Kuch * yoghurt * kuchquote:Op woensdag 25 maart 2026 15:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tja als het allemaal lang erin blijft zitten wat hij wil gaan doen dan gaat het wel gisten
Steven is er schijnbaar gek op nog in capslock ookquote:
Hier ook al gehad vandaag. Wisselt steeds af.. zon/ regen/ hagel.quote:
Natte boterhammen.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:57 schreef StevenHyde het volgende:
Ik een stortbui tijdens het middag wandelrondje
Allebei meer regen dan zon trouwensquote:Op woensdag 25 maart 2026 15:59 schreef Lovely het volgende:
Hier ook zon, weinig regen gehad gelukkig
Had meer regen verwacht vandaagquote:Op woensdag 25 maart 2026 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Allebei meer regen dan zon trouwens
Ik had niets verwacht eigenlijk. Zou zou eens even kijken wat we morgen en vrijdag kunnen verwachtenquote:
Ah gossie te laat bij de wcquote:Op woensdag 25 maart 2026 15:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vooral ook een natte spijkerbroek
Ook regen en zonquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had niets verwacht eigenlijk. Zou zou eens even kijken wat we morgen en vrijdag kunnen verwachten
ZIet er inderdaad niet echt voorjaarsachtig uit de komende dagenquote:
Als dat geen roesten wordtquote:Op woensdag 25 maart 2026 15:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vooral ook een natte spijkerbroek
Jammer wel, maar dan wordt halve wege april vast beterquote:Op woensdag 25 maart 2026 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIet er inderdaad niet echt voorjaarsachtig uit de komende dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |