Ik verwacht een live aankondiging tijdens de verkiezingsuitslagavond van de NOS!quote:Op woensdag 18 maart 2026 22:43 schreef Steven184 het volgende:
Gaat Fok direct op zwart of komt er een aankondiging?
SGP/CU blijft op 7quote:Op woensdag 18 maart 2026 22:43 schreef AgnesGru het volgende: [..] Geen alleen heersende christelijke partijen?
Einde voor Minerva in de Leidsche raad?quote:Op woensdag 18 maart 2026 22:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
In Katwijk is, heel prematuur, SGP net de grootste.
In Teylingen, (waar Mani's Sassenheim toehoort) wel een mooie opkomst van boven de 60 procent.
Sta ik ook van te kijken. Nu was er met 17 (vooral versplinterde) partijen ook geen besturen aan de laatste jaren.quote:Op woensdag 18 maart 2026 22:45 schreef Hamlapjes het volgende:
Volgens de exitpoll verdubbelt GLPvdA hier en zouden ze de grootste worden
Kan je er geen hoop uit Putten?quote:Op woensdag 18 maart 2026 22:52 schreef franklop het volgende:
O lokaal 1 (anti-azc) lijkt zelfs de grootste te worden nu
Einde tijdperk dorp franklop
Ik word er vooral verdrietig vanquote:Op woensdag 18 maart 2026 22:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan je er geen hoop uit Putten?
Nja, met VVD, CDA en LAS was er toch 8 jaar een duidelijke romp die inhoudelijk ook niet zo ver uit elkaar liggen. Goed, het was beleidsmatig natuurlijk helaas wel weer lekker rechtsaf slaan, maar dat was op zich wel door de raad heen te loodsen.quote:Op woensdag 18 maart 2026 22:55 schreef Remco het volgende:
[..]
Sta ik ook van te kijken. Nu was er met 17 (vooral versplinterde) partijen ook geen besturen aan de laatste jaren.
Was toch maar in een paar gemeentes?quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:05 schreef AgnesGru het volgende:
Heeft iemand hier met het nieuwe stembiljet gestemd? Hier was in ieder geval nog de normale variant.
Leiden deed mee aan de proef, jaquote:Op woensdag 18 maart 2026 23:05 schreef AgnesGru het volgende:
Heeft iemand hier met het nieuwe stembiljet gestemd? Hier was in ieder geval nog de normale variant.
Ja hier ook, moeten ze meteen invoeren.quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:05 schreef AgnesGru het volgende:
Woon jij ook in Leiden, eigenlijk?quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ja hier ook, moeten ze meteen invoeren.
Neequote:Op woensdag 18 maart 2026 23:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Woon jij ook in Leiden, eigenlijk?
Bleken er 11 te zijn:quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was toch maar in een paar gemeentes?
Kwam vanmiddag ter sprake bij de middagshow op Joe. Die DJ had gestemd met het nieuwe biljet.quote:Op 18 maart 2026 tijdens de gemeenteraadsverkiezingen stemmen kiezers in 11 gemeenten met een nieuw, kleiner stembiljet. Dat zijn de gemeenten Alphen aan den Rijn, Boekel, Gouda, ’s-Hertogenbosch, Leiden, Meierijstad, Midden-Delfland, Nijmegen, Noordoostpolder, Soest en Tynaarlo.
Lijkt mij een stuk fijner inderdaad. Al begreep ik wel dat sommige mensen het te ingewikkeld vindenquote:Op woensdag 18 maart 2026 23:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Leiden deed mee aan de proef, ja.
Stuk makkelijker, overzichtelijker en geen gekloot met vouwen. Alleen qua voorkeursstem wel handig als je je er thuis goed op inleest. Je moet nu door een boekje bladeren op locatie om de verschillende kandidaten te lezen.
Tynaarloquote:Op woensdag 18 maart 2026 23:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Bleken er 11 te zijn:
[..]
Kwam vanmiddag ter sprake bij de middagshow op Joe. Die DJ had gestemd met het nieuwe biljet.
Hoe kan het ingewikkeld zijn?quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:12 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Lijkt mij een stuk fijner inderdaad. Al begreep ik wel dat sommige mensen het te ingewikkeld vinden
Je moet wel twee hokjes aankruisen.quote:
Je moet een nummertje onthouden op welke kandidaat je wilt stemmen!quote:
Wel van Meierijstad?quote:
https://www.rijksoverheid(...)met-nieuw-stembiljetquote:Resultaten na de eerste proef
De overheid heeft de eerste proef met het nieuwe stembiljet laten onderzoeken. Daaruit bleek dat:
-kiezers en stembureauleden het kleinere stembiljet fijn vonden;
-het tellen van de stemmen sneller en makkelijker ging;
-er meer ongeldige stemmen waren in de gemeenten waar kiezers stemden met het nieuwe stembiljet.
Zegt dat niet te gaan redden helaasquote:Op woensdag 18 maart 2026 23:24 schreef franklop het volgende:
En broerlop moet hopen op voorkeurstemmen
Aan de andere kant, als je zo incapabel bent dat je zo'n stembiljet niet snapt, moet je dan wel stemrecht hebben?quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:hamlapjes 10 ongeldige stemmen in een verpleeghuis in Leiden. Blijkt dus best pittig.
Goede lakmoesproef wel.quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:15 schreef Hamlapjes het volgende:
En als een lijst 10 kandidaten heeft, is het zo ingewikkeld dat op het stembiljet maar liefst 50 bolletjes staan om in te kleuren! Hoe moet je dan weten dat je niet op nummer 11 t/m 50 kan stemmen?
Waardeloze exitpoll, toch weer gewoon VVD'EDquote:Op woensdag 18 maart 2026 22:45 schreef Hamlapjes het volgende:
Volgens de exitpoll verdubbelt GLPvdA hier en zouden ze de grootste worden
Zelfs in Heerlen krijgen ze nu tikkenquote:Op donderdag 19 maart 2026 00:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach Jimmy Dijk.
SP zit in een spiraal waar ze nooit meer uit gaan komen
De totale en volledig normalisatie van die nazipartij is ziekelijk. Iedereen die daar op wat voor wijze dan ook aan mee werkt mag op een lego blokje stappen. Legoblokjes op de media.quote:Op donderdag 19 maart 2026 05:49 schreef Pino112 het volgende:
FVD vier zetels hier, dit land is verrot.
Poldertaliban vs Nazi's. Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 19 maart 2026 07:20 schreef franklop het volgende:
Slechts 15 stemmen verschil tussen SGP/CU en de lokale rechtse partij
Bolwerk was bijna gesneuveld
quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:25 schreef Szura het volgende:
Fascistrahell start ondertussen een verdere energieoorlog die de wereldeconomie kan ontwrichten, maar de zionistische fanfare op FOK blijft spelen voor het genocidale tyfusland van de corrupte oorlogsmisdadiger Netanyahu
https://www.trouw.nl/binn(...)raceerbaar~bee3052c/quote:Een Nederlands schip zou deze week wapens hebben afgeleverd in Israël. Is het daarom niet meer traceerbaar?
Ze werden hier nog wel enigzins in toom gehouden door CDA. Nu ja niet meer zoquote:Op donderdag 19 maart 2026 07:43 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Poldertaliban vs Nazi's. Zou het wat uitmaken?
Ze hebben nog even wat extra biljetten gevonden?quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:21 schreef franklop het volgende:
Spanning en sensatie. Laatste stembureau kwam binnen en SGP/CU blijkt toch weer de grootste
Maar een coalitie vormen wordt moeilijk in Sliedrecht
De media mag best wat harder zijn over het feit dat er allerlei extreemrechtse figuren op die kieslijst staan. En dan bedoel ik mensen die bij andere clubjes hebben gezeten die al jaren als extreemrechts worden gemarkeerd, want bij Forum zitten is an sich al bij een extreemrechts clubje zittenquote:Op donderdag 19 maart 2026 07:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De totale en volledig normalisatie van die nazipartij is ziekelijk. Iedereen die daar op wat voor wijze dan ook aan mee werkt moet kapot. Bommen op de media.
https://nos.nl/collectie/(...)oenlinks-het-grootstquote:In bijna alle gemeenten waar gestemd kon worden met een kleiner stembiljet, is het percentage ongeldige stemmen gestegen. Dit blijkt uit de gegevens van de ANP Verkiezingsdienst. In elf gemeenten konden mensen hun stem uitbrengen via een kleiner stembiljet.
In Den Bosch ging het percentage ongeldige stemmen bijvoorbeeld van 0,2 in 2022 naar 0,8 procent dit jaar. In Boekel van 0,4 procent naar 0,8 procent. Van de elf gemeenten die meededen aan de proef, is het percentage ongeldige stemmen alleen in Soest hetzelfde gebleven. Het ging om 0,2 procent.
Noordoostpolder laat de NOS weten dat daar het aantal ongeldige stemmen juist daalde. Ten opzichte van de vorige gemeenteraadsverkiezingen ging het aantal van 137 naar 104, blijkt uit de voorlopige telling.
Op Facebook zitten ook gewoon rabbit holes van jewelste. Klik op reacties onder een Leiden-gerelateerde Facebookgroep en je merkt hoe mensen vastzitten in hun algoritmische spiraaltjes. Internet moet verboden worden zodat mensen werkelijk eens de straat op gaan en elkaar ontmoeten.quote:Op donderdag 19 maart 2026 12:25 schreef DeeBee het volgende:
'Ik ben alleen maar een neonazi!'
Echt keihard lachen om de verbazing van dit soort figuren, als het niet zo triest zou zijn en hoe erg de normalisering van deze partijen al wordt versneld door de talkshowterreur.

quote:FOK! is FOK! en daar horen lekkere wijven en gasten een beetje bij.
quote:En dan zijn het ook nog eens vooral de forumusers die erover klagen. Van de FP-users komen er nooit klachten binnen hierover. Ook niet over de vrijmibabes trouwens.
Als je dat biljet niet begrijpt is er echt iets mis met je. Er stond zelfs iemand in het stembureau die vroeg of je wist dat er een ander formulier was en die indien nodig uitleg kon geven.quote:Op donderdag 19 maart 2026 12:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)oenlinks-het-grootst
Hoe dan??
Dit is geil.quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Mokerhard gelachen om die 'discussie' met Jippie.quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Bijzondere take over wat vrouwonvriendelijk is.quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mokerhard gelachen om die 'discussie' met Jippie.
Dit kan dus echt niet.
Linkje?quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mokerhard gelachen om die 'discussie' met Jippie.
Dit kan dus echt niet.
Voor jullie eigen bestwil!quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Weer een goede verdedigende actie van Slob
Kun jij even achter vragen of Snolleke op een ludieke manier het nieuws van de week kan bezingen voor de FP? Evt met een pikant HOT clipje erbij.quote:
Ach, Modusquote:Op donderdag 19 maart 2026 18:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Modus in FB / Frontpage Feedback Topic #58
Alles vanaf daar.
Wat een gestook.quote:
De serie is ook de moeite waard.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:48 schreef Steven184 het volgende:
@:rellende_rotscholier
Vaderland van Fernando Aramburu gelezen. Indrukwekkend verhaal.
Zet ik op de lijstquote:Op donderdag 19 maart 2026 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De serie is ook de moeite waard.
Zelfreflectie en zelfcorrigerend vermogen.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:24 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
a a m b E i E N
f a g o t t E N
N a a i d o o s
X E N o f o b E
N E G E R S E X
5/6
Ik zal je dm'en.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:40 schreef Momo het volgende:
Ik verwacht hunks met sixpacks in de komende dagen
Steve Rogersquote:
Het oneindige staatsterrorisme van Israhel: start de famfare, WIJ steunen dit!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Israël gooit passant ook wat bommetjes in Syrië.
En iedereen kijkt toe.
Lijkt mij de enige optie.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/AthleticClub/status/2034955108698792079
@:Rellende_Rotscholier Bidden en smeken dat Andoni Iraola thuiskomt.
Ach, ja. Zonde. Maar ik denk dat Valverde binnen een paar weken het wel een plekje heeft gegeven en met de fotocamera in de weer is.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt mij de enige optie.
Wel echt jammer voor Valverde, dit was helaas het jaar teveel.
Iraola, Perez, Pochettino en Terzic lees ik tot nu toe. Nou, doe dan maar gewoon Iraola, alleen al om de Premier League-juichaapjes de mond te snoeren.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ach, ja. Zonde. Maar ik denk dat Valverde binnen een paar weken het wel een plekje heeft gegeven en met de fotocamera in de weer is.
Misschien Iñigo Perez als andere optie. Maar Iraola laat iig niets los over zijn toekomst bij Bournemouth.
Hoe weet die Terzic zich in de lijstjes te moffelen?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iraola, Perez, Pochettino en Terzic lees ik tot nu toe. Nou, doe dan maar gewoon Iraola, alleen al om de Premier League-juichaapjes de mond te snoeren.
Erg mooi dat de altijd zuipende draaideurcrimineel Ruben van G. nu tijdelijk niet meer mensen kan scheppenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.hln.be/bv/rub(...)n-leven-nu~a625a7eb/
Ruben van Gucht is zijn rijbewijs officieel kwijt allen
We gaan toch niet verdrietig zijn dat de oerconservatieve, extreemrechtse, zionistische gek Chuck Norris niet meer onder ons is?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zelfs Chuck Norris heeft geen zin meer in deze wereld.
Maar wees vooral niet kritisch en ga anders maar weg!!! Constructieve houding weer hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
iteejer in GC / FOK! moet blijven! Ja natuurlijk #2
We gaan nog even door.
iteejer in GC / FOK! moet blijven! Het laatste nieuws #3quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar wees vooral niet kritisch en ga anders maar weg!!! Constructieve houding weer hoor.
Blijven doneren heh jongens!quote:We gaan gewoon door. De komende weken sowieso gaat FOK niet plat, en dat komt uit de mond van Danny, deze middag nog.
Laten we schaars geklede AI vrouwen plaatsen om het te vierenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
iteejer in GC / FOK! moet blijven! Het laatste nieuws #3
[..]
Blijven doneren heh jongens!
Misschien dat de Playboy Fok! kan sponsoren?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Laten we schaars geklede AI vrouwen plaatsen om het te vieren
Liever minder users dan feedback!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
iteejer in GC / FOK! moet blijven! Het laatste nieuws #3
[..]
Blijven doneren heh jongens!
👀quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/SkySportsNews/status/2035255247162020022
@:rellende_rotscholier
quote:
Deze quote kan ik tot in de eeuwigheid blijven gebruiken.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Autootje rijden is per definitie geen sport.
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:34 schreef Steven184 het volgende:
Jullie obsessie met deze persoon is bijzonder.
Er is altijd wel weer een andere Engelse of Arabische club.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:51 schreef Steven184 het volgende:
[..]
40 mln voor reservespits weggooien
Vroeger had elk dorp zo'n gek en bleef het daar bij.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:23 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Maar oh wee als iemand iets gemeens zei over Charlie Kirk.
Gelukkig hebben Wimlex en Maxima volgende maand een gezellig logeerpartijtje bij deze man. Heel normaal allemaal.
Ik trek anders een grote fles open als deze fascist onder de grond ligtquote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:23 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben Wimlex en Maxima volgende maand een gezellig logeerpartijtje bij deze man. Heel normaal allemaal.
Beetje jammer wel dat dit soort onkruid ondanks de absurd ongezonde levensstijl het altijd zo lang vol houdt. Altijd tegen ons.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik trek anders een grote fles open als deze fascist onder de grond ligt
Zoals we in Iran ook hebben gezien, staat er in dat soort landen altijd wel weer een nieuwe idioot klaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Beetje jammer wel dit soort onkruid ondanks de absurd ongezonde levensstijl het altijd zo lang vol houdt. Altijd tegen ons.
Drink jij geen diet coke?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Beetje jammer wel dit soort onkruid ondanks de absurd ongezonde levensstijl het altijd zo lang vol houdt. Altijd tegen ons.
Dit is net zomin als Pogacar een mens.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:23 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Haha nee, natuurlijk niet. Jij denkt dat Trump het concept 'spijt' snapt?quote:Op zondag 22 maart 2026 07:31 schreef franklop het volgende:
Zou Trump al een beetje spijt hebben van de oorlog?
Tuurlijk niet. Dit is de schuld van autopen-Biden en alle wokies. Dat weet jij ook wel...quote:Op zondag 22 maart 2026 07:31 schreef franklop het volgende:
Zou Trump al een beetje spijt hebben van de oorlog?
Op die leeftijd was Taylor ook nog een nobuddy.quote:Op zondag 22 maart 2026 12:11 schreef franklop het volgende:
Gefeliciteerd dan toekomstig wereldkampioen darts @:alaphilippe_
Gefeliciteerd ouwe reusquote:Op zondag 22 maart 2026 12:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sinds middernacht 28 jaren oud, engigheid.
Aanwezig geweest bij de premiere van de Cruijff-documentaire. Wat mij betreft de moeite waard! Alle afleveringen van de docu staan op NPO Start https://npo.nl/start/serie/cruijff/afleveringen
Confronterend..quote:Op zondag 22 maart 2026 12:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Aanwezig geweest bij de premiere van de Cruijff-documentaire. Wat mij betreft de moeite waard! Alle afleveringen van de docu staan op NPO Start https://npo.nl/start/serie/cruijff/afleveringen
2026 is pas 3 maanden bezig, opmerkelijk genoeg.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:30 schreef Steven184 het volgende:
De ontvoering van Maduro voelt trouwens als 5 jaar geleden
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 22 maart 2026 12:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mr Nobody Against Putin gezien?quote:Op zondag 22 maart 2026 23:01 schreef Faraday01 het volgende:
Ik kijk nu op rtl4 naar eerste deel van onze man bij de vijand. Gaat over Rusland in de oorlog. Ontluisterend wat je daar allemaal voorbij ziet komen.
Mogen we al overschakelen naar de user die naïever is dan Slob, voor een reactie?quote:Op maandag 23 maart 2026 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Rob heeft een goed gesprek gehad met iemand die hem bij de eerste de beste gelegenheid publiekelijk zou laten executeren op een plein. Goed man.
Zo werkt politiekquote:Op maandag 23 maart 2026 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Rob heeft een goed gesprek gehad met iemand die hem bij de eerste de beste gelegenheid publiekelijk zou laten executeren op een plein. Goed man.
Toch is dit bijna schaamtelozer dan het gelik van Rutte.quote:
Nog gefeliciteerd @Alaphilippe_quote:Op zondag 22 maart 2026 12:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tegelijkertijd is hij ook niet blij met Iran die binnen de landsgrenzen probeert mensen te executerenquote:Op maandag 23 maart 2026 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch is dit bijna schaamtelozer dan het gelik van Rutte.
Sowieso vrij kansloos om solidariteit te tonen aan terreurstaat Saoedi-Arabië.
Weet je in welk land ze ook graag mensen binnen de landsgrenzen executeren?quote:Op maandag 23 maart 2026 22:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Tegelijkertijd is hij ook niet blij met Iran die binnen de landsgrenzen probeert mensen te executeren
Weet niet of Rob dit ook heeft besproken.quote:Saudi authorities executed at least 356 people in 2025, setting a new record in the country for the highest number of executions in one year since monitoring began, Human Rights Watch said today. This is the second year in a row that Saudi authorities have set a new execution record, with 345 registered in 2024.
SA heeft daar weinig moeite mee, maar ik ken geen voorbeelden in Nederlandquote:Op maandag 23 maart 2026 22:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet je in welk land ze ook graag mensen binnen de landsgrenzen executeren?
Je hoeft ditmaal niet eens een geschiedenisboek bij de hand te nemen!
Oh, op die manier bedoel je.quote:Op maandag 23 maart 2026 22:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
SA heeft daar weinig moeite mee, maar ik ken geen voorbeelden in Nederland
Zeker, maar dat zal vanuit de bestuurders minder direct als aantasting voelen.quote:Op maandag 23 maart 2026 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, op die manier bedoel je.
Telt het exporteren van salafisme ook?
Stukje Hans Worst aansnijdenquote:Op maandag 23 maart 2026 22:33 schreef franklop het volgende:
Ik ben toe aan vakantie
Om maar een iets vrolijker topic aan te snijden.
Haha dat doen ze soms ook bij executeren, snijden
Dat is dan een beetje dom, zoals een groot denker ooit sprak.quote:Op maandag 23 maart 2026 22:35 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zeker, maar dat zal vanuit de bestuurders minder direct als aantasting voelen.
Daar sluit ik mij volmondig bij aanquote:Op maandag 23 maart 2026 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is dan een beetje dom, zoals een groot denker ooit sprak.
Dit kan ook echt niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 10:53 schreef franklop het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/26(...)ard-dollar-met-trump
Deze denk ik?
Op een één of ander manier trek ik het pragmatisme van de gemiddelde D66-er nog slechter dan van een Rutte.quote:Op maandag 23 maart 2026 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
En één verkiezing later:quote:Thierry Baudet, behandel deze ingehuurde non-binaire acteur met respect!
Waarschijnlijk trek ik het zo slecht, omdat de mensen die nog wel redelijk kunnen nadenken toch elke keer weer in die gladde progressieve praatjes van ze trappen.quote:Ik kan eigenlijk ook geen regenboogzebrapad meer zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door De_Verschoppeling op 24-03-2026 12:21:35 ]
Executies zijn alleen voor arme mensen.quote:Op maandag 23 maart 2026 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
quote:Op dinsdag 24 maart 2026 12:10 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Op een één of ander manier trek ik het pragmatisme van de gemiddelde D66-er nog slechter dan van een Rutte.
[..]
En één verkiezing later:
[..]
Waarschijnlijk trek ik het zo slecht, omdat de mensen die nog wel redelijk kunnen nadenken toch elke keer weer in die gladde progressieve praatjes van ze trappen.
Met Kaag was dit ook zo:
- De zogenaamde schijnontwapening van Assad. Lekker pochen over jouw succes, terwijl er achter jouw rug om nog chloorgas en sarin wordt gebruikt. Het nieuwe leiderschap dat men nodig had in Nederland
- Het weergaloze succes van de evacuatie uit Kabul. Nieuw leiderschap is luisteren naar oud leiderschap. Drie gezinnen is het hoogst haalbare!
- En nu als voormalige VN-gezant voor de wederopbouw van Gaza, lekker aanschuiven als ondersteuning voor de Vredesraad van Ome Trump.
Er had toen ook gekozen kunnen worden voor iemand die met nieuw leiderschap, eigenhandig SheDecides opzet om de puinhopen van Trump enigszins teniet te doen. Maar ja, die was weer lekker burgelijk bezig met de wekelijkse gehaktbal. Niet slim, wel stukken sympathieker.De vraag is ook of een Klaver niet hetzelfde had gedaan als Jetten. En al helemaal in een coalitie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook maar drie gezinnen naar Nederland kunnen halen na jaren aan Afghanistanmissies? Alleen omdat de VVD dat wil.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 23:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De vraag is ook of een Klaver niet hetzelfde had gedaan als Jetten. En al helemaal in een coalitie.
Kijk naar de SPD en wat zij doen. Dan heb je een blauwdruk van wat je kan verwachten. Nu even lezen wat ze doenquote:Op dinsdag 24 maart 2026 23:12 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Ook maar drie gezinnen naar Nederland kunnen halen na jaren aan Afghanistanmissies? Alleen omdat de VVD dat wil.
Dat weiger ik te geloven, maar misschien ben ik naïef.
Die Afghaanse tolken en beveiligers hadden natuurlijk gewoon moeten worden behandeld als arbeidsmigranten in dienst voor de Nederlandse politie en het leger. Geen doorsnee asielzoekers.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 23:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kijk naar de SPD en wat zij doen. Dan heb je een blauwdruk van wat je kan verwachten. Nu even lezen wat ze doen![]()
De achterlijke mythe dat linkse partijen gewoon naar Denemarken moeten kijken en wat strenger moeten zijn wbt migratie om stemmen te scoren kan nu ook wel definitief de prullenbak in.quote:
Ja want een regeringstoestel is gratisquote:Op woensdag 25 maart 2026 17:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Alles wat je kunt zeggen over Yesilgöz is al gezegd, dus ik deel bij mijn irritatie slechts een linkje dit keer.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)e-prijskaartje-92997
WLR in de extreemlinker onderhoek van het rack. Uiteraard met de slechtste bekabeling mogelijk.quote:Op woensdag 25 maart 2026 18:42 schreef Pino112 het volgende:
Zondag liggen WE er uit allen.
Op naar Rotjeknor
F1 mag nog even meltdownen over MAX voordat we offline gaan.quote:Op woensdag 25 maart 2026 18:42 schreef Pino112 het volgende:
Op naar Rotjeknor
Wlr.pino112 voor die tijd live?quote:Op woensdag 25 maart 2026 18:42 schreef Pino112 het volgende:
Op naar Rotjeknor
Zou het nog even iets langer duren als er een rode vlag komt?quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
F1 mag nog even meltdownen over MAX voordat we offline gaan.
Sympathiek.
Oei, tijdens het 6e monument!quote:Op woensdag 25 maart 2026 18:42 schreef Pino112 het volgende:
Op naar Rotjeknor
Dit is eerder Ach, Cambuur.quote:
Die jongen moet toch wel betaald worden?quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Howierd is aan het vechten voor zijn leven in het Irantopic. Ik smul van een massale fileersessie.
Mag je vinden, maar onderbouw het dan ook verder.quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Howierd is aan het vechten voor zijn leven in het Irantopic. Ik smul van een massale fileersessie.
Ik kijk even in MyCroft omdat ik mezelf NWS niet aan doe.quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je draait de situatie hier volledig om. Wat ik, HowierdFaber, stel is feitelijk.quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mag je vinden, maar onderbouw het dan ook verder.
Ik hoop maar dat dit het is ja. Het alternatief is niet veel beter.quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Die jongen moet toch wel betaald worden?
Phpmystyle dan?quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat dit het is ja. Het alternatief is niet veel beter.
Bij die user ligt het er allemaal net te dik bovenop. Daar zou ik niet voor betalen.quote:
Waar is dit een reactie op?quote:Op donderdag 26 maart 2026 10:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Al vier dagen oorontsteking, even niet nee. Iedere keer pijn bij het slikken.
Verkiezingen in november he.quote:Op donderdag 26 maart 2026 08:14 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de Vredesraad komt met de mededeling dat het afschaffen van de slavernij de grootste humanitaire ramp ooit was.
Ze houden zich de laatste tijd een beetje stil, dus ik vermoed dat er toch dergelijk groot nieuws in de pijplijn zit.
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 26 maart 2026 18:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
"We strijden tegen onrecht en oneerlijkheid, maar we zijn vooral vóór. Wij zijn, kortom, pro. Pro eerlijk. Pro groen. Pro sociaal."
Allang gestart.quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Eens kijken hoe snel de T een haatcampagne kan starten.
Wat gek zeg dat de (media)presentatie van een nieuwe politieke partij tot in de puntjes is voorbereid. Bij de T hadden ze blijkbaar een stukje improvisatietheater verwacht.quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Allang gestart.
Zoals vaker bij de groen-rode fusieclub wordt van te voren van alles geënsceneerd.
Wat een verschrikking.quote:Op donderdag 26 maart 2026 18:16 schreef hhh38 het volgende:
KNVB verzoekt profclubs: stel alleen spelers op die zeker speelgerechtigd zijn - https://nos.nl/l/2607939
(lol)
Die zijn hun eigen meetings/presentaties gewend?quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat gek zeg dat de (media)presentatie van een nieuwe politieke partij tot in de puntjes is voorbereid. Bij de T hadden ze blijkbaar een stukje improvisatietheater verwacht.
Binnen één week tijd is de FvD al in vier gemeenten geimplodeerd.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:32 schreef Steven184 het volgende:
Stukje bord voor je kop
"Van deze harde woorden zijn we geschrokken. Is dit nu waar FVD voor staat? Is dit democratie? Gekozen volksvertegenwoordigers onder druk zetten om hun zetel af te staan."
Dure en snelle autootjes zijn voor patjepeeërs, of tokkies. Wat had je dan verwacht?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:24 schreef franklop het volgende:
Ben nu maar definitief F1 live topic gaan ontvolgen (totdat ik net zoals Jose Been toch weer een comenback maakt. MAX gaat niet goed, dus alle nieuwe regels zijn kut. Als iemand dat anders vind is het een 'zuiger'. O en daarnaast is MAX fantastisch omdat hij een journalist zijn recht op vragen stellen ontnam, omdat hij eind vorig jaar een gewoon terechte vraag had gesteld
Dat subforum is het meest Noord-Koreaanse van allemaal op deze sitequote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:24 schreef franklop het volgende:
Ben nu maar definitief F1 live topic gaan ontvolgen (totdat ik net zoals Jose Been toch weer een comenback maakt. MAX gaat niet goed, dus alle nieuwe regels zijn kut. Als iemand dat anders vind is het een 'zuiger'. O en daarnaast is MAX fantastisch omdat hij een journalist zijn recht op vragen stellen ontnam, omdat hij eind vorig jaar een gewoon terechte vraag had gesteld
Goh wat verrassendquote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Binnen één week tijd is de FvD al in vier gemeenten geimplodeerd.
Wat een ontzettend gaaf land hebben we toch met zijn allen.
En voor Tom Boonen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:22 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Dure en snelle autootjes zijn voor patjepeeërs, of tokkies. Wat had je dan verwacht?
Ik kijk niet, maar hoorde dat Dumfries in zijn kracht zou spelen door de opstelling?quote:
Verdedigen kan hij nog steeds nietquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:11 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar hoorde dat Dumfries in zijn kracht zou spelen door de opstelling?
Blijft geestig hoe je op autoritair rechts altijd de meest incompetente losers zult tegenkomen.quote:
De inhoud van die mails lijkt mee te vallen toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Blijft geestig hoe je op autoritair rechts altijd de meest incompetente losers zult tegenkomen.
De directeur van een veiligheidsdienst laat zich hacken en wij moeten natuurlijk weer doen alsof het allemaal wel meevalt. Nee, dit valt niet mee.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De inhoud van die mails lijkt mee te vallen toch?
Mijn verwachtingen waren gewoon laag. Niet eens zijn recente prive mails of mails van de veiligheidsdienst.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De directeur van een veiligheidsdienst laat zich hacken en wij moeten natuurlijk weer doen alsof het allemaal wel meevalt. Nee, dit valt niet mee.
We weten allemaal dat 2FA gewoon ontzettend vervelend isquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De baas van de FBI heeft niet eens 2FA op z'n privemail, dat kan toch niet Johan.
Uhm nee?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We weten allemaal dat 2FA gewoon ontzettend vervelend is
Voor desktop vult Bitwarden de TOTP-code in en anders staan ze ook nog op m'n horloge.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Compleet nuttig en keihard nodig, maar wel irritant
Zou hij Maga2025 als ww hebben gehad? Bij Trump werkte dat ook zo goed:quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De baas van de FBI heeft niet eens 2FA op z'n privemail, dat kan toch niet Johan.
Die was op de OS niet heel bijzonder toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:53 schreef Faraday01 het volgende:
Jeetje, Nina Pinzaronne gaat voor België een medaille winnen op het WK kunstrijden
Dit boeit niemandquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:53 schreef Faraday01 het volgende:
Jeetje, Nina Pinzaronne gaat voor België een medaille winnen op het WK kunstrijden
Faraday01 dus wel!quote:
Knap dat een klein land als België de laatste jaren altijd wel goed kunstschaatssters voortbrengtquote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:53 schreef Faraday01 het volgende:
Ik zie een verband met dat ik de reeks ben gaan ontvolgenquote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:44 schreef Szura het volgende:
Het F1-topic is inmiddels in de fase van berusting beland
We puzzelen vrolijk door richting de afgrond.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 14:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Schrijnend stuk.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-om-te-gaan-a4923368
Ach Lamyae Aharouayquote:Op zaterdag 28 maart 2026 14:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Schrijnend stuk.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-om-te-gaan-a4923368
De Faber van de VS.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 21:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Blijft geestig hoe je op autoritair rechts altijd de meest incompetente losers zult tegenkomen.
Liever naar de Brienenoordquote:Op zaterdag 28 maart 2026 21:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Morgen topic op Wielerflits?
Prikpagina.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 21:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Morgen topic op Wielerflits?
https://wielerprikbord.nl/list.php?8quote:Op zaterdag 28 maart 2026 21:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Prikpagina.
Of bestaat dat Nederlandstalige PCM-forum nog?
Die heeft daar toch ook allang een ban te pakken?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 21:48 schreef Slobeend het volgende:
We kunnen ook naar het Cyclingnews forum (op zoek naar @:Koffieplanter ).
DNP-Oldquote:Op zaterdag 28 maart 2026 21:48 schreef Slobeend het volgende:
We kunnen ook naar het Cyclingnews forum (op zoek naar @:Koffieplanter ).
Is dat zo ja?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 21:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die heeft daar toch ook allang een ban te pakken?
Is totaal niet geschikt voor chronologische toepassingen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 21:50 schreef Felagund het volgende:
Of Reddit, dat moet wel het meest onoverzichtelijke 'forum' ooit zijn.
Oh ja, de VSS..quote:Op zaterdag 28 maart 2026 21:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://wielerprikbord.nl/list.php?8
Niks veranderd
2cycle.bequote:Op zaterdag 28 maart 2026 21:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://wielerprikbord.nl/list.php?8
Niks veranderd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |