Voor jullie eigen bestwil!quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Weer een goede verdedigende actie van Slob
Kun jij even achter vragen of Snolleke op een ludieke manier het nieuws van de week kan bezingen voor de FP? Evt met een pikant HOT clipje erbij.quote:
Ach, Modusquote:Op donderdag 19 maart 2026 18:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Modus in FB / Frontpage Feedback Topic #58
Alles vanaf daar.
Wat een gestook.quote:
De serie is ook de moeite waard.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:48 schreef Steven184 het volgende:
@:rellende_rotscholier
Vaderland van Fernando Aramburu gelezen. Indrukwekkend verhaal.
Zet ik op de lijstquote:Op donderdag 19 maart 2026 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De serie is ook de moeite waard.
Zelfreflectie en zelfcorrigerend vermogen.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:24 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
a a m b E i E N
f a g o t t E N
N a a i d o o s
X E N o f o b E
N E G E R S E X
5/6
Ik zal je dm'en.quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:40 schreef Momo het volgende:
Ik verwacht hunks met sixpacks in de komende dagen
Steve Rogersquote:
Het oneindige staatsterrorisme van Israhel: start de famfare, WIJ steunen dit!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Israël gooit passant ook wat bommetjes in Syrië.
En iedereen kijkt toe.
Lijkt mij de enige optie.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/AthleticClub/status/2034955108698792079
@:Rellende_Rotscholier Bidden en smeken dat Andoni Iraola thuiskomt.
Ach, ja. Zonde. Maar ik denk dat Valverde binnen een paar weken het wel een plekje heeft gegeven en met de fotocamera in de weer is.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt mij de enige optie.
Wel echt jammer voor Valverde, dit was helaas het jaar teveel.
Iraola, Perez, Pochettino en Terzic lees ik tot nu toe. Nou, doe dan maar gewoon Iraola, alleen al om de Premier League-juichaapjes de mond te snoeren.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ach, ja. Zonde. Maar ik denk dat Valverde binnen een paar weken het wel een plekje heeft gegeven en met de fotocamera in de weer is.
Misschien Iñigo Perez als andere optie. Maar Iraola laat iig niets los over zijn toekomst bij Bournemouth.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |