Is in de 2de kamer tijdens debatten heel gewoon.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik maak dat nooit mee eigenlijk, dat personeel op hun telefoon zit. Maar ja, dat is ook niet heel netjes naar de klant toe.
Mensen die op hun mobiel zitten tijdens een vergadering, vind ik ook niet kunnen.
Ik vind het vreselijk als je viste hebt, of je bent bij iemand op bezoek en ze zitten op hun mobielquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet nee, heb je tijd samen zit je nog op je mobiel
Maar als je een winkel bezoekt moet het ineens kunnen.. leg eens uit?quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk als je viste hebt, of je bent bij iemand op bezoek en ze zitten op hun mobiel
Ik zet hem altijd uit als ik bezoek krijg of op bezoek ben
Die dingen hebben wel veel de gezelligheid uit huis gehaald vind ik
Er wordt regelmatig wat van gezegd door de voorzitter.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is in de 2de kamer tijdens debatten heel gewoon.
Uhu.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er wordt regelmatig wat van gezegd door de voorzitter.
Je hebt niet gelezen wat ik al die tijd zeg. Ik vind dat ook niets en zou het zelf ook niet doenquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maar als je een winkel bezoekt moet het ineens kunnen.. leg eens uit?
Laat dan maar.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:52 schreef gebrokenglas het volgende:
zit er een op een mobiel tijdens een overleg, stel je die persoon een vraag en is het van 'huh watte, ik heb de vraag niet gehoord'.
Ja, hallo!
Ik verbied het ook niet, ik leg de keus bij de klant.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt niet gelezen wat ik al die tijd zeg. Ik vind dat ook niets en zou het zelf ook niet doen
Maar ik kan mensen die op hun mobiel zitten niet verbieden om het wel te doen
Nergens heb ik gezegd dat ik het leuk vind.
Ja, en toch zie je het regelmatig gebeuren al s men in overleg zit men hier zitquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:52 schreef gebrokenglas het volgende:
zit er een op een mobiel tijdens een overleg, stel je die persoon een vraag en is het van 'huh watte, ik heb de vraag niet gehoord'.
Ja, hallo!
Ja te erg toch.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb het weleens gedaan, tijdens een overleg, was ik aan het vertellen, zitten er 2 op hun mobieltje te klooien, hield ik midden in een zin op met praten, en wachtte af ....
Pas na 10 seconden keken ze op, zo van 'wat is het stil ineens?'
Ja toch sloeg nergens opquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Te haken?
Nou, blijf dan maar weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |