Wat een bedragquote:Op donderdag 19 maart 2026 16:47 schreef nostra het volgende:
200 miljard erbij.
https://apnews.com/articl(...)2c3633e6ab7fff389791
En dezelfde die wel de funny filmpjes van circus trump hier posten maar dan Jetten de maat nemen over zijn filmpjes.quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:57 schreef Simmertje het volgende:
De mensen die hier Jetten lopen te bashen zijn dezelfde mensen die een harde plasser krijgen van mensen als Putin en Trump. Precies de twee die verantwoordelijk zijn voor deze energie ellende.
Worden steeds meer hits. Munitie raakt echt op.quote:
Europa trekt zelfstandigheid al bijna niet. Die golfstaten hebben helemaal de middelen niet; moeten ze belasting voor gaan heffen. Drie minuten later begint het gedoe over representatie en staatsburgerschap.quote:Op donderdag 19 maart 2026 12:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
De Golfstaten zullen pas stappen ondernemen als deze oorlog voorbij is
Ik denk dat ze dan eens goed moeten kijken naar het bondgenootschap met de VS, of dit het allemaal waard is.
Het zou dom zijn voor de tegenstanders van Israël om hier blij mee te zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Worden steeds meer hits. Munitie raakt echt op.
Over objectief verifiëerbare hypocrisie gesproken, wie zijn dat dat dan? Die personen die de funny filmpjes van Trump posten én Rob Jetten de maat nemen en kun je daar voorbeelden van posten?quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En dezelfde die wel de funny filmpjes van circus trump hier posten maar dan Jetten de maat nemen over zijn filmpjes.
Objectief verfieerbare hypocrisie waar een bepaalde subgroep binnen onze maatschappij zich steeds vaker schuldig maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al hebben filmpjes van Trump posten en het bekritiseren van Jetten om diens filmpjes natuurlijk niks met elkaar te maken.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
Heeft Hegseth al uitgelegd tijdens zijn persco eerder vandaag.quote:
De munitie van de VS is nog lang niet op. Alleen wordt de schade voor Iran groter.quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Worden steeds meer hits. Munitie raakt echt op.
Dat is zeker , maar Iran gaat ook niet opgevenquote:Op donderdag 19 maart 2026 17:05 schreef HiZ het volgende:
[..]
De munitie van de VS is nog lang niet op. Alleen wordt de schade voor Iran groter.
Dus dan gaan landen betalen voor Iraanse olie, zodat Iran weer geld voor meer drones, raketten en andere wapens heeft?quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Iraanse olietankers mogen wellicht straks weer vrij bewegen. Zou wel grappig zijn als er straks Iraanse olietankers aanmeren in Amerikaanse havens.
[ afbeelding ]
Weet jij iets over de vorm waarop. Voor hetzelfde geld worden de fondsen alsnog bevroren.quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Iraanse olietankers mogen wellicht straks weer vrij bewegen. Zou wel grappig zijn als er straks Iraanse olietankers aanmeren in Amerikaanse havens.
[ afbeelding ]
Dat staat ongeveer gelijk aan nog 9 maanden van wat er de eerste 2 weken gespendeerd is.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:06 schreef OllieA het volgende:
Mere anarchy is loosed upon the world,
The blood-dimmed tide is loosed, and everywhere
The ceremony of innocence is drowned;
The best lack all conviction, while the worst
Are full of passionate intensity."
quote:These lines are from W.B. Yeats’s 1920 poem, "The Second Coming," written in the aftermath of World War I
Ze zijn ook niet op. Ze zijn minder voorradig dan gewenst. En dat is hier geen semantisch verschil.quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:03 schreef theunderdog het volgende:
Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat de voorraden zo snel oprakken eigenlijk?
https://www.reuters.com/b(...)ent-says-2026-03-19/quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:07 schreef HiZ het volgende:
[..]
Weet jij iets over de vorm waarop. Voor hetzelfde geld worden de fondsen alsnog bevroren.
Lijkt me toch lastig, dan moeten embargo's gelift worden, want bedrijven die zaken doen in de VS mogen nu geen zaken doen met Iran.quote:Bessent said the addition of sanctioned Iranian oil into global supplies would help keep oil prices down for the next 10 to 14 days. Oil prices have been above $100 per barrel for much of the past two weeks as Iran has closed the Strait of Hormuz to shipping and has attacked tankers.
The Treasury recently took a similar step to allow the sale of sanctioned Russian oil stranded in tankers, which Treasury said added 130 million barrels to global supplies.
Bessent said the U.S. would take other actions to increase supply, including a unilateral release of stocks from the Strategic Petroleum Reserve above last week's coordinated joint G7 release of 400 million barrels.
Ze zijn uiteraard niet op - op. Maar het is flink aan het slinken. Best een probleem.quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:08 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet op. Ze zijn minder voorradig dan gewenst. En dat is hier geen semantisch verschil.
Misschien had je de term partner moeten pakken ipv toyboy, sherlock.quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jetten betrekt zelf zijn partner er bij Simpleton. Zijn partner is toevallig man.
Had ik zijn partner aan moeten duiden als sugarbabe dan?
Je bevestigt wel mijn punt: kritiek op een homo is automatisch homofobie.
Jetten betrekt zijn partner erbij
Ik noem zijn partner toyboy
Verdchillende fokkers springen op mijn nek om de vorm en vallen me al 3 pagina's lastig
Jouw conclusie: je gaat apeshit omdat zijn partner een man is.
Nee Sherlock, jullie gaan apeshit omdat ik zijn partner toyboy noem.
JOE BIDEN ZEG IK U! JOE BIDEN!quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:08 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet op. Ze zijn minder voorradig dan gewenst. En dat is hier geen semantisch verschil.
Iran staat onder VN sancties, Rusland niet. Dat maakt flexibelere sancties eenvoudiger. Of dingen als wel de olie doorlaten, maar niet het geld.quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:09 schreef beefkeek het volgende:
[..]
https://www.reuters.com/b(...)ent-says-2026-03-19/
[..]
Lijkt me toch lastig, dan moeten embargo's gelift worden, want bedrijven die zaken doen in de VS mogen nu geen zaken doen met Iran.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |