abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 4 april 2026 @ 19:07:19 #251
5428 crew  miss_sly
pi_220507748
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 16:37 schreef capricia het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

Ik geloof zeker dat daar een probleem ligt. Ik denk echter ook dat mannen en hun onderlinge relaties hun grootste vijanden zijn. Wat masculien is wordt door veel mannen heel anders ingevuld dan door veel vrouwen. En juist daarom hebben veel vrouwen minder interesse in een relatie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220507914
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2026 19:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik geloof zeker dat daar een probleem ligt. Ik denk echter ook dat mannen en hun onderlinge relaties hun grootste vijanden zijn. Wat masculien is wordt door veel mannen heel anders ingevuld dan door veel vrouwen. En juist daarom hebben veel vrouwen minder interesse in een relatie.
Waarom doel je op met de eerste twee zinnen?
1: Waar ligt een probleem?
2: Zijn de onderlinge relaties van mannen de grootste vijanden van mannen?
Ik snap het niet. Zou je het willen toelichten?

Dat verhaal van Jan Latten snap ik ook al niet, er wordt met veel woorden geklaagd, maar heel weinig gezegd. Ik krijg bijna de neiging van om er heel ironisch over te worden.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 4 april 2026 @ 19:34:43 #253
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_220507986
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 april 2026 19:27 schreef OllieA het volgende:

Dat verhaal van Jan Latten snap ik ook al niet,
Dat heb ik vaker met de Telegraaf :P
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_220508043
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 18:09 schreef Questular het volgende:

[..]
Nee het maakt je zeker niks uit, daarom jank jij over 2 dingen al jaren op fok, vrouwen en de woningmarkt. M.a.w. je bent vrijgezel en woont nog thuis bij je moeder volgens mij.
Ik jank helemaal niet over vrouwen want ik ben allang voorzien, en de woningmarkt is volledig verziekt. Dat ik al 20 jaar een koopwoning hebt doet daar niks van af en moet gewoon benoemd worden.
blablablabla
  zaterdag 4 april 2026 @ 19:44:59 #255
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220508082
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 19:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik jank helemaal niet over vrouwen want ik ben allang voorzien, en de woningmarkt is volledig verziekt. Dat ik al 20 jaar een koopwoning hebt doet daar niks van af en moet gewoon benoemd worden.
Waarom jank je zo over vrouwen als je al voorzien bent? Wat kan het je schelen dan.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220508126
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 19:44 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Waarom jank je zo over vrouwen als je al voorzien bent? Wat kan het je schelen dan.
Die vraag kan ik net zo goed aan jou stellen. Je hebt al 8 keer gezegd dat je er wel klaar mee bent maar je blijft happen. Volgens mij is FOK! een discussieplatform waar je meningen en ideeën met elkaar deelt en is het niet de bedoeling om constant op de man te spelen zoals jij hier doet.
blablablabla
  Moderator zaterdag 4 april 2026 @ 19:51:28 #257
5428 crew  miss_sly
pi_220508140
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 april 2026 19:27 schreef OllieA het volgende:

[..]
Waarom doel je op met de eerste twee zinnen?
1: Waar ligt een probleem?
2: Zijn de onderlinge relaties van mannen de grootste vijanden van mannen?
Ik snap het niet. Zou je het willen toelichten?

Dat verhaal van Jan Latten snap ik ook al niet, er wordt met veel woorden geklaagd, maar heel weinig gezegd. Ik krijg bijna de neiging van om er heel ironisch over te worden.
Ik denk dat er inderdaad een probleem ligt bij mannen die ongewild single zijn. En ik denk dat dat meer door de mannen zelf komt dan door de vrouwen.
Bij veel mannen heersen nog steeds de rare denkbeelden dat vrouwen alleen knappe mannen met geld, status en macht willen en als je dat niet hebt, je geen kans maakt. Natuurlijk zijn er ook vrouwen die dat belangrijk vinden, maar als je naar de vrouwen kijkt die wel een relatie hebben, is dat doorgaans ook met een gewone man die gewoon een baan heeft, die samen met haar een leuk leven wil leiden en eventueel kinderen wil krijgen en opvoeden. Dat gaat heus vaak met strubbelingen, maar als je van elkaar houdt en er samen voor wil gaan, lukt dat prima.

Mannen maken elkaar onderling wijs dat ze vooral stoer en sterk moeten zijn. Dat empathie, zorgen voor, rekening houden met, allemaal idiote dingen zijn; meer wat voor vrouwen. Je moet vooral niet laten zien dat je misschien ook wel zwakke plekken of momenten hebt, want dan willen vrouwen je niet meer.

Verder merk ik dat ik het stuk van Jan Latten nogal treurig vind, want ik lees erin (maar misschien dus dat onterecht) dat mannen achter blijven bij vrouwen en dat we daar als vrouwen wat mee moeten. Ik denk dat mannen vooral eens zelf aan de slag moeten.

[ Bericht 0% gewijzigd door miss_sly op 04-04-2026 20:11:17 ]
pi_220508218
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 19:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Natuuurlijk ;)
pi_220508219
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2026 19:51 schreef miss_sly het volgende:
Bij veel mannen heersen nog steeds de rare denkbeelden dat vrouwen alleen knappe mannen met geld, status en macht willen en als je dat niet hebt, je geen kans maakt.
Dat zal lang niet voor alle vrouwen gelden, maar misschien wel meer dan gemiddeld voor de vrouwen die op dating sites zitten. Er is per slot van rekening ook een reden waarom die vrouwen single zijn.

Het is wel een beetje mijn ervaring dat vrouwen me op dating sites afwijzen omdat ik naar hun smaak niet lang genoeg ben, omdat mijn inkomen naar hun smaak niet hoog genoeg is, en ik word ook afgewezen omdat ik maar weinig relatie ervaring heb.
pi_220508249
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 19:58 schreef Questular het volgende:

[..]
Natuuurlijk ;)
Prima geloof je het niet.
Het is voor de discussie verder niet zo interessant om er een welles nietus van te maken.

Evengoed je persoonlijke geneuzel en racistische uitingen elke keer.
blablablabla
pi_220508370
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 20:01 schreef Elan het volgende:

[..]
Het is voor de discussie verder niet zo interessant om er een welles nietus van te maken.

Reageren is een optie, negeren ook. En misschien eens leren wat racisme is, zo kom je minder dom over :)
  Moderator zaterdag 4 april 2026 @ 20:27:52 #262
5428 crew  miss_sly
pi_220508501
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 19:58 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Dat zal lang niet voor alle vrouwen gelden, maar misschien wel meer dan gemiddeld voor de vrouwen die op dating sites zitten. Er is per slot van rekening ook een reden waarom die vrouwen single zijn.

Het is wel een beetje mijn ervaring dat vrouwen me op dating sites afwijzen omdat ik naar hun smaak niet lang genoeg ben, omdat mijn inkomen naar hun smaak niet hoog genoeg is, en ik word ook afgewezen omdat ik maar weinig relatie ervaring heb.
Zoals ik al zei, zulke er ongetwijfeld moeilijke en kieskeurige vrouwen rondlopen. Tegelijkertijd lopen er veel meer vrouwen rond die helemaal niet zulke hoge eisen hebben. Maar zoals er vrouwen zijn die je afwijzen omdat je niet lang genoeg bent, zo zijn er genoeg mannen die vrouwen afwijzen omdat ze niet mooi genoeg zijn. Geen 8-9-10, maar gewoon een 6 of 7, zoals de meeste mensen zijn. Met hun mooie en leuke en minder mooie en minder leuke kanten. Daarnaast is het een kwestie van persoonlijke smaak. Er is een klein aantal mannen en vrouwen die vrijwel iedereen wel knap vindt, maar die groep is helemaal niet zo groot.

Deze vrouwen wijzen jou af en ik proef in je post dat je het geen terechte redenen vindt. Dat mag, maar zij vinden dat wel. Net zoals jouw redenen om iemand af te wijzen voor jou terechte redenen zijn.

En als ik dan hier lees hoe je over vrouwen post, kan ik me best voorstellen dat het vaak niet klikt.
pi_220508615
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2026 11:51 schreef Seven. het volgende:

[..]
Het gaat al mis bij de overtuiging dat leiden en dominantie mannelijke eigenschappen zijn.
yakkessss

mannen moeten ook geen vrouwen die leiden en dominant zijn bah

en de mannen die dat willen daarvan willen de vrouwen die mannen niet omdat dat sukkeltjes zijn
pi_220508643
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 19:58 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]

Ik ben ook niet lang. Ik zit niet op dating apps, waarom zou ik? Is alleen een vleeskeuring. Doe ik niet aan mee.
Over inkomen of vermogen praat ik niet. Gaat niemand een reet aan.
Ik heb wel mijn babbel mee.
Totaal geen tekort aan aandacht van, en connectie met, vrouwen.

Ik deel vrouwen niet in in cijfers van een 6 of een 8. Ben daar niet mee bezig. Heb ook regelmatig vrouwen van hier op Fok gedate. Gewoon leuk, fijne avond, goed gesprek.

Ik vind heel veel van wat ik hier lees niet gezond. Van de wens voor alleen maar onderdanige vrouwen (lijkt me meer een fetish, net als feeders enzo), over moslima's die nooit seks voor het huwelijk hebben ( :') ) tot hoe er over Nederlandse vrouwen gesproken wordt.
Ik vind Nederland echt een prachtig mooi pallet aan diverse vrouwen hebben.

Ken wel bro's die het zich allemaal veel te moeilijk maken. Geen swing hebben. Tja. Die zullen het altijd moeilijk hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door PieterDeRijcke op 04-04-2026 21:15:20 ]
pi_220509439
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2026 20:27 schreef miss_sly het volgende:
Zoals ik al zei, zulke er ongetwijfeld moeilijke en kieskeurige vrouwen rondlopen. Tegelijkertijd lopen er veel meer vrouwen rond die helemaal niet zulke hoge eisen hebben.
Die zullen ongetwijfeld bestaan, en misschien zijn dat wel de meeste vrouwen. Maar normale vrouwen die niet zo moeilijk en kieskeurig zijn en zich een beetje normaal gedragen, hebben natuurlijk al lang een stabiele, langdurige relatie.
quote:
Maar zoals er vrouwen zijn die je afwijzen omdat je niet lang genoeg bent, zo zijn er genoeg mannen die vrouwen afwijzen omdat ze niet mooi genoeg zijn. Geen 8-9-10, maar gewoon een 6 of 7, zoals de meeste mensen zijn. Met hun mooie en leuke en minder mooie en minder leuke kanten. Daarnaast is het een kwestie van persoonlijke smaak. Er is een klein aantal mannen en vrouwen die vrijwel iedereen wel knap vindt, maar die groep is helemaal niet zo groot.
Het zal ongetwijfeld ook voorkomen dat er mannen zijn die vrouwen afwijzen omdat ze niet mooi genoeg zijn. Toch heb ik de indruk dat mannen over het algemeen toch iets minder kieskeurig zijn dan vrouwen.
quote:
Deze vrouwen wijzen jou af en ik proef in je post dat je het geen terechte redenen vindt. Dat mag, maar zij vinden dat wel. Net zoals jouw redenen om iemand af te wijzen voor jou terechte redenen zijn.
Het is natuurlijk hun keuze om me om die redenen af te wijzen. Ik vind het wel jammer en ik vind het erg oppervlakkig dat ze me afwijzen omdat ik voor hen niet lang genoeg ben.
quote:
En als ik dan hier lees hoe je over vrouwen post, kan ik me best voorstellen dat het vaak niet klikt.
Misschien ben ik teleurgesteld geraakt in vrouwen en heb ik daarom niet altijd een gunstig beeld van ze.
pi_220509526
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 20:50 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Ik ben ook niet lang. Ik zit niet op dating apps, waarom zou ik? Is alleen een vleeskeuring. Doe ik niet aan mee.
Sommige mensen zijn nou eenmaal aangewezen op die dating sites en apps omdat ze in hun leven weinig vrouwen tegenkomen of sociaal wat minder handig zijn.
quote:
Over inkomen of vermogen praat ik niet. Gaat niemand een reet aan.
Zou ik ook niet doen, en het is natuurlijk ook niet netjes om er direct naar te vragen. Maar je krijgt vroeg of laat wel de vraag wat voor werk je doet, en dan hebben ze al wel een idee hoe hoog je inkomen is.
quote:
Ik vind Nederland echt een prachtig mooi pallet aan diverse vrouwen hebben.
Ik neem aan dat je palet bedoelt, want vrouwen worden niet op een pallet geladen.
pi_220510881
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 april 2026 19:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik denk dat er inderdaad een probleem ligt bij mannen die ongewild single zijn. En ik denk dat dat meer door de mannen zelf komt dan door de vrouwen.
Bij veel mannen heersen nog steeds de rare denkbeelden dat vrouwen alleen knappe mannen met geld, status en macht willen en als je dat niet hebt, je geen kans maakt. Natuurlijk zijn er ook vrouwen die dat belangrijk vinden, maar als je naar de vrouwen kijkt die wel een relatie hebben, is dat doorgaans ook met een gewone man die gewoon een baan heeft, die samen met haar een leuk leven wil leiden en eventueel kinderen wil krijgen en opvoeden. Dat gaat heus vaak met strubbelingen, maar als je van elkaar houdt en er samen voor wil gaan, lukt dat prima.

Mannen maken elkaar onderling wijs dat ze vooral stoer en sterk moeten zijn. Dat empathie, zorgen voor, rekening houden met, allemaal idiote dingen zijn; meer wat voor vrouwen. Je moet vooral niet laten zien dat je misschien ook wel zwakke plekken of momenten hebt, want dan willen vrouwen je niet meer.

Verder merk ik dat ik het stuk van Jan Latten nogal treurig vind, want ik lees erin (maar misschien dus dat onterecht) dat mannen achter blijven bij vrouwen en dat we daar als vrouwen wat mee moeten. Ik denk dat mannen vooral eens zelf aan de slag moeten.
De ervaring leert toch wel dat mannen die zich stoerder voordoen dan ze zijn zelden een dealbreaker is voor vrouwen om een relatie mee aan te gaan. Ik denk dat het waarschijnlijker is dat dating apps de oorzaak zijn dat vrouwen minder een relatie willen, omdat de noodzaak minder hoog is, in plaats van een relatie kunnen ze ook 5 scharrels hebben en hun vrijheid behouden, dus is dat voor veel vrouwen een hele aantrekkelijke optie om voor te kiezen. En ze vissen voor een groot deel uit de kleine subset van mannen die aan hun standaarden voldoen, want waarom zou je ook niet. Dit is geen verwijt naar vrouwen, zou als ik een vrouw was waarschijnlijk hetzelfde doen. Maar het is wel de nieuwe realiteit voor mannen om mee om te gaan.
pi_220510991
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 16:37 schreef capricia het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

Die types die zich buiten de markt plaatsen had je vroeger ook toch? Alleen tegenwoordig is het zogenaamd de schuld van de datingapps _O-

Die kwamen dan in Jambers. En nu krijgen ze een stukje in de Televaag.
blablablabla
  Moderator zondag 5 april 2026 @ 10:04:15 #269
441859 crew  Lenny77
pi_220511108
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 20:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar jij mag wel lekker verder gaan met je persoonlijk geneuzel en vrouwonvriendelijke uitingen? Forumbreed trouwens...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220511135
quote:
10s.gif Op zondag 5 april 2026 09:40 schreef MultiBanaan het volgende:
zou als ik een vrouw was waarschijnlijk hetzelfde doen
ik ook

lekker neuken !!
pi_220511218
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 09:51 schreef Elan het volgende:

[..]
Die types die zich buiten de markt plaatsen had je vroeger ook toch? Alleen tegenwoordig is het zogenaamd de schuld van de datingapps _O-

Die kwamen dan in Jambers. En nu krijgen ze een stukje in de Televaag.
Die types halen vaak een onderdanige vrouw uit het buitenland. Omdat een Nederlandse vrouw niet lukt.
pi_220511288
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 10:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Maar jij mag wel lekker verder gaan met je persoonlijk geneuzel en vrouwonvriendelijke uitingen? Forumbreed trouwens...
Wie val ik persoonlijk aan en waar precies? Mijn mening is forumbreed inderdaad hetzelfde ja, de jouwe ook dus kom je elkaar wel eens tegen. Waarbij jij en de andere feministische moderators passief agressief reageren op iedereen die direct niet jullie mening delen en onderdanig in een hoekje kruipen of met jullie meelullen.
blablablabla
pi_220511324
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 10:17 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Die types halen vaak een onderdanige vrouw uit het buitenland. Omdat een Nederlandse vrouw niet lukt.
Ook weer zo'n vooroordeel.

Je hoeft tegenwoordig allang geen vrouw uit het buitenland te halen want Nederland is multicultureel genoeg.

Het lijkt ook veel meer een mindset die van moeder op dochter over gaat dan daadwerkelijk een cultureel verhaal. Als je bijvoorbeeld een Indonesische vrouw treft of een Marokkaanse grote kans dat ze van nature wat meer onderdanig is en niet alles wat je zegt wil betwisten. Terwijl ze gewoon hier geboren en getogen zijn .
blablablabla
  zondag 5 april 2026 @ 10:29:50 #274
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220511335
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 10:28 schreef Elan het volgende:

[..]
Ook weer zo'n vooroordeel.

Je hoeft tegenwoordig allang geen vrouw uit het buitenland te halen want Nederland is multicultureel genoeg.

99,9 % van de buitenlandse vrouwen woont in het buitenland
en een moslim vrouw zit net zo strak in de dogmas als een vrouw van de biblebelt, daar kom jij niet aan

tenzij je gaat bekeren tot een gelovige moslim

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 05-04-2026 10:36:12 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220511387
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 10:24 schreef Elan het volgende:

[..]
Wie val ik persoonlijk aan en waar precies? Mijn mening is forumbreed inderdaad hetzelfde ja, de jouwe ook dus kom je elkaar wel eens tegen. Waarbij jij en de andere feministische moderators passief agressief reageren op iedereen die direct niet jullie mening delen en onderdanig in een hoekje kruipen of met jullie meelullen.
Vertel eens over je moeder, dat is vast ook een westerse vrouw. Hoe vindt zij dat je over vrouwen denkt? Ze is vast enorm trots op je.

Neem je tijd, dan kun je iets verzinnen wat aansluit op je verhaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')