Het gaat nogmaals om het fatsoen en respect, niet om het praatjequote:Op donderdag 26 maart 2026 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slechte zaak vind ik het daar. Geen goede reclame in ieder geval voor dat bedrijf
En nee we zijn het zeker niet eens
Een medewerker gaat niet voor mij bepalen of ik met hem of haar moet praten als ik aan het bellen ben en in die zaak iets wil kopen.
Nu bel ik zelf niet dat is het punt niet, maar vind het echt heel raar als het zo gaat
Nogmaals. Een interessante casus.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dus de verkoper mag het niet voor de klant bepalen maar de klant wel van de mederwerker in zijn winkel?
Tijden zijn veranderd, je ontkomt er niet meer aan je kan met de tijd meegaan of klanten de deur uitjagenquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het gaat nogmaals om het fatsoen en respect, niet om het praatje
Ik vind dat als je ergens te gast bent je je best wel respectvol mag opstellen en dat de medewerker dat mag vragenquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nogmaals. Een interessante casus.
Vandaag naar het strand.quote:
Neequote:
Als jij van mening bent dat je altijd en overal moet kunnen bellen prima. Maar dan ook niet gek opkijken dat je als aso wordt weggezet omdat je niet het respect hebt je aandacht even op de verkoper te zetten.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tijden zijn veranderd, je ontkomt er niet meer aan je kan met de tijd meegaan of klanten de deur uitjagen
Als dat bedrijf van jou zo werkt prima, maar dan zouden aan mij, als beller, een verkeerde klant hebben
Terwijl ik zelf ook de pest hebt aan die lui die overal hun telefoon gebruiken hoor
Maar vind het niet kunnen. Heb het ook nog nergens anders gehoord dat het zo gaat
O, vertel? Weer over een weerwolf?quote:
Draai ik het even om. Je loopt een winkel binnen en het personeel zit allemaal op hun phone. No way dat ik daar iets ga kopen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik vind dat als je ergens te gast bent je je best wel respectvol mag opstellen en dat de medewerker dat mag vragen
Dan ben ik er ook weg, tenzij ik kan verifieren of het voor het werk is. Dan vind ik het anders, maar kijken ze tiktokfilmpjes bv, nee dankje. Wij mogen op het werk ook geen telefoon bij hebben dus in het bedrijf zijn we er best streng in, ook naar de klant toequote:Op donderdag 26 maart 2026 06:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Draai ik het even om. Je loopt een winkel binnen en het personeel zit allemaal op hun phone. No way dat ik daar iets ga kopen.
En ik vind het vreselijk aso als een medewerker van een winkel mij dan zo behandeld door te weigeren mij te helpen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als jij van mening bent dat je altijd en overal moet kunnen bellen prima. Maar dan ook niet gek opkijken dat je als aso wordt weggezet omdat je niet het respect hebt je aandacht even op de verkoper te zetten.
Ja zeker heb je net een bakkie gegeven, smaakte hij?quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:41 schreef DJMO het volgende:
Kunnen jullie geen fatsoenlijke discussie voeren om deze tijd? Bijvoorbeeld over het weer, of over koffie?
Nee over middelbare schoolquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, vertel? Weer over een weerwolf?
Daar vraag je zelf om door met je telefoon bezig te zijn. Als jij in de rij staat te bellen en je bent aan de beurt waarop je ophangt, dan heb ik alle respect en aandacht voor je. Ben je aan het telefoneren dan ben je niet aan het winkelen en heb je de aandacht niet bij het afhandelen van de transactie. Waarom moet je bellen tijdens het afrekenen?quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik vind het vreselijk aso als een medewerker van een winkel mij dan zo behandeld door te weigeren mij te helpen.
En nogmaals ik vind het ook niet kunnen, heb ook de pest aan mensen die altijd met hun mobiel altijd en overal bezig zijn. Maar ik ben ook niet degene die ze dan, omdat ik vind dat het aso is, ze iets kan verbieden. Ik ben in een winkel of bedrijf om geld voor dat bedrijf te verdienen. En niet om dit soort eisen aan een klant te stellen.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan ben ik er ook weg, tenzij ik kan verifieren of het voor het werk is. Dan vind ik het anders, maar kijken ze tiktokfilmpjes bv, nee dankje. Wij mogen op het werk ook geen telefoon bij hebben dus in het bedrijf zijn we er best streng in, ook naar de klant toe
Of tijdens hun werkquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik maak dat nooit mee eigenlijk, dat personeel op hun telefoon zit. Maar ja, dat is ook niet heel netjes naar de klant toe.
Mensen die op hun mobiel zitten tijdens een vergadering, vind ik ook niet kunnen.
O jakkes, wat naar Blubske dikke knuffel voor jouquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee over middelbare school
Het was psychopatisch eng
Dat snap ik ook niet nee, heb je tijd samen zit je nog op je mobielquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of tijdens hun werk![]()
Of als je visite hebt, of op een verjaardag bent of samen met je partner tv zit te kijken of uit eten bent
Ik zie het zo vaak gebeuren zijn ze uit eten zitten op hun mobiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |