Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams![]()
uhuquote:Op woensdag 25 maart 2026 15:47 schreef StevenHyde het volgende:
Zo noemt een Aziaat een snicker dacht ik vandaarvolgende keer niet meer van alles laten wijsmaken in 'die' salon
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Snicker als happy end liep idd anders af dan gedachtquote:Op woensdag 25 maart 2026 15:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uhuvolgende keer niet meer van alles laten wijsmaken in 'die' salon
Dan maar een overheerlijke mars![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:47 schreef StevenHyde het volgende:
Zo noemt een Aziaat een snicker dacht ik vandaar![]()
![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Eigenlijk is het een vergissing?quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:47 schreef StevenHyde het volgende:
Zo noemt een Aziaat een snicker dacht ik vandaar
Dan krijgen we weer een "vergissing"-topic![]()
![]()
![]()
![]()
Dan maakt steven er vergisting vanquote:Op woensdag 25 maart 2026 15:50 schreef maily het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een vergissing?
Dan krijgen we weer een "vergissing"-topic![]()
![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
je beseft dat die zin best apart is?quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Snicker als happy end liep idd anders af dan gedacht
Dan maar een overheerlijke mars![]()
en vraagt om een that's what she said
Ikmis de ananasquote:Op woensdag 25 maart 2026 15:51 schreef StevenHyde het volgende:
Ik laat het in het midden,
OP heeft nu een plaatjeEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja en ja!quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je beseft dat die zin best apart is?![]()
![]()
You tell him girlquote:Op woensdag 25 maart 2026 15:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je beseft dat die zin best apart is?![]()
![]()
![]()
Creatieve downgradequote:Op woensdag 25 maart 2026 15:49 schreef StevenHyde het volgende:
Of ze stoppen een kindersurprise ei daar waar de zon niet schijnt
Tevens risingsun bolk' er kan nog meeer bij'
tja als het allemaal lang erin blijft zitten wat hij wil gaan doen dan gaat het wel gistenquote:Op woensdag 25 maart 2026 15:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan maakt steven er vergisting van
Kuch * yoghurt * kuchquote:Op woensdag 25 maart 2026 15:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tja als het allemaal lang erin blijft zitten wat hij wil gaan doen dan gaat het wel gisten![]()
Steven is er schijnbaar gek op nog in capslock ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hier ook al gehad vandaag. Wisselt steeds af.. zon/ regen/ hagel.quote:
Geen sneeuw meer morgen zie ikSmile, it's free therapy.![]()
Natte boterhammen.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:57 schreef StevenHyde het volgende:
Ik een stortbui tijdens het middag wandelrondje![]()
Hier ook zon, weinig regen gehad gelukkig
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Allebei meer regen dan zon trouwensquote:Op woensdag 25 maart 2026 15:59 schreef Lovely het volgende:
Hier ook zon, weinig regen gehad gelukkigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had meer regen verwacht vandaagquote:Op woensdag 25 maart 2026 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Allebei meer regen dan zon trouwens
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik had niets verwacht eigenlijk. Zou zou eens even kijken wat we morgen en vrijdag kunnen verwachtenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah gossie te laat bij de wcquote:Op woensdag 25 maart 2026 15:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vooral ook een natte spijkerbroek
Ook regen en zonquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had niets verwacht eigenlijk. Zou zou eens even kijken wat we morgen en vrijdag kunnen verwachten
ZIet er inderdaad niet echt voorjaarsachtig uit de komende dagenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als dat geen roesten wordtquote:Op woensdag 25 maart 2026 15:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vooral ook een natte spijkerbroek![]()
Jammer wel, maar dan wordt halve wege april vast beterquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIet er inderdaad niet echt voorjaarsachtig uit de komende dagen"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Heb je dit gelezenquote:
https://www.ajax.nl/artikelen/informatie-over-datalek-bij-ajax/
Hack bij Ajax maakt stelen seizoenskaart en opheffen stadionverbod mogelijk
https://www.rtl.nl/nieuws(...)fans-stadionverbodenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We moeten het er toch mee doen, veranderen kunnen we het nietquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jammer wel, maar dan wordt halve wege april vast beterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Correctquote:![]()
Vanavond wel regen, maar dan is t toch donker
Quelle couleur?quote:Op woensdag 25 maart 2026 16:03 schreef Kissingbird het volgende:
Denk tijd voor een pillie erbij hier![]()
![]()
![]()
Gelukkig maar ookquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We moeten het er toch mee doen, veranderen kunnen we het niet
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Pillie in je billie?quote:Op woensdag 25 maart 2026 16:03 schreef Kissingbird het volgende:
Denk tijd voor een pillie erbij hier
...hier om je mars te breken.![]()
![]()
Zag het ja. Dus binnenkort zit het stadion vol met 50000 russen.quote:Op woensdag 25 maart 2026 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dit gelezen
https://www.ajax.nl/artikelen/informatie-over-datalek-bij-ajax/
Hack bij Ajax maakt stelen seizoenskaart en opheffen stadionverbod mogelijk
https://www.rtl.nl/nieuws(...)fans-stadionverboden![]()
Wat is er gebeurd?
Recent hebben wij ontdekt dat een hacker in Nederland op onrechtmatige wijze toegang heeft verkregen tot delen van onze systemen. Daarbij zijn gegevens ingezien. Wat we nu weten is dat van een paar honderd mensen alleen het e-mailadres is ingezien. Daarnaast zijn van minder dan 20 mensen met een stadionverbod hun namen, e-mailadressen en geboortedata ingezien. Daarnaast bleek het ook mogelijk, heeft een journalist aangetoond, om kaarten over te zetten naar anderen en stadionverboden aan te passen.
Ik heb geen stadionverbod gelukkig![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2026 16:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zag het ja. Dus binnenkort zit het stadion vol met 50000 russen.![]()
Deur op slot.
Gunstig voor Zelenski.![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2026 16:09 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Floept die er zo weer uit bij jou dan?
Gelezenquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:09 schreef StevenHyde het volgende:
Wat is er gebeurd?
Recent hebben wij ontdekt dat een hacker in Nederland op onrechtmatige wijze toegang heeft verkregen tot delen van onze systemen. Daarbij zijn gegevens ingezien. Wat we nu weten is dat van een paar honderd mensen alleen het e-mailadres is ingezien. Daarnaast zijn van minder dan 20 mensen met een stadionverbod hun namen, e-mailadressen en geboortedata ingezien. Daarnaast bleek het ook mogelijk, heeft een journalist aangetoond, om kaarten over te zetten naar anderen en stadionverboden aan te passen.
Ik heb geen stadionverbod gelukkig![]()
![]()
Echt he, en dan moeten ze het ook nog in de krant gaan zetten wat allemaal kanquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zag het ja. Dus binnenkort zit het stadion vol met 50000 russen.
Je kan het tegenwoordig in de krant ook laten voorlezenquote:
![]()
![]()
oh kan dat ook alquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het tegenwoordig in de krant ook laten voorlezen
Natte kadettenquote:Op woensdag 25 maart 2026 15:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vooral ook een natte spijkerbroek
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
Nee daar gaat alle communicatie nog per postquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:13 schreef maily het volgende:
Zal bij Heracles niet gebeuren @:SebbeSwensje
Grapje he![]()
![]()
Morgen denk ik,,of misschien vanavond welquote:
![]()
Ja zie vaak staan lezen of luisterenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kadetten zitten aan de achterkantquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
weet niet of het de voorkant was![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nee bij ajakkus loopt het lekker vlotjesquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee daar gaat alle communicatie nog per post
Grapje he
[ afbeelding ]
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2026 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee bij ajakkus loopt het lekker vlotjes![]()
![]()
Oh kan ook nog in de avond zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2026 16:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen denk ik,,of misschien vanavond welZie hier nu in de app een icoontje van een luidspreker en dan wordt het idd opgelezenquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zie vaak staan lezen of luisteren
precies.. maar dat weten we niet waar de nattigheid zitquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kadetten zitten aan de achterkant
Er gaat een wereld voor kibi openquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh kan ook nog in de avond zijn.
[..]
Zie hier nu in de app een icoontje van een luidspreker en dan wordt het idd opgelezen
[..]
precies.. maar dat weten we niet waar de nattigheid zit
TevensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust
Ik denk het welquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]
Zie hier nu in de app een icoontje van een luidspreker en dan wordt het idd opgelezen
[..]
ze gaan ons toch wel bijtijds waarschuwen zodat we ons mentaal kunnen voorbereiden?quote:
Heb het nog nooit laten voorlezen lijkt mij zo raarquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]
[..]
neinquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ze gaan ons toch wel bijtijds waarschuwen zodat we ons mentaal kunnen voorbereiden?
quote:Op woensdag 25 maart 2026 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor kibi open
TevensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O dacht dat het kissie was met al die spoilers maar was jijquote:
als het goed is staan er nog steeds evenveelquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat het kissie was met al die spoilers maar was jij![]()
Stonden er net wel veel meer
Ja je moet klikken om er meer te zien, had mijn bericht al aangepastquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
als het goed is staan er nog steeds evenveel
quote:Op woensdag 25 maart 2026 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor kibi open
TevensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet wel anders is het landelijke crisisnummer overbelastquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ze gaan ons toch wel bijtijds waarschuwen zodat we ons mentaal kunnen voorbereiden?
Luisterlijn een optie?quote:Op woensdag 25 maart 2026 16:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moet wel anders is het landelijke crisisnummer overbelast
Fijn, nog 2 dagen en dan weer weekendquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn, nog 2 dagen en dan weer weekendje pantoffels staan bij de verwarming je dekentje ligt klaar dus lekker relaxen maar
Soms mag datquote:Op woensdag 25 maart 2026 17:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat luxe.![]()
Ik heb net de verwarming aangezet.
Ja, het is niet al te lekker.quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms mag dat![]()
Ik heb hem hier vanmiddag ook aan gezet werd frisjes door het vocht
Nee de lente temperaturen zijn ver te zoekenquote:
En zoetjesquote:
Bij gebrek aan suiker soms... En als het niet te zuipen is, om de smaak wat te verbeteren.....quote:
Ik heb nooit suiker in de koffie of thee..quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij gebrek aan suiker soms... En als het niet te zuipen is, om de smaak wat te verbeteren.....
Koffie moet zo goed zijn dat je het kan drinken zonder zoet en melkquote:Op woensdag 25 maart 2026 17:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij gebrek aan suiker soms... En als het niet te zuipen is, om de smaak wat te verbeteren.....
quote:
Dat blijkbaarquote:
Nou, als ik koffie krijg en het is werkelijk niet te drinken, dan gooi ik er extra melk en ook suiker in...quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb nooit suiker in de koffie of thee..
In de thee is dat sowieso te zoet, doe daar soms wel een beetje honing in
quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wordt mijn diner: koffie met een wolkje melk
Een medium gebakken bolk met een bolk saus van bolk en opgebakken bolkjesquote:Op woensdag 25 maart 2026 17:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat zet jij vanavond op tafel?
Soep uit de vriezer. Crackertjes, olijven, kaas, misschien nog n blikje vis.quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat zet jij vanavond op tafel?
de ping ?quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wordt mijn diner: koffie met een wolkje melk
ninnnnchennnnquote:Op woensdag 25 maart 2026 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een medium gebakken bolk met een bolk saus van bolk en opgebakken bolkjes
overstappen danquote:Op woensdag 25 maart 2026 18:11 schreef Dotteke het volgende:
)(*)&^*&%#!^& ZIggo nu weer geen internet blijk ik de hele dag al ofline te zijn,.
Als mijninternet het niet doet schakelt hij gelijk naar de buren over.
Had niet door dat de mijne het niet deed tot ik net wilde bellen met mijn vaste telefoon.
Kunnen ze maandag pas komen gggrrr kan dus ook geen tv kijken ja op mijn laptop gezellig
(*&*&^*&%^& ziggo alleen maar ellende
Ik heb een abbo nog 9 maanden dus kan niet zo maar overstappenquote:
Beetje traag ookquote:
Amyquote:
Hoe kan dat?quote:
Lovelyquote:
Ja heel traagquote:
Nou is een plaatselijk provider.. zit nog niet door het hele landquote:
O dan is het niet je eigen, maar van iemand die er niet veel heeftquote:Op woensdag 25 maart 2026 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou is een plaatselijk provider.. zit nog niet door het hele land
Nee hahaquote:Op woensdag 25 maart 2026 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan is het niet je eigen, maar van iemand die er niet veel heeft
Dacht dat je een eigen bedrijf had of zo
Thank youquote:Op woensdag 25 maart 2026 18:13 schreef Lovely het volgende:
yvonne in MED / FOK! komt thuis! Met bijhorende downtime.
Ja was wel handig of niet, alleen had je misschien ook veel gedoe van zeurende klantenquote:
pohhhh dat is langquote:
Mwa dat dan wel weerquote:Op woensdag 25 maart 2026 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was wel handig of niet, alleen had je misschien ook veel gedoe van zeurende klanten
Een dag extra in de week... Als die in het weekend valt is het prima.quote:Op woensdag 25 maart 2026 18:41 schreef maily het volgende:
[..]
Cause i'll be rocking this party eight days a week
tquote:Op woensdag 25 maart 2026 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
even testen of het nog steeds sloom is
poeh ook al zo langquote:Op woensdag 25 maart 2026 18:41 schreef maily het volgende:
[..]
Cause i'll be rocking this party eight days a week
Ik zit wel op internet via de buren maar niet op mijn tvquote:Op woensdag 25 maart 2026 18:46 schreef greysbones het volgende:
@:Dotteke je kunt toch een hotspot aanmaken
dan kun je via de laptop tv kijken
KOffie tijdquote:
Met een koekje erbij?quote:
Roomboter spritsquote:
Jammiequote:
Van de warme bakkerquote:
Jip heb je een mooie vrije dagquote:
Jij ook. Maar dan moet je wel extra vroeg uit bed om nog even op tijd koffie in te schenken (de klok een uur vooruit)quote:
quote:
Zo dan, je eiste gewoon koffiequote:Op woensdag 25 maart 2026 18:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij ook. Maar dan moet je wel extra vroeg uit bed om nog even op tijd koffie in te schenken (de klok een uur vooruit)
Ja, het regent soms, best hard, en eerder vandaag was het ook even aan het hagelen zelfs.quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:07 schreef Lovely het volgende:
De regen buien waairn steeds over..was net donker hier
bij lov nietquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het regent soms, best hard, en eerder vandaag was het ook even aan het hagelen zelfs.
Ja ja lekker lullen is ook een vakquote:Op woensdag 25 maart 2026 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee nee
Het was gewoon even een opmerking, een constatering
Echt? Hier alleen vanmorgen een buitje gehadquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het regent soms, best hard, en eerder vandaag was het ook even aan het hagelen zelfs.
Welke is dat?quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:25 schreef hemarookworst het volgende:
een dubbelbock met koffie gebrouwen, want de herfst is terug van weggeweest vandaag
ja en het lijkt er op dat de winter ook terug komtquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:25 schreef hemarookworst het volgende:
een dubbelbock met koffie gebrouwen, want de herfst is terug van weggeweest vandaag
Leuk gebouw, leuke naam ookquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:34 schreef MooieTop6 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier reed ik vanmiddag langs
Leuke foto Mutskequote:
Oeh ziet er goed uit. Lekker?quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Greatgranny's Cosy Coffee Cocktail blik
valt mee als ik de weersverwachtingen bekijk en vergelijk met april 2021:quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ja en het lijkt er op dat de winter ook terug komt
je en in de aanbiedingquote:
O die zijn ook heel lekker, ook met ijs en slagroomquote:
Ja, lekker knapperig enzo.quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die zijn ook heel lekker, ook met ijs en slagroom
Tot later Wrappiequote:
Lekker ite.quote:
Oeps zie het al. Sollyquote:
Ja heb het vooral op mobielquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |