"Nee."quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren was ik de hele dag afwezig vanwege bhv. Zie ik nu een mailtje van de accountant van rond 12 uur van gistermiddag of ik zijn vragen die dag kan beantwoorden omdat hijzelf vandaag afwezig is.
Ja, dat gaat dus niet lukken.
Er gebeurt nooit wat op ons kantoor, dus het is makkelijk verdient dat extraatje iedere maand.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Luctor.et.Emergo Is dat wat bhv-er zijn?
Als ik volledig beter ben, dan ga ik het ook doen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er gebeurt nooit wat op ons kantoor, dus het is makkelijk verdient dat extraatje iedere maand.
*solliciteert bij bedrijf waar ESF1Gamer werkt*quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik volledig beter ben, dan ga ik het ook doen.
Kom je dan ook hier in de buurt wonenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*solliciteert bij bedrijf waar ESF1Gamer werkt*
Wie weetquote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kom je dan ook hier in de buurt wonen
quote:
Welke van de 3?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:49 schreef NailQueen het volgende:
Nog een week en dan ben ik bij de K3 originals![]()
[ afbeelding ]
Oya la lequote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:49 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:49 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
Het is na penalty's toch nog goedgekomen. En als je geen penalty's kan nemen heb je op een eindtoernooi natuurlijk ook geen kans.quote:Op donderdag 26 maart 2026 22:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het kan erger, Tsjechië staat momenteel achter tegen Ierland. En als je al niet van Ierland kunt winnen heb je op een WK al helemaal niks te zoeken.
Misschien kunnen ze nog als Groot-Brittanie meedoen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is na penalty's toch nog goedgekomen. En als je geen penalty's kan nemen heb je op een eindtoernooi natuurlijk ook geen kans.
Wel jammer dat Wales, Ierland en Noord-Ierland er allemaal uitliggen.
Ach, dan zijn die ook nog eens op een groot toernooi aanwezig.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Behalve Ierland dan natuurlijk.
Zeg dat nou niet te vroegquote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er gebeurt nooit wat op ons kantoor, dus het is makkelijk verdient dat extraatje iedere maand.
Je hebt je niet ingehouden. Heel goed.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:54 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb net trouwens mijn Top 35 van dit jaar gepost. Daarmee was ik pas de 4e hier. Dat kan beter mensen![]()
ESF / [2026] Post hier jouw huidige Top Zoveel
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je hebt je niet ingehouden. Heel goed.
Maar waarom geef je cijfers met twee decimalen?
1 decimaal is toch veel te weinig om je gevoelens uit te drukken?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je hebt je niet ingehouden. Heel goed.
Maar waarom geef je cijfers met twee decimalen?
Slappe hap. Als je het echt slecht vind moet je gewoon hard zijn en het cijfer 1 te geven en geen 1,23.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:16 schreef zorro28 het volgende:
[..]
1 decimaal is toch veel te weinig om je gevoelens uit te drukken?
0.1.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Slappe hap. Als je het echt slecht vind moet je gewoon hard zijn en het cijfer 1 te geven en geen 1,23.
Hij heeft een 0 gegeven. Dat is toch best hardquote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Slappe hap. Als je het echt slecht vind moet je gewoon hard zijn en het cijfer 1 te geven en geen 1,23.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |