Pro bono?quote:
*proest*quote:Op donderdag 26 maart 2026 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze zijn nu in ieder geval niet meer links, dus kan rechts ze nergens meer de schuld van geven.
Kut, moest lachen om de 3x Uylquote:Op donderdag 26 maart 2026 18:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zit jij soms in het schrijversteam van Arjen Lubach ?
Maar daarna kwam hij met nog stommere namen
Bekijk deze YouTube-video
Sneeuw? Echte sneeuw?quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:33 schreef Arizona het volgende:
Groen en rood mengen geeft bruin![]()
Avond trouwens! Ik zit in mijn dikke winterse pyjama op de bank. Sneeuw, regen, hagel, nog meer sneeuw. Wat een stom stom weer!
quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Echte sneeuw, dikke vlokken! Het bleef alleen niet liggen.
De Tallinnse tak van de nieuwe partij is ook al opgericht?quote:
De wattes?quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Tallinnse tak van de nieuwe partij is ook al opgericht?
quote:
Graag even waarschuwen als ik weer getagd word in dronken berichtjesquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:24 schreef NailQueen het volgende:
Even een huishoudelijk mededeling: Zaterdag hadden het retrotopic weer een nieuwe leven ingeblazen en het was weer ouderwets gezellig! Maar mochten jullie dit weekend er opnieuw zin in hebben dan moeten jullie dit zelf even organiseren. Ik ben dan namelijk uit(eten) met een vriendin en ik weet niet hoe laat ik dan thuis ben
Als je niet van Polen kan winnen, heb je op een WK natuurlijk niets te zoeken.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:31 schreef Strani het volgende:
Zo, Albanië staat zomaar voor in Polen.
Ik moet nog rijden.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Graag even waarschuwen als ik weer getagd word in dronken berichtjes
Het kan erger, Tsjechië staat momenteel achter tegen Ierland. En als je al niet van Ierland kunt winnen heb je op een WK al helemaal niks te zoeken.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je niet van Polen kan winnen, heb je op een WK natuurlijk niets te zoeken.
Ja ik ken jou niet in het echt dus ik weet niet of jij vaak met een glas of tien achter de huig achter het stuur stapt.quote:
Ja maar jou taggen wanneer ik aan het rijden ben is ook niet handigquote:Op donderdag 26 maart 2026 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik ken jou niet in het echt dus ik weet niet of jij vaak met een glas of tien achter de huig achter het stuur stapt.
Afgrijselijkquote:
Op dit WK heeft niemand wat te zoeken.quote:Op donderdag 26 maart 2026 22:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het kan erger, Tsjechië staat momenteel achter tegen Ierland. En als je al niet van Ierland kunt winnen heb je op een WK al helemaal niks te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |