Dit verbaast mij nou niks met EasyJetten als MP.quote:Omdat het regeringsvliegtuig niet beschikbaar was, huurde Defensie voor bijna een ton een privétoestel voor de reis naar Cyprus.
Grotendeels mee eens maar waarom geen lijnvlucht?quote:
Triest.quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:46 schreef RotatoR het volgende:
Voor dat geld hebben we wel een kek filmpje gekregen:
[ x ]
Hamvraag is natuurlijk waarom dat per se in één dag moest. Gewoon een lijnvluchtje boeken, hotelletje Larnaca, en dan de volgende dag met een lijnvlucht weer terug kon niet omdat?quote:Complicerende factor was dat het hele bezoek in één dag moest plaatsvinden.
Dat zal wel met de veiligheid te maken hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2026 00:17 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hamvraag is natuurlijk waarom dat per se in één dag moest. Gewoon een lijnvluchtje boeken, hotelletje Larnaca, en dan de volgende dag met een lijnvlucht weer terug kon niet omdat?
En dit.quote:
Alles voor de beeldvorming.quote:Op donderdag 26 maart 2026 06:44 schreef KareldeStoute het volgende:
De permanente campagne van de VVD mag wat kosten.
Gelukkig kunnen ze zichzelf goed verdedigen met een niet werkend kanonquote:Op donderdag 26 maart 2026 07:55 schreef MichaelScott het volgende:
Alsof die bemanning het al niet zwaar genoeg heeft.
Beeldvorming om ons in de zeik te nemenquote:Op donderdag 26 maart 2026 07:58 schreef SpecialK het volgende:
en wat was de toegevoegde waarde van haar aanwezigheid daar?
- oh leuk bootje. nou.. toedels!
Denk je niet dat dat personeel liever die 90K onderling verdeeld had voor een extraatje?quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:26 schreef arj1o1 het volgende:
Unpopular opinion: De minister van Defensie gaat op bezoek bij de mannen en vrouwen die op missie gaan om haar waardering uit te spreken. Dat lijkt me iets wat een minister van Defensie moet doen. Wat was het alternatief geweest? Een videoboodschap? Een Zoom-call?
Mogelijk dat het kabinet valt rond prinsjesdag omdat de partijen nog steeds in campagnemodus staan en de budgetten dan verdeeld moeten wordenquote:Op donderdag 26 maart 2026 07:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Alles voor de beeldvorming.
En het mag wat kosten als het maar niet uit de partijkas komt van de vvd
Een totale nitwit op een schip met een niet werkend kanon al twee jaar
100.000 verder en je hebt een filmpje voor de lagere school
Man man wat een onzin
Yesilgoz gaat vol voor de Thatcher look. En gelukkig had vriend van de show Mark Rutte tijd over om mee te helpenquote:Op donderdag 26 maart 2026 12:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Net als je denkt het kan niet triester krijg je dit![]()
![]()
Fijn gesprek, raar hč als vvd lid met vvd partijleider
VVD tvquote:
Dus jij vindt een bedrag van bijna 100.000 euro voor een flitsbezoek normaal?quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:15 schreef sp3c het volgende:
schip moest schijnbaar van het ene op het andere moment opdraven ipv naar huis, naar familie, dan gaat de minister van defensie daar even naar toe, van mij mag dat wat kosten
nee normaliter gaan ze met het regeringsvliegtuig of de gulfstream van defensie, das goedkoperquote:Op donderdag 26 maart 2026 16:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus jij vindt een bedrag van bijna 100.000 euro voor een flitsbezoek normaal?
Klopt.quote:
dat blijkt nergens uitquote:Op donderdag 26 maart 2026 16:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt.
In de OP staat ook dat een groot deel van de Tweede Kamer het belachelijk duur vindt.
Maar jij blijkbaar dus niet?
Begrijpend lezen is niet jouw sterkste punt?quote:
quote:Kamerleden reageren met verbazing. "Zonde van het geld", zegt CDA-leider Henri Bontenbal. "Het lijkt mij veel geld." Kati Piri van GroenLinks-PvdA is nog uitgesprokener. "Dit is waarschijnlijk het duurste instagramfilmpje ooit van een Nederlandse politicus. Betaald door de belastingbetaler."
Ook Gidi Markuszower zegt dat hij een andere afweging had gemaakt. "Zeker in deze tijden waarin veel Nederlanders elk dubbeltje om moeten draaien om de maand door te komen, verwacht je van het landsbestuur wat meer terughoudendheid bij dit soort uitgaven."
SP-Kamerlid Sarah Dobbe is verontwaardigd over de uitgave. "Terwijl dit kabinet bezuinigt op zorg en sociale zekerheid en geen cent over heeft voor de energierekening van mensen, wordt het geld wel aan de defensiepropaganda uitgegeven? Bizar."
Oké. Duidelijk dat jij het dus oké vindt dat ons belastinggeld daarvoor gebruikt is..quote:ik vind het het geld waard
daar staat nergens dat ik het niet belachelijk duur vindquote:Op donderdag 26 maart 2026 16:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet jouw sterkste punt?
absoluut, zeg ik letterlijkquote:[..]
[..]
Oké. Duidelijk dat jij het dus oké vindt dat ons belastinggeld daarvoor gebruikt is..
trouwens de discussie is sowieso klaar hierquote:Op donderdag 26 maart 2026 16:48 schreef golfer het volgende:
Begrijpend lezen is niet jouw sterkste punt?
Dat heb je dus niet geschreven?quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:15 schreef sp3c het volgende:
dan gaat de minister van defensie daar even naar toe, van mij mag dat wat kosten
welquote:
I rest my case.quote:
het is spijkers op laag water zoekenquote:Op donderdag 26 maart 2026 17:16 schreef KoosVogels het volgende:
Vind dit wel een beetje spijkers op laag water zoeken....
Maar je weet toch dat een Jetten het 'in de kont genomen worden' als prettig ervaart?quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:25 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Dit verbaast mij nou niks met EasyJetten als MP.![]()
Lag 'ie weer lekker op de zonnige stranden van Argentinië terwijl men hier bij de pomp in de kont genomen wordt.
Maar daar hebben we tenminste nog wat aan.quote:Op donderdag 26 maart 2026 17:05 schreef sp3c het volgende:
uitzenden van Evertsen kost sws veel en veel meer dan een ton
Ja en daatom gaat de mindef ff langsquote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar daar hebben we tenminste nog wat aan.
Gaat ook niet om ons maar ok de mannen (en vrouwen) aan boordquote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En daar hebben we dus helemaal niets aan.
Vinden zij het een enorme opsteker dat ze bezoek krijgen van mevrouw Yesilgöz denk je?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
Gaat ook niet om ons maar ok de mannen (en vrouwen) aan boord
De een wel, de ander niet denk ikquote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Vinden zij het een enorme opsteker dat ze bezoek krijgen van mevrouw Yesilgöz denk je?
En we besparen op munitie want het kanon doet het nietquote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
Maar daar hebben we tenminste nog wat aan.
Daarom is het zo gevaarlijk en hebben ze steun nodig van Dylanquote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:04 schreef sp3c het volgende:
Zouden ze sowieso niet gebruiken tijdens deze missie![]()
![]()
Ok?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Daarom is het zo gevaarlijk en hebben ze steun nodig van Dylan![]()
Ja, dat schrikt de vijand wel af.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Daarom is het zo gevaarlijk en hebben ze steun nodig van Dylan![]()
Echt wel. Het VK en de VS bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:36 schreef sp3c het volgende:
Is een defensieve missie, we hebben geen vijanden![]()
![]()
Nee joh malle jongenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 14:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Echt wel. Het VK en de VS bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 14:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Steek je kop lekker in 't zand dan.
quote:
Daarom doet dat kanon het nietquote:Op vrijdag 27 maart 2026 13:36 schreef sp3c het volgende:
Is een defensieve missie, we hebben geen vijanden![]()
![]()
Dat klopt wel ja. Één van die tekenen om mij te leren dat ik weinig structuur ken en geen goed onderzoek doe alvorens ik een beslissing neem.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 14:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Daarom doet dat kanon het niet![]()
![]()
Het is bewust gedaan
Hij doet het welquote:Op vrijdag 27 maart 2026 14:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Daarom doet dat kanon het niet![]()
![]()
Het is bewust gedaan
Gelukkig maar, hoef je geen pang pang te roepenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 14:48 schreef sp3c het volgende:
Hij doet het wel
De integratie van het kanon met de vuurleiding gaat wat lastiger dan verwacht
lukt wel, zo doen we het al honderden jarenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Gelukkig maar, hoef je geen pang pang te roepen![]()
![]()
Alleen raak mikken lukt dus niet, ook handig
Op gevoel!quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
lukt wel, zo doen we het al honderden jaren
Wel bezuinigen op de uitkeringen. Zo rolt de VVDquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |