Ik verwacht een live aankondiging tijdens de verkiezingsuitslagavond van de NOS!quote:Op woensdag 18 maart 2026 22:43 schreef Steven184 het volgende:
Gaat Fok direct op zwart of komt er een aankondiging?
SGP/CU blijft op 7quote:Op woensdag 18 maart 2026 22:43 schreef AgnesGru het volgende: [..] Geen alleen heersende christelijke partijen?
Einde voor Minerva in de Leidsche raad?quote:Op woensdag 18 maart 2026 22:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
In Katwijk is, heel prematuur, SGP net de grootste.
In Teylingen, (waar Mani's Sassenheim toehoort) wel een mooie opkomst van boven de 60 procent.
Sta ik ook van te kijken. Nu was er met 17 (vooral versplinterde) partijen ook geen besturen aan de laatste jaren.quote:Op woensdag 18 maart 2026 22:45 schreef Hamlapjes het volgende:
Volgens de exitpoll verdubbelt GLPvdA hier en zouden ze de grootste worden
Kan je er geen hoop uit Putten?quote:Op woensdag 18 maart 2026 22:52 schreef franklop het volgende:
O lokaal 1 (anti-azc) lijkt zelfs de grootste te worden nu
Einde tijdperk dorp franklop
Ik word er vooral verdrietig vanquote:Op woensdag 18 maart 2026 22:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan je er geen hoop uit Putten?
Nja, met VVD, CDA en LAS was er toch 8 jaar een duidelijke romp die inhoudelijk ook niet zo ver uit elkaar liggen. Goed, het was beleidsmatig natuurlijk helaas wel weer lekker rechtsaf slaan, maar dat was op zich wel door de raad heen te loodsen.quote:Op woensdag 18 maart 2026 22:55 schreef Remco het volgende:
[..]
Sta ik ook van te kijken. Nu was er met 17 (vooral versplinterde) partijen ook geen besturen aan de laatste jaren.
Was toch maar in een paar gemeentes?quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:05 schreef AgnesGru het volgende:
Heeft iemand hier met het nieuwe stembiljet gestemd? Hier was in ieder geval nog de normale variant.
Leiden deed mee aan de proef, jaquote:Op woensdag 18 maart 2026 23:05 schreef AgnesGru het volgende:
Heeft iemand hier met het nieuwe stembiljet gestemd? Hier was in ieder geval nog de normale variant.
Ja hier ook, moeten ze meteen invoeren.quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:05 schreef AgnesGru het volgende:
Woon jij ook in Leiden, eigenlijk?quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ja hier ook, moeten ze meteen invoeren.
Neequote:Op woensdag 18 maart 2026 23:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Woon jij ook in Leiden, eigenlijk?
Bleken er 11 te zijn:quote:Op woensdag 18 maart 2026 23:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was toch maar in een paar gemeentes?
Kwam vanmiddag ter sprake bij de middagshow op Joe. Die DJ had gestemd met het nieuwe biljet.quote:Op 18 maart 2026 tijdens de gemeenteraadsverkiezingen stemmen kiezers in 11 gemeenten met een nieuw, kleiner stembiljet. Dat zijn de gemeenten Alphen aan den Rijn, Boekel, Gouda, ’s-Hertogenbosch, Leiden, Meierijstad, Midden-Delfland, Nijmegen, Noordoostpolder, Soest en Tynaarlo.
Lijkt mij een stuk fijner inderdaad. Al begreep ik wel dat sommige mensen het te ingewikkeld vindenquote:Op woensdag 18 maart 2026 23:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Leiden deed mee aan de proef, ja.
Stuk makkelijker, overzichtelijker en geen gekloot met vouwen. Alleen qua voorkeursstem wel handig als je je er thuis goed op inleest. Je moet nu door een boekje bladeren op locatie om de verschillende kandidaten te lezen.
Tynaarloquote:Op woensdag 18 maart 2026 23:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Bleken er 11 te zijn:
[..]
Kwam vanmiddag ter sprake bij de middagshow op Joe. Die DJ had gestemd met het nieuwe biljet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |