Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hij zal dan wel Marius hetenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit![]()
Konijn int zuur @Kissingbirdquote:Op donderdag 26 maart 2026 02:53 schreef EvilSkittle het volgende:
In bad met @:Homijn.
[ afbeelding ]
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Maar nu weten we eigenlijk nog niks.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mario is geen clown
Das lullig hoor
Die emojiAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Mario, wat ga je nou doen dan ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
TR gemacht!quote:Op donderdag 26 maart 2026 02:57 schreef greysbones het volgende:
Mario is geen clown
Das lullig hoor
Die emoji...hier om je mars te breken.![]()
Wat dan wel ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kom op vertelquote:
Anders kan ik niet slapenAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Ja Mario, vertel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kuhrort.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je gaat zwemmuhhhhquote:Op donderdag 26 maart 2026 03:05 schreef mario390 het volgende:
het gevt niet nur in italie meer dat u weet en dat wetter is ook nog niet vor zwemmen
In bacardi lemonnnn
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Goffer.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
They trying to make me go te rehab baby is said no no noquote:Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
DTS vol liefde.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
du sagt ik moet klinikquote:Op donderdag 26 maart 2026 03:09 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Nou nou nou. Doe’s lief, Mario.![]()
Zo maar even wat eten.
Lekkerbekjes uit de airfryer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat heb ik dus wel vaak.quote:Op donderdag 26 maart 2026 03:17 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Als je maar niet in slaap valt.
Ik heb al een talkshow aangezet,dat helpt vaak wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het zal je waarschijnlijk niet verbazen dat ik zelden zomaar in slaap val.
...hier om je mars te breken.![]()
Totaal niet.quote:Op donderdag 26 maart 2026 03:32 schreef EvilSkittle het volgende:
Het zal je waarschijnlijk niet verbazen dat ik zelden zomaar in slaap val.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou kunnen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vissen pissen in water.
Gelijk mijn hele nacht verpest.quote:Op donderdag 26 maart 2026 03:59 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Bij Dunea niet alleen de vissen.![]()
Ik ga slapen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Hey Mutske.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Raar gedroomdWerewolf
Doe me een plezier en trek eerst de stekker van de airfryer uit het stopcontact.quote:Op donderdag 26 maart 2026 04:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gelijk mijn hele nacht verpest.![]()
Ik ga slapen....hier om je mars te breken.![]()
NEE.quote:Op donderdag 26 maart 2026 04:07 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Doe me een plezier en trek eerst de stekker van de airfryer uit het stopcontact.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
DoeiWerewolf
Ga nog maar even slapen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is dat de stripper voor zijn geburtstag ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jazeker de man wordt immers 50, dus we moeten groots uitpakken.quote:Op donderdag 26 maart 2026 04:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dat de stripper voor zijn geburtstag ?
Wunderbar. ganz geil.quote:Op donderdag 26 maart 2026 04:26 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jazeker de man wordt immers 50, dus we moeten groots uitpakken.
Zo is het leven. You win some,you lose some.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen UN.quote:
Hij was er zelf bij.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed geslapen ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Check je score even.
Dat houdt niet over.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee nou ja, vanmiddag maar ff liggen als Jyske op bed ligt
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Maar eerst koffie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog gelukt met de kleding ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jazeker, heb er weer wat bij, vandaag nog weer ff verder uitzoeken
Maar ook weggegooid bedoelde ik eigenlijk.
Nee, dat nog nietDoe het in etappes, werkt net ff wat fijner
Wat heb je gekocht ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
4 overhemden met korte mouw, had ze al langer zien hangen maar moest ff op de juiste korting wachtenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik zal jou ‘s weggooien!quote:Op donderdag 26 maart 2026 05:13 schreef FreshFruit het volgende:
Maar ook weggegooid bedoelde ik eigenlijk.
quote:![]()
Heb er geen meer in de vriezer
Smile, it's free therapy.
Een interpretatie maakt iets nog geen bedoeling.![]()
Leuk hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2026 05:17 schreef _UserName_ het volgende:
4 overhemden met korte mouw, had ze al langer zien hangen maar moest ff op de juiste korting wachten![]()
Net iets anders.
Ja, idd. En dan een paar linnen overhemden voor als het echt warm isTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Die zijn zeker fijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
klopt, (wit) hemdje eronder en gaan, ideaal bij 30+ gradenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Kiek em goan.
Goed plan.
Hey Birdie. Jij bent vroegquote:Op donderdag 26 maart 2026 05:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Heb er geen meer in de vriezer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Komt iemand even binnenvallen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey UNquote:
Hopelijk valt mijn vakantie niet in het waterTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Kwaliteit boven kwantiteit.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 26 maart 2026 05:37 schreef _UserName_ het volgende:
Hopelijk valt mijn vakantie niet in het waterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Collega die net was begonnen voor minimaal 24 uur is ineens vertrokkenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
O ja dat vertelde je gisteren. Ook lullig dan. Zo ineens weg zonder te zeggen?quote:Op donderdag 26 maart 2026 05:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Collega die net was begonnen voor minimaal 24 uur is ineens vertrokkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
/hij had een stage gevonden waar hij de volgende dag al kon beginnen, is achter onze rug om gegaan want zo iets gaat niet op de een en de andere dagTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Lekker lullig dan zeg.quote:Op donderdag 26 maart 2026 05:41 schreef _UserName_ het volgende:
/hij had een stage gevonden waar hij de volgende dag al kon beginnen, is achter onze rug om gegaan want zo iets gaat niet op de een en de andere dagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja best wel.. hopelijk komt er snel een bij weerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hoelang werkte hij bij jullie dan?quote:Op donderdag 26 maart 2026 05:42 schreef _UserName_ het volgende:
ja best wel.. hopelijk komt er snel een bij weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zal toch wel ?quote:Op donderdag 26 maart 2026 05:42 schreef _UserName_ het volgende:
ja best wel.. hopelijk komt er snel een bij weer“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zat nog in de proeftijd, nog geen 2 weken maar was wel een goede aanwinstTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
![]()
nou, op deze versterking moesten we ook 2 maanden wachten. Dat is het nadeel van een groot bedrijf met weet ik hoeveel managerslagenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik mocht dat als bedrijfsleider zelf regelen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 05:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nou, op deze versterking moesten we ook 2 maanden wachten. Dat is het nadeel van een groot bedrijf met weet ik hoeveel managerslagen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier ook wel, maar als hoofdkantoor geen vacatures uitzet dan wordt het al een stuk lastigerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
![]()
Echt balen dus.quote:Op donderdag 26 maart 2026 05:43 schreef _UserName_ het volgende:
zat nog in de proeftijd, nog geen 2 weken maar was wel een goede aanwinst
Hoeveel man werken er UN?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nu 3, maar volgende maand begint er iemand maar die heeft slechts 10 uurTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
O dat is niet veel, werkt er ook iemand fulltimequote:Op donderdag 26 maart 2026 05:53 schreef _UserName_ het volgende:
nu 3, maar volgende maand begint er iemand maar die heeft slechts 10 uur
Ik heb geen idee of het een grote winkel is eigenlijk?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
een fulltime, een 32 uur, ik 24 uur en dan iemand voor 10 uur. Er moet er nu een bij komen voor minimaal 24 uur, 32 zou mooier zijnquote:Op donderdag 26 maart 2026 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet veel, werkt er ook iemand fulltime
Ik heb geen idee of het een grote winkel is eigenlijk?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dat is ook niet veel, dus het komt dan voor dat iemand helemaal alleen moet werken of kan het zo geregeld worden dat het er altijd minimaal 2 zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2026 05:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
een fulltime, een 32 uur, ik 24 uur en dan iemand voor 10 uur. Er moet er nu een bij komen voor minimaal 24 uur, 32 zou mooier zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Per week is er 106 uur te verdelen, de winkel is 53 uur open dus het past precies, maar dan moeten er geen zieken zijn of vakantie, plus op marktdagen, zaterdagen en evt koopzondagen moeten er 3 zijn, dus je mist eigenlijk 21 uurTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Morguh GGquote:
Ja kampen veel bedrijven mee he dat er te weinig personeel isquote:Op donderdag 26 maart 2026 05:59 schreef _UserName_ het volgende:
Per week is er 106 uur te verdelen, de winkel is 53 uur open dus het past precies, maar dan moeten er geen zieken zijn of vakantie, plus op marktdagen, zaterdagen en evt koopzondagen moeten er 3 zijn, dus je mist eigenlijk 21 uur
Voor je vrouw is het zeker te inspannend om een paar uurtjes daar te werken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zu ze niet trekken nee, daarbij kunnen we niet tegelijk samen werken want we hebben geen (vaste) oppas, kdv is ook niet zo snel geregeldTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het gaat er nog wel van komen dat er zelfscan komt. Misschien dat dat scheelt? De HEMA heeft dat ook al.Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
![]()
Nee, daar zijn we te diefstalgevoelig voor. Kassawerk is daarbij ook maar een klein deel van de werkzaamheden, het netjes houden van de winkel, de kleding inhangen en bijvullen zijn grotere werkzaamhedenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Nee dan moet ze het zeker niet doen. Moet niet ten koste gaan van haar gezondheid natuurlijkquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:03 schreef _UserName_ het volgende:
Zu ze niet trekken nee, daarbij kunnen we niet tegelijk samen werken want we hebben geen (vaste) oppas, kdv is ook niet zo snel geregeldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vreselijk die zelfscans. Vind daar echt niets aan.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Het gaat er nog wel van komen dat er zelfscan komt. Misschien dat dat scheelt? De HEMA heeft dat ook al.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik vind ze ideaal in de supermarkt, scannen en wegwezen, ik doe geen boodschappen voor de lol maar omdat ik wat nodig heb.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja zo heeft iedereen zijn ding he, ik vind het juist gezellig even een kletsebetse met de caissière of met mensen in de rij.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:07 schreef _UserName_ het volgende:
ik vind ze ideaal in de supermarkt, scannen en wegwezen, ik doe geen boodschappen voor de lol maar omdat ik wat nodig heb.
Vooral in de scoot vind ik het last bij de zelfscans je staat er nooit recht voorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee echt een grafhekel aan.. dan ga je maar lekker bij elkaar op de koffie denk ik danTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ALs een klant bij jou komt dan babbel je toch ook?quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:09 schreef _UserName_ het volgende:
nee echt een grafhekel aan.. dan ga je maar lekker bij elkaar op de koffie denk ik dan
Het is niet zo dat ik de boel ophou.
Onder het scannen van de boodschappen kan ze ook babbelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, dan ga ik niet babbelen om het babbelen. Dan wil de klant daarna geholpen worden. Dan is het een kwestie van small talk ofwel tijdens het afrekenen wat oneliners en doorTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja zo gaat het altijd bij de kassa. Je kan niet een heel gesprek aangaan. Alhoewel er zijn die dat wel doenquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:13 schreef _UserName_ het volgende:
Nee, dan ga ik niet babbelen om het babbelen. Dan wil de klant daarna geholpen worden. Dan is het een kwestie van small talk ofwel tijdens het afrekenen wat oneliners en doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vooral ouderen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat noem ik niet babbelen, dat is gewoon small talk. Tijdens het helpen van de klant en na het afrekenen door met de volgendeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
![]()
Klopt, die moeten de kaart zoeken, het pasje zoeken, het briefje waar de pincode op staat, oh nee, toch contant, het verschil niet zien in de muntjes enz enz enz.. heel irritant (als klant en verkoper)quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hoewel ook buitenlanders (vaak arabieren) er ook wat van kunnen, die kennen de haastcultuur niet van NederlandTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hopelijk heb je daar zelf geen last van als je een oud mannetje bent.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, die moeten de kaart zoeken, het pasje zoeken, het briefje waar de pincode op staat, oh nee, toch contant, het verschil niet zien in de muntjes enz enz enz.. heel irritant (als klant en verkoper)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat hoop ik ook niet nee, dan zou ik me aan mezelf irriterenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
En leuke kassameisjes.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:17 schreef _UserName_ het volgende:
Hoewel ook buitenlanders (vaak arabieren) er ook wat van kunnen, die kennen de haastcultuur niet van Nederland“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had gister wel een leuk stel dames aan de kassa moet ik zeggen
Het valt wel mee, het zijn ook mensen die jonger zijn die staan te bellen als ze bij de kassa staan en dan als ze betaald hebben al hun boodschappen nog in de kar moeten doenquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:18 schreef _UserName_ het volgende:
Dat hoop ik ook niet nee, dan zou ik me aan mezelf irriterenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bellende mensen help ik niet, ik ga dan ook niet naar de kassa als ze bij de kassa nog aan het bellen zijnquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het valt wel mee, het zijn ook mensen die jonger zijn die staan te bellen als ze bij de kassa staan en dan als ze betaald hebben al hun boodschappen nog in de kar moeten doenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ALs jij achter iemand in de rij staat en die persoon wordt gebeld dan sta je al in de rijquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
bellende mensen help ik niet, ik ga dan ook niet naar de kassa als ze bij de kassa nog aan het bellen zijn
Mag jij tegen je klant zeggen, u bent aan het bellen ik help u niet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lastige casus wel. Ik twijfel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik zeg gewoon dat ik de tijd heb en er tot 18u ben, dan maak ik wat schoon bij de kassa bv. Dus ja dat mag ik.. Dat doet de leidinggevende ook. Fatsoen komt van 2 kanten, krijg ik als verkoper de aandacht, dan krijgt de klant dat ook. Heeft de klant meer aandacht voor de telefoon, prima hoor.. help ik de volgende wel
Ik zou dan als klant zeggen bekijk het maar en mijn dingen die ik wilde kopen in je handen duwen en zeggen bekijk het maarquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:24 schreef _UserName_ het volgende:
ik zeg gewoon dat ik de tijd heb en er tot 18u ben, dan maak ik wat schoon bij de kassa bv. Dus ja dat mag ik.. Dat doet de leidinggevende ook. Fatsoen komt van 2 kanten, krijg ik als verkoper de aandacht, dan krijgt de klant dat ook. Heeft de klant meer aandacht voor de telefoon, prima hoor.. help ik de volgende welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoezo, je kan als je aan het afrekenen gaat toch even de aandacht verleggen door of op te hangen en later terug te bellen (met 2 minuten sta je weer buiten) of de telefoon even aan de kant te doen, hoor vaak zat "ik bel je zo terug, moet even afrekenen" bijvoorbeeldquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Als jij je daar goed bij voelt moet je dat doen, dan heb je gewoon geen fatsoen, de wereld draait niet alleen om jou denk ik danquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou dan als klant zeggen bekijk het maar en mijn dingen die ik wilde kopen in je handen duwen en zeggen bekijk het maarTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dat moet de klant toch zelf weten?quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hoezo, je kan als je aan het afrekenen gaat toch even de aandacht verleggen door of op te hangen en later terug te bellen (met 2 minuten sta je weer buiten) of de telefoon even aan de kant te doen, hoor vaak zat "ik bel je zo terug, moet even afrekenen" bijvoorbeeld
Ik hou ook niet van dat gebel hoor laat dat voorop staan. Maar je kan het je klant niet verbieden.
De klant is nog altijd koning.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zat aan gebarentaal te denken. Stel: 2 kledingstukken. ik zou dan wijzen deze 2 en ja knikken ,opvouwen en in een tas mikken. Totaalbedrag intoetsen en dan op het pinaaparaat wijzen. Bonnetje erbij, tas geven en dan zwaaien.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hoezo, je kan als je aan het afrekenen gaat toch even de aandacht verleggen door of op te hangen en later terug te bellen (met 2 minuten sta je weer buiten) of de telefoon even aan de kant te doen, hoor vaak zat "ik bel je zo terug, moet even afrekenen" bijvoorbeeld
![]()
kan ook nog.
Ik ben daarin een andere mening toegedaan. Ik ben eigen baas, ik kom in een winkel, of bedrijf en ik bepaal zelf hoe of watquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als jij je daar goed bij voelt moet je dat doen, dan heb je gewoon geen fatsoen, de wereld draait niet alleen om jou denk ik dan
Je zegt net zelf ook dat je niet in de winkel komt voor een praatje?
Maar goed onze meningen verschillen wel vaker en dat mag
Ik zou in ieder geval weggaan uit zo winkel en zou er ook niet meer komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik verbied het ook niet, ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg alleen dat ik help wanneer de aandacht op de transactie is gevestigd. En ja, de klant is koning maar dan moet je je niet als keizer gedragen. Vind dat zo'n dooddoener, ik ben klant does mag alles.. Het is gewoon respect hebben voor elkaar. Heb jij respect voor mij, dan heb ik dat voor jou, zo simpel is datquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet de klant toch zelf weten?
Ik hou ook niet van dat gebel hoor laat dat voorop staan. Maar je kan het je klant niet verbieden.
De klant is nog altijd koning.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Maar omzet = omzet.
Die persoon is aan het bellen, het gaat er toch om dat ze betaald?quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik verbied het ook niet, ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg alleen dat ik help wanneer de aandacht op de transactie is gevestigd. En ja, de klant is koning maar dan moet je je niet als keizer gedragen. Vind dat zo'n dooddoener, ik ben klant does mag alles.. Het is gewoon respect hebben voor elkaar. Heb jij respect voor mij, dan heb ik dat voor jou, zo simpel is dat
Je zegt je houdt niet van een praatje dus scannen betalen en wegwezen zou ik dan denkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mwah, nee, liever gewoon op normale manier. Als je als klant aandacht wil moet je dat ook vragen van de verkoper en niet vol in gesprek zijn met een ander. Ik vind het gewoon een fatsoensnorm, elkaar uit laten praten, aanhoren en bevestigen. Dat gaat niet als je met een derde aan de telefoon bentquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zat aan gebarentaal te denken. Stel: 2 kledingstukken. ik zou dan wijzen deze 2 en ja knikken ,opvouwen en en in een tas mikken. Totaalbedrag intoetsen en dan op het pinaaparaat wijzen. Bonnetje erbij, tas geven en dan zwaaien.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Praatjes vullen geen gaatjes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als jij als bellende klant niet het fatsoen hebt dan zien we je graag gaan, zijn we het toch nog eensquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben daarin een andere mening toegedaan. Ik ben eigen baas, ik kom in een winkel, of bedrijf en ik bepaal zelf hoe of wat
Je zegt net zelf ook dat je niet in de winkel komt voor een praatje?
Maar goed onze meningen verschillen wel vaker en dat mag
Ik zou in ieder geval weggaan uit zo winkel en zou er ook niet meer komen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Snap je punt ook wel.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mwah, nee, liever gewoon op normale manier. Als je als klant aandacht wil moet je dat ook vragen van de verkoper en niet vol in gesprek zijn met een ander. Ik vind het gewoon een fatsoensnorm, elkaar uit laten praten, aanhoren en bevestigen. Dat gaat niet als je met een derde aan de telefoon bent“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zie het probleem niet , ik vind niet dat je als medewerker van waar dan ook kan en mag bepalen hoe een klant wil afrekenen, als men maar betaaldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je mist het stukje wederzijds respect en fatsoen. De maatschappij is al zo op zich zelf en egoïstisch.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die persoon is aan het bellen, het gaat er toch om dat ze betaald?
Je zegt je houdt niet van een praatje dus scannen betalen en wegwezen zou ik dan denkenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
In natura.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slechte zaak vind ik het daar. Geen goede reclame in ieder geval voor dat bedrijfquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als jij als bellende klant niet het fatsoen hebt dan zien we je graag gaan, zijn we het toch nog eens
En nee we zijn het zeker niet eens
Een medewerker gaat niet voor mij bepalen of ik met hem of haar moet praten als ik aan het bellen ben en in die zaak iets wil kopen.
Nu bel ik zelf niet dat is het punt niet, maar vind het echt heel raar als het zo gaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dus de verkoper mag het niet voor de klant bepalen maar de klant wel van de mederwerker in zijn winkel?quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:33 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie het probleem niet , ik vind niet dat je als medewerker van waar dan ook kan en mag bepalen hoe een klant wil afrekenen, als men maar betaaldTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Morguhquote:
Het gaat nogmaals om het fatsoen en respect, niet om het praatjequote:Op donderdag 26 maart 2026 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slechte zaak vind ik het daar. Geen goede reclame in ieder geval voor dat bedrijf
En nee we zijn het zeker niet eens
Een medewerker gaat niet voor mij bepalen of ik met hem of haar moet praten als ik aan het bellen ben en in die zaak iets wil kopen.
Nu bel ik zelf niet dat is het punt niet, maar vind het echt heel raar als het zo gaatTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
PiepWerewolf
Nogmaals. Een interessante casus.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dus de verkoper mag het niet voor de klant bepalen maar de klant wel van de mederwerker in zijn winkel?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tijden zijn veranderd, je ontkomt er niet meer aan je kan met de tijd meegaan of klanten de deur uitjagenquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het gaat nogmaals om het fatsoen en respect, niet om het praatje
Als dat bedrijf van jou zo werkt prima, maar dan zouden aan mij, als beller, een verkeerde klant hebben
Terwijl ik zelf ook de pest hebt aan die lui die overal hun telefoon gebruiken hoor
Maar vind het niet kunnen. Heb het ook nog nergens anders gehoord dat het zo gaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind dat als je ergens te gast bent je je best wel respectvol mag opstellen en dat de medewerker dat mag vragenquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nogmaals. Een interessante casus.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Vandaag naar het strand.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wederom raar gedroomdWerewolf
Neequote:Werewolf
Als jij van mening bent dat je altijd en overal moet kunnen bellen prima. Maar dan ook niet gek opkijken dat je als aso wordt weggezet omdat je niet het respect hebt je aandacht even op de verkoper te zetten.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tijden zijn veranderd, je ontkomt er niet meer aan je kan met de tijd meegaan of klanten de deur uitjagen
Als dat bedrijf van jou zo werkt prima, maar dan zouden aan mij, als beller, een verkeerde klant hebben
Terwijl ik zelf ook de pest hebt aan die lui die overal hun telefoon gebruiken hoor
Maar vind het niet kunnen. Heb het ook nog nergens anders gehoord dat het zo gaatTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
O, vertel? Weer over een weerwolf?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Draai ik het even om. Je loopt een winkel binnen en het personeel zit allemaal op hun phone. No way dat ik daar iets ga kopen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik vind dat als je ergens te gast bent je je best wel respectvol mag opstellen en dat de medewerker dat mag vragen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kunnen jullie geen fatsoenlijke discussie voeren om deze tijd? Bijvoorbeeld over het weer, of over koffie?
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Of het moet een telecom winkel zijn. Dan mag het.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan ben ik er ook weg, tenzij ik kan verifieren of het voor het werk is. Dan vind ik het anders, maar kijken ze tiktokfilmpjes bv, nee dankje. Wij mogen op het werk ook geen telefoon bij hebben dus in het bedrijf zijn we er best streng in, ook naar de klant toequote:Op donderdag 26 maart 2026 06:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Draai ik het even om. Je loopt een winkel binnen en het personeel zit allemaal op hun phone. No way dat ik daar iets ga kopen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
En ik vind het vreselijk aso als een medewerker van een winkel mij dan zo behandeld door te weigeren mij te helpen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als jij van mening bent dat je altijd en overal moet kunnen bellen prima. Maar dan ook niet gek opkijken dat je als aso wordt weggezet omdat je niet het respect hebt je aandacht even op de verkoper te zetten.
En nogmaals ik vind het ook niet kunnen, heb ook de pest aan mensen die altijd met hun mobiel altijd en overal bezig zijn. Maar ik ben ook niet degene die ze dan, omdat ik vind dat het aso is, ze iets kan verbieden. Ik ben in een winkel of bedrijf om geld voor dat bedrijf te verdienen. En niet om dit soort eisen aan een klant te stellen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zeker heb je net een bakkie gegeven, smaakte hij?quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:41 schreef DJMO het volgende:
Kunnen jullie geen fatsoenlijke discussie voeren om deze tijd? Bijvoorbeeld over het weer, of over koffie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik maak dat nooit mee eigenlijk, dat personeel op hun telefoon zit. Maar ja, dat is ook niet heel netjes naar de klant toe.
Mensen die op hun mobiel zitten tijdens een vergadering, vind ik ook niet kunnen.Geduld
(zelfst. naamw.)
Nee over middelbare schoolquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, vertel? Weer over een weerwolf?
Het was psychopatisch engWerewolf
Daar vraag je zelf om door met je telefoon bezig te zijn. Als jij in de rij staat te bellen en je bent aan de beurt waarop je ophangt, dan heb ik alle respect en aandacht voor je. Ben je aan het telefoneren dan ben je niet aan het winkelen en heb je de aandacht niet bij het afhandelen van de transactie. Waarom moet je bellen tijdens het afrekenen?quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik vind het vreselijk aso als een medewerker van een winkel mij dan zo behandeld door te weigeren mij te helpen.
En nogmaals ik vind het ook niet kunnen, heb ook de pest aan mensen die altijd met hun mobiel altijd en overal bezig zijn. Maar ik ben ook niet degene die ze dan, omdat ik vind dat het aso is, ze iets kan verbieden. Ik ben in een winkel of bedrijf om geld voor dat bedrijf te verdienen. En niet om dit soort eisen aan een klant te stellen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan ben ik er ook weg, tenzij ik kan verifieren of het voor het werk is. Dan vind ik het anders, maar kijken ze tiktokfilmpjes bv, nee dankje. Wij mogen op het werk ook geen telefoon bij hebben dus in het bedrijf zijn we er best streng in, ook naar de klant toe“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of tijdens hun werkquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik maak dat nooit mee eigenlijk, dat personeel op hun telefoon zit. Maar ja, dat is ook niet heel netjes naar de klant toe.
Mensen die op hun mobiel zitten tijdens een vergadering, vind ik ook niet kunnen.![]()
Of als je visite hebt, of op een verjaardag bent of samen met je partner tv zit te kijken of uit eten bent
Ik zie het zo vaak gebeuren zijn ze uit eten zitten op hun mobiel
O jakkes, wat naar Blubske dikke knuffel voor jouquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee over middelbare school
Het was psychopatisch eng
Dat snap ik ook niet nee, heb je tijd samen zit je nog op je mobielquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of tijdens hun werk![]()
Of als je visite hebt, of op een verjaardag bent of samen met je partner tv zit te kijken of uit eten bent
Ik zie het zo vaak gebeuren zijn ze uit eten zitten op hun mobiel
Is in de 2de kamer tijdens debatten heel gewoon.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Mensen die op hun mobiel zitten tijdens een vergadering, vind ik ook niet kunnen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind het vreselijk als je viste hebt, of je bent bij iemand op bezoek en ze zitten op hun mobielquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet nee, heb je tijd samen zit je nog op je mobiel
Ik zet hem altijd uit als ik bezoek krijg of op bezoek ben
Die dingen hebben wel veel de gezelligheid uit huis gehaald vind ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar als je een winkel bezoekt moet het ineens kunnen.. leg eens uit?quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk als je viste hebt, of je bent bij iemand op bezoek en ze zitten op hun mobiel
Ik zet hem altijd uit als ik bezoek krijg of op bezoek ben
Die dingen hebben wel veel de gezelligheid uit huis gehaald vind ikTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Er wordt regelmatig wat van gezegd door de voorzitter.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is in de 2de kamer tijdens debatten heel gewoon.Geduld
(zelfst. naamw.)
Gewoon bolken tijdens visite.
Uhu.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er wordt regelmatig wat van gezegd door de voorzitter.
Je hebt niet gelezen wat ik al die tijd zeg. Ik vind dat ook niets en zou het zelf ook niet doenquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maar als je een winkel bezoekt moet het ineens kunnen.. leg eens uit?
Maar ik kan mensen die op hun mobiel zitten niet verbieden om het wel te doen
Nergens heb ik gezegd dat ik het leuk vind.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zit er een op een mobiel tijdens een overleg, stel je die persoon een vraag en is het van 'huh watte, ik heb de vraag niet gehoord'.
Ja, hallo!Geduld
(zelfst. naamw.)
Laat dan maar.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:52 schreef gebrokenglas het volgende:
zit er een op een mobiel tijdens een overleg, stel je die persoon een vraag en is het van 'huh watte, ik heb de vraag niet gehoord'.
Ja, hallo!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik verbied het ook niet, ik leg de keus bij de klant.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt niet gelezen wat ik al die tijd zeg. Ik vind dat ook niets en zou het zelf ook niet doen
Maar ik kan mensen die op hun mobiel zitten niet verbieden om het wel te doen
Nergens heb ik gezegd dat ik het leuk vind.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja, en toch zie je het regelmatig gebeuren al s men in overleg zit men hier zitquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, hallo!
Ik heb het ook wel eens gedaan, maar en dat is geen goedprater, ik zit op mijn laptop te notuleren en als het dan aan langdradig onderwerp is waar men in rondjes blijft draaien en kijk ik even hier. Niemand zou het opvallen of ik de notullen of bolk zit te typen
Maar ben dan wel meer afgeleid van wat er gezegd word dus doe het niet vaakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb het weleens gedaan, tijdens een overleg, was ik aan het vertellen, zitten er 2 op hun mobieltje te klooien, hield ik midden in een zin op met praten, en wachtte af ....
Pas na 10 seconden keken ze op, zo van 'wat is het stil ineens?'Geduld
(zelfst. naamw.)
![]()
Ja te erg toch.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb het weleens gedaan, tijdens een overleg, was ik aan het vertellen, zitten er 2 op hun mobieltje te klooien, hield ik midden in een zin op met praten, en wachtte af ....
Pas na 10 seconden keken ze op, zo van 'wat is het stil ineens?'
Wij hadden laatst een keer een teams vergadering zat er een te haken![]()
Komt ook zo ongeintresseerd overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel een huiselijke sfeer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja toch sloeg nergens opquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Te haken?
Nou, blijf dan maar weg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godsamme mensen. Koop een badeend.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik heb niets met een bad eendquote:![]()
SPeel jij daar mee dan
![]()
![]()
Merk je al of je nieuwe medicatie aanslaat. Of kan dat niet zo snel?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
2-4 weken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Nee, instellen op medicatie duurt tot wel zes weken. Zit pas op een halve dosering op dag twee.quote:Op donderdag 26 maart 2026 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Merk je al of je nieuwe medicatie aanslaat. Of kan dat niet zo snel?Ik heb er één en ik ben er trots op
Omdat ik zo gevoelig ben voor bijwerkingen bouwen ze langzamer op dan gebruikelijk. Kut, maar wel blij mee ergens dat ze zo voorzichtig zijn.Ik heb er één en ik ben er trots op
Het is koud trouwens. Hier op het schuurtje lijkt het water bevroren zelfs.Geduld
(zelfst. naamw.)
O dat is wel een tijdjequote:Op donderdag 26 maart 2026 07:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, instellen op medicatie duurt tot wel zes weken. Zit pas op een halve dosering op dag twee.
Je moet het dus opbouwen?
Hopelijk slaan ze aan DJMO.
Wanneer ga je op vakantie, die was ook al gepland toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja beter dan gelijk met de hoge dosisi beginnen en dat je dan moet stoppenquote:Op donderdag 26 maart 2026 07:08 schreef DJMO het volgende:
Omdat ik zo gevoelig ben voor bijwerkingen bouwen ze langzamer op dan gebruikelijk. Kut, maar wel blij mee ergens dat ze zo voorzichtig zijn.
Ellende als je zo reageert op medicatieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En de bijwerkingen liegen er niet om.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Begin je dement te worden?quote:Op donderdag 26 maart 2026 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel een tijdje
Je moet het dus opbouwen?
Hopelijk slaan ze aan DJMO.
Wanneer ga je op vakantie, die was ook al gepland toch?heb je al drie keer verteld dat ik eind juni ga. Altijd met m'n verjaardag.
Ja het is nog geen lente weertje het is hier 2 graden nuquote:Op donderdag 26 maart 2026 07:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is koud trouwens. Hier op het schuurtje lijkt het water bevroren zelfs.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Ik wist dat je ging maar niet meer exact wanneer.quote:Op donderdag 26 maart 2026 07:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Begin je dement te worden?heb je al drie keer verteld dat ik eind juni ga. Altijd met m'n verjaardag.
IK heb het er nu ingeslagen eind juni eind juni eind juni. Hopelijk blijft het zitten nu
![]()
Tijdens m'n opname in de kliniek wilde psychiater aldaar dat ik trazodon zou proberen om beter te slapen. Na 5 dagen werd ik terug gezet naar de zopiclon en kreeg ik een recept bethametason spray tegen de uitslag en jeuk die van m'n nek tot m'n enkels zatquote:Op donderdag 26 maart 2026 07:09 schreef FreshFruit het volgende:
En de bijwerkingen liegen er niet om.
![]()
![]()
Ik heb me een beetje ingelezen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie schrijft, die blijft.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi dat jij het notuleert, stuur je de notulen vanavond even doorquote:Op donderdag 26 maart 2026 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
DJMO gaat op vakantie met haar verjaardag, eind juni.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet ik die archiveren dan?quote:Op donderdag 26 maart 2026 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi dat jij het notuleert, stuur je de notulen vanavond even doorGeduld
(zelfst. naamw.)
in drievoud.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel zo handig lijkt mijquote:
![]()
"Persoon A zat weer te zeuren dat hij het niet eens is met het genomen besluit van actiepunt 14a."quote:Op donderdag 26 maart 2026 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi dat jij het notuleert, stuur je de notulen vanavond even doorGeduld
(zelfst. naamw.)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Even naar m'n eigen gezeik luisteren
Kan heel verhelderend zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik had nog niet naar de TT gekeken
(doe ik nooit)Geduld
(zelfst. naamw.)
Morguh MT6![]()
Vind dat ook zo onbelangrijk, Nooit begrepen waarom mensen zich daar zo druk om kunnen makenquote:Op donderdag 26 maart 2026 07:23 schreef gebrokenglas het volgende:
(doe ik nooit)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen MT6.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2026 07:23 schreef gebrokenglas het volgende:
(doe ik nooit)Maar ik had deze welquote:Op donderdag 26 maart 2026 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat ook zo onbelangrijk, Nooit begrepen waarom mensen zich daar zo druk om kunnen makenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heer Versquote:
Dotquote:
![]()
Hello again blubskequote:
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-03-2026 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankewol Moni.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier woedt een bolkstrijd hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Lekker bolken
LapoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: