Niet? Het is vaak al moeilijk zat om een leuk spelavondje te organiseren, omdat het niet altijd makkelijk is vier agenda's op elkaar af te stemmen. Voor zo'n voetbalwedstrijd moet je toch minstens 22 man op hetzelfde moment bij elkaar zien te krijgen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch ook weer niet om een voetbalwedstrijd op te zetten?
Aan de tijden dat we nog met ruime cijfers van Noorwegen wonnenquote:
Ik gok pizzaquote:
Ok, ik ga opletten.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ga wel even naar de keuken of zo
Dus niet aan de kwalificatiereeks voor het WK van 1994.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aan de tijden dat we nog met ruime cijfers van Noorwegen wonnen
Dit blijft toch echt de aanpakquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ga wel even naar de keuken of zo
Benieuwd hoe vaak Roger in de nacht naar de keuken wil gaan.quote:
Werd dat niet 3-0?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus niet aan de kwalificatiereeks voor het WK van 1994.
Het is dan ook geen WK verstoppertjequote:Op vrijdag 27 maart 2026 06:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op dit WK heeft niemand wat te zoeken.
0-0 en 2-1 verloren als ik me niet vergis. Noorwegen werd eerste, wij tweede, Engeland lag eruit.quote:
Oh ja, we zaten twee keer met Noorwegen in de poule.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
0-0 en 2-1 verloren als ik me niet vergis. Noorwegen werd eerste, wij tweede, Engeland lag eruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |