Ja dat zou beter zijn, maar goed ik ben met S8 bezig op kijk.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja...gewoon vanaf seizoen één
Goh, daar zeg je eens watquote:Op maandag 30 maart 2026 20:46 schreef KapiteinChris het volgende:
Klussers inhuren om puin naar beneden te dragen? Zouden ze niet zo slurf mogen gebruiken om via het raam dat puin direct in de container te schuiven?
Dat snapte ik ook niet. Maar kennelijk mag dat niet ofso.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:46 schreef KapiteinChris het volgende:
Klussers inhuren om puin naar beneden te dragen? Zouden ze niet zo slurf mogen gebruiken om via het raam dat puin direct in de container te schuiven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drop you like an ill, bad habit
Lolquote:Op maandag 30 maart 2026 20:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Van mij wel, Golfer is niet in de buurt..
Dat vond ik ook. Wel grappig dat gelijk alle stoppen doorsloegen..quote:Op maandag 30 maart 2026 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol![]()
Leuk trouwens die klusjes doen voor anderen. Beter dan een spijker in een boom rammen. (Hoeft Dennis ook niet van de bank af)
Zuchtquote:
Welnee, haha, supergoedkope neptroep.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:23 schreef Soury het volgende:
Ik ben niet zo van de Persen maar dat ziet er wel uit als een serieus tapijt. Die dingen kosten een vermogen
En dat in die stoffige zooi daar... doodzondequote:Op maandag 30 maart 2026 21:23 schreef Soury het volgende:
Ik ben niet zo van de Persen maar dat ziet er wel uit als een serieus tapijt. Die dingen kosten een vermogen
Wie gelooft dat?quote:Op maandag 30 maart 2026 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo flauw dat het blok geen vergunning geregeld heeft
Dat ding was loeizwaar, al is het geen echte dan is het zeker een prima ding.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Welnee, haha, supergoedkope neptroep.
Oh, dat zeker, zag er nog best goed uit, maar een originele, nee.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ding was loeizwaar, al is het geen echte dan is het zeker een prima ding.
Ja want dat hadden ze snel kunnen regelen en een vergunning zou niet eens nodig zijn omdat de stoep al is afgezet.quote:
Van één van de buren in de straat begreep ik.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:37 schreef pmponer het volgende:
Had hij die nu gewoon opgepikt op straat?
Ik vraag me het sowieso af, anders zou bijvoorbeeld elke verhuizer steeds met vergunningen in de weer moeten voor een bouw/verhuiskraan.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja want dat hadden ze snel kunnen regelen en een vergunning zou niet eens nodig zijn omdat de stoep al is afgezet.
Hoeft ook niet, wel b.v. vuilcontainer en die staat er al. Die heb je i.c.m. een stortkoker nodig.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:39 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik vraag me het sowieso af, anders zou bijvoorbeeld elke verhuizer steeds met vergunningen in de weer moeten voor een bouw/verhuiskraan.
Je hebt het in feite niet eens verkeerd: ze hebben voor al het nodige een vergunning geregeld bij de gemeente Rotterdam (dixi's, puincontainer), behalve voor het gebruik van een bouwlift en stortkokers. Uiteraard is dit met opzet gedaan zodat ze content hebben omdat de koppels dan moeten sjouwen en zeulen met bouwafval en -materialen. Of dat ARBO-technisch helemaal in orde is durf ik dan weer niet te zeggen, maar ze zullen dat wel juridisch netjes hebben ingedekt.quote:
Kans op winnen van een ton laten schieten?quote:Op maandag 30 maart 2026 21:45 schreef pmponer het volgende:
Ja en dan wel een hele lijst bouwvoorschriften en pbm;s in hun handen duwen
Ik zou ook gek worden van die trappen, en zeggen als dat niet mag dan ga ik naar huis, weer lekker op pad met de camper (oh nee die heb ik niet)
100 procent, lijf en leden zijn een stuk belangrijker dan dat beetje geld op die leeftijd.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kans op winnen van een ton laten schieten?
Zelfoverschatting en hunkeren naar aandacht, zeker in het geval van Sonja en wat daarbij loopt voor sukkel.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:48 schreef pmponer het volgende:
[..]
100 procent, lijf en leden zijn een stuk belangrijker dan dat beetje geld op die leeftijd.
sowieso, als je al het meest van de tijd door europa trekt met een camper van rond dat bedrag.
Vraag ik me af waarom?
De echte Reus van Rotterdam was echt een superlieve vent!quote:Op maandag 30 maart 2026 23:15 schreef Arcee het volgende:
clipje van de Amazing Stroopwafels
De Reus van Rotterdam.
Op elke leeftijd hoorquote:Op maandag 30 maart 2026 21:48 schreef pmponer het volgende:
[..]
100 procent, lijf en leden zijn een stuk belangrijker dan dat beetje geld op die leeftijd.
Er staat 'Week 1', gaat onze eigen OG, Peter K., elke week een column doen?quote:Op maandag 30 maart 2026 23:03 schreef Jippie het volgende:
@:PeterKelder
https://frontpage.fok.nl/(...)eizoen-de-sfeer.html
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |