Kwaliteit boven kwantiteit.quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 26 maart 2026 05:37 schreef _UserName_ het volgende:
Hopelijk valt mijn vakantie niet in het water
Collega die net was begonnen voor minimaal 24 uur is ineens vertrokkenquote:
O ja dat vertelde je gisteren. Ook lullig dan. Zo ineens weg zonder te zeggen?quote:Op donderdag 26 maart 2026 05:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Collega die net was begonnen voor minimaal 24 uur is ineens vertrokken
Lekker lullig dan zeg.quote:Op donderdag 26 maart 2026 05:41 schreef _UserName_ het volgende:
/hij had een stage gevonden waar hij de volgende dag al kon beginnen, is achter onze rug om gegaan want zo iets gaat niet op de een en de andere dag
Hoelang werkte hij bij jullie dan?quote:Op donderdag 26 maart 2026 05:42 schreef _UserName_ het volgende:
ja best wel.. hopelijk komt er snel een bij weer
Zal toch wel ?quote:Op donderdag 26 maart 2026 05:42 schreef _UserName_ het volgende:
ja best wel.. hopelijk komt er snel een bij weer
nou, op deze versterking moesten we ook 2 maanden wachten. Dat is het nadeel van een groot bedrijf met weet ik hoeveel managerslagenquote:
Ik mocht dat als bedrijfsleider zelf regelen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 05:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nou, op deze versterking moesten we ook 2 maanden wachten. Dat is het nadeel van een groot bedrijf met weet ik hoeveel managerslagen
Echt balen dus.quote:Op donderdag 26 maart 2026 05:43 schreef _UserName_ het volgende:
zat nog in de proeftijd, nog geen 2 weken maar was wel een goede aanwinst
O dat is niet veel, werkt er ook iemand fulltimequote:Op donderdag 26 maart 2026 05:53 schreef _UserName_ het volgende:
nu 3, maar volgende maand begint er iemand maar die heeft slechts 10 uur
een fulltime, een 32 uur, ik 24 uur en dan iemand voor 10 uur. Er moet er nu een bij komen voor minimaal 24 uur, 32 zou mooier zijnquote:Op donderdag 26 maart 2026 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet veel, werkt er ook iemand fulltime
Ik heb geen idee of het een grote winkel is eigenlijk?
Dat is ook niet veel, dus het komt dan voor dat iemand helemaal alleen moet werken of kan het zo geregeld worden dat het er altijd minimaal 2 zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2026 05:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
een fulltime, een 32 uur, ik 24 uur en dan iemand voor 10 uur. Er moet er nu een bij komen voor minimaal 24 uur, 32 zou mooier zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |