Ik zit wel op internet via de buren maar niet op mijn tvquote:Op woensdag 25 maart 2026 18:46 schreef greysbones het volgende:
@:Dotteke je kunt toch een hotspot aanmaken
dan kun je via de laptop tv kijken
KOffie tijdquote:
Roomboter spritsquote:
Van de warme bakkerquote:
Jip heb je een mooie vrije dagquote:
Jij ook. Maar dan moet je wel extra vroeg uit bed om nog even op tijd koffie in te schenken (de klok een uur vooruit)quote:
quote:
Zo dan, je eiste gewoon koffiequote:Op woensdag 25 maart 2026 18:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij ook. Maar dan moet je wel extra vroeg uit bed om nog even op tijd koffie in te schenken (de klok een uur vooruit)
Nee neequote:
Ja, het regent soms, best hard, en eerder vandaag was het ook even aan het hagelen zelfs.quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:07 schreef Lovely het volgende:
De regen buien waairn steeds over..was net donker hier
bij lov nietquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het regent soms, best hard, en eerder vandaag was het ook even aan het hagelen zelfs.
Ja ja lekker lullen is ook een vakquote:Op woensdag 25 maart 2026 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee nee
Het was gewoon even een opmerking, een constatering
Echt? Hier alleen vanmorgen een buitje gehadquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het regent soms, best hard, en eerder vandaag was het ook even aan het hagelen zelfs.
Welke is dat?quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:25 schreef hemarookworst het volgende:
een dubbelbock met koffie gebrouwen, want de herfst is terug van weggeweest vandaag
ja en het lijkt er op dat de winter ook terug komtquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:25 schreef hemarookworst het volgende:
een dubbelbock met koffie gebrouwen, want de herfst is terug van weggeweest vandaag
Leuk gebouw, leuke naam ookquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:34 schreef MooieTop6 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier reed ik vanmiddag langs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |