abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 maart 2026 @ 10:26:13 #151
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220472790
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 10:11 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja dat is waar maar op leeftijd denk je daar mogelijk wat anders over.
Plus dat ik denk dat 100.000 voor 20-ers meer uit maakt voor kwaliteit van leven dan voor 60-ers die rondtrekken in een camper.
Dat is het cliche/vooroordeel idd, dat ligt edoch helemaal aan de persoonlijke situatie imho.
Maar ik heb de biografie van Sonja & Sukkel in de eerdere afleveringen niet helemaal gevolgd, dus misschien maakt dat voor hun kwaliteit van leven idd niet uit.
Maakt verder niet uit, Sonja gaat deze lichamelijke 'uitdaging' natuurlijk toch nooit volhouden :{

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertoCarlos op 31-03-2026 10:33:32 ]
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 31 maart 2026 @ 11:31:24 #152
485843 crew  Jippie
pi_220473119
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 09:42 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Er staat 'Week 1', gaat onze eigen OG, Peter K., elke week een column doen? :Y
Ik hoop het _O_
pi_220473136
Beetje vreemd dat ze de oudste deelnemers de bovenste etage geven door het kiezen van een helm. Dat had anders gemoeten in mijn ogen. En dan ook nog niet eens zorgen voor een stortkoker maakt het nog erger. Ze hadden ze beter kunnen laten loten voor óm de beurt zelf te laten kiezen welk appartement ze willen gaan opknappen, dan kun je later ook niet zeggen dat het je te zwaar wordt.
Ik begreep wél dat die boven-appartementen groter zijn dan de rest dus krijgen ze daar ook meer geld voor. Wel lullig als je geen familie in de buurt hebt wonen om te helpen maar dat was toch maar -éénmalig?
pi_220473254
Als ik goed heb opgelet hadden zij ook de meeste schoorstenen om te slopen. 4 stuks?

Over die stortkokers: als ze niet buitenom mogen dan over de trap heen. eentje boven het puin erin gooien en iemand beneden om alles in de container te gooien.
Ik vind het echt een onzin verhaal dat er wel een vergunning kan worden geregeld voor het afzetten van de stoep en de bouwcontainers maar niet voor een stortkoker. Al helemaal omdat de appartementen per loting zijn verdeeld want het verschil tussen beneden en zolder is groot.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 14:15:52 #155
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220474085
Vanavond weer een aantal moeilijke momentjes, onder andere voor Sonja en haar Rolkoffer

Mijn positieve mening over Steffi begint trouwens langzaamaan te draaien (naar een negatieve), een beetje gehaaid zijn is wel goed, maar dat moet niet doorslaan... :wtf:

[ Bericht 5% gewijzigd door RobertoCarlos op 31-03-2026 14:33:24 ]
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220475706
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 09:42 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Er staat 'Week 1', gaat onze eigen OG, Peter K., elke week een column doen? :Y
Als het wordt gewaardeerd en er (bouw)stof genoeg is wil ondergetekende dit zeker doen *) Week 2 staat in elk geval al in de steigers :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 31 maart 2026 @ 17:43:19 #157
862 Arcee
Look closer
pi_220475802
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 09:31 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
De echte Reus van Rotterdam was echt een superlieve vent! :D

https://historiek.net/rigardus-rijnhout-reus-van-rotterdam/11724/

[ afbeelding ]

Ja, klopt. "Altijd mild was de reactie." ^O^

Ik heb ook eens bij dat standbeeld gestaan. 2.38m _O_
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_220476260
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 21:12 schreef Firuze60 het volgende:
Sonja: "Hai wijffie." Als iemand dat tegen mij zegt ga ik slaan.. _O-
In Crooswijk is dat dan weer vrij normaal om te zeggen :D (en andere Rotterdamse wijken).
pi_220477129
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 09:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Iets anders: ik ben geen fan van Sonja, maar ik vind het toch niet echt eerlijk dat zij en partner zelf mensen moeten inhuren omdat ze niemand hebben/kunnen vinden die hen helpt met klussen, terwijl anderen gewoon familie en vrienden in mogen zetten.
Dan kun je natuurlijk zeggen: 'eigen schuld, had je maar vrienden of familie moeten hebben', maar dat is een beetje kort door de bocht. We weten iig niet waarom ze geen familie/vrienden kunnen inzetten..
Het is altijd dat er familie/vrienden mogen komen helpen, dus dat hadden ze van tevoren kunnen weten. Als ze die mensen niet hebben, hadden ze niet in moeten schrijven.

Net als dat je een beetje realiteitszin over je eigen fysieke kunnen moet hebben en het een beetje triest is als je er bij de eerste werkzaamheden al doorheen zit.
pi_220477214
Zit er weer helemaal klaar voor *O*
pi_220477219
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 18:35 schreef NedKelly het volgende:

[..]
In Crooswijk is dat dan weer vrij normaal om te zeggen :D (en andere Rotterdamse wijken).
Ik zou dat prima kunnen hebben van een familielid, maar niet van een of andere muts in een programma die ik voor die tijd niet ken. Het klinkt badinerend.
pi_220477230
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:27 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik zou dat prima kunnen hebben van een familielid, maar niet van een of andere muts in een programma die ik voor die tijd niet ken. Het klinkt badinerend.
Als mijn bestie daarmee aan komt zetten ben ik ook niet blij :+

Maar goed... ik noem alles en iedereen meid
Is ook niet iedereen van gediend ;)
pi_220477260
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Als mijn bestie daarmee aan komt zetten ben ik ook niet blij :+

Maar goed... ik noem alles en iedereen meid
Is ook niet iedereen van gediend ;)
Haha, nou meid, daar heb ik geen moeite mee. _O-

In Engeland noemt iedereen elkaar, yes dear, yes love, gewoon in winkels, dat vind ik dan wel weer grappig.
pi_220477267
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:27 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Het is in Rotterdam juist gezellig bedoeld. Meestal wel als je al een keer iemand gezien hebt, maar het hoeft geen hele goede bekende of familie te zijn.
Wel vaak de 60+ generatie die dat gebruikt.
pi_220477284
Ieks, ratten!
pi_220477292
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:33 schreef Firuze60 het volgende:
Ieks, ratten!
Ieks is ook een beetje het geluid dat ratten maakt
pi_220477368
Die bretels van hippie _O_ Geweldig.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220477392
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:41 schreef Soury het volgende:
Die bretels van hippie _O_ Geweldig.
En die broek met verschillende kleuren pijpen.. :D
pi_220477405
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:42 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En die broek met verschillende kleuren pijpen.. :D
Oh die was me nog niet opgevallen.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220477522
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:34 schreef Chea49 het volgende:
Beetje vreemd dat ze de oudste deelnemers de bovenste etage geven door het kiezen van een helm. Dat had anders gemoeten in mijn ogen. En dan ook nog niet eens zorgen voor een stortkoker maakt het nog erger. Ze hadden ze beter kunnen laten loten voor óm de beurt zelf te laten kiezen welk appartement ze willen gaan opknappen, dan kun je later ook niet zeggen dat het je te zwaar wordt.
Ik begreep wél dat die boven-appartementen groter zijn dan de rest dus krijgen ze daar ook meer geld voor. Wel lullig als je geen familie in de buurt hebt wonen om te helpen maar dat was toch maar -éénmalig?
Dit vind ik ook, die twee zestigers drie trappen (en echt zo te zien smalle steile kuttrappen) elke keer op laten lopen met bouwmateriaal is killing. Maar goed, heb wat ergernis nu al aan die Sonja, dus laat haar nog maar even kortademen.
pi_220477616
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:52 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dit vind ik ook, die twee zestigers drie trappen (en echt zo te zien smalle steile kuttrappen) elke keer op laten lopen met bouwmateriaal is killing. Maar goed, heb wat ergernis nu al aan die Sonja, dus laat haar nog maar even kortademen.
Die kans zit er in, dat weet je als je je opgeeft.
pi_220477647
Die lekkage hebben de deelnemers toch niks mee te maken?
pi_220477654
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:59 schreef Soury het volgende:

[..]
Die kans zit er in, dat weet je als je je opgeeft.
Vind ik ook. Het is nou niet zo dat ze al die jaren bungalows verbouwd hebben met alleen een begane grond.
pi_220477678
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:52 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Damn wat een toeval. Was die post ook aan het zoeken. Tegenwoordig mag beroepsmatig qua arbo niets meer, maar ja zijn amateurs dus laat maar 100x trappen lopen met zware last. Als ze straks inhuur willen doen voor iets, worden et extra kosten voor lift berekend want mogen niet zwaarder dan 20kg tillen of zo. (12x per uur 12kg)
pi_220477715
Waarom komt die dakdekker pas als die lui al bezig zijn. Dat had toch allang dicht moeten zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')