abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220382063
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:09 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Misschien had je de term partner moeten pakken ipv toyboy, sherlock.
Ik ga zelf over mijn eigen woorden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 19 maart 2026 @ 17:12:44 #202
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_220382068
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:11 schreef TheJanitor het volgende:
Als de lente valt dan gooien wij... bommen op Iran.
Poepjurken naar Allah bombarderen _O_
Please consider the environment before printing this post
pi_220382069
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:03 schreef theunderdog het volgende:
Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat de voorraden zo snel oprakken eigenlijk?
Amerika en de VS kunnen met veel geweld een paar dagen alles naar de tyfus schieten, maar een echt langdurige oorlog lukt de asymmetrische partij veel beter.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220382077
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ze zijn uiteraard niet op - op. Maar het is flink aan het slinken. Best een probleem.
Misschien, misschien ook niet. Ik denk dat er hele slimme koppen zitten na te denken of die dure raketten wel zo optimaal zijn in de wereld van 2026.
pi_220382083
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:13 schreef HiZ het volgende:

[..]
Misschien, misschien ook niet. Ik denk dat er hele slimme koppen zitten na te denken of die dure raketten wel zo optimaal zijn in de wereld van 2026.
Nu al?
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220382106
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:14 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Nu al?
Natuurlijk nu al. Heb je niet gezien wat de Oekraïners doen met een batterij en twee lege petflessen?

En het probleem met Iran zit ook al niet in hun onbeperkte S400s.
pi_220382107
De VS maakte maar 350 Patriots per jaar, dat zijn ze nu aan het opschalen tot 650 per jaar en mogelijk in de toekomst tot 1000 per jaar. Voor de schepen: er zijn in totaal maar 12.000 SM-2 afweerraketten gemaakt en de helft daarvan hebben ze aan het buitenland verkocht. Een destroyer heeft er gemiddeld 64 aan boord. Voor 76 destroyers zijn dat er 4864. En dan de rest van de schepen nog. Dus veel reserve hadden ze al niet. Tja, in vredestijd kosten voorraden geld.

Iran maakte zo'n 400 grote drones per dag en had een grote voorraad raketten. Dus dan zijn ze snel op.
  donderdag 19 maart 2026 @ 17:19:03 #208
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220382114
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:12 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Amerika en de VS kunnen met veel geweld een paar dagen alles naar de tyfus schieten, maar een echt langdurige oorlog lukt de asymmetrische partij veel beter.
Nja, uiteindelijk is het voor de VS een politiek verhaal.

Opzich is dat altijd een goed teken. Zolang men dode soldaten thuis niet kan verkopen is Amerika altijd nog beter dan bijvoorbeeld Rusland.

Als Trump duizenden Amerikanen de grinder in kan sturen zonder al te veel weerstand wordt het tijd om je echt zorgen te maken :P

De VS kan ongetwijfeld elke oorlog winnen als het echt moet. Ik bedoel, ze kunnen vast heel Iran bedekken in gifgas als ethische bezwaren en mensenrechten geen rol speelden.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 19 maart 2026 @ 17:19:15 #209
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220382117
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 16:44 schreef Perrin het volgende:

[..]
En Rusland en China zelf ook allerlei raketten en vliegtuigen hebben waartegen je in de niet al te verre toekomst misschien best graag een forsere voorraad van je eigen luchtafweerraketten had willen houden. En je ze misschien niet allemaal had willen opmaken aan goedkope Iraanse drones.

Maarja, de heren strategen zullen het allemaal wel uitgekiend hebben.
Herverkozen worden en dat mensen niet aan de Epstein Files denken is ook wat waard.
pi_220382130
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:12 schreef HiZ het volgende:

[..]
Iran staat onder VN sancties, Rusland niet. Dat maakt flexibelere sancties eenvoudiger. Of dingen als wel de olie doorlaten, maar niet het geld.
Die VN sancties gaan alleen over wapens e.d. toch? De VS heeft daarnaast ook nog economische sancties op Iran. Als de VN sancties gelift worden kunnen bedrijven die ook zaken doen in de VS nog niets van Iran kopen.
pi_220382138
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:19 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Herverkozen worden en dat mensen niet aan de Epstein Files denken is ook wat waard.
Deze oorlog kan hem ook de midterms kosten. Hij neemt nogal een gok en hij is niet erg intelligent.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_220382139
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:18 schreef HiZ het volgende:

[..]
Natuurlijk nu al. Heb je niet gezien wat de Oekraïners doen met een batterij en twee lege petflessen?

En het probleem met Iran zit ook al niet in hun onbeperkte S400s.
Oekraïne is er inderdaad al veel langer mee bezig.
For the entire world to see.

Waarom is die slimme aanpak dan niet eerder meegenomen in het geniale plan van het machtigste land ter wereld met het sterkste leger ter wereld?
Waarom zou je moeten wachten tot je eigen knappe koppen daarover eens gaan nadenken?

Zelensky heeft de hulp van Oekraïne overigens al aangeboden.
Hij kon opkrassen van Trump.

Schei toch uit.
pi_220382140
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:18 schreef SymbolicFrank het volgende:
De VS maakte maar 350 Patriots per jaar, dat zijn ze nu aan het opschalen tot 650 per jaar en mogelijk in de toekomst tot 1000 per jaar. Voor de schepen: er zijn in totaal maar 12.000 SM-2 afweerraketten gemaakt en de helft daarvan hebben ze aan het buitenland verkocht. Een destroyer heeft er gemiddeld 64 aan boord. Voor 76 destroyers zijn dat er 4864. En dan de rest van de schepen nog. Dus veel reserve hadden ze al niet. Tja, in vredestijd kosten voorraden geld.

Iran maakte zo'n 400 grote drones per dag en had een grote voorraad raketten. Dus dan zijn ze snel op.
Dus smijten de Amerikanen er gewoon hele grote bommen op die meer kapot maken dan je lief is. Maar er zijn er heel veel van. Jammer van Iran, maar dan moet je maar geen fout regime hebben dat niet wil opgeven.
pi_220382143
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Als Trump duizenden Amerikanen de grinder in kan sturen zonder al te veel weerstand wordt het tijd om je echt zorgen te maken :P
Dat gaan ze over een paar weken testen.

quote:
De VS kan ongetwijfeld elke oorlog winnen als het echt moet. Ik bedoel, ze kunnen vast heel Iran bedekken in gifgas als ethische bezwaren en mensenrechten geen rol speelden.
Daar hebben ze atoombommen voor. Maar dan krijgen ze de rest van de wereld tegen zich.
  donderdag 19 maart 2026 @ 17:23:32 #215
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220382145
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 15:55 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
De vorm maakt in deze (het gebrek) aan inhoud. Als je het over zijn geaardheid of partner moet hebben, heb je gewoon geen punt.
Mwaah. Ik vind dat hij gelijk heeft dat het onderdeel is van het punt. Net als wanneer hij constant met één of andere blonde bimbo filmpjes aan het maken was.

De volgende vraag is of het punt helemaal klopt.
pi_220382148
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:23 schreef HiZ het volgende:

[..]
Dus smijten de Amerikanen er gewoon hele grote bommen op die meer kapot maken dan je lief is. Maar er zijn er heel veel van. Jammer van Iran, maar dan moet je maar geen fout regime hebben dat niet wil opgeven.
Jammer van Iran?
Maar het plan was toch om de Iraniërs te helpen?

Zou het de Iraniërs helpen als er straks geen land meer over is om in te wonen?
Of trekken knappe Amerikaanse koppen dan tig keer 200 miljard uit om dat alsnog voor elkaar te krijgen?
  donderdag 19 maart 2026 @ 17:25:19 #217
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220382154
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:23 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
[..]
Daar hebben ze atoombommen voor. Maar dan krijgen ze de rest van de wereld tegen zich.
Atoombommen zijn juist niet zo effectief in een berggebied zoals Iran. Je zal dan op elke vallei een bom moeten gooien.

Kan je beter vervuild radioactief materiaal uit vliegtuigen sproeien en gewoon wachten.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_220382159
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:21 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Die VN sancties gaan alleen over wapens e.d. toch? De VS heeft daarnaast ook nog economische sancties op Iran. Als de VN sancties gelift worden kunnen bedrijven die ook zaken doen in de VS nog niets van Iran kopen.
Ze gaan over van alles; centraal is dat Iran geen olie mag verkopen.
pi_220382162
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:23 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
[..]
Weet je dat zeker?
pi_220382172
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:24 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Jammer van Iran?
Maar het plan was toch om de Iraniërs te helpen?

Zou het de Iraniërs helpen als er straks geen land meer over is om in te wonen?
Of trekken knappe Amerikaanse koppen dan tig keer 200 miljard uit om dat alsnog voor elkaar te krijgen?
Ik weet niet wat het plan is over 15 minuten. En als het plan was de Iraniërs te helpen; ga jij de VS even op de vingers tikken?
pi_220382173
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Atoombommen zijn juist niet zo effectief in een berggebied zoals Iran. Je zal dan op elke vallei een bom moeten gooien.

Kan je beter vervuild radioactief materiaal uit vliegtuigen sproeien en gewoon wachten.
Je kunt beter geen oorlog beginnen, zeker als je die niet kan winnen zonder miljoenen burgers te vermoorden.
pi_220382176
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:23 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Mwaah. Ik vind dat hij gelijk heeft dat het onderdeel is van het punt. Net als wanneer hij constant met één of andere blonde bimbo filmpjes aan het maken was.

De volgende vraag is of het punt helemaal klopt.
Inderdaad. Het gaat mij niet om zijn partner en of hij homo is. Dat moet hij lekker zelf weten. Ik verwacht van een premier gewoon ander gedrag, zeker aan de vooravond van een enorme crisis.

Moet je je eens voorstellen dat Balkenende dit gedaan zou hebben, die zou het niet in zijn hoofd halen. Of zie jij Macron dit soort dingen posten? Of Merz, of Melloni? Waarom is onze premier dat dan wel aan het doen met zijn "toyboy"?
pi_220382179
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2026 16:46 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Zo blijkt nog maar eens wat een fantastisch, en van voor tot achter uitgedacht plan er vooraf ging aan deze oorlog. Niks werd aan het toeval overgelaten. _O_

Een of andere chinees zei ooit (in het Chinees): "Strategy without tactics is the slowest route to victory. Tactics without strategy is the noise before defeat."
pi_220382188
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:28 schreef HiZ het volgende:

[..]
Ik weet niet wat het plan is over 15 minuten. En als het plan was de Iraniërs te helpen; ga jij de VS even op de vingers tikken?
Nou, als je dat niet weet, dan zit een baan bij die knappe koppen er niet in voor je. Niet erg, want stel dat ze je op de vingers gaan tikken. Of jij hun.

Punt 2: het geeft alleen maar aan dat het plan één grote leugen was. Zoals door velen al vanaf het begin werd gesteld. Dat zou niet ik, maar onze regering (en vele andere regeringen) aan Trump en Netanyahu duidelijk moeten maken. Ik kan alleen maar stemmen op een partij die zich kritisch over deze oorlog uitlaat. Hoe meer mensen dat zouden doen, hoe beter, wat mij betreft.
pi_220382204
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:22 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Oekraïne is er inderdaad al veel langer mee bezig.
For the entire world to see.

Waarom is die slimme aanpak dan niet eerder meegenomen in het geniale plan van het machtigste land ter wereld met het sterkste leger ter wereld?
Waarom zou je moeten wachten tot je eigen knappe koppen daarover eens gaan nadenken?

Zelensky heeft de hulp van Oekraïne overigens al aangeboden.
Hij kon opkrassen van Trump.

Schei toch uit.
Generaals bereiden zich altijd voor op de vorige oorlog. Niet zelf bedacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')