quote:
Deze quote kan ik tot in de eeuwigheid blijven gebruiken.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Autootje rijden is per definitie geen sport.
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:34 schreef Steven184 het volgende:
Jullie obsessie met deze persoon is bijzonder.
Er is altijd wel weer een andere Engelse of Arabische club.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:51 schreef Steven184 het volgende:
[..]
40 mln voor reservespits weggooien
Vroeger had elk dorp zo'n gek en bleef het daar bij.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:23 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Maar oh wee als iemand iets gemeens zei over Charlie Kirk.
Gelukkig hebben Wimlex en Maxima volgende maand een gezellig logeerpartijtje bij deze man. Heel normaal allemaal.
Ik trek anders een grote fles open als deze fascist onder de grond ligtquote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:23 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben Wimlex en Maxima volgende maand een gezellig logeerpartijtje bij deze man. Heel normaal allemaal.
Beetje jammer wel dat dit soort onkruid ondanks de absurd ongezonde levensstijl het altijd zo lang vol houdt. Altijd tegen ons.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik trek anders een grote fles open als deze fascist onder de grond ligt
Zoals we in Iran ook hebben gezien, staat er in dat soort landen altijd wel weer een nieuwe idioot klaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Beetje jammer wel dit soort onkruid ondanks de absurd ongezonde levensstijl het altijd zo lang vol houdt. Altijd tegen ons.
Drink jij geen diet coke?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Beetje jammer wel dit soort onkruid ondanks de absurd ongezonde levensstijl het altijd zo lang vol houdt. Altijd tegen ons.
Dit is net zomin als Pogacar een mens.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:23 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Haha nee, natuurlijk niet. Jij denkt dat Trump het concept 'spijt' snapt?quote:Op zondag 22 maart 2026 07:31 schreef franklop het volgende:
Zou Trump al een beetje spijt hebben van de oorlog?
Tuurlijk niet. Dit is de schuld van autopen-Biden en alle wokies. Dat weet jij ook wel...quote:Op zondag 22 maart 2026 07:31 schreef franklop het volgende:
Zou Trump al een beetje spijt hebben van de oorlog?
Op die leeftijd was Taylor ook nog een nobuddy.quote:Op zondag 22 maart 2026 12:11 schreef franklop het volgende:
Gefeliciteerd dan toekomstig wereldkampioen darts @:alaphilippe_
Gefeliciteerd ouwe reusquote:Op zondag 22 maart 2026 12:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sinds middernacht 28 jaren oud, engigheid.
Aanwezig geweest bij de premiere van de Cruijff-documentaire. Wat mij betreft de moeite waard! Alle afleveringen van de docu staan op NPO Start https://npo.nl/start/serie/cruijff/afleveringen
Confronterend..quote:Op zondag 22 maart 2026 12:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sinds middernacht 28 jaren oud, engigheid.
Aanwezig geweest bij de premiere van de Cruijff-documentaire. Wat mij betreft de moeite waard! Alle afleveringen van de docu staan op NPO Start https://npo.nl/start/serie/cruijff/afleveringen
2026 is pas 3 maanden bezig, opmerkelijk genoeg.quote:Op zondag 22 maart 2026 22:30 schreef Steven184 het volgende:
De ontvoering van Maduro voelt trouwens als 5 jaar geleden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |