*proest*quote:Op donderdag 26 maart 2026 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze zijn nu in ieder geval niet meer links, dus kan rechts ze nergens meer de schuld van geven.
Kut, moest lachen om de 3x Uylquote:Op donderdag 26 maart 2026 18:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zit jij soms in het schrijversteam van Arjen Lubach ?
Maar daarna kwam hij met nog stommere namen
Bekijk deze YouTube-video
Sneeuw? Echte sneeuw?quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:33 schreef Arizona het volgende:
Groen en rood mengen geeft bruin![]()
Avond trouwens! Ik zit in mijn dikke winterse pyjama op de bank. Sneeuw, regen, hagel, nog meer sneeuw. Wat een stom stom weer!
quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Echte sneeuw, dikke vlokken! Het bleef alleen niet liggen.
De Tallinnse tak van de nieuwe partij is ook al opgericht?quote:
De wattes?quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Tallinnse tak van de nieuwe partij is ook al opgericht?
quote:
Graag even waarschuwen als ik weer getagd word in dronken berichtjesquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:24 schreef NailQueen het volgende:
Even een huishoudelijk mededeling: Zaterdag hadden het retrotopic weer een nieuwe leven ingeblazen en het was weer ouderwets gezellig! Maar mochten jullie dit weekend er opnieuw zin in hebben dan moeten jullie dit zelf even organiseren. Ik ben dan namelijk uit(eten) met een vriendin en ik weet niet hoe laat ik dan thuis ben
Als je niet van Polen kan winnen, heb je op een WK natuurlijk niets te zoeken.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:31 schreef Strani het volgende:
Zo, Albaniė staat zomaar voor in Polen.
Ik moet nog rijden.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Graag even waarschuwen als ik weer getagd word in dronken berichtjes
Het kan erger, Tsjechiė staat momenteel achter tegen Ierland. En als je al niet van Ierland kunt winnen heb je op een WK al helemaal niks te zoeken.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je niet van Polen kan winnen, heb je op een WK natuurlijk niets te zoeken.
Ja ik ken jou niet in het echt dus ik weet niet of jij vaak met een glas of tien achter de huig achter het stuur stapt.quote:
Ja maar jou taggen wanneer ik aan het rijden ben is ook niet handigquote:Op donderdag 26 maart 2026 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik ken jou niet in het echt dus ik weet niet of jij vaak met een glas of tien achter de huig achter het stuur stapt.
Afgrijselijkquote:
Op dit WK heeft niemand wat te zoeken.quote:Op donderdag 26 maart 2026 22:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het kan erger, Tsjechiė staat momenteel achter tegen Ierland. En als je al niet van Ierland kunt winnen heb je op een WK al helemaal niks te zoeken.
"Nee."quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren was ik de hele dag afwezig vanwege bhv. Zie ik nu een mailtje van de accountant van rond 12 uur van gistermiddag of ik zijn vragen die dag kan beantwoorden omdat hijzelf vandaag afwezig is.
Ja, dat gaat dus niet lukken.
Er gebeurt nooit wat op ons kantoor, dus het is makkelijk verdient dat extraatje iedere maand.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Luctor.et.Emergo Is dat wat bhv-er zijn?
Als ik volledig beter ben, dan ga ik het ook doen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er gebeurt nooit wat op ons kantoor, dus het is makkelijk verdient dat extraatje iedere maand.
*solliciteert bij bedrijf waar ESF1Gamer werkt*quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik volledig beter ben, dan ga ik het ook doen.
Kom je dan ook hier in de buurt wonenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*solliciteert bij bedrijf waar ESF1Gamer werkt*
Wie weetquote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kom je dan ook hier in de buurt wonen
quote:
Welke van de 3?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:49 schreef NailQueen het volgende:
Nog een week en dan ben ik bij de K3 originals![]()
[ afbeelding ]
Oya la lequote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:49 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:49 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
Het is na penalty's toch nog goedgekomen. En als je geen penalty's kan nemen heb je op een eindtoernooi natuurlijk ook geen kans.quote:Op donderdag 26 maart 2026 22:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het kan erger, Tsjechiė staat momenteel achter tegen Ierland. En als je al niet van Ierland kunt winnen heb je op een WK al helemaal niks te zoeken.
Misschien kunnen ze nog als Groot-Brittanie meedoen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is na penalty's toch nog goedgekomen. En als je geen penalty's kan nemen heb je op een eindtoernooi natuurlijk ook geen kans.
Wel jammer dat Wales, Ierland en Noord-Ierland er allemaal uitliggen.
Ach, dan zijn die ook nog eens op een groot toernooi aanwezig.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Behalve Ierland dan natuurlijk.
Zeg dat nou niet te vroegquote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er gebeurt nooit wat op ons kantoor, dus het is makkelijk verdient dat extraatje iedere maand.
Je hebt je niet ingehouden. Heel goed.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:54 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb net trouwens mijn Top 35 van dit jaar gepost. Daarmee was ik pas de 4e hier. Dat kan beter mensen![]()
ESF / [2026] Post hier jouw huidige Top Zoveel
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je hebt je niet ingehouden. Heel goed.
Maar waarom geef je cijfers met twee decimalen?
1 decimaal is toch veel te weinig om je gevoelens uit te drukken?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je hebt je niet ingehouden. Heel goed.
Maar waarom geef je cijfers met twee decimalen?
Slappe hap. Als je het echt slecht vind moet je gewoon hard zijn en het cijfer 1 te geven en geen 1,23.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:16 schreef zorro28 het volgende:
[..]
1 decimaal is toch veel te weinig om je gevoelens uit te drukken?
0.1.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Slappe hap. Als je het echt slecht vind moet je gewoon hard zijn en het cijfer 1 te geven en geen 1,23.
Hij heeft een 0 gegeven. Dat is toch best hardquote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Slappe hap. Als je het echt slecht vind moet je gewoon hard zijn en het cijfer 1 te geven en geen 1,23.
Nou nee, daar zit natuurlijk een enorme analyse achter. Je krijgt al een 1 voor de moeite en dan bonuspunten voor alle goede elementen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waarom heet jij dan niet Cyan9,236 ofzo? Hč? Hč?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:36 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had eigenlijk liever drie decimalen gezien. Nu mist er toch wat nuance.
Zitten er echt goede elementen in de inzending van San Marino?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou nee, daar zit natuurlijk een enorme analyse achter. Je krijgt al een 1 voor de moeite en dan bonuspunten voor alle goede elementen.
In het geval van San Marino waren dat er alleen niet zo veel.
Omdat je volgens mij geen komma kan hebben in je naam.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waarom heet jij dan niet Cyan9,236 ofzo? Hč? Hč?
Het eindequote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zitten er echt goede elementen in de inzending van San Marino?
Het muzikale stukje van een paar seconden voor Boy George erin komt is wel lekker.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zitten er echt goede elementen in de inzending van San Marino?
Hmmmm, ik geef je 0,47 likes voor deze post.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Omdat je volgens mij geen komma kan hebben in je naam.
Dat is toch bijna een halve like, I take it.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmmm, ik geef je 0,47 likes voor deze post.
Nog een week en 2 dagen hierquote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:49 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
Gemiste kans om 0,69 likes te geven.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmmm, ik geef je 0,47 likes voor deze post.
Nice.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gemiste kans om 0,69 likes te geven.
Maandag meteen drie hartaanvallen en zes gebroken polsen.quote:
Vele handen maken licht werk dan.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 17:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maandag meteen drie hartaanvallen en zes gebroken polsen.
Alle alternatieven voor Tita Tuinmeubelen neem ik niet serieus.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:36 schreef sportfreak het volgende:
Verheugen jullie je ook zo op Nederland - Noorwegen zodadelijk?![]()
Malen in de spits, dus dan weet je het wel...
En Kees Smit mag in de basis starten, kennelijk moet dus een debutant voor Oranje de (tuin)meubelen redden.
Wij gaan kijken.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:36 schreef sportfreak het volgende:
Verheugen jullie je ook zo op Nederland - Noorwegen zodadelijk?![]()
Malen in de spits, dus dan weet je het wel...
En Kees Smit mag in de basis starten, kennelijk moet dus een debutant voor Oranje de (tuin)meubelen redden.
Op zijn Vlaams?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:42 schreef Fred_B het volgende:
Een paar uur terug klonk het Wilhelmus hier in Vlaanderen ook al.
Niet? Het is vaak al moeilijk zat om een leuk spelavondje te organiseren, omdat het niet altijd makkelijk is vier agenda's op elkaar af te stemmen. Voor zo'n voetbalwedstrijd moet je toch minstens 22 man op hetzelfde moment bij elkaar zien te krijgen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch ook weer niet om een voetbalwedstrijd op te zetten?
Aan de tijden dat we nog met ruime cijfers van Noorwegen wonnenquote:
Ik gok pizzaquote:
Ok, ik ga opletten.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ga wel even naar de keuken of zo
Dus niet aan de kwalificatiereeks voor het WK van 1994.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aan de tijden dat we nog met ruime cijfers van Noorwegen wonnen
Dit blijft toch echt de aanpakquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ga wel even naar de keuken of zo
Benieuwd hoe vaak Roger in de nacht naar de keuken wil gaan.quote:
Werd dat niet 3-0?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus niet aan de kwalificatiereeks voor het WK van 1994.
Het is dan ook geen WK verstoppertjequote:Op vrijdag 27 maart 2026 06:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op dit WK heeft niemand wat te zoeken.
0-0 en 2-1 verloren als ik me niet vergis. Noorwegen werd eerste, wij tweede, Engeland lag eruit.quote:
Oh ja, we zaten twee keer met Noorwegen in de poule.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
0-0 en 2-1 verloren als ik me niet vergis. Noorwegen werd eerste, wij tweede, Engeland lag eruit.
Gelukkig nietquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok, dat heeft dus weer eens ouderwets gewerkt.
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Benieuwd hoe vaak Roger in de nacht naar de keuken wil gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |