Dat is het cliche/vooroordeel idd, dat ligt edoch helemaal aan de persoonlijke situatie imho.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:11 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar op leeftijd denk je daar mogelijk wat anders over.
Plus dat ik denk dat 100.000 voor 20-ers meer uit maakt voor kwaliteit van leven dan voor 60-ers die rondtrekken in een camper.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 31 maart 2026 09:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Er staat 'Week 1', gaat onze eigen OG, Peter K., elke week een column doen?
Als het wordt gewaardeerd en er (bouw)stof genoeg is wil ondergetekende dit zeker doenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 09:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Er staat 'Week 1', gaat onze eigen OG, Peter K., elke week een column doen?
Ja, klopt. "Altijd mild was de reactie."quote:Op dinsdag 31 maart 2026 09:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
De echte Reus van Rotterdam was echt een superlieve vent!![]()
https://historiek.net/rigardus-rijnhout-reus-van-rotterdam/11724/
[ afbeelding ]
In Crooswijk is dat dan weer vrij normaal om te zeggenquote:Op maandag 30 maart 2026 21:12 schreef Firuze60 het volgende:
Sonja: "Hai wijffie." Als iemand dat tegen mij zegt ga ik slaan..
Het is altijd dat er familie/vrienden mogen komen helpen, dus dat hadden ze van tevoren kunnen weten. Als ze die mensen niet hebben, hadden ze niet in moeten schrijven.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 09:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Iets anders: ik ben geen fan van Sonja, maar ik vind het toch niet echt eerlijk dat zij en partner zelf mensen moeten inhuren omdat ze niemand hebben/kunnen vinden die hen helpt met klussen, terwijl anderen gewoon familie en vrienden in mogen zetten.
Dan kun je natuurlijk zeggen: 'eigen schuld, had je maar vrienden of familie moeten hebben', maar dat is een beetje kort door de bocht. We weten iig niet waarom ze geen familie/vrienden kunnen inzetten..
Ik zou dat prima kunnen hebben van een familielid, maar niet van een of andere muts in een programma die ik voor die tijd niet ken. Het klinkt badinerend.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:35 schreef NedKelly het volgende:
[..]
In Crooswijk is dat dan weer vrij normaal om te zeggen(en andere Rotterdamse wijken).
Als mijn bestie daarmee aan komt zetten ben ik ook niet blijquote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik zou dat prima kunnen hebben van een familielid, maar niet van een of andere muts in een programma die ik voor die tijd niet ken. Het klinkt badinerend.
Haha, nou meid, daar heb ik geen moeite mee.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als mijn bestie daarmee aan komt zetten ben ik ook niet blij
Maar goed... ik noem alles en iedereen meid
Is ook niet iedereen van gediend
Het is in Rotterdam juist gezellig bedoeld. Meestal wel als je al een keer iemand gezien hebt, maar het hoeft geen hele goede bekende of familie te zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik zou dat prima kunnen hebben van een familielid, maar niet van een of andere muts in een programma die ik voor die tijd niet ken. Het klinkt badinerend.
Oh die was me nog niet opgevallen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En die broek met verschillende kleuren pijpen..
Dit vind ik ook, die twee zestigers drie trappen (en echt zo te zien smalle steile kuttrappen) elke keer op laten lopen met bouwmateriaal is killing. Maar goed, heb wat ergernis nu al aan die Sonja, dus laat haar nog maar even kortademen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:34 schreef Chea49 het volgende:
Beetje vreemd dat ze de oudste deelnemers de bovenste etage geven door het kiezen van een helm. Dat had anders gemoeten in mijn ogen. En dan ook nog niet eens zorgen voor een stortkoker maakt het nog erger. Ze hadden ze beter kunnen laten loten voor óm de beurt zelf te laten kiezen welk appartement ze willen gaan opknappen, dan kun je later ook niet zeggen dat het je te zwaar wordt.
Ik begreep wél dat die boven-appartementen groter zijn dan de rest dus krijgen ze daar ook meer geld voor. Wel lullig als je geen familie in de buurt hebt wonen om te helpen maar dat was toch maar -éénmalig?
Die kans zit er in, dat weet je als je je opgeeft.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dit vind ik ook, die twee zestigers drie trappen (en echt zo te zien smalle steile kuttrappen) elke keer op laten lopen met bouwmateriaal is killing. Maar goed, heb wat ergernis nu al aan die Sonja, dus laat haar nog maar even kortademen.
Vind ik ook. Het is nou niet zo dat ze al die jaren bungalows verbouwd hebben met alleen een begane grond.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kans zit er in, dat weet je als je je opgeeft.
Damn wat een toeval. Was die post ook aan het zoeken. Tegenwoordig mag beroepsmatig qua arbo niets meer, maar ja zijn amateurs dus laat maar 100x trappen lopen met zware last. Als ze straks inhuur willen doen voor iets, worden et extra kosten voor lift berekend want mogen niet zwaarder dan 20kg tillen of zo. (12x per uur 12kg)quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dit vind ik ook, die twee zestigers drie trappen (en echt zo te zien smalle steile kuttrappen) elke keer op laten lopen met bouwmateriaal is killing. Maar goed, heb wat ergernis nu al aan die Sonja, dus laat haar nog maar even kortademen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |