaar wel eens tegen. Waarbij jij en de andere feministische moderators passief agressief reageren op iedereen die direct niet jullie mening delen en onderdanig in een hoekje kruipen of met jullie meelullen.quote:Op zondag 5 april 2026 10:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar jij mag wel lekker verder gaan met je persoonlijk geneuzel en vrouwonvriendelijke uitingen? Forumbreed trouwens...
Ook weer zo'n vooroordeel.quote:Op zondag 5 april 2026 10:17 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Die types halen vaak een onderdanige vrouw uit het buitenland. Omdat een Nederlandse vrouw niet lukt.
99,9 % van de buitenlandse vrouwen woont in het buitenlandquote:Op zondag 5 april 2026 10:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook weer zo'n vooroordeel.
Je hoeft tegenwoordig allang geen vrouw uit het buitenland te halen want Nederland is multicultureel genoeg.
Vertel eens over je moeder, dat is vast ook een westerse vrouw. Hoe vindt zij dat je over vrouwen denkt? Ze is vast enorm trots op je.quote:Op zondag 5 april 2026 10:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie val ik persoonlijk aan en waar precies? Mijn mening is forumbreed inderdaad hetzelfde ja, de jouwe ook dus kom je elkaar wel eens tegen. Waarbij jij en de andere feministische moderators passief agressief reageren op iedereen die direct niet jullie mening delen en onderdanig in een hoekje kruipen of met jullie meelullen.
Dat stuk van Jan Latten is gewoon een jankverhaal.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat er inderdaad een probleem ligt bij mannen die ongewild single zijn. En ik denk dat dat meer door de mannen zelf komt dan door de vrouwen.
Bij veel mannen heersen nog steeds de rare denkbeelden dat vrouwen alleen knappe mannen met geld, status en macht willen en als je dat niet hebt, je geen kans maakt. Natuurlijk zijn er ook vrouwen die dat belangrijk vinden, maar als je naar de vrouwen kijkt die wel een relatie hebben, is dat doorgaans ook met een gewone man die gewoon een baan heeft, die samen met haar een leuk leven wil leiden en eventueel kinderen wil krijgen en opvoeden. Dat gaat heus vaak met strubbelingen, maar als je van elkaar houdt en er samen voor wil gaan, lukt dat prima.
Mannen maken elkaar onderling wijs dat ze vooral stoer en sterk moeten zijn. Dat empathie, zorgen voor, rekening houden met, allemaal idiote dingen zijn; meer wat voor vrouwen. Je moet vooral niet laten zien dat je misschien ook wel zwakke plekken of momenten hebt, want dan willen vrouwen je niet meer.
Verder merk ik dat ik het stuk van Jan Latten nogal treurig vind, want ik lees erin (maar misschien dus dat onterecht) dat mannen achter blijven bij vrouwen en dat we daar als vrouwen wat mee moeten. Ik denk dat mannen vooral eens zelf aan de slag moeten.
ik vind alle vrouwen lief, en heb er ook veel gehad shortttime en getrouwdquote:Op zondag 5 april 2026 10:37 schreef Questular het volgende:
[..]
Vertel eens over je moeder, dat is vast ook een westerse vrouw.
Hoe vindt zij dat je over vrouwen denkt? Ze is vast enorm trots op je.
"Die" mannen hebben gewoon een verschrikkelijk minderwaardigheidscomplex. Willen wel succesvol zijn, sociaal, een 9 in uiterlijk etc, maar lopen op alle vlakken hopeloos achter. En dat is dan natuurlijk niet hún schuld, maar van die verdomde vrouwen. Én de succesvolle mannen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zijn moeder is vast een feministisch kutwijf die zijn vader primair als financiële slaaf heeft gebruikt.quote:Op zondag 5 april 2026 10:37 schreef Questular het volgende:
[..]
Vertel eens over je moeder, dat is vast ook een westerse vrouw. Hoe vindt zij dat je over vrouwen denkt? Ze is vast enorm trots op je.
Neem je tijd, dan kun je iets verzinnen wat aansluit op je verhaal.
Blijf eens uit mijn prive. Elke post zit je te graven.quote:Op zondag 5 april 2026 10:37 schreef Questular het volgende:
[..]
Vertel eens over je moeder, dat is vast ook een westerse vrouw. Hoe vindt zij dat je over vrouwen denkt? Ze is vast enorm trots op je.
Neem je tijd, dan kun je iets verzinnen wat aansluit op je verhaal.
Die halen hun vrouw uit het buitenland.quote:Op zondag 5 april 2026 10:42 schreef nostra het volgende:
[..]
"Die" mannen hebben gewoon een verschrikkelijk minderwaardigheidscomplex. Willen wel succesvol zijn, sociaal, een 9 in uiterlijk etc, maar lopen op alle vlakken hopeloos achter. En dat is dan natuurlijk niet hún schuld, maar van die verdomde vrouwen. Én de succesvolle mannen.
Daar komt het in grote lijnen wel op neer ja.quote:Op zondag 5 april 2026 10:49 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Zijn moeder is vast een feministisch kutwijf die zijn vader primair als financiële slaaf heeft gebruikt.
Vallen onder het importverbod heb ik geleerd.quote:Op zondag 5 april 2026 10:51 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Die halen hun vrouw uit het buitenland.
Je hebt toch ook van die mailorder Russische bruiden.
Zullen daar wel een vrouwenoverschot hebben.quote:Op zondag 5 april 2026 10:53 schreef nostra het volgende:
[..]
Vallen onder het importverbod heb ik geleerd.
Dit is toch niet hoe een dominante man zich aan de kant laat zetten?quote:Op zondag 5 april 2026 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijf eens uit mijn prive. Elke post zit je te graven.
Dat dacht ik al.quote:Op zondag 5 april 2026 10:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar komt het in grote lijnen wel op neer ja.
Aan de kant zettenquote:Op zondag 5 april 2026 10:56 schreef Questular het volgende:
[..]
Dit is toch niet hoe een dominante man zich aan de kant laat zetten?
En toch reageren?quote:Op zondag 5 april 2026 10:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Aan de kant zettenJe bent mijn aandacht niet waard.
Dat valt reuze mee. Verknipt in mijn ogen is de westerse man die zich als de vrouw in de relatie gedraagt en zich compleet ondergeschikt maakt aan zijn vrouw.quote:Op zondag 5 april 2026 10:57 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Wens je niets dan goeds, maat.
Maar je beeld van vrouwen is nogal verknipt.
Nouja als jij per se dit infantiele spelletje wil spelen blijf ik je wel gewoon van repliek dienen. Het komt het topic alleen niet ten goede als we allemaal elkaars priveleven gaan beoordelen en veroordelen. Lijkt mij tenminste. Laat staan constant op de man spelen. Ik val niemand persoonlijk aan op hoe hij of zij denkt of wie hij of zij is.quote:
Ze hebben op datingsites gewoon veel keuze (ogenschijnlijk) omdat er iets van 4x zoveel mannen zitten en mannen veel vaker naar rechts swipen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:58 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een probleem van deze tijd, denk ik. Alle goede dingen zijn onze eigen prestaties, alles wat niet goed is (gegaan) aan ons, ligt aan anderen. Eigen verantwoordelijkheid is een vies woord als het gaat om zaken waarin we ons nog kunnen verbeteren en is alleen van toepassing als het ons bewierookt.quote:Op zondag 5 april 2026 10:42 schreef nostra het volgende:
[..]
"Die" mannen hebben gewoon een verschrikkelijk minderwaardigheidscomplex. Willen wel succesvol zijn, sociaal, een 9 in uiterlijk etc, maar lopen op alle vlakken hopeloos achter. En dat is dan natuurlijk niet hún schuld, maar van die verdomde vrouwen. Én de succesvolle mannen.
Klopt. En sommige mannen swipen gewoon alle vrouwen naar rechts. Er zijn zelfs apps in de Google Play Store die dat automatisch voor je doen.quote:Op zondag 5 april 2026 11:09 schreef VEM2012 het volgende:
Ze hebben op datingsites gewoon veel keuze (ogenschijnlijk) omdat er iets van 4x zoveel mannen zitten en mannen veel vaker naar rechts swipen.
Ik kan me er nog iets bij voorstellen dat je op inkomen selecteert. Maar ik heb nooit begrepen waarom vrouwen zo graag een lange man willen, en ik heb ook nooit begrepen waarom ze geen interesse meer hebben als je weinig relatie ervaring hebt.quote:Op zondag 5 april 2026 11:09 schreef VEM2012 het volgende:
Ja, als je kan kiezen, dan is vaak langer, meer inkomen, enz. ‘beter’, omdat ze verder nog niets van je weten.
Wat betreft de lengte zijn het denk ik een paar dingen. Sowieso heeft onze maatschappij bepaald dat mannen langer moeten zijn dan de vrouw waarmee ze een relatie hebben. Dat hoort zo. Even groot, of goed verhoede, de vrouw langer dan de man, is echt zo ontzettend not done. Dat vertaalt zich dan naar een man die een flink stuk langer is, want een centimeter of 3-4 langer is al niet goed genoeg. Daarnaast heerst het rare idee dat alleen een man die langer is dan de vrouw in staat zou zijn voor zichzelf en zijn vrouw op te komen en hen te verdedigen. Wat mij betreft allemaal drogredenen, maar ja...quote:Op zondag 5 april 2026 11:16 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Klopt. En sommige mannen swipen gewoon alle vrouwen naar rechts. Er zijn zelfs apps in de Google Play Store die dat automatisch voor je doen.
[..]
Ik kan me er nog iets bij voorstellen dat je op inkomen selecteert. Maar ik heb nooit begrepen waarom vrouwen zo graag een lange man willen, en ik heb ook nooit begrepen waarom ze geen interesse meer hebben als je weinig relatie ervaring hebt.
Lange mannen ogen doorgaans beter in staat om te beschermen. En nog wat andere eigenschappen die wij (man en vrouw) aan langere mannen toedichten.quote:Op zondag 5 april 2026 11:16 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik kan me er nog iets bij voorstellen dat je op inkomen selecteert. Maar ik heb nooit begrepen waarom vrouwen zo graag een lange man willen, en ik heb ook nooit begrepen waarom ze geen interesse meer hebben als je weinig relatie ervaring hebt.
Op zich hoeft het geen probleem te zijn dat vrouwen een voorkeur hebben voor mannen die wat langer zijn, want van nature zijn mannen gemiddeld langer dan vrouwen. Het probleem is dat vrouwen gemiddeld een groter lengteverschil wensen dan het gemiddelde natuurlijke lengteverschil. Dit heeft er vooral mee te maken dat veel vrouwen graag hoge hakken dragen, en ook met hoge hakken willen dat de man langer is.quote:Op zondag 5 april 2026 11:21 schreef miss_sly het volgende:
Wat betreft de lengte zijn het denk ik een paar dingen. Sowieso heeft onze maatschappij bepaald dat mannen langer moeten zijn dan de vrouw waarmee ze een relatie hebben. Dat hoort zo. Even groot, of goed verhoede, de vrouw langer dan de man, is echt zo ontzettend not done. Dat vertaalt zich dan naar een man die een flink stuk langer is, want een centimeter of 3-4 langer is al niet goed genoeg.
Klopt allemaal.quote:Op zondag 5 april 2026 11:27 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Op zich hoeft het geen probleem te zijn dat vrouwen een voorkeur hebben voor mannen die wat langer zijn, want van nature zijn mannen gemiddeld langer dan vrouwen. Het probleem is dat vrouwen gemiddeld een groter lengteverschil wensen dan het gemiddelde natuurlijke lengteverschil. Dit heeft er vooral mee te maken dat veel vrouwen graag hoge hakken dragen, en ook met hoge hakken willen dat de man langer is.
Hoge hakken verbieden.quote:Op zondag 5 april 2026 11:28 schreef miss_sly het volgende:
Klopt allemaal.
En wat wil je er dan mee? Vrouwen verbieden die voorkeur te hebben?
Nou ja, uiteindelijk heb ik aan Tinder één leuke relatie(tje) en mijn huidige vriendin overgehouden, dus het kan wel. Het is alleen wel volume draaien en inderdaad jezelf niet vergelijken met die vriendin die 100 likes per dag heeft. C'est la vie.quote:Op zondag 5 april 2026 11:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een probleem van deze tijd, denk ik. Alle goede dingen zijn onze eigen prestaties, alles wat niet goed is (gegaan) aan ons, ligt aan anderen. Eigen verantwoordelijkheid is een vies woord als het gaat om zaken waarin we ons nog kunnen verbeteren en is alleen van toepassing als het ons bewierookt.
Social media en zaken als dating apps zijn in mijn ogen dan ook bepaald geen toegevoegde waarde meer, in de manier waarop ze nu worden gebruikt. Op social media worden alleen de mooie, goede momenten getoond (eventueel nog met een filter), of de heel slechte van anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |