Morguh GGquote:
Ja kampen veel bedrijven mee he dat er te weinig personeel isquote:Op donderdag 26 maart 2026 05:59 schreef _UserName_ het volgende:
Per week is er 106 uur te verdelen, de winkel is 53 uur open dus het past precies, maar dan moeten er geen zieken zijn of vakantie, plus op marktdagen, zaterdagen en evt koopzondagen moeten er 3 zijn, dus je mist eigenlijk 21 uur
Nee dan moet ze het zeker niet doen. Moet niet ten koste gaan van haar gezondheid natuurlijkquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:03 schreef _UserName_ het volgende:
Zu ze niet trekken nee, daarbij kunnen we niet tegelijk samen werken want we hebben geen (vaste) oppas, kdv is ook niet zo snel geregeld
Vreselijk die zelfscans. Vind daar echt niets aan.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Het gaat er nog wel van komen dat er zelfscan komt. Misschien dat dat scheelt? De HEMA heeft dat ook al.
Ja zo heeft iedereen zijn ding he, ik vind het juist gezellig even een kletsebetse met de caissière of met mensen in de rij.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:07 schreef _UserName_ het volgende:
ik vind ze ideaal in de supermarkt, scannen en wegwezen, ik doe geen boodschappen voor de lol maar omdat ik wat nodig heb.
ALs een klant bij jou komt dan babbel je toch ook?quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:09 schreef _UserName_ het volgende:
nee echt een grafhekel aan.. dan ga je maar lekker bij elkaar op de koffie denk ik dan
Ja zo gaat het altijd bij de kassa. Je kan niet een heel gesprek aangaan. Alhoewel er zijn die dat wel doenquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:13 schreef _UserName_ het volgende:
Nee, dan ga ik niet babbelen om het babbelen. Dan wil de klant daarna geholpen worden. Dan is het een kwestie van small talk ofwel tijdens het afrekenen wat oneliners en door
Klopt, die moeten de kaart zoeken, het pasje zoeken, het briefje waar de pincode op staat, oh nee, toch contant, het verschil niet zien in de muntjes enz enz enz.. heel irritant (als klant en verkoper)quote:
Hopelijk heb je daar zelf geen last van als je een oud mannetje bent.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, die moeten de kaart zoeken, het pasje zoeken, het briefje waar de pincode op staat, oh nee, toch contant, het verschil niet zien in de muntjes enz enz enz.. heel irritant (als klant en verkoper)
En leuke kassameisjes.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:17 schreef _UserName_ het volgende:
Hoewel ook buitenlanders (vaak arabieren) er ook wat van kunnen, die kennen de haastcultuur niet van Nederland
Het valt wel mee, het zijn ook mensen die jonger zijn die staan te bellen als ze bij de kassa staan en dan als ze betaald hebben al hun boodschappen nog in de kar moeten doenquote:Op donderdag 26 maart 2026 06:18 schreef _UserName_ het volgende:
Dat hoop ik ook niet nee, dan zou ik me aan mezelf irriteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |