bellende mensen help ik niet, ik ga dan ook niet naar de kassa als ze bij de kassa nog aan het bellen zijnquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het valt wel mee, het zijn ook mensen die jonger zijn die staan te bellen als ze bij de kassa staan en dan als ze betaald hebben al hun boodschappen nog in de kar moeten doen
ALs jij achter iemand in de rij staat en die persoon wordt gebeld dan sta je al in de rijquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
bellende mensen help ik niet, ik ga dan ook niet naar de kassa als ze bij de kassa nog aan het bellen zijn
Ik zou dan als klant zeggen bekijk het maar en mijn dingen die ik wilde kopen in je handen duwen en zeggen bekijk het maarquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:24 schreef _UserName_ het volgende:
ik zeg gewoon dat ik de tijd heb en er tot 18u ben, dan maak ik wat schoon bij de kassa bv. Dus ja dat mag ik.. Dat doet de leidinggevende ook. Fatsoen komt van 2 kanten, krijg ik als verkoper de aandacht, dan krijgt de klant dat ook. Heeft de klant meer aandacht voor de telefoon, prima hoor.. help ik de volgende wel
Hoezo, je kan als je aan het afrekenen gaat toch even de aandacht verleggen door of op te hangen en later terug te bellen (met 2 minuten sta je weer buiten) of de telefoon even aan de kant te doen, hoor vaak zat "ik bel je zo terug, moet even afrekenen" bijvoorbeeldquote:
Als jij je daar goed bij voelt moet je dat doen, dan heb je gewoon geen fatsoen, de wereld draait niet alleen om jou denk ik danquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou dan als klant zeggen bekijk het maar en mijn dingen die ik wilde kopen in je handen duwen en zeggen bekijk het maar
Dat moet de klant toch zelf weten?quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hoezo, je kan als je aan het afrekenen gaat toch even de aandacht verleggen door of op te hangen en later terug te bellen (met 2 minuten sta je weer buiten) of de telefoon even aan de kant te doen, hoor vaak zat "ik bel je zo terug, moet even afrekenen" bijvoorbeeld
Ik zat aan gebarentaal te denken. Stel: 2 kledingstukken. ik zou dan wijzen deze 2 en ja knikken ,opvouwen en in een tas mikken. Totaalbedrag intoetsen en dan op het pinaaparaat wijzen. Bonnetje erbij, tas geven en dan zwaaien.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hoezo, je kan als je aan het afrekenen gaat toch even de aandacht verleggen door of op te hangen en later terug te bellen (met 2 minuten sta je weer buiten) of de telefoon even aan de kant te doen, hoor vaak zat "ik bel je zo terug, moet even afrekenen" bijvoorbeeld
Ik ben daarin een andere mening toegedaan. Ik ben eigen baas, ik kom in een winkel, of bedrijf en ik bepaal zelf hoe of watquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als jij je daar goed bij voelt moet je dat doen, dan heb je gewoon geen fatsoen, de wereld draait niet alleen om jou denk ik dan
Ik verbied het ook niet, ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg alleen dat ik help wanneer de aandacht op de transactie is gevestigd. En ja, de klant is koning maar dan moet je je niet als keizer gedragen. Vind dat zo'n dooddoener, ik ben klant does mag alles.. Het is gewoon respect hebben voor elkaar. Heb jij respect voor mij, dan heb ik dat voor jou, zo simpel is datquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet de klant toch zelf weten?
Ik hou ook niet van dat gebel hoor laat dat voorop staan. Maar je kan het je klant niet verbieden.
De klant is nog altijd koning.
Die persoon is aan het bellen, het gaat er toch om dat ze betaald?quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik verbied het ook niet, ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg alleen dat ik help wanneer de aandacht op de transactie is gevestigd. En ja, de klant is koning maar dan moet je je niet als keizer gedragen. Vind dat zo'n dooddoener, ik ben klant does mag alles.. Het is gewoon respect hebben voor elkaar. Heb jij respect voor mij, dan heb ik dat voor jou, zo simpel is dat
Mwah, nee, liever gewoon op normale manier. Als je als klant aandacht wil moet je dat ook vragen van de verkoper en niet vol in gesprek zijn met een ander. Ik vind het gewoon een fatsoensnorm, elkaar uit laten praten, aanhoren en bevestigen. Dat gaat niet als je met een derde aan de telefoon bentquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zat aan gebarentaal te denken. Stel: 2 kledingstukken. ik zou dan wijzen deze 2 en ja knikken ,opvouwen en en in een tas mikken. Totaalbedrag intoetsen en dan op het pinaaparaat wijzen. Bonnetje erbij, tas geven en dan zwaaien.
Als jij als bellende klant niet het fatsoen hebt dan zien we je graag gaan, zijn we het toch nog eensquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben daarin een andere mening toegedaan. Ik ben eigen baas, ik kom in een winkel, of bedrijf en ik bepaal zelf hoe of wat
Je zegt net zelf ook dat je niet in de winkel komt voor een praatje?
Maar goed onze meningen verschillen wel vaker en dat mag
Ik zou in ieder geval weggaan uit zo winkel en zou er ook niet meer komen
Snap je punt ook wel.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mwah, nee, liever gewoon op normale manier. Als je als klant aandacht wil moet je dat ook vragen van de verkoper en niet vol in gesprek zijn met een ander. Ik vind het gewoon een fatsoensnorm, elkaar uit laten praten, aanhoren en bevestigen. Dat gaat niet als je met een derde aan de telefoon bent
Je mist het stukje wederzijds respect en fatsoen. De maatschappij is al zo op zich zelf en egoïstisch.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die persoon is aan het bellen, het gaat er toch om dat ze betaald?
Je zegt je houdt niet van een praatje dus scannen betalen en wegwezen zou ik dan denken
Slechte zaak vind ik het daar. Geen goede reclame in ieder geval voor dat bedrijfquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als jij als bellende klant niet het fatsoen hebt dan zien we je graag gaan, zijn we het toch nog eens
Dus de verkoper mag het niet voor de klant bepalen maar de klant wel van de mederwerker in zijn winkel?quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:33 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie het probleem niet , ik vind niet dat je als medewerker van waar dan ook kan en mag bepalen hoe een klant wil afrekenen, als men maar betaald
Morguhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |