abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220418942
Iedereen die werkt heeft uiteraard ook recht op pauze. Dan is het gebruikelijk om dan ook iets te eten. Maar hoe ziet jouw eetpatroon er eigenlijk uit? Neem je je eigen boterhammen mee, neem je iets uit de kantine, als ze die tenminste hebben op je werk? En moet je daarvoor betalen, of is dat gratis? Of haal je regelmatig iets bij de nabijgelegen McDonald's, de visboer of het plaatselijke tankstation?

Uiteraard ben ik ook benieuwd naar bijzonderheden die je mee hebt gemaakt met de kantinejuffrouw, ,zoals ruzies, grappen die je met haar hebt uitgehaald, of zelfs misschien romances, etc..

Zelf neem ik eigenlijk meestal zelf boterhammen mee, of ik neem ik en toe een soepje uit de kantine. Niets bijzonders dus eigenlijk...

[ Bericht 7% gewijzigd door Forumtijger op 24-03-2026 09:38:17 ]
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. Dus denk niet in problemen maar in oplossingen en uitdagingen. Just find a way to fix it!
pi_220418960
Bij ons kun je lekker een tosti maken dus dat doe ik meestal en een stuk fruit, is allemaal gratis
pi_220418974
Ik ga dagelijks even naar de supermarkt om een broodje en/of beleg te halen
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  dinsdag 24 maart 2026 @ 09:37:52 #4
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_220418986
We hebben een lunchpas van werk die je in de kantine kan gebruiken voor gratis lunch.

Wat ik haal ligt aan het menu die dag... gisteren bijvoorbeeld lasagne, tomatensoep en een Italiaanse salade.
Vrijdag ervoor was een boterham met feta en een couscoussalade.
Donderdag was het een boterham met kaas.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Revolutions are the locomotives of history
pi_220418988
Ik neem mijn eigen boterhammen mee :)
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_220419010
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 09:38 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik neem mijn eigen boterhammen mee :)
Dit.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220419065
Zelf heb ik eens meegemaakt dat de kantinejuffrouw alvast taart in de kantine had gezet voor een vergadering/bijeenkomst van klanten en leveranciers van ons, die na onze pauze in de kantine daarvoor bijeen zouden komen. Ze was om een of andere reden daarna even weg tijdens de pauze. Maar dus eerst onze pauze, waar iedereen blijkbaar bij zichzelf dacht die de kantine kwam binnenlopen: Ha, taart!
3× raden hoeveel taart er nog over was na onze pauze. Ik hoef uiteraard niet te vertellen hoe de directie van ons bedrijf reageerde toen ze daar achter kwamen. Ik heb nog nooit iemand met zo'n rood aangelopen hoofd gezien als toen onze directeur, die daarna stampvoetend en briesend van woede diverse mensen op het matje heeft geroepen, naar ik heb gehoord, en we hebben dit daarna nog wekenlang aan moeten horen...

[ Bericht 0% gewijzigd door Forumtijger op 24-03-2026 10:26:55 ]
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. Dus denk niet in problemen maar in oplossingen en uitdagingen. Just find a way to fix it!
  Forum Admin dinsdag 24 maart 2026 @ 09:58:18 #8
35723 crew  GGMM
pi_220419077
Wii hebben gelukkig een bedrijfskantine. Ik vind zelf brood meenemen echt iets pauperigs hebben
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220419193
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 09:58 schreef GGMM het volgende:
Wii hebben gelukkig een bedrijfskantine. Ik vind zelf brood meenemen echt iets pauperigs hebben
Denk toch dat heel veel mensen geen kantine tot hun beschikking hebben...
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Redactie Frontpage dinsdag 24 maart 2026 @ 10:11:50 #10
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220419215
quote:
Is bij mij vooral omdat mijn moeder het niet meer voor me kan smeren.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 10:16:35 #11
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220419253
Nu heb ik die lekkere noodles en voor de lunch heb ik vaak mijn eigen boterhammen en dan haal ik hier nog een soepje. Vandaag heb ik niets bij me, maar heb hier nog iets in de koelkast liggen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  dinsdag 24 maart 2026 @ 10:22:39 #12
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220419303
Die ene kantoordag in de week is het meestal gezamenlijk lunchen, ramen of Surinaams.

Boterhammen meenemen is een beetje not dun.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 24 maart 2026 @ 10:25:15 #13
5428 crew  miss_sly
pi_220419358
Wij doen altijd boodschappen en halen vers brood, beleg en sap en lunchen dan met z'n allen (man of vier maar overigens) gezellig aan tafel, terwijl we ons brood smeren en opeten. Als er geen tijd is voor boodschappen, halen we belegde broodjes. Alles betaald door de werkgever.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220420243
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 10:25 schreef miss_sly het volgende:
Wij doen altijd boodschappen en halen vers brood, beleg en sap en lunchen dan met z'n allen (man of vier maar overigens) gezellig aan tafel, terwijl we ons brood smeren en opeten. Als er geen tijd is voor boodschappen, halen we belegde broodjes. Alles betaald door de werkgever.
Gezellig. Net als thuis. :D
pi_220420687
Meestal haal ik in de kantine iets warms zoals een soep of broodje kroket. En de rest heb ik op de heenweg al bij de AH gehaald. Wraps, broodje kaas, sandwiches of iets in die richting.

Ik werk 4 dagen per week thuis, dus die ene dag hoef ik niet te besparen op zelf broodjes smeren. Met 5 dagen lunch op werk zou ik niet elke ochtend naar de AH gaan..
  dinsdag 24 maart 2026 @ 12:07:58 #16
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_220420717
Het gros van mijn collega's neemt zijn zijn/haar lunch mee en dat is altijd van die extreem gezonde zelfgemaakte biologische zooi die alleen konijnen eten en dan bespreken ze ook met elkaar hoe ze het gemaakt hebben en ondertussen zit ik daar met een broodje kroket en dan voel ik die ogen op me gepriemd en ik weet dat ze een oordeel over me hebben omdat ik niet mee doen met die gezondheidsmanie en eerlijk gezegd boeit het me ook niet zo heel erg want ik zie mezelf totaal niet aan de vegaburger oid
Le Diable
pi_220421586
Ik neem m'n eigen boterhammen mee en eet zo simpel mogelijk. Als ik ergens een hekel aan heb is het met collega's eten, of uberhaupt in zo'n setting eten. Het liefst bepaal ik ook gewoon zelf m'n pauze.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220421629
Ik vond gezamelijke lunches op kantoor altijd wel gezellig. Bij mijn laatste baan was er een ongeschreven regel dat er niet over werk gepraat mocht worden aan de lunchtafel, dat werkte prima. Heb ook wel bij bedrijven gewerkt waar men gewoon een meegebrachte boterham achter de computer snel naar binnen knaagde, dat is toch wel armoe hoor.
pi_220421683
quote:
:')
pi_220421695
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:07 schreef SemperLibertas het volgende:
Het gros van mijn collega's neemt zijn zijn/haar lunch mee en dat is altijd van die extreem gezonde zelfgemaakte biologische zooi die alleen konijnen eten en dan bespreken ze ook met elkaar hoe ze het gemaakt hebben en ondertussen zit ik daar met een broodje kroket en dan voel ik die ogen op me gepriemd en ik weet dat ze een oordeel over me hebben omdat ik niet mee doen met die gezondheidsmanie en eerlijk gezegd boeit het me ook niet zo heel erg want ik zie mezelf totaal niet aan de vegaburger oid
Bruin fruit _O_
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220421756
Ik haal meestal een belegd broodje bij de bakker of iets uit de kantine.Of we gaan gezamelijk ergens lunchen.
  Forum Admin dinsdag 24 maart 2026 @ 15:00:29 #22
35723 crew  GGMM
pi_220421821
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:42 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
:')
Met je droevige broodtrommel of zakje
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220421896
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:00 schreef GGMM het volgende:

[..]
Met je droevige broodtrommel of zakje
Met je vieze kleffe boterham die de hele dag in zo'n boterhamzakje heeft gezeten.

Gatverdamme man :r
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_220422230
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:45 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Bruin fruit _O_
Had ik een keer doorgegeven als dieetwens voor een studiedag, komt er zo'n miep naar me toe: "wil je dan kiwi's voor de lunch, of zo?" :') Waren ze kennelijk met z'n drieën uit aan het zoeken wat dat nou precies was.

Antwoord aan TS: drie zelfgesmeerde bammetjes met vleeswaren, een enkele keer haal ik een grote pistolet met grillworst en mosterdsoep uit de kantine.
pi_220422642
Wij hebben hier alleen een uitgebreide keuken, maar daar kan je alleen zelf koken en niets kopen. Zelf neem ik boterhammen en beleg mee. Die gaan direct in de koelkast en smeer ik zelf tijdens de lunch, dus ondanks dat ik het zelf vanaf huis mee neem geen situaties met gore zakjes en klef geworden broodjes enzo. Voorheen ging ik bijna altijd ergens iets halen (genoeg keuze hier in de omgeving) of ging ik in de pauze naar de supermarkt, maar nu ben ik bezig met afvallen dus doe ik dat niet meer.
We hebben overigens wel gratis fruit, daar maak ik wel vaak gebruik van.

Een vorige werkgever van me zat in de cateringbusiness, daar had je op kantoor een hele professionele keuken met 2 fulltime medewerkers _O_ Elke dag een gigantisch uitgebreid lunchbuffet, vaak kwamen ook leverancier langs om nieuwe producten te pitchen, er stond onbeperkt fris, bier en wijn en dat was allemaal geheel gratis. Dat was wel ideaal.

Beste kantineverhaal is bij weer een andere werkgever. Daar was een collega die 12,5 jaar in dienst was. Je kreeg daar dan een budget om met je team iets te gaan doen. Deze beste man had voor dat budget een stripper ingehuurd die tijdens lunchtijd in de kantine een showtje weggaf. Vervolgens ging hij een speech houden over wat een kutbedrijf het wel niet was en wat voor een lul z'n baas wel niet was _O-
  dinsdag 24 maart 2026 @ 21:53:15 #26
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220424538
Ik maak de dag van tevoren zelf wat lekkere broodjes, goed brood met beleg, tomaat, sla eventueel een sausje erop. Scheelt in de kosten en het is niet zo deprimerend als een boterhamzakje met wat zompige sneeën brood met kaas ertussen.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220424678
quote:
Het is in de meeste andere ons omringende landen en zelfs veel armere landen verder weg de normaalste zaak van de wereld dat de werkgever de lunch regelt. Van uitgebreid en warm naar eenvoudig en koude lunch, maar het wordt geregeld. Zelfs de slavendrijvers in Dubai e.a. geven de arme sloebers eten omdat ze anders niks uitvoeren.
Maar hier in Nl staan we ‘s avonds of s’ochtends een saaie boterham met kaas te smeren of halen voor ¤5,50 een uitgedraaide broodje kaas bij de Shell onderweg.
Waardeloos in Nl, behalve bij wat overheidsorganisatie of bedrijven met een (te betalen) kantine.
Verder is de pauze nergens zo kort als in Nl omdat we voor 18:00 wel weer aan een bord gekookte aardappelen moeten zitten he?
Vakman pur sang
  Moderator dinsdag 24 maart 2026 @ 22:51:42 #28
441859 crew  Lenny77
pi_220424766
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 12:07 schreef SemperLibertas het volgende:
Dat is geen oordeel, dat is jaloezie omdat ze ook liever een broodje kroket hebben.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220425302
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Het is in de meeste andere ons omringende landen en zelfs veel armere landen verder weg de normaalste zaak van de wereld dat de werkgever de lunch regelt. Van uitgebreid en warm naar eenvoudig en koude lunch, maar het wordt geregeld. Zelfs de slavendrijvers in Dubai e.a. geven de arme sloebers eten omdat ze anders niks uitvoeren.
Maar hier in Nl staan we ‘s avonds of s’ochtends een saaie boterham met kaas te smeren of halen voor ¤5,50 een uitgedraaide broodje kaas bij de Shell onderweg.
Waardeloos in Nl, behalve bij wat overheidsorganisatie of bedrijven met een (te betalen) kantine.
Verder is de pauze nergens zo kort als in Nl omdat we voor 18:00 wel weer aan een bord gekookte aardappelen moeten zitten he?
Ik vind het heerlijk die Nederlandse soberheid. Doe mij maar een broodje kaas. Als ik vrij ben dan maak ik wel een lekkere lunch voor mezelf, maar niet als ik moet werken.
pi_220425377
quote:
Waarom pauperig?

Ik werk in een groep met dertig academici die allemaal voor 100k+ op de loonlijst staan. En die nemen allemaal gewoon hun eigen brood mee.
  woensdag 25 maart 2026 @ 07:32:22 #31
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220425397
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 07:29 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Waarom pauperig?

Ik werk in een groep met dertig academici die allemaal voor 100k+ op de loonlijst staan. En die nemen allemaal gewoon hun eigen brood mee.
Voor 100k+ op de loonlijst staan en je eigen bammetjes meenemen is zo ongeveer de definitie van een pauper zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220425404
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 07:32 schreef Caland het volgende:

[..]
Voor 100k+ op de loonlijst staan en je eigen bammetjes meenemen is zo ongeveer de definitie van een pauper zijn.
Een kniepert
Vakman pur sang
pi_220425427
Ik nam altijd wat mee naar m'n werk (school) maar ben daar rap mee gestopt. Er is zoveel lekkers hier dat het niet nodig is. Onze docent kookt dagelijks met leerlingen en daar blijft altijd wel wat van over. Daarnaast hebben we ontbijt voor kinderen waarvan er ook vaak een hoop overblijft, daar geniet ik van mee.

Af en toe haal ik een lekker bakkie soep of een broodje kip shoarma in de kantine..

In het verleden ooit eens zeer goedkoop op mijn werk kunnen eten, rond 2000 bij KPN, een volledige lunch gehaald in de kantine toen koste mij nog geen 4 euro (en dan zat ik echt propje vol), toen nam ik ook geen lunch mee! :7
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 maart 2026 @ 07:39:23 #34
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220425433
Maandag sla ik in bij de Appie voor de rest vd week.
Als ik op vrijdag werk is het een vette hap op vrijdag :)

We hebben eens in de maand een de gezamelijke lunch. Dat is soms broodjes, maar soms ook toko. Of diverse salades. Iedere maand weer wat anders.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220425550
Dealtje gesloten met de brasserie hiernaast, 10 euro per broodje, geef alleen maar door of ik vis, vlees of vegetarisch wil eten. Gisteren had ik geroosterd brood met coppa di parma, mozzarella en rucola, klein beetje truffelmayo, dat was goed te eten. We bestellen steeds 10 broodjes tegelijk en halen dat een uurtje later op.

Meestal drink ik er Big Toms Tomatensap bij.

Soms lunch ik niet, ik vind pauze soms ook een beetje zonde van m'n tijd.
-nee-
pi_220425573
Wij hebben geen kantine. Hoeft van mij ook niet.

Ik neem altijd zelf brood mee en tijdens lunch even lekker frisse neus halen en dan bij voorkeur lekker in het zonnetje opeten ^O^
pi_220425630
Ik kan mijn werk(tijden) zelf indelen wat meestal inhoudt dat ik op kantoordagen tussendoor met collega's klets en mijn brood aan mijn bureau opeet.
Half uur eerder naar huis werkt prima voor mij.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220430101
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 07:32 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik vind eten op werk altijd gewoon een noodzakelijk kwaad, mag van mij gewoon een broodje zijn. In m'n eigen tijd geniet ik veel meer van eten.
pi_220430109
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 08:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik kan mijn werk(tijden) zelf indelen wat meestal inhoudt dat ik op kantoordagen tussendoor met collega's klets en mijn brood aan mijn bureau opeet.
Half uur eerder naar huis werkt prima voor mij.
Precies dit. Heb ik ook het liefste.
pi_220430198
Bij ons zijn er gewoon horecaprijzen in de bedrijfskantine. Luxe broodjes voor rond de 4 euro en soepjes voor 2 euro. Meestal neem ik brood mee (om tosti van te maken vaak) of restjes van de vorige avond. Overigens kom ik hooguit 1x in de week naar kantoor dus het boeit me ook niet zoveel.
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 19:12:02 #41
236264 crew  capricia
pi_220430265
Ik neem heel vaak een mealprep-achtige maaltijd mee.
Een maaltijdsoep of iets anders wat ik in de magnetron op kan warmen.
Ik kook daar thuis ook specifiek voor (of hou er rekening mee met wat ik koop).
Dan koop ik er bijvoorbeeld wel een pistoletje bij in het bedrijfsrestaurant.

Kan ook een curry madras of een lekkere burrito 🌯 zijn die ik thuis prep.
Genoeg recepten.

Ik ben daar ooit mee begonnen om mijn eiwitten en calorieën beter te tracken. En nu bevalt het me zoveel beter dan steeds altijd maar brood. :D

Al moet ik wel opletten dat ik niet teveel bakjes meeneem en collegas niet gek maak. Maandag had ik nasi, kipsaté, atjar, zoetzure komkommer, kroepoek en een potje sambal mee. Alsof je e n halve rijsttafel uit stalt.
Ik kocht er wel een gebakken ei bij in het bedrijfsrestaurant. Dat dan weer wel.

[ Bericht 4% gewijzigd door capricia op 25-03-2026 19:26:44 ]
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_220430280
quote:
Oke dan zal ik wel pauper zijn :+.

Meestal neem ik zelf brood mee, dat is handig tijdens de wandeling, maar haal ook regelmatig een broodje 'gezond' met een flinke klodder mayonaise uit de kantine :9.
  Redactie Frontpage woensdag 25 maart 2026 @ 19:14:24 #43
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220430286
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:03 schreef dikkedaniel het volgende:
Bij ons zijn er gewoon horecaprijzen in de bedrijfskantine. Luxe broodjes voor rond de 4 euro en soepjes voor 2 euro. Meestal neem ik brood mee (om tosti van te maken vaak) of restjes van de vorige avond. Overigens kom ik hooguit 1x in de week naar kantoor dus het boeit me ook niet zoveel.
Kennelijk ben je al lang niet meer bij de horeca (of een standaard broodjeszaak geweest)

Zelfs bij de Jumbo heb je geen belegd broodje meer onder de 5 euro.
pi_220430314
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2026 08:14 schreef Marsenal het volgende:
Dealtje gesloten met de brasserie hiernaast, 10 euro per broodje, geef alleen maar door of ik vis, vlees of vegetarisch wil eten. Gisteren had ik geroosterd brood met coppa di parma, mozzarella en rucola, klein beetje truffelmayo, dat was goed te eten. We bestellen steeds 10 broodjes tegelijk en halen dat een uurtje later op.

Meestal drink ik er Big Toms Tomatensap bij.

Soms lunch ik niet, ik vind pauze soms ook een beetje zonde van m'n tijd.
Ik sla de pauze ook over. Ik eet dan wel wat en doe even geen werk.
Vakman pur sang
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 19:24:22 #45
236264 crew  capricia
pi_220430353
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:13 schreef Sport_Life het volgende:

[..]
Oke dan zal ik wel pauper zijn :+.

Meestal neem ik zelf brood mee, dat is handig tijdens de wandeling, maar haal ook regelmatig een broodje 'gezond' met een flinke klodder mayonaise uit de kantine :9.
Absoluut niet pauper. Gewoon slim. :Y

Brood is heel convenient ja. Zeker als je ook lekker even wil wandelen.
Ik doe bijv nog wel eens een wrap ofzo thuis maken. Kun je ook van alles op kwijt en kost vaak een fractie van de prijzen in de kantine.
- Goethe, “Faust”
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 19:37:42 #46
236264 crew  capricia
pi_220430490
Wat kosten eten halen in de kantine of het bedrijfsrestaurant bij jullie?

Ik vind het ook niet echt goedkoop zeg maar. Denk dat als ik daar vijf dagen ook lunch zou kopen (al ga ik niet vijf dagen naar kantoor), ik minimaal 25 a 30 euro in de week kwijt zou zijn.
- Goethe, “Faust”
pi_220430660
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:24 schreef capricia het volgende:

[..]
Absoluut niet pauper. Gewoon slim. :Y

Brood is heel convenient ja. Zeker als je ook lekker even wil wandelen.
Ik doe bijv nog wel eens een wrap ofzo thuis maken. Kun je ook van alles op kwijt en kost vaak een fractie van de prijzen in de kantine.

Ja ik moet altijd even wandelen, altijd lopen er wel gezellige collega's mee.

Mijn vrouw maakt smorgens ook van alles voor haar lunch, van salades tot zelfgemaakte soep, ik heb daar geen geduld voor.
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 19:57:54 #48
236264 crew  capricia
pi_220430709
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:51 schreef Sport_Life het volgende:

[..]
Ja ik moet altijd even wandelen, altijd lopen er wel gezellige collega's mee.

Mijn vrouw maakt smorgens ook van alles voor haar lunch, van salades tot zelfgemaakte soep, ik heb daar geen geduld voor.
Mijn man vindt een paar boterhammen ook vaak wel prima, mee naar de zaak. Ook al bied ik van alles aan om mee te nemen.
Misschien zijn mannen ook gewoon niet zo moeilijk. :D

Een bakje gesneden fruit voor achter zijn bureau, dat neemt ie dan wel extra mee. In plaats van een losse appel.
Maar hele maaltijden en soepen? :N
- Goethe, “Faust”
pi_220430741
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:57 schreef capricia het volgende:

[..]
Mijn man vindt een paar boterhammen ook vaak wel prima, mee naar de zaak. Ook al bied ik van alles aan om mee te nemen.
Misschien zijn mannen ook gewoon niet zo moeilijk. :D

Een bakje gesneden fruit voor achter zijn bureau, dat neemt ie dan wel extra mee. In plaats van een losse appel.
Maar hele maaltijden en soepen? :N
Jiskefet hoppa zo in de prullenbak. :D
Vakman pur sang
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 20:02:54 #50
236264 crew  capricia
pi_220430761
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Jiskefet hoppa zo in de prullenbak. :D
_O-