Fijn, nog 2 dagen en dan weer weekendquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn, nog 2 dagen en dan weer weekendje pantoffels staan bij de verwarming je dekentje ligt klaar dus lekker relaxen maar
Soms mag datquote:Op woensdag 25 maart 2026 17:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat luxe.![]()
Ik heb net de verwarming aangezet.
Ja, het is niet al te lekker.quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms mag dat![]()
Ik heb hem hier vanmiddag ook aan gezet werd frisjes door het vocht
Nee de lente temperaturen zijn ver te zoekenquote:
En zoetjesquote:
Bij gebrek aan suiker soms... En als het niet te zuipen is, om de smaak wat te verbeteren.....quote:
Ik heb nooit suiker in de koffie of thee..quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij gebrek aan suiker soms... En als het niet te zuipen is, om de smaak wat te verbeteren.....
Koffie moet zo goed zijn dat je het kan drinken zonder zoet en melkquote:Op woensdag 25 maart 2026 17:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij gebrek aan suiker soms... En als het niet te zuipen is, om de smaak wat te verbeteren.....
quote:
Dat blijkbaarquote:
Nou, als ik koffie krijg en het is werkelijk niet te drinken, dan gooi ik er extra melk en ook suiker in...quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb nooit suiker in de koffie of thee..
In de thee is dat sowieso te zoet, doe daar soms wel een beetje honing in
quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wordt mijn diner: koffie met een wolkje melk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |