abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 maart 2026 @ 20:49:53 #201
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220408637
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:46 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Hij zit toch niet voor het stelen van een pakje boter in een TBS kliniek?
Dan ben je toch een crimineel
Brandstichting. Hij heeft zijn kamer in brand gestoken in de isolatie ruimte Hc3 en ik was erbij toen hij dat deed. We waren in 2020 beiden opgenomen voor psychose en zo kwamen we met elkaar weer in contact.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 22 maart 2026 @ 20:54:47 #202
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220408690
De reden waarom ik in dit topic over deze Antilliaanse man begint is omdat ik geen topic mag openen over hem. Als je kijk in mijn geschiedenis zie je dat ik een topic heb geopend over een Antilliaanse gangster in TBS, maar een mod heeft het op slot gedaan en gezegd dat ik over hem mag praten in mijn albestaande topic (dus deze). Ik snap ook niet waarom ik geen aparte topic over hem mag hebben.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220408770
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:54 schreef Keep_Walking het volgende:
De reden waarom ik in dit topic over deze Antilliaanse man begint is omdat ik geen topic mag openen over hem. Als je kijk in mijn geschiedenis zie je dat ik een topic heb geopend over een Antilliaanse gangster in TBS, maar een mod heeft het op slot gedaan en gezegd dat ik over hem mag praten in mijn albestaande topic (dus deze). Ik snap ook niet waarom ik geen aparte topic over hem mag hebben.
hoeveel aparte topics denk je nodig te hebben dan?
en waarom moet dit perse in een apart topic?
en waarom maak je dan geen dagboek aan
dacht dat er hier was aangegeven dat dit een mogelijkheid was
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220408774
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:54 schreef Keep_Walking het volgende:
De reden waarom ik in dit topic over deze Antilliaanse man begint is omdat ik geen topic mag openen over hem. Als je kijk in mijn geschiedenis zie je dat ik een topic heb geopend over een Antilliaanse gangster in TBS, maar een mod heeft het op slot gedaan en gezegd dat ik over hem mag praten in mijn albestaande topic (dus deze). Ik snap ook niet waarom ik geen aparte topic over hem mag hebben.
Ik snap totaal niet waarom deze man ter sprake moet komen
  Moderator zondag 22 maart 2026 @ 21:05:04 #205
38824 crew  Droopie
pi_220408778
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:54 schreef Keep_Walking het volgende:
De reden waarom ik in dit topic over deze Antilliaanse man begint is omdat ik geen topic mag openen over hem. Als je kijk in mijn geschiedenis zie je dat ik een topic heb geopend over een Antilliaanse gangster in TBS, maar een mod heeft het op slot gedaan en gezegd dat ik over hem mag praten in mijn albestaande topic (dus deze). Ik snap ook niet waarom ik geen aparte topic over hem mag hebben.
Ehh. Goede.

Ik heb een buurman, die ken ik nogal goed en ik wil ook graag over hem praten. Denk niet dat ie dat leuk zal vinden, maar ik vind echt dat jullie dat moeten weten.

Daarom ga ik morgen een topic openen over liefdes verdriet.

Heeft niets met het onderwerp te maken, maar dan krijg ik toch de mogelijkheid om mijn zin door te drijven 🤣

K_W, je bent verre van stabiel en normaal.. Dat je dit zelf niet inziet dat je dat niet kan maken a. Op dit forum en b. Tegenover die Antilliaanse gangster..

Maar dat je zieltjes probeert te winnen over de rug van de NA vind ik echt heel sneu.. Dit topic is niet voor jou om steun en ervaringen van (ex) verslaafden te vinden, dit topic is om jouw zin door te drammen..

Ik vind het allemaal prima, maar zal vanaf nu niet meer op je reageren, je topics links laat liggen en dat hoef je bij mij ook niet meer te doen.

Ik ga potverdomme mijn ervaringen niet delen in een verkapt "dagboek" topic..

Anyways, fijne avond.
Hell To The Liars
pi_220408882
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:54 schreef Keep_Walking het volgende:
De reden waarom ik in dit topic over deze Antilliaanse man begint is omdat ik geen topic mag openen over hem. Als je kijk in mijn geschiedenis zie je dat ik een topic heb geopend over een Antilliaanse gangster in TBS, maar een mod heeft het op slot gedaan en gezegd dat ik over hem mag praten in mijn albestaande topic (dus deze). Ik snap ook niet waarom ik geen aparte topic over hem mag hebben.
Omdat je dit soort mensen uit je leven moet bannen als je ooit op het goede spoor wil komen. Maar goed, dat wil je toch niet horen
  zondag 22 maart 2026 @ 21:20:21 #207
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220408899
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:05 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ehh. Goede.

Ik heb een buurman, die ken ik nogal goed en ik wil ook graag over hem praten. Denk niet dat ie dat leuk zal vinden, maar ik vind echt dat jullie dat moeten weten.

Daarom ga ik morgen een topic openen over liefdes verdriet.

Heeft niets met het onderwerp te maken, maar dan krijg ik toch de mogelijkheid om mijn zin door te drijven 🤣

K_W, je bent verre van stabiel en normaal.. Dat je dit zelf niet inziet dat je dat niet kan maken a. Op dit forum en b. Tegenover die Antilliaanse gangster..

Maar dat je zieltjes probeert te winnen over de rug van de NA vind ik echt heel sneu.. Dit topic is niet voor jou om steun en ervaringen van (ex) verslaafden te vinden, dit topic is om jouw zin door te drammen..

Ik vind het allemaal prima, maar zal vanaf nu niet meer op je reageren, je topics links laat liggen en dat hoef je bij mij ook niet meer te doen.

Ik ga potverdomme mijn ervaringen niet delen in een verkapt "dagboek" topic..

Anyways, fijne avond.
Ik voel me oprecht gekwetst door deze post.

:'( :'(

Echt waar, je bent nu heel gemeen aan het doen tegen mij en ik verdien het niet.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 22 maart 2026 @ 21:21:50 #208
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220408916
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:18 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Omdat je dit soort mensen uit je leven moet bannen als je ooit op het goede spoor wil komen. Maar goed, dat wil je toch niet horen
TBS’ers verdienen geen tweede kans in de maatschappij?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220408921
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:20 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik voel me oprecht gekwetst door deze post.

:'( :'(

Echt waar, je bent nu heel gemeen aan het doen tegen mij en ik verdien het niet.
Het is niet gemeen, het is gewoon iets wat jij niet wil horen. Het doel is niét om je te kwetsen, het doel is niét om gemeen te zijn, en of jij dat wel of niet verdient heeft er 0,0 mee van doen.

Maar het is wel weer maximaal de slachtofferrol opzoeken wat je nu weer doet.
pi_220408949
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:20 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik voel me oprecht gekwetst door deze post.

:'( :'(

Echt waar, je bent nu heel gemeen aan het doen tegen mij en ik verdien het niet.
ik denk dat je nu enorm aan het overdrijven bent
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220408952
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
TBS’ers verdienen geen tweede kans in de maatschappij?
Dat zeg ik niet. Ik zeg JIJ geen contact met hem moet hebben
  zondag 22 maart 2026 @ 21:25:29 #212
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220408953
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Het is niet gemeen, het is gewoon iets wat jij niet wil horen. Het doel is niét om je te kwetsen, het doel is niét om gemeen te zijn, en of jij dat wel of niet verdient heeft er 0,0 mee van doen.

Maar het is wel weer maximaal de slachtofferrol opzoeken wat je nu weer doet.
Zijn doel was wel om mij te kwetsen met die post, lees goed wat Droopie mij allemaal noemt en hoe hij tegen mij praat.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220408961
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:25 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Zijn doel was wel om mij te kwetsen met die post, lees goed wat Droopie mij allemaal noemt en hoe hij tegen mij praat.
Nee hoor, dat maak jij er van
  Moderator / Miss SHO zondag 22 maart 2026 @ 21:26:46 #214
22592 crew  Ole
pi_220408964
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
TBS’ers verdienen geen tweede kans in de maatschappij?
Dat wordt hier niet gezegd denk ik.
Belangrijk voor jou is dat je aan jezelf denkt. Het is heel heftig om iemand in huis te nemen die zo lang vastgezeten heeft en ook nog een stoornis heeft.
Je hebt echt al genoeg te doen voor jezelf.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220408973
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:26 schreef Ole het volgende:

[..]
Dat wordt hier niet gezegd denk ik.
Belangrijk voor jou is dat je aan jezelf denkt. Het is heel heftig om iemand in huis te nemen die zo lang vastgezeten heeft en ook nog een stoornis heeft.
Je hebt echt al genoeg te doen voor jezelf.
Dat bedoel ik.
Dankje.
  Moderator / Miss SHO zondag 22 maart 2026 @ 21:28:13 #216
22592 crew  Ole
pi_220408976
Heb je trouwens naast NA en een sponsor nog professionele behandeling?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 22 maart 2026 @ 21:28:47 #217
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220408981
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:25 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg JIJ geen contact met hem moet hebben
Maar waarom niet? Hij heeft letterlijk niemand anders om te bellen, niet eens familie. Juist via mij heeft hij contact kunnen leggen met zijn vader, maar hij kan zijn vader niet bellen want die woont op Curaçao. Wat is de reden dat hij mij niet meer zou mogen bellen? Waarom zou ik hem niet helpen? Ik weet precies hoe het voelt om door mijn familie en vrienden in de steek gelaten te worden door de psychoses die ik niks aan kon doen. Hij heeft dezelfde problemen, maar dan erger in de TBS. Ik zit in de reguliere psychiatrische zorg en hij zit in forensische psychiatrische zorg.🙁
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 22 maart 2026 @ 21:29:56 #218
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220408989
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:26 schreef Ole het volgende:

[..]
Dat wordt hier niet gezegd denk ik.
Belangrijk voor jou is dat je aan jezelf denkt. Het is heel heftig om iemand in huis te nemen die zo lang vastgezeten heeft en ook nog een stoornis heeft.
Je hebt echt al genoeg te doen voor jezelf.
Ik ga hem niet in huis nemen hoor, dat heb ik nooit gezegd. Hij belt mij alleen en als hij weer in Utrecht woont ga ik met hem afspreken en helpen met reintegratie. Maar niet in mijn huis.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 22 maart 2026 @ 21:30:41 #219
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220408994
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:28 schreef Ole het volgende:
Heb je trouwens naast NA en een sponsor nog professionele behandeling?
Jazeker, Altrecht en Lister.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220409004
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:28 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Maar waarom niet? Hij heeft letterlijk niemand anders om te bellen, niet eens familie. Juist via mij heeft hij contact kunnen leggen met zijn vader, maar hij kan zijn vader niet bellen want die woont op Curaçao. Wat is de reden dat hij mij niet meer zou mogen bellen? Waarom zou ik hem niet helpen? Ik weet precies hoe het voelt om door mijn familie en vrienden in de steek gelaten te worden door de psychoses die ik niks aan kon doen. Hij heeft dezelfde problemen, maar dan erger in de TBS. Ik zit in de reguliere psychiatrische zorg en hij zit in forensische psychiatrische zorg.🙁
Alsof de ene alcoholist, die NIET van de drank af kan blijven een andere alcoholist wil gaan begeleiden om van de drank af te blijven.

Maar, gewoon lekker doen K_W, he, want blijkbaar heb je nog niet genoeg ellende gehad.
  Moderator / Miss SHO zondag 22 maart 2026 @ 21:32:41 #221
22592 crew  Ole
pi_220409007
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:28 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Maar waarom niet? Hij heeft letterlijk niemand anders om te bellen, niet eens familie. Juist via mij heeft hij contact kunnen leggen met zijn vader, maar hij kan zijn vader niet bellen want die woont op Curaçao. Wat is de reden dat hij mij niet meer zou mogen bellen? Waarom zou ik hem niet helpen? Ik weet precies hoe het voelt om door mijn familie en vrienden in de steek gelaten te worden door de psychoses die ik niks aan kon doen. Hij heeft dezelfde problemen, maar dan erger in de TBS. Ik zit in de reguliere psychiatrische zorg en hij zit in forensische psychiatrische zorg.🙁
Jij vraagt onze mening en het is aan jou wat je ermee doet. Wij dwingen je nergens toe.
Waarom het niet verstandig is is al aangegeven.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220409010
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:28 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Maar waarom niet? Hij heeft letterlijk niemand anders om te bellen, niet eens familie. Juist via mij heeft hij contact kunnen leggen met zijn vader, maar hij kan zijn vader niet bellen want die woont op Curaçao. Wat is de reden dat hij mij niet meer zou mogen bellen? Waarom zou ik hem niet helpen? Ik weet precies hoe het voelt om door mijn familie en vrienden in de steek gelaten te worden door de psychoses die ik niks aan kon doen. Hij heeft dezelfde problemen, maar dan erger in de TBS. Ik zit in de reguliere psychiatrische zorg en hij zit in forensische psychiatrische zorg.🙁
Zoals Ole ook aangeeft. Probeer eerst je eigen leven op de rit te krijgen
  Moderator / Miss SHO zondag 22 maart 2026 @ 21:33:22 #223
22592 crew  Ole
pi_220409012
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:29 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik ga hem niet in huis nemen hoor, dat heb ik nooit gezegd. Hij belt mij alleen en als hij weer in Utrecht woont ga ik met hem afspreken en helpen met reintegratie. Maar niet in mijn huis.
Ah ok dat heb ik verkeerd begrepen dan.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 22 maart 2026 @ 21:39:01 #224
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220409048
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Alsof de ene alcoholist, die NIET van de drank af kan blijven een andere alcoholist wil gaan begeleiden om van de drank af te blijven.

Maar, gewoon lekker doen K_W, he, want blijkbaar heb je nog niet genoeg ellende gehad.
Ik ben dus juist van dranks en drugs af al bijna een jaar, dus ik kan juist wel een ander begeleiden daarin toch? Bovendien is de vergelijking hier over psychoses, hij heeft psychoses gehad net zoals ik psychoses heb gehad, of CotS. Is dat de reden dat jullie niet willen dat ik met CotS praat? Omdat je denkt dat mijn Psychosegevoeligheid haar psychoses kan beïnvloeden?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220409049
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:25 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Zijn doel was wel om mij te kwetsen met die post, lees goed wat Droopie mij allemaal noemt en hoe hij tegen mij praat.
pure onzin
waarom kruip je zo graag in die slachtofferrol
gebeurt dit tijdens je NA momenten ook?
spreken deelgenoten je hierop aan?
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  zondag 22 maart 2026 @ 21:39:30 #226
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220409051
Ik heb donderdag aanstaande gesprek met de UWV om weer te gaan werken. Wens me geluk.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator zondag 22 maart 2026 @ 21:40:34 #227
38824 crew  Droopie
pi_220409054
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:25 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Zijn doel was wel om mij te kwetsen met die post, lees goed wat Droopie mij allemaal noemt en hoe hij tegen mij praat.
Droopie komt zijn nare periode delen met tips en ervaringen, om andere mensen te laten zien hoe ik uit een diep dal kwam, toen waren er ook Fok! users die mij hielpen en een luisterend oor boden.

Die users, de AA en deze site ben ik dat schatplichtig, of zo ervaar ik dat soms, om mensen die nu in dezelfde situatie ook dat stipje aan de horizon aan te wijzen en een lichtpuntje te laten zien in een zware en donkere periode.

Dat jij dan heel hele act/ topic gaat opzetten omdat je geen dagboektopic mag openen kwetst mij.. t doet geen zeker geen pijn, maar ik vind dat wel heel naar gedrag.

Sterker nog, ik ben daar zwaar allergisch voor.

Geef ik soms ongevraagd advies, ja.
Probeer ik mijzelf open te stellen met het doel om anderen te helpen, ook ja.

Dat jij nu weer huillie huillie gaat doen, zegt meer over jou dan over mij. Je bent niet de enige op de wereld he, maar hey hou je eigen denkbeelden maar in stand en maak je eigen maar wijs dat dit soort topics het gevolg zijn van... vul zelf maar in... (als ik die opsomming had ingevuld was het wel geweest om te kwetsen)..

Maar ga zeker niet mij proberen te gaslighten en de rollen om te draaien
Hell To The Liars
  zondag 22 maart 2026 @ 21:47:27 #228
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220409111
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:40 schreef Droopie het volgende:

[..]
Droopie komt zijn nare periode delen met tips en ervaringen, om andere mensen te laten zien hoe ik uit een diep dal kwam, toen waren er ook Fok! users die mij hielpen en een luisterend oor boden.

Die users, de AA en deze site ben ik dat schatplichtig, of zo ervaar ik dat soms, om mensen die nu in dezelfde situatie ook dat stipje aan de horizon aan te wijzen en een lichtpuntje te laten zien in een zware en donkere periode.

Dat jij dan heel hele act/ topic gaat opzetten omdat je geen dagboektopic mag openen kwetst mij.. t doet geen zeker geen pijn, maar ik vind dat wel heel naar gedrag.

Sterker nog, ik ben daar zwaar allergisch voor.

Geef ik soms ongevraagd advies, ja.
Probeer ik mijzelf open te stellen met het doel om anderen te helpen, ook ja.

Dat jij nu weer huillie huillie gaat doen, zegt meer over jou dan over mij. Je bent niet de enige op de wereld he, maar hey hou je eigen denkbeelden maar in stand en maak je eigen maar wijs dat dit soort topics het gevolg zijn van... vul zelf maar in... (als ik die opsomming had ingevuld was het wel geweest om te kwetsen)..

Maar ga zeker niet mij proberen te gaslighten en de rollen om te draaien
Nogmaals, ik heb een aparte topic geopend over de Antilliaan in TBS, maar de moderator heeft die op slot gezet en gezegd dat ik hier over hem moet beginnen. Hoezo zet ik een hele act op dan? Denk je dat ik mensen hier aan het bedriegen bent of niet serieus bezig bent met de 12 stappen? Wat is precies een ACT met dit topic van mij?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220409115
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:39 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik ben dus juist van dranks en drugs af al bijna een jaar, dus ik kan juist wel een ander begeleiden daarin toch? Bovendien is de vergelijking hier over psychoses, hij heeft psychoses gehad net zoals ik psychoses heb gehad, of CotS. Is dat de reden dat jullie niet willen dat ik met CotS praat? Omdat je denkt dat mijn Psychosegevoeligheid haar psychoses kan beïnvloeden?
Het is weer totaal overbodig om CotS hier weer bij te gaan betrekken.
Maar is dezelfde strekking: ja, de psychosegevoelighieid van je gangstervriendje kan jou weer beïnvloeden.
  zondag 22 maart 2026 @ 21:48:40 #230
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220409120
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:47 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Het is weer totaal overbodig om CotS hier weer bij te gaan betrekken.
Maar is dezelfde strekking: ja, de psychosegevoelighieid van je gangstervriendje kan jou weer beïnvloeden.
Hoe kan zijn Psychosegevoeligheid mij beïnvloeden als hij belt?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220409150
Bekend verhaal hier.

KW: 'ik heb spijt en ben blij met de directheid van het forum'

KW: wat is jullie mening over het blijven omgaan met een crimineel? Is hij trouwens niet, hij zit alleen maar in de gevangenis!'

User A B en C zeggen dat hen dit geen goed idee lijkt omdat hij zelf nog in een hersteltraject zit maar het aan KW is om hierin een keuze te maken.

Kw: 'jamaar.. ja maar... Dit zijn redenen waarom het wél een goed idee is. Ik ga hem ook begeleiden nadat hij uit de gevangenis komt. En over mijn groei in de 12 stappen wil ik het hier liever niet hebben'.

User D zegt dat dit geen algemeen 12 stappen topic is maar een verkapt dagboek topic. Waarbij KW ingaat op zijwegen maar niet op de zaken die hij zei hier te willen bespreken, of vragen van users die over de 12 stappen gaan. En dat KW, gezien zijn reacties op (door hem zelf gevraagde) meningen van users, niet open staat voor advies. Zoals eerder ook het geval was.

KW: 'User D is gemeen!'

@Keep_Walking ik gun het je dat je nuchter blijft. En uit deze denkspiraal komt. Hierin heb nog veel stappen te zetten. En zolang je dat niet ziet blijf je kwetsbaar en gevoelig voor een terugval.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220409154
K_W, luister. Jij opent een topic waarin je de 12 stappen wil bespreken of er zelfs een discussie over voeren. Zorg dan in ieder geval dat je zelf ontopic blijft..?

Ontopic: ik ken wel een aantal mensen (ook niet-gelovigen, trouwens) die een 12-stappen-ding hebben gedaan. Voor verschillende verslavingen. Zijn wel allemaal mensen met gamer-breinen die gevoelig zijn voor beloningen, dus ze doen het allemaal voor de tags/penningen/chips. Maar hey, wat je reden ook is, als het maar werkt, toch?
Mon 'en!
pi_220409173
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:48 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Hoe kan zijn Psychosegevoeligheid mij beïnvloeden als hij belt?
Als je niet snapt dat het omgaan met iemand die EN gangster is EN TBS heeft/had EN niemand anders heeft (volgens jouw zeggen) EN jij bent serieus dat je hem wil gaan begeleiden terwijl je zelf niet eens fatsoenlijk uit de shit kunt komen, dan ben je nog heel erg ver van huis.

Als ik dat combineer met alle andere dingen die je sinds je terug bent weer hebt gezegd, dan kan ik alleen maar de conclusie trekken dat je óf niet serieus hier mee bezig bent, óf je bent zo ver heen dat dit bij voorbaat al een verloren zaak is.
  zondag 22 maart 2026 @ 21:58:52 #234
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220409187
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Als je niet snapt dat het omgaan met iemand die EN gangster is EN TBS heeft/had EN niemand anders heeft (volgens jouw zeggen) EN jij bent serieus dat je hem wil gaan begeleiden terwijl je zelf niet eens fatsoenlijk uit de shit kunt komen, dan ben je nog heel erg ver van huis.

Als ik dat combineer met alle andere dingen die je sinds je terug bent weer hebt gezegd, dan kan ik alleen maar de conclusie trekken dat je óf niet serieus hier mee bezig bent, óf je bent zo ver heen dat dit bij voorbaat al een verloren zaak is.
Begeleiding is te serieus, wat ik wil doen is een goede vriend voor hem zijn. Hij wilt ook een goede vriend voor mij zijn en we hebben leuke opbouwende gesprekken op de telefoon. Daar is niks mis mee toch?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220409199
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Begeleiding is te serieus, wat ik wil doen is een goede vriend voor hem zijn. Hij wilt ook een goede vriend voor mij zijn en we hebben leuke opbouwende gesprekken op de telefoon. Daar is niks mis mee toch?
lekker doen joh
je weet het toch beter
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220409207
Je geeft aan dat je nu bezig bent met stap 4 van het 12 stappen plan.

Kun je iets meer vertellen over hoe dit stappenplan er uit ziet? Volgen jullie een programma? Bijvoorbeeld iedere week 1 stap? Of maak je pas de volgende stap als je daar klaar voor bent en is het dus een traject met een variabele tijdsduur?

Ik heb van andere mensen gehoord dat mensen meerdere keren door de 12 stappen heen gaan. Is dat bij jou groep ook mogelijk? Of ben je misschien al bezig met een vervolgronde?
pi_220409217
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Begeleiding is te serieus, wat ik wil doen is een goede vriend voor hem zijn. Hij wilt ook een goede vriend voor mij zijn en we hebben leuke opbouwende gesprekken op de telefoon. Daar is niks mis mee toch?
Je vraagt om meningen maar eigenlijk wil je gewoon gelijk krijgen.
Vraag niet om advies, als je je besluit al genomen hebt. Zeg dat dan. Wel zo eerlijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220409224
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Begeleiding is te serieus, wat ik wil doen is een goede vriend voor hem zijn. Hij wilt ook een goede vriend voor mij zijn en we hebben leuke opbouwende gesprekken op de telefoon. Daar is niks mis mee toch?
Oke, er is niks mis mee volgens jou, dus gewoon doen. Waarom stel je de vraag dan uberhaupt?

Het is niet aan mij om dit te zeggen en te bepalen, maar als het aan mij had gelegen (en dat ligt het dus niet) had ik gewoon gezegd joh, lekker doen wat je wil, maar als deze shit in je gezicht ontploft, moet je niet hier terug komen om te janken over hoe je weer het slachtoffer bent want je bent in de situatie waar we het nu over hebben vooral het slachtoffer van je eigen stupiditeit.
pi_220409235
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Oke, er is niks mis mee volgens jou, dus gewoon doen. Waarom stel je de vraag dan uberhaupt?

Het is niet aan mij om dit te zeggen en te bepalen, maar als het aan mij had gelegen (en dat ligt het dus niet) had ik gewoon gezegd joh, lekker doen wat je wil, maar als deze shit in je gezicht ontploft, moet je niet hier terug komen om te janken over hoe je weer het slachtoffer bent want je bent in de situatie waar we het nu over hebben vooral het slachtoffer van je eigen stupiditeit.
De FOK!directheid waar KW zo van zegt te houden ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220409247
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
De FOK!directheid waar KW zo van zegt te houden ^O^
Maar vervolgens tegen in gaat
  zondag 22 maart 2026 @ 22:07:11 #241
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220409253
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Oke, er is niks mis mee volgens jou, dus gewoon doen. Waarom stel je de vraag dan uberhaupt?

Het is niet aan mij om dit te zeggen en te bepalen, maar als het aan mij had gelegen (en dat ligt het dus niet) had ik gewoon gezegd joh, lekker doen wat je wil, maar als deze shit in je gezicht ontploft, moet je niet hier terug komen om te janken over hoe je weer het slachtoffer bent want je bent in de situatie waar we het nu over hebben vooral het slachtoffer van je eigen stupiditeit.
Ik zal je laten weten als dit shit in mijn gezicht ontploft goed?👍🏿
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 22 maart 2026 @ 22:07:45 #242
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220409257
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
De FOK!directheid waar KW zo van zegt te houden ^O^
Ja ik vind het nog steeds leuk, al hoef ik niet altijd met iedereen eens te zijn.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220409261
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:07 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik zal je laten weten als dit shit in mijn gezicht ontploft goed?👍🏿
weet je waar het op lijkt
of je hier constant kleine bommetjes dropt
om maar reactie te krijgen
om iets uit te lokken

om vervolgens booswoest het slachtoffer te kunnen zijn
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  zondag 22 maart 2026 @ 22:10:01 #244
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220409272
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:01 schreef simonblue het volgende:
Je geeft aan dat je nu bezig bent met stap 4 van het 12 stappen plan.

Kun je iets meer vertellen over hoe dit stappenplan er uit ziet? Volgen jullie een programma? Bijvoorbeeld iedere week 1 stap? Of maak je pas de volgende stap als je daar klaar voor bent en is het dus een traject met een variabele tijdsduur?

Ik heb van andere mensen gehoord dat mensen meerdere keren door de 12 stappen heen gaan. Is dat bij jou groep ook mogelijk? Of ben je misschien al bezig met een vervolgronde?
Ik heb een gedeelte van stap 4 afgemaakt, namelijk een lijst van namen en situatie waarbij ik wrok koester en veel boosheid ervaar. Wat er hier uitkwam is dat als ik mijn boosheid loslaat, dan komt verdriet naar boven. Ik moet durven verdriet toe te laten en de pijn voelen die ik ervaar als ik het niet meer kan verdoven met middelen. Ik heb al jaren niet gehuild.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220409274
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Begeleiding is te serieus, wat ik wil doen is een goede vriend voor hem zijn. Hij wilt ook een goede vriend voor mij zijn en we hebben leuke opbouwende gesprekken op de telefoon. Daar is niks mis mee toch?
Waarom vraag je onze mening dan?
pi_220409281
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:07 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ja ik vind het nog steeds leuk, al hoef ik niet altijd met iedereen eens te zijn.
Dan moet je misschien minder hard janken als bij voorbeeld een user als Droopie jou tegengas geeft.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220409287
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:07 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik zal je laten weten als dit shit in mijn gezicht ontploft goed?👍🏿
Ik slaap er linksom of rechtsom niet minder om, maar ik had het jou wel gegund om eens een keer een goede keuze te maken nadat je de ene foute keuze na de andere aan elkaar hebt geregen.
pi_220409288
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:10 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Waarom vraag je onze mening dan?
Alles voor aandacht.
pi_220409290
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:10 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb een gedeelte van stap 4 afgemaakt, namelijk een lijst van namen en situatie waarbij ik wrok koester en veel boosheid ervaar. Wat er hier uitkwam is dat als ik mijn boosheid loslaat, dan komt verdriet naar boven. Ik moet durven verdriet toe te laten en de pijn voelen die ik ervaar als ik het niet meer kan verdoven met middelen. Ik heb al jaren niet gehuild.
We komen zowaar ergens.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  zondag 22 maart 2026 @ 22:12:07 #250
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_220409294
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
TBS’ers verdienen geen tweede kans in de maatschappij?
De samenleving zou tegen deze mensen beschermd moeten worden. Vroeger zaten die geeoon in een inrichting met ene hoog hek eromheen, hè. Dat is niet meer echt realistisch, maar een openbaar register zodat je in elk geval kan zien waar ze wonen zou wel een goed idee zijn.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')