Ja dat zou beter zijn, maar goed ik ben met S8 bezig op kijk.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja...gewoon vanaf seizoen één
Goh, daar zeg je eens watquote:Op maandag 30 maart 2026 20:46 schreef KapiteinChris het volgende:
Klussers inhuren om puin naar beneden te dragen? Zouden ze niet zo slurf mogen gebruiken om via het raam dat puin direct in de container te schuiven?
Dat snapte ik ook niet. Maar kennelijk mag dat niet ofso.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:46 schreef KapiteinChris het volgende:
Klussers inhuren om puin naar beneden te dragen? Zouden ze niet zo slurf mogen gebruiken om via het raam dat puin direct in de container te schuiven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drop you like an ill, bad habit
Lolquote:Op maandag 30 maart 2026 20:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Van mij wel, Golfer is niet in de buurt..
Dat vond ik ook. Wel grappig dat gelijk alle stoppen doorsloegen..quote:Op maandag 30 maart 2026 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol![]()
Leuk trouwens die klusjes doen voor anderen. Beter dan een spijker in een boom rammen. (Hoeft Dennis ook niet van de bank af)
Zuchtquote:
Welnee, haha, supergoedkope neptroep.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:23 schreef Soury het volgende:
Ik ben niet zo van de Persen maar dat ziet er wel uit als een serieus tapijt. Die dingen kosten een vermogen
En dat in die stoffige zooi daar... doodzondequote:Op maandag 30 maart 2026 21:23 schreef Soury het volgende:
Ik ben niet zo van de Persen maar dat ziet er wel uit als een serieus tapijt. Die dingen kosten een vermogen
Wie gelooft dat?quote:Op maandag 30 maart 2026 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo flauw dat het blok geen vergunning geregeld heeft
Dat ding was loeizwaar, al is het geen echte dan is het zeker een prima ding.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Welnee, haha, supergoedkope neptroep.
Oh, dat zeker, zag er nog best goed uit, maar een originele, nee.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ding was loeizwaar, al is het geen echte dan is het zeker een prima ding.
Ja want dat hadden ze snel kunnen regelen en een vergunning zou niet eens nodig zijn omdat de stoep al is afgezet.quote:
Van één van de buren in de straat begreep ik.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:37 schreef pmponer het volgende:
Had hij die nu gewoon opgepikt op straat?
Ik vraag me het sowieso af, anders zou bijvoorbeeld elke verhuizer steeds met vergunningen in de weer moeten voor een bouw/verhuiskraan.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja want dat hadden ze snel kunnen regelen en een vergunning zou niet eens nodig zijn omdat de stoep al is afgezet.
Hoeft ook niet, wel b.v. vuilcontainer en die staat er al. Die heb je i.c.m. een stortkoker nodig.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:39 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik vraag me het sowieso af, anders zou bijvoorbeeld elke verhuizer steeds met vergunningen in de weer moeten voor een bouw/verhuiskraan.
Je hebt het in feite niet eens verkeerd: ze hebben voor al het nodige een vergunning geregeld bij de gemeente Rotterdam (dixi's, puincontainer), behalve voor het gebruik van een bouwlift en stortkokers. Uiteraard is dit met opzet gedaan zodat ze content hebben omdat de koppels dan moeten sjouwen en zeulen met bouwafval en -materialen. Of dat ARBO-technisch helemaal in orde is durf ik dan weer niet te zeggen, maar ze zullen dat wel juridisch netjes hebben ingedekt.quote:
Kans op winnen van een ton laten schieten?quote:Op maandag 30 maart 2026 21:45 schreef pmponer het volgende:
Ja en dan wel een hele lijst bouwvoorschriften en pbm;s in hun handen duwen
Ik zou ook gek worden van die trappen, en zeggen als dat niet mag dan ga ik naar huis, weer lekker op pad met de camper (oh nee die heb ik niet)
100 procent, lijf en leden zijn een stuk belangrijker dan dat beetje geld op die leeftijd.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kans op winnen van een ton laten schieten?
Zelfoverschatting en hunkeren naar aandacht, zeker in het geval van Sonja en wat daarbij loopt voor sukkel.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:48 schreef pmponer het volgende:
[..]
100 procent, lijf en leden zijn een stuk belangrijker dan dat beetje geld op die leeftijd.
sowieso, als je al het meest van de tijd door europa trekt met een camper van rond dat bedrag.
Vraag ik me af waarom?
De echte Reus van Rotterdam was echt een superlieve vent!quote:Op maandag 30 maart 2026 23:15 schreef Arcee het volgende:
clipje van de Amazing Stroopwafels
De Reus van Rotterdam.
Op elke leeftijd hoorquote:Op maandag 30 maart 2026 21:48 schreef pmponer het volgende:
[..]
100 procent, lijf en leden zijn een stuk belangrijker dan dat beetje geld op die leeftijd.
Er staat 'Week 1', gaat onze eigen OG, Peter K., elke week een column doen?quote:Op maandag 30 maart 2026 23:03 schreef Jippie het volgende:
@:PeterKelder
https://frontpage.fok.nl/(...)eizoen-de-sfeer.html
[ afbeelding ]
Ja dat is waar maar op leeftijd denk je daar mogelijk wat anders over.quote:
Dat is het cliche/vooroordeel idd, dat ligt edoch helemaal aan de persoonlijke situatie imho.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:11 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar op leeftijd denk je daar mogelijk wat anders over.
Plus dat ik denk dat 100.000 voor 20-ers meer uit maakt voor kwaliteit van leven dan voor 60-ers die rondtrekken in een camper.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 31 maart 2026 09:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Er staat 'Week 1', gaat onze eigen OG, Peter K., elke week een column doen?
Als het wordt gewaardeerd en er (bouw)stof genoeg is wil ondergetekende dit zeker doenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 09:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Er staat 'Week 1', gaat onze eigen OG, Peter K., elke week een column doen?
Ja, klopt. "Altijd mild was de reactie."quote:Op dinsdag 31 maart 2026 09:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
De echte Reus van Rotterdam was echt een superlieve vent!![]()
https://historiek.net/rigardus-rijnhout-reus-van-rotterdam/11724/
[ afbeelding ]
In Crooswijk is dat dan weer vrij normaal om te zeggenquote:Op maandag 30 maart 2026 21:12 schreef Firuze60 het volgende:
Sonja: "Hai wijffie." Als iemand dat tegen mij zegt ga ik slaan..
Het is altijd dat er familie/vrienden mogen komen helpen, dus dat hadden ze van tevoren kunnen weten. Als ze die mensen niet hebben, hadden ze niet in moeten schrijven.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 09:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Iets anders: ik ben geen fan van Sonja, maar ik vind het toch niet echt eerlijk dat zij en partner zelf mensen moeten inhuren omdat ze niemand hebben/kunnen vinden die hen helpt met klussen, terwijl anderen gewoon familie en vrienden in mogen zetten.
Dan kun je natuurlijk zeggen: 'eigen schuld, had je maar vrienden of familie moeten hebben', maar dat is een beetje kort door de bocht. We weten iig niet waarom ze geen familie/vrienden kunnen inzetten..
Ik zou dat prima kunnen hebben van een familielid, maar niet van een of andere muts in een programma die ik voor die tijd niet ken. Het klinkt badinerend.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:35 schreef NedKelly het volgende:
[..]
In Crooswijk is dat dan weer vrij normaal om te zeggen(en andere Rotterdamse wijken).
Als mijn bestie daarmee aan komt zetten ben ik ook niet blijquote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik zou dat prima kunnen hebben van een familielid, maar niet van een of andere muts in een programma die ik voor die tijd niet ken. Het klinkt badinerend.
Haha, nou meid, daar heb ik geen moeite mee.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als mijn bestie daarmee aan komt zetten ben ik ook niet blij
Maar goed... ik noem alles en iedereen meid
Is ook niet iedereen van gediend
Het is in Rotterdam juist gezellig bedoeld. Meestal wel als je al een keer iemand gezien hebt, maar het hoeft geen hele goede bekende of familie te zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik zou dat prima kunnen hebben van een familielid, maar niet van een of andere muts in een programma die ik voor die tijd niet ken. Het klinkt badinerend.
Oh die was me nog niet opgevallen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En die broek met verschillende kleuren pijpen..
Dit vind ik ook, die twee zestigers drie trappen (en echt zo te zien smalle steile kuttrappen) elke keer op laten lopen met bouwmateriaal is killing. Maar goed, heb wat ergernis nu al aan die Sonja, dus laat haar nog maar even kortademen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:34 schreef Chea49 het volgende:
Beetje vreemd dat ze de oudste deelnemers de bovenste etage geven door het kiezen van een helm. Dat had anders gemoeten in mijn ogen. En dan ook nog niet eens zorgen voor een stortkoker maakt het nog erger. Ze hadden ze beter kunnen laten loten voor óm de beurt zelf te laten kiezen welk appartement ze willen gaan opknappen, dan kun je later ook niet zeggen dat het je te zwaar wordt.
Ik begreep wél dat die boven-appartementen groter zijn dan de rest dus krijgen ze daar ook meer geld voor. Wel lullig als je geen familie in de buurt hebt wonen om te helpen maar dat was toch maar -éénmalig?
Die kans zit er in, dat weet je als je je opgeeft.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dit vind ik ook, die twee zestigers drie trappen (en echt zo te zien smalle steile kuttrappen) elke keer op laten lopen met bouwmateriaal is killing. Maar goed, heb wat ergernis nu al aan die Sonja, dus laat haar nog maar even kortademen.
Vind ik ook. Het is nou niet zo dat ze al die jaren bungalows verbouwd hebben met alleen een begane grond.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kans zit er in, dat weet je als je je opgeeft.
Damn wat een toeval. Was die post ook aan het zoeken. Tegenwoordig mag beroepsmatig qua arbo niets meer, maar ja zijn amateurs dus laat maar 100x trappen lopen met zware last. Als ze straks inhuur willen doen voor iets, worden et extra kosten voor lift berekend want mogen niet zwaarder dan 20kg tillen of zo. (12x per uur 12kg)quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dit vind ik ook, die twee zestigers drie trappen (en echt zo te zien smalle steile kuttrappen) elke keer op laten lopen met bouwmateriaal is killing. Maar goed, heb wat ergernis nu al aan die Sonja, dus laat haar nog maar even kortademen.
Das de schuld van Ray. Zo'n aannemer zou je toch nooit aannemen, haha!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:05 schreef Soury het volgende:
Waarom komt die dakdekker pas als die lui al bezig zijn. Dat had toch allang dicht moeten zijn?
Dat is toch kut dat als je evt al gipswanden hebt staan.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Das de schuld van Ray. Zo'n aannemer zou je toch nooit aannemen, haha!
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:30 schreef V. het volgende:
Serieus, waarom doen sommige mensen überhaupt mee?
Sonja en Hendrik.
"We zijn oud"
"We zitten helemaal boven"
"Hij heeft suikerziekte"
"We hebben geen familie of vrienden die kunnen helpen"
"We zijn zelf helemaal niet handig"
Hoe dan?
Wat voor pudding heb je in je hoofd zitten?
Het wordt toch gesponsord door de Praxis? Ze zullen daar wel heen moeten jaquote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:37 schreef NedKelly het volgende:
Er zit een Karwei bijna om de hoek bij Het Blok. Maar daar zullen ze de spullen wel niet op mogen halen gezien de filmpjes. Lekker ver rijden voor de materialen door een stad die door alle afsluitingen bijna continu vast staat.
Ja bedoelde idd die Praxis filmpjes.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het wordt toch gesponsord door de Praxis? Ze zullen daar wel heen moeten ja
Sorry!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:44 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ja bedoelde idd die Praxis filmpjes.
Sterker nog: bij alle momenten vorige week dat de koppels naar die keukenboer gingen werd het logo van de Gamma verderop opzichtig weggeblurdquote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:37 schreef NedKelly het volgende:
Er zit een Karwei bijna om de hoek bij Het Blok. Maar daar zullen ze de spullen wel niet op mogen halen gezien de filmpjes. Lekker ver rijden voor de materialen door een stad die door alle afsluitingen bijna continu vast staat.
Waar zit die Karwei eigenlijk percies?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:37 schreef NedKelly het volgende:
Er zit een Karwei bijna om de hoek bij Het Blok.
Waarom staat dit nog niet in de OP eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:34 schreef JJ76 het volgende:
Wat waren de waarde per m2, ten opzichte van budget per verdieping eigenlijk.
Ik denk dat zij gewoon met d'r kop op tv wil.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:30 schreef V. het volgende:
Serieus, waarom doen sommige mensen überhaupt mee?
Sonja en Hendrik.
"We zijn oud"
"We zitten helemaal boven"
"Hij heeft suikerziekte"
"We hebben geen familie of vrienden die kunnen helpen"
"We zijn zelf helemaal niet handig"
Hoe dan?
Wat voor pudding heb je in je hoofd zitten?
Hahahaquote:Op dinsdag 31 maart 2026 23:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, tof.
[ afbeelding ]
https://www.bol.com/nl/nl(...)-cm/9300000259801218
Zou het graag doen, maar die rechten heb ik niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
HahahaKan jij het plaatje van post 189 in de op zetten?
Er is een nieuwe wijk om de hoek in het Bos gekomen (Nieuw Kralingen), daar is een behoorlijke Karwei bij gebouwd.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 22:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Waar zit die Karwei eigenlijk percies?
Grappig hoor. Ik had ze met de Amerikaanse Taxi erop maar er werd steeds geroepen: taxi! Daar werd ik gek van dus weggegeven. Verder vielen mij die 2-kleurige pijpen ook al op. Ik vrees voor hen dat hoe zij er een eigen richting aan willen geven wel vaker tegen afkeuring aan zullen kijken. Tenslotte zijn die huizen voor de verkoop bedoeld en dan is je eigen draai er aan geven not done.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 23:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, tof.
[ afbeelding ]
https://www.bol.com/nl/nl(...)-cm/9300000259801218
Ach... het was zo'n kansloze missiequote:Op woensdag 1 april 2026 18:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik durf er wat om te verwedden dat Ray geholpen heeft bij Sonja & Co. ‘s Morgens lag er nog een berg bakstenen, en ergens in de middag was het weg. En Sonja Ray extra bedanken. Ja, je wordt beduveld waar je bij zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |