abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220381914
Haha stel je voor dat de band na 2028 met Amerika weer gaat normaliseren, maar Amerika tegen die tijd geen serieuze superpower meer is. Dan baal je ook...

Wat een circus.
  Moderator donderdag 19 maart 2026 @ 16:52:25 #177
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220381922
quote:
Wat een bedrag 8)7
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220381926
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 15:57 schreef Simmertje het volgende:
De mensen die hier Jetten lopen te bashen zijn dezelfde mensen die een harde plasser krijgen van mensen als Putin en Trump. Precies de twee die verantwoordelijk zijn voor deze energie ellende.
En dezelfde die wel de funny filmpjes van circus trump hier posten maar dan Jetten de maat nemen over zijn filmpjes.

Objectief verfieerbare hypocrisie waar een bepaalde subgroep binnen onze maatschappij zich steeds vaker schuldig maakt.
pi_220381963
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 16:25 schreef Perrin het volgende:
Oepsie.

[ afbeelding ]

[ x ]
Worden steeds meer hits. Munitie raakt echt op.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220381972
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 12:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
De Golfstaten zullen pas stappen ondernemen als deze oorlog voorbij is
Ik denk dat ze dan eens goed moeten kijken naar het bondgenootschap met de VS, of dit het allemaal waard is.
Europa trekt zelfstandigheid al bijna niet. Die golfstaten hebben helemaal de middelen niet; moeten ze belasting voor gaan heffen. Drie minuten later begint het gedoe over representatie en staatsburgerschap.
pi_220381975
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:00 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Het zou dom zijn voor de tegenstanders van Israël om hier blij mee te zijn.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_220381993
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 16:53 schreef Basp1 het volgende:

[..]
En dezelfde die wel de funny filmpjes van circus trump hier posten maar dan Jetten de maat nemen over zijn filmpjes.

Objectief verfieerbare hypocrisie waar een bepaalde subgroep binnen onze maatschappij zich steeds vaker schuldig maakt.
Over objectief verifiëerbare hypocrisie gesproken, wie zijn dat dat dan? Die personen die de funny filmpjes van Trump posten én Rob Jetten de maat nemen en kun je daar voorbeelden van posten?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al hebben filmpjes van Trump posten en het bekritiseren van Jetten om diens filmpjes natuurlijk niks met elkaar te maken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 19 maart 2026 @ 17:03:50 #183
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220381999
Iraanse olietankers mogen wellicht straks weer vrij bewegen. Zou wel grappig zijn als er straks Iraanse olietankers aanmeren in Amerikaanse havens.

Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_220382000
Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat de voorraden zo snel oprakken eigenlijk?
pi_220382008
quote:
81s.gif Op donderdag 19 maart 2026 16:52 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wat een bedrag 8)7
Heeft Hegseth al uitgelegd tijdens zijn persco eerder vandaag.
Vooral de schuld van Joe Biden en diens erfenis.

Bij de volgende 200 miljard 100% zeker hetzelfde verhaal.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220382009
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:00 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
De munitie van de VS is nog lang niet op. Alleen wordt de schade voor Iran groter.
  donderdag 19 maart 2026 @ 17:06:42 #187
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220382018
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:05 schreef HiZ het volgende:

[..]
De munitie van de VS is nog lang niet op. Alleen wordt de schade voor Iran groter.
Dat is zeker , maar Iran gaat ook niet opgeven
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220382019
Dit alles gaat grote gevolgen hebben en afschuwelijk aflopen. Dat is helaas mijn sterke overtuiging.

"Mere anarchy is loosed upon the world,
The blood-dimmed tide is loosed, and everywhere
The ceremony of innocence is drowned;
The best lack all conviction, while the worst
Are full of passionate intensity."
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_220382022
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Iraanse olietankers mogen wellicht straks weer vrij bewegen. Zou wel grappig zijn als er straks Iraanse olietankers aanmeren in Amerikaanse havens.

[ afbeelding ]
Dus dan gaan landen betalen voor Iraanse olie, zodat Iran weer geld voor meer drones, raketten en andere wapens heeft?

Het is net of ze niet willen dat dit eindigt :wtf:
pi_220382025
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[ afbeelding ]
Weet jij iets over de vorm waarop. Voor hetzelfde geld worden de fondsen alsnog bevroren.
pi_220382029
quote:
81s.gif Op donderdag 19 maart 2026 16:52 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wat een bedrag 8)7
Dat staat ongeveer gelijk aan nog 9 maanden van wat er de eerste 2 weken gespendeerd is.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  donderdag 19 maart 2026 @ 17:08:05 #192
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220382033
quote:
18s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:06 schreef OllieA het volgende:
Mere anarchy is loosed upon the world,
The blood-dimmed tide is loosed, and everywhere
The ceremony of innocence is drowned;
The best lack all conviction, while the worst
Are full of passionate intensity."
quote:
These lines are from W.B. Yeats’s 1920 poem, "The Second Coming," written in the aftermath of World War I
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220382035
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:03 schreef theunderdog het volgende:
Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat de voorraden zo snel oprakken eigenlijk?
Ze zijn ook niet op. Ze zijn minder voorradig dan gewenst. En dat is hier geen semantisch verschil.
pi_220382037
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:07 schreef HiZ het volgende:

[..]
Weet jij iets over de vorm waarop. Voor hetzelfde geld worden de fondsen alsnog bevroren.
https://www.reuters.com/b(...)ent-says-2026-03-19/
quote:
Bessent said the addition of sanctioned Iranian oil into global supplies would help ⁠keep oil prices down for the next 10 to 14 days. Oil prices have been ​above $100 per barrel for much of the past two weeks as Iran has closed the Strait of ​Hormuz to shipping and has attacked tankers.
The Treasury recently took a similar step to allow the sale of sanctioned Russian oil stranded in tankers, which Treasury said added 130 million barrels to global supplies.
Bessent said ​the U.S. would take other actions to increase supply, including a unilateral release of stocks ​from the Strategic Petroleum Reserve above last week's coordinated joint G7 release of 400 million barrels.
Lijkt me toch lastig, dan moeten embargo's gelift worden, want bedrijven die zaken doen in de VS mogen nu geen zaken doen met Iran.
pi_220382041
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:08 schreef HiZ het volgende:

[..]
Ze zijn ook niet op. Ze zijn minder voorradig dan gewenst. En dat is hier geen semantisch verschil.
Ze zijn uiteraard niet op - op. Maar het is flink aan het slinken. Best een probleem.
pi_220382042
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 16:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Jetten betrekt zelf zijn partner er bij Simpleton. Zijn partner is toevallig man.

Had ik zijn partner aan moeten duiden als sugarbabe dan?

Je bevestigt wel mijn punt: kritiek op een homo is automatisch homofobie.

Jetten betrekt zijn partner erbij
Ik noem zijn partner toyboy
Verdchillende fokkers springen op mijn nek om de vorm en vallen me al 3 pagina's lastig

Jouw conclusie: je gaat apeshit omdat zijn partner een man is.

Nee Sherlock, jullie gaan apeshit omdat ik zijn partner toyboy noem.
Misschien had je de term partner moeten pakken ipv toyboy, sherlock.
pi_220382043
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:08 schreef HiZ het volgende:

[..]
JOE BIDEN ZEG IK U! JOE BIDEN!
Thank you for your attention to this matter
.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220382049
Als de lente valt dan gooien wij... bommen op Iran.
pi_220382057
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:09 schreef beefkeek het volgende:

[..]
https://www.reuters.com/b(...)ent-says-2026-03-19/
[..]
Lijkt me toch lastig, dan moeten embargo's gelift worden, want bedrijven die zaken doen in de VS mogen nu geen zaken doen met Iran.
Iran staat onder VN sancties, Rusland niet. Dat maakt flexibelere sancties eenvoudiger. Of dingen als wel de olie doorlaten, maar niet het geld.
  FOK!Fotograaf donderdag 19 maart 2026 @ 17:12:06 #200
364681 over_hedge
pi_220382059
Alles gaat volgens plan. Wel hebben we 200 miljard extra nodig.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')