Gefeliciteerd!quote:Op zondag 22 maart 2026 12:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sinds middernacht 28 jaren oud, engigheid.
Aanwezig geweest bij de premiere van de Cruijff-documentaire. Wat mij betreft de moeite waard! Alle afleveringen van de docu staan op NPO Start https://npo.nl/start/serie/cruijff/afleveringen
Mr Nobody Against Putin gezien?quote:Op zondag 22 maart 2026 23:01 schreef Faraday01 het volgende:
Ik kijk nu op rtl4 naar eerste deel van onze man bij de vijand. Gaat over Rusland in de oorlog. Ontluisterend wat je daar allemaal voorbij ziet komen.
Mogen we al overschakelen naar de user die naïever is dan Slob, voor een reactie?quote:Op maandag 23 maart 2026 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Rob heeft een goed gesprek gehad met iemand die hem bij de eerste de beste gelegenheid publiekelijk zou laten executeren op een plein. Goed man.
Zo werkt politiekquote:Op maandag 23 maart 2026 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Rob heeft een goed gesprek gehad met iemand die hem bij de eerste de beste gelegenheid publiekelijk zou laten executeren op een plein. Goed man.
Toch is dit bijna schaamtelozer dan het gelik van Rutte.quote:
Nog gefeliciteerd @Alaphilippe_quote:Op zondag 22 maart 2026 12:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sinds middernacht 28 jaren oud, engigheid.
Aanwezig geweest bij de premiere van de Cruijff-documentaire. Wat mij betreft de moeite waard! Alle afleveringen van de docu staan op NPO Start https://npo.nl/start/serie/cruijff/afleveringen
Tegelijkertijd is hij ook niet blij met Iran die binnen de landsgrenzen probeert mensen te executerenquote:Op maandag 23 maart 2026 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch is dit bijna schaamtelozer dan het gelik van Rutte.
Sowieso vrij kansloos om solidariteit te tonen aan terreurstaat Saoedi-Arabië.
Weet je in welk land ze ook graag mensen binnen de landsgrenzen executeren?quote:Op maandag 23 maart 2026 22:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Tegelijkertijd is hij ook niet blij met Iran die binnen de landsgrenzen probeert mensen te executeren
Weet niet of Rob dit ook heeft besproken.quote:Saudi authorities executed at least 356 people in 2025, setting a new record in the country for the highest number of executions in one year since monitoring began, Human Rights Watch said today. This is the second year in a row that Saudi authorities have set a new execution record, with 345 registered in 2024.
SA heeft daar weinig moeite mee, maar ik ken geen voorbeelden in Nederlandquote:Op maandag 23 maart 2026 22:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet je in welk land ze ook graag mensen binnen de landsgrenzen executeren?
Je hoeft ditmaal niet eens een geschiedenisboek bij de hand te nemen!
Oh, op die manier bedoel je.quote:Op maandag 23 maart 2026 22:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
SA heeft daar weinig moeite mee, maar ik ken geen voorbeelden in Nederland
Zeker, maar dat zal vanuit de bestuurders minder direct als aantasting voelen.quote:Op maandag 23 maart 2026 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, op die manier bedoel je.
Telt het exporteren van salafisme ook?
Stukje Hans Worst aansnijdenquote:Op maandag 23 maart 2026 22:33 schreef franklop het volgende:
Ik ben toe aan vakantie
Om maar een iets vrolijker topic aan te snijden.
Haha dat doen ze soms ook bij executeren, snijden
Dat is dan een beetje dom, zoals een groot denker ooit sprak.quote:Op maandag 23 maart 2026 22:35 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zeker, maar dat zal vanuit de bestuurders minder direct als aantasting voelen.
Daar sluit ik mij volmondig bij aanquote:Op maandag 23 maart 2026 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is dan een beetje dom, zoals een groot denker ooit sprak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |