Wat kost zoiets?quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:17 schreef phpmystyle het volgende:
Vaak bij de Jumbo zo'n voorverpakt broodje met zalm, gezond, carpaccio.
4,50 tot 5,50 de vers belegde. 3,50 de fabrieks geprepareerde broodjes.quote:
En dat is genoeg voor de dag, zeg maar?quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
4,50 tot 5,50 de vers belegde. 3,50 de fabrieks geprepareerde broodjes.
Sochtends een banaan, smiddags broodje dus, en als ik thuiswerk op woensdag kibbeling, andere dragen brood plus noodle soup. Soms een saucijzenbroodje. Beetje afwisselen he.quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:55 schreef capricia het volgende:
[..]
En dat is genoeg voor de dag, zeg maar?
Dus tussen de 4 en de 5 euro voor een lunch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sochtends een banaan, smiddags broodje dus, en als ik thuiswerk op woensdag kibbeling, andere dragen brood plus noodle soup. Soms een saucijzenbroodje. Beetje afwisselen he.
Tussen de middag altijd een appel als ik loop.Ja, dat las ik. Nou..zolang het betaald thuis is, geen klagen! Hopelijk geniet je er ook wel van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
Er is niks zoeters dan dat!quote:Op woensdag 25 maart 2026 23:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, dat las ik. Nou..zolang het betaald thuis is, geen klagen! Hopelijk geniet je er ook wel van.
Ik eet niet zo heel veel brood.quote:Op woensdag 25 maart 2026 23:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er is niks zoeters dan dat!
Maar jij bent dus ook niet zo van het broodje kas dus..
Van alleen een broodje word je futloos. Onvoorstelbaar hoe mensen het daar op kunnen volhouden.
Omdat ik het lekker vind.quote:Op donderdag 26 maart 2026 08:53 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zou je dat ook doen
het is lunch, geen diner
Dus pauperig zijn of niet is afhankelijk van de grootte van je werkgever?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 09:58 schreef GGMM het volgende:
Wii hebben gelukkig een bedrijfskantine. Ik vind zelf brood meenemen echt iets pauperigs hebben
Ik merk hetquote:Op donderdag 26 maart 2026 09:40 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dus pauperig zijn of niet is afhankelijk van de grootte van je werkgever?![]()
Mijn kantoor staat trouwens in mijn achtertuin, dus ik eet altijd lunch thuis. Als ik bij klanten ben, dan hebben die meestal een kantine/lunchmogelijkheid of ze halen/organiseren wat voor mij. Dus ik vind je opmerking niet belachelijk omdat ik mij aangesproken voel.
Onzekerheid is een bitch hè.quote:Op donderdag 26 maart 2026 09:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merk het
Maar zo'n gevoel krijg ik erbij als ik m'n eigen droevige zakje brood mee moet nemen. Als het niet mogelijk is is het niet mogelijk.
Maar dan nog vind ik het kut.
Ja denk dat dat het is idd.quote:
Niemand staart als je het in een paw patrol lunchtrommetje meeneemt.quote:Op donderdag 26 maart 2026 09:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja denk dat dat het is idd.
Iedereen staart ook altijd naar dat zakje
Whihihihiquote:Op donderdag 26 maart 2026 09:50 schreef Questular het volgende:
[..]
Niemand staart als je het in een paw patrol lunchtrommetje meeneemt.
Ik werkte een tijdje ergens waar ze maar 1 pauze per dag hadden. Dat was dan gelijk een heel uur om te lunchen. Waarbij de afspraak was dat er niet over werk gepraat mocht worden tijdens de lunch en de telefoons moesten op je bureau blijven. Maar het waren echt onwijs saaie mensen. Dus meestal had iedereen na een kwartiertje het eten wel op en dan zat je nog 3 kwartier een beetje voor je uit te staren. Was echt vreselijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:34 schreef Farenji het volgende:
Ik vond gezamelijke lunches op kantoor altijd wel gezellig. Bij mijn laatste baan was er een ongeschreven regel dat er niet over werk gepraat mocht worden aan de lunchtafel, dat werkte prima. Heb ook wel bij bedrijven gewerkt waar men gewoon een meegebrachte boterham achter de computer snel naar binnen knaagde, dat is toch wel armoe hoor.
Een uur lunchpauze is bij mij echt een grote reden om een baan niet aan te nemen. Wtf moet je doen in dat uur joh. Dan ben je er ook helemaal uit.quote:Op donderdag 26 maart 2026 11:43 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik werkte een tijdje ergens waar ze maar 1 pauze per dag hadden. Dat was dan gelijk een heel uur om te lunchen. Waarbij de afspraak was dat er niet over werk gepraat mocht worden tijdens de lunch en de telefoons moesten op je bureau blijven. Maar het waren echt onwijs saaie mensen. Dus meestal had iedereen na een kwartiertje het eten wel op en dan zat je nog 3 kwartier een beetje voor je uit te staren. Was echt vreselijk.
Ik werkte ooit ergens waar de fulltime werkweek 38 uur ipv 40 uur was, maar dat kwam gewoon omdat de lunch 50 minuten duurde dus je zat er alsnog van 8:30 tot 17:00.quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Een uur lunchpauze is bij mij echt een grote reden om een baan niet aan te nemen. Wtf moet je doen in dat uur joh. Dan ben je er ook helemaal uit.
Het liefst werk ik gewoon de hele dag door. Achter je bureau koffie drinken en even wat dingen checken is voor mij ook pauze. Tussen de middag snel eten en dan op tijd naar huis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |