Ik kijk het ook. Op zich een leuk programma.quote:Op zondag 22 maart 2026 20:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een vriend had het me een paar dagen geleden aangeraden. Leuk, maar ik vind het jammer dat ik daardoor aflevering 1 gemist heb. Wel een aardig programma
@Hamlapjesquote:Op maandag 23 maart 2026 06:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat ligt heel erg aan de opdrachten. Soms zijn ze leuk en inventief andere keren saai of onbegrijpelijk. Die van gisteren was leuk (in de Efteling). Ze moesten een sprookje uitbeelden in de achtbaan en de groep beneden moest die raden en opzoeken in het sprookjesbos. Echter: alleen als die andere groep het had gevonden stopte de achtbaan. Dus er kwam iemand kotsmisselijk uit. Dat vond ik wel een beetje bizar..
Is het zo lekker?quote:
Moest gniffelen.quote:Op maandag 23 maart 2026 16:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De Diepte van S10 was op de radio. Lang niet meer gehoord
Goed dat ik morgen op kantoor ben.quote:Op maandag 23 maart 2026 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen de grote verhuizing van FOK!.
Leuk jullie gekend te hebbenquote:Op maandag 23 maart 2026 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaan we naar Fok.be?quote:Op maandag 23 maart 2026 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Moeten we naar NWS?quote:Op maandag 23 maart 2026 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2026 21:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leuk jullie gekend te hebben
Ok, hopelijk kan ik jullie nog terugvinden, want ik weet hier niet van en ik ga zo naar werk.quote:Op maandag 23 maart 2026 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op dinsdag 24 maart 2026 04:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, hopelijk kan ik jullie nog terugvinden, want ik weet hier niet van en ik ga zo naar werk.
Ja eens wat een gedoe dat werkenquote:Op maandag 23 maart 2026 22:38 schreef NailQueen het volgende:
Morgen de discord maar weer afstoffen. Ik moet wel door jullie afgeleid worden hoor anders moet ik net als vandaag gewoon aan het werk. En dat is niets aan.
Of .ruquote:
Geen idee waar dit over gaat (iets met werkende printers en verjaardagswensen) , maar ik zie er nog goed uit volgens @Meke dus ik keur het goed.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:24 schreef Meke het volgende:
Oh 10 dagen te weinig, komt omdat je er nog zo goed uitziet @:mandy040986
Een opstaand stoeptegeltje?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 09:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoop dat Ali B vandaag genadeloos op z'n bek gaat
Als ik teruglees zie ik iets over kantoorprinters, die associeer ik met jou inderdaad dus waarschijnlijk dat ik je daarom tagtequote:Op dinsdag 24 maart 2026 08:40 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat (iets met werkende printers en verjaardagswensen) , maar ik zie er nog goed uit volgens @:Meke dus ik keur het goed.
Ergens is een onzichtbare timer gestart.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, benieuwd voor hoe lang nog.
Mandy!quote:Op dinsdag 24 maart 2026 08:40 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat (iets met werkende printers en verjaardagswensen) , maar ik zie er nog goed uit volgens @:Meke dus ik keur het goed.
Lap zeg pintje vatten meej ne mitraillette!quote:
Amai, zijt de zot of wa? Het is sjuust de voormiddag.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 10:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Lap zeg pintje vatten meej ne mitraillette!
Die was dronken toen ze dat zei, dus die weet het niet meer.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 11:22 schreef Strani het volgende:
[..]
@:nailqueen ik wacht nog steeds op opheldering.
Hoho ik heb jou toen moeten beloven dat we hier niet meer over zouden hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2026 11:22 schreef Strani het volgende:
[..]
@:nailqueen ik wacht nog steeds op opheldering.
quote:Op dinsdag 24 maart 2026 11:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die was dronken toen ze dat zei, dus die weet het niet meer.
Ik denk nog steeds een beetje, @Redefinequote:Op dinsdag 24 maart 2026 11:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoho ik heb jou toen moeten beloven dat we hier niet meer over zouden hebben
Een icoon verdwijntquote:De Nederlandse tak achter de bekende verkoopshow Tel Sell is failliet verklaard. Mediashop Benelux uit Almere heeft zijn activiteiten per direct gestaakt. Bestellingen worden niet meer verwerkt of geleverd.
Het faillissement hangt samen met het recente bankroet van het Oostenrijkse moederbedrijf. In Nederland verliezen zeven medewerkers hun baan. Klanten die al betaald hebben, kunnen zich melden bij de curator, maar het is onzeker of zij hun geld terugkrijgen. De curator onderzoekt of een doorstart van de Nederlandse activiteiten mogelijk is.
Ja, iedereen is naar TEMU uitgeweken.quote:
Hebben ze daar ook de echte Quick’n’Brite of CD’s van Chiel Montagne?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, iedereen is naar TEMU uitgeweken.
Quick & Blite en Sjiel Mantogna.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook de echte Quick’n’Brite of CD’s van Chiel Montagne?
Ja goed! Ik heb mijn eerste appartement gekocht dus best druk daarmee. 24 april krijg ik de sleutel dus spannend.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 10:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Als ik teruglees zie ik iets over kantoorprinters, die associeer ik met jou inderdaad dus waarschijnlijk dat ik je daarom tagte![]()
Maar lang geledenHoe is het?
Awel ja, maar af en toe vinde ik dat plezantquote:Op dinsdag 24 maart 2026 10:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Amai, zijt de zot of wa? Het is sjuust de voormiddag.
Beetje moe, maar volgende week is mijn drukke project op werk afgelopen en kan ik weer wat bijkomenquote:
24/7 lazarus.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:39 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ik denk nog steeds een beetje, @:redefine
Gewoon hierquote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, zijn we al ergens?
En zo ja, waar zijn we dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |