Wij hebben hier alleen een uitgebreide keuken, maar daar kan je alleen zelf koken en niets kopen. Zelf neem ik boterhammen en beleg mee. Die gaan direct in de
koelkast en smeer ik zelf tijdens de lunch, dus ondanks dat ik het zelf vanaf huis mee neem geen situaties met gore zakjes en klef geworden broodjes enzo. Voorheen ging ik bijna altijd ergens iets halen (genoeg keuze hier in de omgeving) of ging ik in de pauze naar de supermarkt, maar nu ben ik bezig met afvallen dus doe ik dat niet meer.
We hebben overigens wel gratis fruit, daar maak ik wel vaak gebruik van.
Een vorige werkgever van me zat in de cateringbusiness, daar had je op kantoor een hele professionele keuken met 2 fulltime medewerkers

Elke dag een gigantisch uitgebreid lunchbuffet, vaak kwamen ook leverancier langs om nieuwe producten te pitchen, er stond onbeperkt fris, bier en wijn en dat was allemaal geheel gratis. Dat was wel ideaal.
Beste kantineverhaal is bij weer een andere werkgever. Daar was een collega die 12,5 jaar in dienst was. Je kreeg daar dan een budget om met je team iets te gaan doen. Deze beste man had voor dat budget een stripper ingehuurd die tijdens lunchtijd in de kantine een showtje weggaf. Vervolgens ging hij een speech houden over wat een kutbedrijf het wel niet was en wat voor een lul z'n baas wel niet was