Ik denk het welquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh kan ook nog in de avond zijn.
[..]
Zie hier nu in de app een icoontje van een luidspreker en dan wordt het idd opgelezen
[..]
precies.. maar dat weten we niet waar de nattigheid zit
ze gaan ons toch wel bijtijds waarschuwen zodat we ons mentaal kunnen voorbereiden?quote:
Heb het nog nooit laten voorlezen lijkt mij zo raarquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh kan ook nog in de avond zijn.
[..]
Zie hier nu in de app een icoontje van een luidspreker en dan wordt het idd opgelezen
[..]
precies.. maar dat weten we niet waar de nattigheid zit
neinquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ze gaan ons toch wel bijtijds waarschuwen zodat we ons mentaal kunnen voorbereiden?
quote:Op woensdag 25 maart 2026 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor kibi open
TevensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O dacht dat het kissie was met al die spoilers maar was jijquote:
als het goed is staan er nog steeds evenveelquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat het kissie was met al die spoilers maar was jij![]()
Stonden er net wel veel meer
Ja je moet klikken om er meer te zien, had mijn bericht al aangepastquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
als het goed is staan er nog steeds evenveel
quote:Op woensdag 25 maart 2026 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor kibi open
TevensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet wel anders is het landelijke crisisnummer overbelastquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ze gaan ons toch wel bijtijds waarschuwen zodat we ons mentaal kunnen voorbereiden?
Luisterlijn een optie?quote:Op woensdag 25 maart 2026 16:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moet wel anders is het landelijke crisisnummer overbelast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |